Ik wil graag dieper ingaan op de materie, de sociaal-economische achtergrond van dit soort incidenten. Allereerst wil ik aangeven dat wat deze jongens hebben gedaan fout is. Maar denk aan wat er allemaal is gebeurd. Buurthuizen zijn verdwenen, er wordt bezuinigd op hulp aan gezinnen, sociale bijstand wordt niet genoeg verhoogd....quote:EINDHOVEN - De politie heeft maandagavond in Bureau Brabant de beelden getoond van de daders van een zeer zware mishandeling in Eindhoven. Een 22-jarige Eindhovenaar werd 4 januari aan de Vestdijk vanuit het niets in elkaar geschopt en geslagen.
De beveiligingscamera's laten de acht daders, die volgens de politie 'op oorlogspad lijken', goed zien. Zij slaan de Eindhovenaar tegen de grond, waarna ze hem een voor een natrappen. De 22-jarige man blijft uiteindelijk roerloos liggen.
Het slachtoffer werd bewusteloos achtergelaten met een zware hersenschudding en verwondingen aan zijn mond en kaak.
Hoe weet je dat hij geen aanleiding heeft gegeven? Misschien heeft hij wel iets racistisch geroepen. Onderzoek heeft uitgewezen dat veel criminaliteit wordt veroorzaakt door discriminatie. Weet je wel hoe vaak zij zijn geweigerd bij een stageplek?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:20 schreef dawg het volgende:
tuurlijk. het is de schuld van ons. onder andere die jongen die nergens aanleiding toe geeft.
het zijn gewoon kutjongeren zonder enig moreel besef. helaas zijn het vaak marokkanen en antillianen wat de discussie evenals de oplossing niet makkelijker maakt.
Ik moet bijna huilenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:24 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij geen aanleiding heeft gegeven? Misschien heeft hij wel iets racistisch geroepen. Onderzoek heeft uitgewezen dat veel criminaliteit wordt veroorzaakt door discriminatie. Weet je wel hoe vaak zij zijn geweigerd bij een stageplek?
Wij zijn helemaal niet niet zo bang voor dat tuig. Wij Nederlanders, zoeken gewoon minder de confrontatie op zonder doel. Meng daar deels bij dat die Marokkanen altijd wel de juiste slachtoffers weten te vinden, zoals deze jongen in het filmpje hij verweerd zich niet eens, sterker hij doet amper een poging, hij duwt 1x terug. (Over het nut van terug vechten tegen 8 man laat ik even in het midden, gaat meer om de instelling/gedrag van deze jongen.)quote:Op maandag 21 januari 2013 20:17 schreef theunderdog het volgende:
Het is natuurlijk erg verkeerd wat er in dat filmpje gebeurt. Maar het is ook deels onze eigen schuld. Ik bedoel, wanneer hoor je nu dat een groepje autochtone Nederlanders een groepje Marokkanen helemaal naar de tyfus hebben geslagen. Dat hoor je zelden tot nooit. Waarom niet? Omdat wij gewoon bang zijn voor dat tuig.
Kijk ze eens lopen in dat filmpje, ze denken dat heel dat winkelcentrum enkel en alleen voor hen is. En het ergste is, dat ze nog gelijk hebben ook.
Schijt toch een end op, die jongens waren van tevoren fietsen aan het trappen op stratumseind. Puur om lekker agressief hersenloos los te kunnen gaan bij mij om de hoek. Dit soort lui moet gewoon opzouten uit het straatbeeld, of het nou blank, marokkaans of whatever is....quote:Op maandag 21 januari 2013 20:24 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij geen aanleiding heeft gegeven? Misschien heeft hij wel iets racistisch geroepen. Onderzoek heeft uitgewezen dat veel criminaliteit wordt veroorzaakt door discriminatie. Weet je wel hoe vaak zij zijn geweigerd bij een stageplek?
Gast serieus, hoe naïef ben je. Als je alleen loopt en er komt een groep Marokkanen (of wat het ook voor kansloze gasten het mogen zijn), naar je toe, gaat zelfs de meest grote oetlul geen racistische dingen roepen. En wat heeft de bezuinigingen te maken met dit onderwerp? Idiote troll.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:24 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Wij Nederlanders zoeken de confrontatie niet, omdat wij bang zijn. Je kunt dat moeilijk ontkennen.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:26 schreef practics het volgende:
[..]
Wij zijn helemaal niet niet zo bang voor dat tuig. Wij Nederlanders, zoeken gewoon minder de confrontatie op zonder doel. Meng daar deels bij dat die Marokkanen altijd wel de juiste slachtoffers weten te vinden, zoals deze jongen in het filmpje hij verweerd zich niet eens, sterker hij doet amper een poging, hij duwt 1x terug.
Denk dat je zelf bang bent, ik niet, en raar genoeg heb ik ook nooit last van dit soort ongein, of dat ik word lastig gevallen. Ze doen het erom, ze weten donders goed hun slachtoffers uit te kiezen.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wij Nederlanders zoeken de confrontatie niet, omdat wij bang zijn. Je kunt dat moeilijk ontkennen.
Kijk, dit soort dingen keur ik niet goed : http://nicodegeit.wordpre(...)h-geweld-in-rusland/
Maar ik denk dat als dit in Nederland ook zo zou zijn, dat wij dan een stuk minder last hadden van dit soort tuig.
Agh hou toch op zeg, lekker vage excuses gaan verzinnen voor het mishandelen van mensen.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:24 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet al jaren huilen van deze situatie. De vraag is wat doe je eraan? Stem op een partij die een sociaal gezicht heeft. Je weet vast wel welke ik bedoel...quote:
Och, als er 8 van die gewelddadige gasten op mij afkomen, dan zal ik vast en zeker wel bang zijn. Ben mans genoeg om dat toe te geven hoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:31 schreef practics het volgende:
[..]
Denk dat je zelf bang bent, ik niet, en raar genoeg heb ik ook nooit last van dit soort ongein, of dat ik word lastig gevallen. Ze doen het erom, ze weten donders goed hun slachtoffers uit te kiezen.
Nooit, of tot het volk in opstand komt.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:34 schreef Bombshell het volgende:
Maar verder we zien en morgen zijn we het weer vergeten. Wanneer worden die gasten nou eens een keer goed terug gepakt!!
Ben helemaal geen rambo look a like, dat is niet nodig, ik was in deze situatie wel vol los gegaan tegen die 8 man. Neer ga je toch, dan maar op een manier waarop ik zeker weet dat er 1tje van de 8 mee gaat.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Och, als er 8 van die gewelddadige gasten op mij afkomen, dan zal ik vast en zeker wel bang zijn. Ben mans genoeg om dat toe te geven hoor.
Maar ik het had over de Nederlanders, dat is algemeen. Het kan best zo zijn, dat jij rambo looked like bent hoor. Dat weet ik niet.
Niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:34 schreef Bombshell het volgende:
Maar verder we zien en morgen zijn we het weer vergeten. Wanneer worden die gasten nou eens een keer goed terug gepakt!!
Tegen 8 man begin je niets, hoe zelfverzekerd, sterk je ook bent.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:37 schreef practics het volgende:
[..]
Ben helemaal geen rambo look a like, dat is niet nodig, ik was in deze situatie wel vol los gegaan tegen die 8 man. Neer ga je toch, dan maar op een manier waarop ik zeker weet dat er 1tje van de 8 mee gaat.
Maar goed nogmaals ze ruiken het gewoon. Heb een kameraad die ook vaak slachtoffer is van dit soort gasten(omdat uiterlijk dulletje). Ik meng me er in en het is gelijk afgelopen, omdat er zat makkelijkere targets rondlopen, en daar hoef je echt geen rambo voor te zijn.
Ik blijf erbij, het is je eigen insteek erin, hoe jij reageert op de situatie. Laat jij ze voelen dat je niet voor ze aan de kant gaat, laten ze je gaan, 20 andere slachtoffers met minder risico voor ze. Spijtig maar zo is het.
Luister, ik praat het niet goed maar jij kunt je ook niet voorstellen hoe het is om stelselmatig gediscrimineerd te worden. Geweigerd te worden bij disco's, geen stageplek kunnen vinden, niet geaccepteerd kunnen worden....denk daar een aan.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:32 schreef Starm het volgende:
[..]
Agh hou toch op zeg, lekker vage excuses gaan verzinnen voor het mishandelen van mensen.![]()
Ook al had die iets racistisch geroepen is er dat geen reden om deze jongen te mishandelen.
Wat ik zo jammer vind is dat we allemaal overal roepen dat het niet kan en er wat tegen gedaan moet worden, maar dat het alleen bij roepen blijft
Hahaha, zulke helden zijn het niet, durf te wedden als die jongen in het filmpje 1 goede rake klap had uit gedeeld het al gebeurd was, en ze pleite waren geweest. Sterker nog, als die minder afwachtende houding had gehad, was het waarschijnlijk helemaal niet gebeurd.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tegen 8 man begin je niets, hoe zelfverzekerd, sterk je ook bent.
De laatste keer dat ik problemen had met zoiets is zeker 15 jaar geleden (waren trouwens toevallig ook Marokkanen), maar verder nooit.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:37 schreef practics het volgende:
[..]
Ben helemaal geen rambo look a like, dat is niet nodig, ik was in deze situatie wel vol los gegaan tegen die 8 man. Neer ga je toch, dan maar op een manier waarop ik zeker weet dat er 1tje van de 8 mee gaat.
Maar goed nogmaals ze ruiken het gewoon. Heb een kameraad die ook vaak slachtoffer is van dit soort gasten(omdat uiterlijk dulletje). Ik meng me er in en het is gelijk afgelopen, omdat er zat makkelijkere targets rondlopen, en daar hoef je echt geen rambo voor te zijn.
Ik blijf erbij, het is je eigen insteek erin, hoe jij reageert op de situatie. Laat jij ze voelen dat je niet voor ze aan de kant gaat, laten ze je gaan, 20 andere slachtoffers met minder risico voor ze. Spijtig maar zo is het.
Is ook ondoenlijk. Of je moet 1 van zijn vrienden direct bewusteloos meppen zodat het ze afschrikt. Maar kom op, hoe groot is die kans. Je begint er niets tegen.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tegen 8 man begin je niets, hoe zelfverzekerd, sterk je ook bent.
Daar kan die jongen ook echt wat aan doen_____!quote:Op maandag 21 januari 2013 20:40 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Luister, ik praat het niet goed maar jij kunt je ook niet voorstellen hoe het is om stelselmatig gediscrimineerd te worden. Geweigerd te worden bij disco's, geen stageplek kunnen vinden, niet geaccepteerd kunnen worden....denk daar een aan.
Nogmaals, dat weigeren en geen stageplek kunnen vinden is een logisch gevolg op het algemene gedrag van dit soort pauper lui.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:40 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Luister, ik praat het niet goed maar jij kunt je ook niet voorstellen hoe het is om stelselmatig gediscrimineerd te worden. Geweigerd te worden bij disco's, geen stageplek kunnen vinden, niet geaccepteerd kunnen worden....denk daar een aan.
ik heb een paar Marokkaanse collega's, allemaal gewone jongemannen met een goede baan, die worden niet geweigerd bij de cafés op Stratumseind omdat ze er gewoon fatsoenlijk bij lopenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:40 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Nah, Het zijn Noord Afrikanen in dat filmpje, vrienden van elkaar. Je kan veel zeggen van dat tuig, maar niet dat ze niet voor elkaar opkomen.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:41 schreef practics het volgende:
[..]
Hahaha, zulke helden zijn het niet, durf te wedden als die jongen in het filmpje 1 goede rake klap had uit gedeeld het al gebeurd was, en ze pleite waren geweest. Sterker nog, als die minder afwachtende houding had gehad, was het waarschijnlijk helemaal niet gebeurd.
Dat zal allemaal wel meevallen, hangt helemaal van jezelf af.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:40 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Hoezo moet het socialer? Hoezo diepere sociale betekenis?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:09 schreef Good_Luck het volgende:
Hallo, check eerst dit filmpje:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_jonge.html#comments
Ik wil graag dieper ingaan op de materie, de sociaal-economische achtergrond van dit soort incidenten. Allereerst wil ik aangeven dat wat deze jongens hebben gedaan fout is. Maar denk aan wat er allemaal is gebeurd. Buurthuizen zijn verdwenen, er wordt bezuinigd op hulp aan gezinnen, sociale bijstand wordt niet genoeg verhoogd....
Deze toch al kwetsbare jongeren kunnen geen kant op. Ze bevinden zich vaak ook al in sociaal-economisch gezien onderaan de ladder. We kunnen nu zien waar al deze bezuinigingen toe lijden.
STOP DE BEZUINIGINGEN HET MOET SOCIALER
Je moet natuurlijk ook vechten, wanneer je niet anders kunt.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik problemen had met zoiets is zeker 15 jaar geleden (waren trouwens toevallig ook Marokkanen), maar verder nooit.
Maar in zo'n situatie zou ik toch denk ik gewoon snel wegrennen. Toch liever laf dan in coma getrapt of erger.
"You must pick your battles" is een bekende krijgswijsheid. Dat wil zeggen dat je moet vechten wanneer je zelf in het voordeel bent. En dat ben je niet, ongewapend, tegen acht man. Dat is enkel klappen vangen, heb je niks aan.
Eventueel een schadevergoeding, want privacy geschonden.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:28 schreef slashdotter3 het volgende:
Lijkt me duidelijk: die blanke schreeuwde rascistische leuzen en kreeg z'n verdiend pak slaag.
Ik eis alvast vrijspraak en een buurthuis voor die door de samenleving gemarginaliseerde kansenjongeren.
Good luck.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:13 schreef Good_Luck het volgende:
He wat is dit man, dit is een serieus onderwerp. Ga ergens anders spelen. Ik wil over diepe onderwerpen spreken met intelligente mensen.
Dan wel. Maar meestal is vluchten ook wel een optie. Je hebt er niks aan je dood te laten trappen door een groepje tuig. Even korte paniek in de sociale mediaas, en over tot de orde van de dag. Morgen weer een nieuwe dag met een nieuw incident. Behalve je vrienden en je familie is de rest van NL je binnen een week weer vergeten.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook vechten, wanneer je niet anders kunt.
Als jij door 8 gasten in een hoekje wordt gedreven, dan is er weinig meer te vluchten, hoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan wel. Maar meestal is vluchten ook wel een optie. Je hebt er niks aan je dood te laten trappen door een groepje tuig. Even korte paniek in de sociale mediaas, en over tot de orde van de dag. Morgen weer een nieuwe dag met een nieuw incident. Behalve je vrienden en je familie is de rest van NL je binnen een week weer vergeten.
Je moet je moment uitkiezen. Dat is wanneer jij in het voordeel bent. En dat is niet op zo'n moment. Je kunt dan je woede beter inhouden.
Als het kan zeg ik. Je duwt de eerste hard weg en begint te rennen. Het is echt lastig om iemand dan nog te stoppen. Bovendien is het niet cool om achter iemand aan te rennen.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als jij door 8 gasten in een hoekje wordt gedreven, dan is er weinig meer te vluchten, hoor.
Marokkanen durven het niet 1vs1, zit in de aard van het beestje.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:34 schreef Kloonhommel het volgende:
Beetje typisch, met zijn 8en tegen 1 en ook nog lichtgetint zijn...
Tja.. Maar er zijn genoeg situaties wanneer het niet kan. Daarbij, die gasten willen vechten, en als ze daarvoor achter iemand aan moeten rennen dan doen ze dat gewoon hoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als het kan zeg ik. Je duwt de eerste hard weg en begint te rennen. Het is echt lastig om iemand dan nog te stoppen. Bovendien is het niet cool om achter iemand aan te rennen.
Bij elkaar opgeteld wordt het niet eens acht jaar.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:04 schreef LXIV het volgende:
In ieder geval wegens poging tot moord allemaal 8 jaar achter de tralies. Al zal het daar in NL wel nooit van komen.
Opgeteld, minus vooraftrek, goed gedrag korting, media-aandacht en culturele achtergrond nog niet eens 8 maanden, ben ik bang!quote:Op maandag 21 januari 2013 22:05 schreef Jareth het volgende:
[..]
Bij elkaar opgeteld wordt het niet eens acht jaar.
Het argument dat ze ontslagen kunnen worden bij een veroordeling tot de cel zal wel niet opgaan, dat scheelt!quote:Op maandag 21 januari 2013 22:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Opgeteld, minus vooraftrek, goed gedrag korting, media-aandacht en culturele achtergrond nog niet eens 8 maanden, ben ik bang!
Het is lullig voor het slachtoffer in het filmpje, maar dit afdoen als poging tot moord is wel erg simplistisch he.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:04 schreef LXIV het volgende:
In ieder geval wegens poging tot moord allemaal 8 jaar achter de tralies. Al zal het daar in NL wel nooit van komen.
Ik vind dit geen robbertje vechten meer. Iemand meerdere malen bewust zo hard mogelijk tegen het achterhoofd trappen, dat is wat mij betreft gewoon poging tot moord. Je weet gewoon dat je op die manier iemand dood kan trappen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is lullig voor het slachtoffer in het filmpje, maar dit afdoen als poging tot moord is wel erg simplistisch he.
Als ze al gepakt worden.. Politie is niet zo sterk in dit soort zaken in NL.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Opgeteld, minus vooraftrek, goed gedrag korting, media-aandacht en culturele achtergrond nog niet eens 8 maanden, ben ik bang!
Ha wat goed. Staat er Marokkaan op hun voorhoofd?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:12 schreef Plasterk het volgende:
Zag het net ook op geenstijl. Met dank aan de PVDA voor het binnenhalen van dit stemvee en de D66 rechters voor de lichte taakstraffen die deze Marokkanen krijgen.
Jammer van de OP.
Precies.. pas geleden is iets soortgelijks in Maastricht gebeurd. Ook weer een groep ratten met bontkraag die iemand bewusteloos trapt, video's op internet gepost etc. Nooit meer wat van gehoord.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als ze al gepakt worden.. Politie is niet zo sterk in dit soort zaken in NL.
Hij geeft zeker wel aanleiding.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:20 schreef dawg het volgende:
tuurlijk. het is de schuld van ons. onder andere die jongen die nergens aanleiding toe geeft.
het zijn gewoon kutjongeren zonder enig moreel besef. helaas zijn het vaak marokkanen en antillianen wat de discussie evenals de oplossing niet makkelijker maakt.
Inderdaad... openbare executies van dit soort laffe honden moeten gewoon gratis toegankelijk zijn waarbij we gratis bier en wijn krijgen om te toasten op de hangpartijquote:Op maandag 21 januari 2013 20:09 schreef Good_Luck het volgende:
Hou toch op zeg. Wat had die jongen moeten doen, voor zichzelf opkomen? Niet echt een kans voor gehad he.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:56 schreef Ambipur het volgende:
Jezus.. Wat een trieste reacties lees ik hier...
Het volk is het zat.. Ja, wel volk dan? Nederlanders moeten voor zichzelf opkomen: ja, trek je bek dan eens open ipv stoere verhaaltjes te tikken achter je beeldscherm.
Alsof allochtonen deze beelden goedkeuren. Alsof ik heb staan juichen van vreugde, voor die jongen die daar op de grond ligt. Alsof ik het prachtig vind, dat die loser, het slachtoffer rake klappen/schoppen op zijn hoofd geeft.
Sukkels..
God, weer zo'n één.......quote:Op maandag 21 januari 2013 23:01 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Hou toch op zeg. Wat had die jongen moeten doen, voor zichzelf opkomen? Niet echt een kans voor gehad he.
Ja... precies... tegen dit soort laffe aanvallen kan je helemaal niets doen. Daarom zeg ik ook: "ophangen met die laffe honden". Opknopen en publiekelijk ten toon stellen aan het volk met naam en toenaam van de familie, Eens kijken of we de schaamcultuur in ons voordeel kunnen laten werken.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:01 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Hou toch op zeg. Wat had die jongen moeten doen, voor zichzelf opkomen? Niet echt een kans voor gehad he.
Ja, en ik lees dat de Nederlanders voor zichzelf moeten opkomen. Of bedoelde je niet in zo'n situatie waarin die jongen was gekomen?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
God, weer zo'n één.......
Ik doel op de reacties die in dit topic geplaatst zijn. Ik doel niet op de reactie van het slachtoffer. Zoals jij in mijn post kun lezen, vind ik het zielig voor degene die op de grond ligt.
Dat.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:03 schreef Misty_eyes het volgende:
Dit soort filmpjes zijn slecht voor mijn bloeddrukEen roedel bloedhonden zijn het, en niets anders.
Ja echt? Je weet je zelf prima in een slachtofferrol te manoeuvreren. Chapeau.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:56 schreef Ambipur het volgende:
Jezus.. Wat een trieste reacties lees ik hier...
Het volk is het zat.. Ja, wel volk dan? Nederlanders moeten voor zichzelf opkomen: ja, trek je bek dan eens open ipv stoere verhaaltjes te tikken achter je beeldscherm.
Alsof allochtonen deze beelden goedkeuren. Alsof ik heb staan juichen van vreugde, voor die jongen die daar op de grond ligt. Alsof ik het prachtig vind, dat die loser, het slachtoffer rake klappen/schoppen op zijn hoofd geeft.
Sukkels..
Ik hou er niet van als mensen conclusies gaan trekken uit 2 zinnen en vervolgens hun gejank op mij uiten.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Ja, en ik lees dat de Nederlanders voor zichzelf moeten opkomen. Of bedoelde je niet in zo'n situatie waarin die jongen was gekomen?
Je legt woorden in mijn mond?... Ik kom niet op voor de jongens in de video.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Ja echt? Je weet je zelf prima in een slachtofferrol te manoeuvreren. Chapeau.
Het is de de schuld van die jongen zelf! Hij had voor zichzelf op moeten komen. Laffe Nederlander dat het is.
Of de allochtoon in kwestie moet zich gewoon gedragen. Hoeft er helemaal niemand zijn bek open te trekken en kunnen we gewoon beschaafd met elkaar omgaan.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als mensen conclusies gaan trekken uit 2 zinnen en vervolgens hun gejank op mij uiten.Wil je daarmee ophouden aub? Komt de discussie niet ten goede.
Enfin, poging 2: ik doelde op hoe de gemiddelde Nederlander zich in het dagelijkse leven opstelt, al dan niet tegen allochtonen. Trek je bek in het echt eens open. Zoiets.
We hebben de laatste tijd in de media kunnen zien dat autochtonen er ook wat van kunnen. Iets met hand in je eigen boezem etc.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Of de allochtoon in kwestie moet zich gewoon gedragen. Hoeft er helemaal niemand zijn bek open te trekken en kunnen we gewoon beschaafd met elkaar omgaan.
Misschien moet je het dan anders verwoorden? Wij zouden niet voor onszelf hoeven op te komen als die jongens zich niet zo zouden misdragen. Begrijp echt niet waarom je dat zo bekijkt.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als mensen conclusies gaan trekken uit 2 zinnen en vervolgens hun gejank op mij uiten.Wil je daarmee ophouden aub? Komt de discussie niet ten goede.
Enfin, poging 2: ik doelde op hoe de gemiddelde Nederlander zich in het dagelijkse leven opstelt, al dan niet tegen allochtonen. Trek je bek in het echt eens open. Zoiets.
Oh? Heb jij voorbeelden uit het nieuws van autochtonen die met een groep een enkel weerloos slachtoffer bewusteloos schoppen en dan ook nog blijven doorschoppen? ben benieuwdquote:Op maandag 21 januari 2013 23:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
We hebben de laatste tijd in de media kunnen zien dat autochtonen er ook wat van kunnen. Iets met hand in je eigen boezem etc.
Ik doelde op de reacties, die hier geplaatst worden. Ik doel niet op de jongens in de video, want ik schrok van hun hardheid en vond die stoten op het hoofd walgelijk.
Duidelijk?
Dat was meer dan walgelijk. Dat was pure moordzucht.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:09 schreef Ambipur het volgende:
Ik doelde op de reacties, die hier geplaatst worden. Ik doel niet op de jongens in de video, want ik schrok van hun hardheid en vond die stoten op het hoofd walgelijk.
Jaquote:Op maandag 21 januari 2013 23:10 schreef falling_away het volgende:
[..]
Oh? Heb jij voorbeelden uit het nieuws van autochtonen die met een groep een enkel weerloos slachtoffer bewusteloos schoppen en dan ook nog blijven doorschoppen? ben benieuwd
Ga je nu ook al mijn woordkeuze wegen?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:11 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dat was meer dan walgelijk. Dat was pure moordzucht.
Dit is pas mijn 1e reactie op jou hoor. "ook al"? Verwar je me niet met iemand anders?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ga je nu ook al mijn woordkeuze wegen?
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:13 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dit is pas mijn 1e reactie op jou hoor. "ook al"? Verwar je me niet met iemand anders?
Anyway, ik vond het filmpje echt schokkend en ik denk dat ik dat even kwijt wilde. Om het zeg maar zelf een plek te geven.
Met de 3 V's van Jan Maat:quote:Op maandag 21 januari 2013 23:12 schreef ocho het volgende:
Die gasten moeten gewoon het land uit, zit niets anders op. Of uit het vliegtuig gooien.
Ik mis Jan Maatquote:Op maandag 21 januari 2013 23:16 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Met de 3 V's van Jan Maat:
- vliegtuig
- vlot
- viets
Say what? Hand in eigen boezem? Wie precies en waarvoor? We hebben het hier over acht man die een aanslag plegen op een willekeurige voorbijganger. Wie moeten dan precies de hand in eigen boezem steken? De Nederlandse maatschappij? De overheid? De allochtonen? De autochtonen?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
We hebben de laatste tijd in de media kunnen zien dat autochtonen er ook wat van kunnen. Iets met hand in je eigen boezem etc.
Duidelijk?
heb gezocht, kon het niet vinden..quote:Op maandag 21 januari 2013 23:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
JaStaat op Geenstijl.. Oh, zo geen zin om te zoeken.
Ik heb het gevoel dat ze bedoeld dat we als volk in opstand moeten komen tegen allochtonen?!quote:Op maandag 21 januari 2013 23:17 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Say what? Hand in eigen boezem? Wie precies en waarvoor? We hebben het hier over acht man die een aanslag plegen op een willekeurige voorbijganger. Wie moete dan precies de hand inneigen boezem steken? De Nederlandse maatschappij? De overheid? De allochtonen? De autochtonen?
Ik snap echt je punt niet.
Daarom zeg.... gratis hangpartijen voor de hangjeugd, gewoon lekker samen een beetje rondhangenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:11 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dat was meer dan walgelijk. Dat was pure moordzucht.
Yeah... dat waren nog eens andere tijdenquote:
Beter mep je dr gewoon en de volgende die binnen bereik komt stomp je ook nog, daarna loop je op de derde afquote:Op maandag 21 januari 2013 21:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als het kan zeg ik. Je duwt de eerste hard weg en begint te rennen. Het is echt lastig om iemand dan nog te stoppen. Bovendien is het niet cool om achter iemand aan te rennen.
Werkstraf max. helaas.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:04 schreef LXIV het volgende:
Ik doel niet specifiek op wat hier gebeurd.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:17 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Say what? Hand in eigen boezem? Wie precies en waarvoor? We hebben het hier over acht man die een aanslag plegen op een willekeurige voorbijganger. Wie moeten dan precies de hand in eigen boezem steken? De Nederlandse maatschappij? De overheid? De allochtonen? De autochtonen?
Ik snap echt je punt niet.
Zodra ik het vind, plaats ik het. Kan even duren.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:18 schreef falling_away het volgende:
[..]
heb gezocht, kon het niet vinden..
Nee, dat "jullie" als volk iets meer ballen moet laten groeien ipv dat schijnheilige gedrag om via internet mee te doen aan stoerdoenerij, maar op straat vooral snel door te lopen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:18 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ze bedoeld dat we als volk in opstand moeten komen tegen allochtonen?!
kan even duren.. als ik zoek op een groep marokkanen die dit doet ben ik binnen 5 minuten terug met meerdere resultaten. Enough saidquote:Op maandag 21 januari 2013 23:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik doel niet specifiek op wat hier gebeurd.
[..]
Zodra ik het vind, plaats ik het. Kan even duren.
Ik ga nu niet zoeken. Daar doelde ik opquote:Op maandag 21 januari 2013 23:23 schreef falling_away het volgende:
[..]
kan even duren.. als ik zoek op een groep marokkanen die dit doet ben ik binnen 5 minuten terug met meerdere resultaten. Enough said
Enough said indeed.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:23 schreef falling_away het volgende:
[..]
kan even duren.. als ik zoek op een groep marokkanen die dit doet ben ik binnen 5 minuten terug met meerdere resultaten. Enough said
Op staat doorlopen??? het is typisch dat de groepen bontkraagjes altijd zorgen dat ze als groep alleen komen te staan tegenover een of twee slachtoffers. Als er een groep Nederlanders zou staan was het heel anders afgelopen.. of nee, dan hadden de kraagjes zich ook rustig gehouden natuurlijkquote:Op maandag 21 januari 2013 23:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, dat "jullie" als volk iets meer ballen moet laten groeien ipv dat schijnheilige gedrag om via internet mee te doen aan stoerdoenerij, maar op straat vooral snel door te lopen.
Daarmee doel ik niet op dit filmpje, wederom. Maar in zijn algemeenheid.
Wat ik niet goed begrijp is waarom deze daders niet inzien hoe laf hun daad nu werkelijk is? Hebben ze totaal geen eergevoel? Nee... dat hebben ze nietquote:Op maandag 21 januari 2013 23:25 schreef Lavenderr het volgende:
Enough said indeed.
En dan moeten wij ballen krijgen omdat een stel zónder ballen met 8 man op 1 jongen duikt?
Vreemde gedachtengang.
Je bent echt niet helemaal lekker. Is je oplossing nu echt dat het Nederlandse volk zich op straat meer als criminelen gaat gedragen? Het zal inderdaad de sfeer ten goede komen als we ons allemaal als een stel opgefokte bavianen gaan gedragen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, dat "jullie" als volk iets meer ballen moet laten groeien ipv dat schijnheilige gedrag om via internet mee te doen aan stoerdoenerij, maar op straat vooral snel door te lopen.
Dat jij mij niet begrijpt hebben wij al reeds door.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Enough said indeed.
En dan moeten wij ballen krijgen omdat een stel zónder ballen met 8 man op 1 jongen duikt?
Vreemde gedachtengang.
Ballen tonen is niet crimineel gedrag vertonenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:29 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Je bent echt niet helemaal lekker. Is je oplossing nu echt dat het Nederlandse volk zich op straat meer als criminelen gaat gedragen? Het zal inderdaad de sfeer ten goede komen als we ons allemaal als een stel opgefokte bavianen gaan gedragen.
Waarom heb je het over bontkraagjes? Ik denk niet dat dit Marokkanen zijn namelijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:25 schreef falling_away het volgende:
[..]
Op staat doorlopen??? het is typisch dat de groepen bontkraagjes altijd zorgen dat ze als groep alleen komen te staan tegenover een of twee slachtoffers. Als er een groep Nederlanders zou staan was het heel anders afgelopen.. of nee, dan hadden de kraagjes zich ook rustig gehouden natuurlijk
Wij?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat jij mij niet begrijpt hebben wij al reeds door.
Als zoethoudertje.
http://www.geenstijl.nl/m(...)at_man_halfdood.html
http://www.geenstijl.nl/m(...)lversum_hoolies.html
8 man heeft 1 jongen in elkaar geslagen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:33 schreef Ziba het volgende:
Ik durf niet te kijken!![]()
Waren het allochtonen dat er daarom weer ruzie is?
Ja, gelezen. Maar durf de beelden niet te bekijken.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
8 man heeft 1 jongen in elkaar geslagen.
Ik vind van niet, de inborst van Nederlanders is misschien wel zo? Die maken hun handen normaal gesproken liever niet vuil op wat tokkies na.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Grensrechter alweer vergeten? Die kreeg ook een paar rake trappen tegen zijn hoofd, het eindresultaat is bekend. Als je iemand die al op de grond ligt een paar trappen voluit op zijn hoofd geeft, is er een gerede kans dat het fout afloopt, fout voor het slachtofffer wel te verstaan. Je kunt in zo'n geval echt niet meer spreken van een willekeurig mishandelingetje.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is lullig voor het slachtoffer in het filmpje, maar dit afdoen als poging tot moord is wel erg simplistisch he.
Het gaat om de intentie.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Grensrechter alweer vergeten? Die kreeg ook een paar rake trappen tegen zijn hoofd, het eindresultaat is bekend. Als je iemand die al op de grond ligt een paar trappen voluit op zijn hoofd geeft, is er een gerede kans dat het fout afloopt, fout voor het slachtofffer wel te verstaan. Je kunt in zo'n geval echt niet meer spreken van een willekeurig mishandelingetje.
Gewoon voor jezelf spreken, dan doen anderen dat wel voor hunzelf.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Moet ik je dit ook al uitleggen? JIJ en IK = WIJ.
Dat maakt dit soort beestachtige aanvallen minder ernstig of gevaarlijk, of zo?quote:
Wat denk jij dat de intentie is van die gast in die witte trui, als hij op zijn kop trapt (2x), terwijl hij al nokkie op de grond ligt?quote:
Als je iemand voluit tegen zijn hoofd trapt, lijkt de intentie me glashelder, je bent er op zijn minst op uit om iemand zwaar letsel toe te brengenquote:
Er zijn voorbeelden genoeg van dit soort acties die tot de dood hebben geleid.quote:
Waar beweer ik dat?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:53 schreef Jareth het volgende:
[..]
Dat maakt dit soort beestachtige aanvallen minder ernstig of gevaarlijk, of zo?
Ik denk niet dat er veel intentie achter zit. Hij heeft gewoonweg een mentaliteit van *i dont give a fuck*. Daar zit niet veel nadenken bij, hoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat denk jij dat de intentie is van die gast in die witte trui, als hij op zijn kop trapt (2x), terwijl hij al nokkie op de grond ligt?
Ja... maar... denk nou ook eens aan de toekomst van deze jonge mensenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:56 schreef LXIV het volgende:
Het wordt tijd dat dit soort kerels eens op hun verantwoordelijkheid wordt gewezen, in plaats van altijd de hand boven het hoofd wordt gehouden en de schuld bij het slachtoffer te leggen.
Wat beweegt jou om dit soort gedrag te bagatelliseren? En wat zou jij dan een rechtvaardige straf vinden voor die kerel die liep te trappen?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel intentie achter zit. Hij heeft gewoonweg een mentaliteit van *i dont give a shit*. Daar zit niet veel nadenken bij, hoor.
Wek dan niet de schijn dat de intentie niet ernstig hoeft te zijn als je weet dat zo'n inferieur doorschopte terwijl het slachtoffer al op de grond lag.quote:
Dom en gewelddadig, het zal wel in de familie zitten.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel intentie achter zit. Hij heeft gewoonweg een mentaliteit van *i dont give a fuck*. Daar zit niet veel nadenken bij, hoor.
Hij bagatelliseert het toch niet? Ik denk dat hij gelijk heeft.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat beweegt jou om dit soort gedrag te bagatelliseren? En wat zou jij dan een rechtvaardige straf vinden voor die kerel die liep te trappen?
1: Er is een verschil tussen dingen bagatelliseren en nuances aanbrengen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat beweegt jou om dit soort gedrag te bagatelliseren? En wat zou jij dan een rechtvaardige straf vinden voor die kerel die liep te trappen?
Dat doe hij niet eens...quote:Op maandag 21 januari 2013 23:59 schreef Jareth het volgende:
[..]
Wek dan niet de schijn dat de intentie niet ernstig hoeft te zijn als je weet dat zo'n inferieur doorschopte terwijl het slachtoffer al op de grond lag.
De intentie hoeft dan ook niet dramatisch erg te zijn, dat maakt het alleen voor het slachtoffer niet minder erg.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:59 schreef Jareth het volgende:
[..]
Wek dan niet de schijn dat de intentie niet ernstig hoeft te zijn als je weet dat zo'n inferieur doorschopte terwijl het slachtoffer al op de grond lag.
Hij kan wel voor zichzelf opkomen, ja? Goed zo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat doe hij niet eens...
Waarom wordt een ieder die net even anders denkt dan jullie woorden in de mond gelegd?
Nee, dat geloof ik wel. Een normaal denkend persoon doet dit niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel intentie achter zit. Hij heeft gewoonweg een mentaliteit van *i dont give a fuck*. Daar zit niet veel nadenken bij, hoor.
Jouw mening is dan ook geen vonnis. Maar wat voor uitspraak zou jij rechtvaardig vinden? 2 jaar? 4 jaar? 8 jaar?quote:
Als ik moet kiezen tussen die drie, doe dan maar 2 jaar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jouw mening is dan ook geen vonnis. Maar wat voor uitspraak zou jij rechtvaardig vinden? 2 jaar? 4 jaar? 8 jaar?
En als je vrij kunt kiezen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen die drie, doe dan maar 2 jaar.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen die drie, doe dan maar 2 jaar.
Ja en dit is zomaar ?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze trap zegt imo al genoeg.
Het slachtoffer hoefde nog net niet zijn kaken op een trottoirband te zetten...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gast, het is tuig, zwakbegaafd tuig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dus? Waarom wordt er niet zoveel ophef gemaakt over Henk, Piet of Kees?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:12 schreef MAHL het volgende:
Ongetwijfeld hier ook mensen die nog steeds doen alsof het incidentjes zijn. Die grensrechter alweer vergeten? Wat was de naam van de dader ook alweer, Yassir, Yassin? In ieder geval geen Henk, Piet of Kees...
KLB / Nog steeds doen alsof het 'incidentjes' zijn
Yasser? die met die theedoek? zou em zomaar geweest kunnen zijn, volgens mij hebben ze dienen dolle pas opgegraven namelijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:12 schreef MAHL het volgende:
was de naam van de dader ook alweer, Yassir, Yassin?
Ok.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gast, het is tuig, zwakbegaafd tuig.
Waarom zou je dat dan na een jaar alweer los willen laten op de maatschappij?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gast, het is tuig, zwakbegaafd tuig.
Doe eens effe rustig ja jij temperamentvolle Turk!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, dus? Waarom wordt er niet zoveel ophef gemaakt over Henk, Piet of Kees?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:12 schreef MAHL het volgende:
Ongetwijfeld hier ook mensen die nog steeds doen alsof het incidentjes zijn. Die grensrechter alweer vergeten? Wat was de naam van de dader ook alweer, Yassir, Yassin? In ieder geval geen Henk, Piet of Kees...
KLB / Nog steeds doen alsof het 'incidentjes' zijn
Omdat die niet met 8 man tegelijk zomaar op iemand aflopen en vervolgens een excuus zoeken om hem helemaal aan gort te kunnen meppen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, dus? Waarom wordt er niet zoveel ophef gemaakt over Henk, Piet of Kees?
Bedankt voor je inhoudelijke bijdrage. Heb je het filmpje wel gezien? Echt, hier gaat mijn bloed van koken.quote:
Nee. Dat continu gezeikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:17 schreef Ziba het volgende:
[..]
Doe eens effe rustig ja jij temperamentvolle Turk!
Guess againquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:22 schreef MAHL het volgende:
Omdat die niet met 8 man tegelijk zomaar op iemand aflopen en vervolgens een excuus zoeken om hem helemaal aan gort te kunnen meppen.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als zoethoudertje.
http://www.geenstijl.nl/m(...)at_man_halfdood.html
http://www.geenstijl.nl/m(...)lversum_hoolies.html
Project X Haren is wel keihard aangepakt, alle daders moeten een dikke schadevergoeding betalen. Dat zullen ze geen tweede keer doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Dat continu gezeik
Waarom hoor ik die we pikken het niet meer, als Henk een 10 jarig meisje heeft verkracht? Heb ook niet veel gehoord toen dat rapport over de pedofiele praktijken rondom de kerk/priestertjes uitkwam.
Ook niet veel gehoord met Project X Haren.
Zoek eerst je eigen shit uit.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:24 schreef MAHL het volgende:
Project X Haren is wel keihard aangepakt, alle daders moeten een dikke schadevergoeding betalen. Dat zullen ze geen tweede keer doen.
http://www.bureaubrabant.nl/tableaux/index.php?zaakid=1185quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Omdat die niet met 8 man tegelijk zomaar op iemand aflopen en vervolgens een excuus zoeken om hem helemaal aan gort te kunnen meppen.
[..]
Bedankt voor je inhoudelijke bijdrage. Heb je het filmpje wel gezien? Echt, hier gaat mijn bloed van koken.
Dat was niet je opmerking. Je opmerking was dat autochtonen dit niet doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Staat niet in de weg dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in misdrijven.
En niemand die voor zulke figuren in de verdedigingsmodus schoot. En gelukkig maar!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Project X Haren is wel keihard aangepakt, alle daders moeten een dikke schadevergoeding betalen. Dat zullen ze geen tweede keer doen.
Nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
http://www.bureaubrabant.nl/tableaux/index.php?zaakid=1185
Zijn het wel Marokkanen?
Beetje een mengelmoesje, zitten ook witmannen tussen volgens mijquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zijn het wel Marokkanen?
Level 14 Orcsquote:
Dan kijk je niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Echt, hier gaat mijn bloed van koken.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zijn het wel Marokkanen?
Kun je nou echt niet met inhoudelijke argumenten komen? En heb je het filmpje gezien? Of wordt het dan ongemakkelijk bij het zien van je cultuurgenotenquote:
Ahnee, klopt. Dan is het een Marok ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, je hebt gelijk. Het is een echt een ras-Ariër.
[..]
Kun je nou echt niet met inhoudelijke argumenten komen? En heb je het filmpje gezien? Of wordt het dan ongemakkelijk bij het zien van je cultuurgenoten
ik zit beter te kijken maar je hebt nog gelijk ook, nou ja, bij mij is iedereen met donker haar allochtoon dus dat ligt aan mij geef ik toe.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik twijfel... Lijkt mij een mengelmoesje. Het zijn niet allemaal Marokkanen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, je hebt gelijk. Het is een echt een ras-Ariër.
[..]
Kun je nou echt niet met inhoudelijke argumenten komen? En heb je het filmpje gezien? Of wordt het dan ongemakkelijk bij het zien van je cultuurgenoten
quote:
Er zijn wel tig topics over geweest. Je faalt met je getroll.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Dat continu gezeik
Waarom hoor ik die we pikken het niet meer, als Henk een 10 jarig meisje heeft verkracht? Heb ook niet veel gehoord toen dat rapport over de pedofiele praktijken rondom de kerk/priestertjes uitkwam.
Inderdaad, niemand die voor ze opkwam en zei van 'ja het kwam door hun achtergstelde sociaal-economische welzijnspositie als gevolg van het asociale regeringsbeleid en ze hebben het zo moeilijk thuis'... Nee, niets van dat alles. Foto's op internet, namen opzoeken, aanpakken dat tuig. Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:26 schreef Jareth het volgende:
[..]
En niemand die voor zulke figuren in de verdedigingsmodus schoot. En gelukkig maar!
Over wat? Wat getroll?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:31 schreef Mylene het volgende:
[..]
Er zijn wel tig topics over geweest. Je faalt met je getroll.
Internethooli gespot die overal kennis van heeft en vooral inhoudelijk reageert maar zonder bronnen komt en enkel met onderbuikgevoelens.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dit soort tuig krijgt een licht taakstrafje en een aai over de bol.
Ja, dat wordt ook goedgepraat/gebagatelliseerd ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Dat continu gezeik
Sowieso niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:32 schreef BlueRoom het volgende:
dit komt echt niet uit het niets vallen
Dit soort moderators.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:31 schreef Mylene het volgende:
[..]
Er zijn wel tig topics over geweest. Je faalt met je getroll.
Wederom, het leven bestaat uit meer dan Fok.. Ik doelde gewoon op het dagelijkse leven.. Hoelang hebben mensen nu werkelijk gesproken over Haren?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:32 schreef Jareth het volgende:
[..]
Ja, dat wordt ook goedgepraat/gebagatelliseerd ja.
Maar dat wordt natuurlijk weggemod door zionistische Bilderberg-mods. Daarom zie je dat soort reacties niet.
Hmm.... 6 maanden celstraf misschien.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
Internethooli gespot die overal kennis van heeft en vooral inhoudelijk reageert maar zonder bronnen komt en enkel met onderbuikgevoelens.
Das bijzonder.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:31 schreef Ambipur het volgende:
Er zit volgens mij nog een autochtoon bij ook
Echt, he.. Ik snap die Moderators van nu niet...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dit soort moderators.Topic ontspoort en een moderator noemt een user met een andere mening een troller.
Ik kom met inhoudelijke argumenten, jij moffelt alles onder het tapijt weg onder het mom van 'ja autochtonen voeren ook wel eens rottigheid uit'.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]Deze gozer vergelijken met een Marokkaan.. LOL.....
Omg... OMG.
Zo, nu ik de shock ook heb gehad..
Kun jij eens met inhoudelijke argumenten komen? Nee.. Want die je probeerde te spuwen haal ik continu onderuit.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik kom met inhoudelijke argumenten, jij moffelt alles onder het tapijt weg onder het mom van 'ja autochtonen voeren ook wel eens rottigheid uit'.
Ze mogen niet modden in een ander subforum (quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Echt, he.. Ik snap die Moderators van nu niet...
Meisje dat zich vanwege haar afkomst aangesproken voelt, nergens inhoudelijk op ingaat en enkel metquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
Internethooli gespot die overal kennis van heeft en vooral inhoudelijk reageert maar zonder bronnen komt en enkel met onderbuikgevoelens.
Wat heb jij toch met je persoonlijke aanvallen, lelijek maagd. Eigenlijk leef je net als een vrome Mohammed maar dan als Arier.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Meisje dat zich vanwege haar afkomst aangesproken voelt, nergens inhoudelijk op ingaat en enkel metkomt.
Fuck that. Ik ga mijn mening niet onderschuiven omdat mensen het niet kunnen handelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:35 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ze mogen niet modden in een ander subforum (), maarja, nu ontspoort het dus omdat je de boze Henkies en Ingrid tegen de boze linksen en temperamentvolle Turken krijgt. En is altijd zo: zodra een mening niet wordt gewaardeerd ben je troll. Maar dat zelfs modjes dat doen:
Maar die grensrechter was maar een incident hoor! Totaal niets met cultuur te maken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:35 schreef Jareth het volgende:
[..]
Ach, over dit zal sowieso korter gesproken worden. Als we mazzel hebben duurt het zeker een week tot aan het volgende...eh...uitwasje met onze verrijkers.
Erg lelijk, dat je mensen persoonlijk gaat aanvallen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Meisje dat zich vanwege haar afkomst aangesproken voelt, nergens inhoudelijk op ingaat en enkel metkomt.
Kan toch niet zo zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De oplossing is gewoon heel simpel. Dit is een structureel probleem en moet daarom heel gericht benaderd worden. De politie gaat specifiek Marokkaanse jongeren hard aanpakken; preventief fouilleren, samenscholingsverbod, grote mond = wapenknuppel in de nek, uitkeringen stopzetten, veelplegers lange celstraffen geven, etc.
Ja, want in de Marokkaanse cultuur is het normaal om grensrechters dood te schoppen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar die grensrechter was maar een incident hoor! Totaal niets met cultuur te maken.
Je hebt jezelf echt niet door he... Nog geen enkele inhoudelijke post van je gezien in dit topic. Deze post is wel het toppunt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:37 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met je persoonlijke aanvallen, lelijek maagd. Eigenlijk leef je net als een vrome Mohammed maar dan als Arier.
Of andere users die op dat moment niet eens deelnemen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Erg lelijk, dat je mensen persoonlijk gaat aanvallen.
Als je een discussie wenst te houden, betrek dan iemands achtergrond er niet bij.
En in de Nederlandse cultuur is het normaal om je stiefdochter seksueel te misbruiken om vervolgens nog bij haar in huis te wonen omdat je zoveel spijt hebt terwijl de kans dat je 'terugvalt' redelijk groot is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, want in de Marokkaanse cultuur is het normaal om grensrechters dood te schoppen.
Echt: je komt zelf ook niet met iets inhoudelijks en enkel de dingen waarvan jij denkt dat ze kloppen. Je onderbouwt niets en begint nou al drie keer met persoonlijke aanvallen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je hebt jezelf echt niet door he... Nog geen enkele inhoudelijke post van je gezien in dit topic. Deze post is wel het toppunt.
Nog zo'n geval waarover geen bagatelliserende of goedpratende reacties bekend zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
En in de Nederlandse cultuur is het normaal om je stiefdochter seksueel te misbruiken om vervolgens nog bij haar in huis te wonen omdat je zoveel spijt hebt terwijl de kans dat je 'terugvalt' redelijk groot is.
Jawel er is namelijk een enorm groot structureel probleem met deze groep. En de enige manier die werkt is de harde hand. Thuis worden ze niet opgevoed, hebben schijt aan iedere andere vorm van autoriteit, willen niet meedoen in de maatschappij. Zijn gewoon simpele feiten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:39 schreef Ziba het volgende:
[..]
Kan toch niet zo zijn.Pak de personen hard aan die dit soort walgelijke dingen plegen, ga niet een hele groep hierop pakken.
Nee joh. Het land uitzetten. Droppen uit een vliegtuig. Weg met dat gajesvolk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jawel er is namelijk een enorm groot structureel probleem met deze groep. En de enige manier die werkt is de harde hand. Thuis worden ze niet opgevoed, hebben schijt aan iedere andere vorm van autoriteit, willen niet meedoen in de maatschappij. Zijn gewoon simpele feiten.
Het liefst zou ik iets van opvoedingskampen zien. Een kansloos taakstraffen werkt niet en daar lachen ze om.
Was wel een sterk punt, toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]Jij post een foto van iemand, meldt dat het geen Arier is, dus dan moet het een Marokkaan zijn..
Dude.. Come on!
Natuurlijk kom ik enkel met de dingen waarvan ik denk dat ze kloppen, daarom is het ook mijn meningquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:48 schreef Ziba het volgende:
Echt: je komt zelf ook niet met iets inhoudelijks en enkel de dingen waarvan jij denkt dat ze kloppen. Je onderbouwt niets en begint nou al drie keer met persoonlijke aanvallen.
Lachen je sarcasme, geeft wel aan hoe serieus je het Marokkanenprobleem neemt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee joh. Het land uitzetten. Droppen uit een vliegtuig. Weg met dat gajesvolk.
Ja joh, een enorm solide punt. Zo solide, dat ik even flabbergasted was en dat komt niet vaak voor.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Was wel een sterk punt, toch?
Dude. Serieus. Dit kun je niet serieus menen. Nee. Je maakt een geintje..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Natuurlijk kom ik enkel met de dingen waarvan ik denk dat ze kloppen, daarom is het ook mijn meningHet enige waar jij mee komt is dingen als 'lelijek maagd' roepen en dingen uit de media halen van misdrijven van autochtonen die wel zijn aangepakt omdat men niet bang was racistisch of discriminerend te zijn.
Maar daar kun je niets aan doen, waarschijnlijk dat jij gewend bent toch altijd gelijk te krijgen omdat men anders bang is discriminerend te zijn danwel je familie op zich af te krijgenCultuurgebonden, inderdaad.
Ik neem het wel degelijk serieus... Maar ik lees hier zulke achterlijke posts, dat ik gewoon niet solide kan reageren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Lachen je sarcasme, geeft wel aan hoe serieus je het Marokkanenprobleem neemt.
Laat ik het eens voor je op een rijtje zetten:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja joh, een enorm solide punt. Zo solide, dat ik even flabbergasted was en dat komt niet vaak voor.
[..]
Dude. Serieus. Dit kun je niet serieus menen. Nee. Je maakt een geintje..
zijn dit jouw argumenten?
Waarom wil je het zo graag over Marokkanen hebben? Ik zie 1, misschien 2 (van de 8) mogelijke Marokkanen. Het is toch helemaal niet relevant in deze zaak man??quote:
Pertint onzin. Op argument 1 na.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Laat ik het eens voor je op een rijtje zetten:
- Marokkanen zijn enorm oververtegenwoordigd in de misdaadcijfers
- Dat komt door een totaal gebrek aan opvoeding en schijt aan normen en waarden
- Die misdaden worden niet aangepakt omdat men bang is racistisch en discriminerend te zijn
- Ze worden een hand boven het hoofd gehouden, het wordt gegooid op hun sociaal-economische achterstand, hun problemen met integreren, ze voelen zich gediscrimineerd, kortom het ligt aan alles en iedereen behalve aan hunzelf
- Misdaden van autochtone bewoners (Project X bijv) worden wel keihard en zonder mededogen aangepakt. Geen zielige verhaaltjes over achterstandsgezinnen, nee gewoon benoemen en bestraffen.
- Iedere keer weer komen de meest vreselijke 'incidenten' van onze Medelanders in de media. En men begint nu eindelijk wakker te worden.
Duidelijk en inhoudelijk genoeg voor je?
Ik ben ook benieuwd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waarom wil je het zo graag over Marokkanen hebben? Ik zie 1, misschien 2 (van de 8) mogelijke Marokkanen. Het is toch helemaal niet relevant in deze zaak man??
*ho hum,quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:48 schreef Ziba het volgende:
En in de Nederlandse cultuur is het normaal om je stiefdochter seksueel te misbruiken om vervolgens nog bij haar in huis te wonen omdat je zoveel spijt hebt terwijl de kans dat je 'terugvalt' redelijk groot is.
http://upload.wikimedia.o(...)broeders_de_Witt.jpgquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:56 schreef havanagila het volgende:
Ach wat moet je met zo'n tuig beginnen, verrot voor het leven, alsof een heropvoeding gaat helpen.
Vroeger (en in het land van afkomst) ging het zo:
[ afbeelding ]
Oud Nederlands gebruik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:23 schreef havanagila het volgende:
Dat is weer net een tikkeltje overdone.
Iets preciezer, Marokkaanse jongeren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Laat ik het eens voor je op een rijtje zetten:
- Marokkanen zijn enorm oververtegenwoordigd in de misdaadcijfers
Ach gut, gaan we nu al in dezelfde reflex schieten als sommige getinte mensen doen als ze worden aangehouden? Altijd maar die slachtofferkaart.quote:- Die misdaden worden niet aangepakt omdat men bang is racistisch en discriminerend te zijn
- Ze worden een hand boven het hoofd gehouden, het wordt gegooid op hun sociaal-economische achterstand, hun problemen met integreren, ze voelen zich gediscrimineerd, kortom het ligt aan alles en iedereen behalve aan hunzelf
- Misdaden van autochtone bewoners (Project X bijv) worden wel keihard en zonder mededogen aangepakt. Geen zielige verhaaltjes over achterstandsgezinnen, nee gewoon benoemen en bestraffen.
- Iedere keer weer komen de meest vreselijke 'incidenten' van onze Medelanders in de media. En men begint nu eindelijk wakker te worden.
Duidelijk en inhoudelijk genoeg voor je?
Wat nou Henk en fucking Ingrid?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:35 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ze mogen niet modden in een ander subforum (), maarja, nu ontspoort het dus omdat je de boze Henkies en Ingrid tegen de boze linksen en temperamentvolle Turken krijgt. En is altijd zo: zodra een mening niet wordt gewaardeerd ben je troll. Maar dat zelfs modjes dat doen:
Ik wist het wel! Kan iemand het ANP contacteren?!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, want in de Marokkaanse cultuur is het normaal om grensrechters dood te schoppen.
Harde hand ben ik het mee eens. Opvoedingskampen lijken mij dan weer heel overdreven. Maar wat wel gaat werken voor dit soort jongeren? Ik weet het oprecht niet. Ik bedoelde: je kunt niet enkel de Marokkaanse jongeren hierop pakken maar juist alle jongeren die de fout ingaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jawel er is namelijk een enorm groot structureel probleem met deze groep. En de enige manier die werkt is de harde hand. Thuis worden ze niet opgevoed, hebben schijt aan iedere andere vorm van autoriteit, willen niet meedoen in de maatschappij. Zijn gewoon simpele feiten.
Het liefst zou ik iets van opvoedingskampen zien. Een kansloos taakstraffen werkt niet en daar lachen ze om.
Komt omdat je constant met rare verwijten en persoonlijke aanvallen komt. Ik heb ook oprecht het idee dat je aan 't projecteren met je 'bang om discriminerend te zijn' enzovoort. Of familie achter je aan krijgen. Wat denk je? Dat ik 33 neven heb die jou even komen rammen zodra je mij iets flikt? Ik heb niet het idee dat jij van dichtbij allochtonen kent.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Natuurlijk kom ik enkel met de dingen waarvan ik denk dat ze kloppen, daarom is het ook mijn meningHet enige waar jij mee komt is dingen als 'lelijek maagd' roepen en dingen uit de media halen van misdrijven van autochtonen die wel zijn aangepakt omdat men niet bang was racistisch of discriminerend te zijn.
Maar daar kun je niets aan doen, waarschijnlijk dat jij gewend bent toch altijd gelijk te krijgen omdat men anders bang is discriminerend te zijn danwel je familie op zich af te krijgenCultuurgebonden, inderdaad.
Dit heeft helemaal niets met sociaal economische achterstand te maken maar met serieus gestoord gedrag van zwakzinnigen.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:09 schreef Good_Luck het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)jk+in+Eindhoven.aspx
[..]
Ik wil graag dieper ingaan op de materie, de sociaal-economische achtergrond van dit soort incidenten. Allereerst wil ik aangeven dat wat deze jongens hebben gedaan fout is. Maar denk aan wat er allemaal is gebeurd. Buurthuizen zijn verdwenen, er wordt bezuinigd op hulp aan gezinnen, sociale bijstand wordt niet genoeg verhoogd....
Deze toch al kwetsbare jongeren kunnen geen kant op. Ze bevinden zich vaak ook al in sociaal-economisch gezien onderaan de ladder. We kunnen nu zien waar al deze bezuinigingen toe lijden.
En dan toch nog een post waar ik verder mee kan. Nu alleen nog hoe krijg je dat in Nederland voor elkaar. Het lijkt er steeds meer op dat de dader in dit rechtssysteem de slachtoffer is, en het slachtoffer de dader. Ik had niet verwacht dit ooit te zeggen, maar dankzij die daders leven we in een samenleving waar blijkbaar camera's nodig zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Schijt toch een end op, die jongens waren van tevoren fietsen aan het trappen op stratumseind. Puur om lekker agressief hersenloos los te kunnen gaan bij mij om de hoek. Dit soort lui moet gewoon opzouten uit het straatbeeld, of het nou blank, marokkaans of whatever is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |