abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121874577
Mooi topic, helaas ga ik zo naar bed.
pi_121874587
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:22 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Nee. Dat continu gezeik :r
Waarom hoor ik die we pikken het niet meer, als Henk een 10 jarig meisje heeft verkracht? Heb ook niet veel gehoord toen dat rapport over de pedofiele praktijken rondom de kerk/priestertjes uitkwam.
Ook niet veel gehoord met Project X Haren.

Zoek eerst je eigen shit uit.
Er zijn wel tig topics over geweest. Je faalt met je getroll.
pi_121874591
Er zit volgens mij nog een autochtoon bij ook :')
pi_121874596
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:26 schreef Jareth het volgende:

[..]

En niemand die voor zulke figuren in de verdedigingsmodus schoot. En gelukkig maar!
Inderdaad, niemand die voor ze opkwam en zei van 'ja het kwam door hun achtergstelde sociaal-economische welzijnspositie als gevolg van het asociale regeringsbeleid en ze hebben het zo moeilijk thuis'... Nee, niets van dat alles. Foto's op internet, namen opzoeken, aanpakken dat tuig. Zoals het hoort.
pi_121874600
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:31 schreef Mylene het volgende:

[..]

Over wat? Wat getroll?
pi_121874605
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:24 schreef MAHL het volgende:

[..]

Dit soort tuig krijgt een licht taakstrafje en een aai over de bol.
Internethooli gespot die overal kennis van heeft en vooral inhoudelijk reageert maar zonder bronnen komt en enkel met onderbuikgevoelens.
pi_121874608
goed, geen 100% Marokkanen, echter nog steeds meer dan afkeurenswaardig, benieuwd want de motieven zijn, wat dit komt echt niet uit het niets vallen
  dinsdag 22 januari 2013 @ 00:32:17 #188
190104 Jareth
Such a pity...
pi_121874614
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:22 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Nee. Dat continu gezeik :r
Waarom hoor ik die we pikken het niet meer, als Henk een 10 jarig meisje heeft verkracht? Heb ook niet veel gehoord toen dat rapport over de pedofiele praktijken rondom de kerk/priestertjes uitkwam.
Ook niet veel gehoord met Project X Haren.

Zoek eerst je eigen shit uit.
Ja, dat wordt ook goedgepraat/gebagatelliseerd ja. _O-

Maar dat wordt natuurlijk weggemod door zionistische Bilderberg-mods. Daarom zie je dat soort reacties niet. B-)
So, the Labyrinth is a piece of cake, is it?
pi_121874615
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:32 schreef BlueRoom het volgende:
dit komt echt niet uit het niets vallen
Sowieso niet. :P
pi_121874635
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:31 schreef Mylene het volgende:

[..]

Dit soort moderators. :') Topic ontspoort en een moderator noemt een user met een andere mening een troller.
pi_121874636
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:32 schreef Jareth het volgende:

[..]

Ja, dat wordt ook goedgepraat/gebagatelliseerd ja. _O-

Maar dat wordt natuurlijk weggemod door zionistische Bilderberg-mods. Daarom zie je dat soort reacties niet. B-)
Wederom, het leven bestaat uit meer dan Fok.. Ik doelde gewoon op het dagelijkse leven.. Hoelang hebben mensen nu werkelijk gesproken over Haren?
pi_121874645
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:31 schreef Ziba het volgende:

[..]

Internethooli gespot die overal kennis van heeft en vooral inhoudelijk reageert maar zonder bronnen komt en enkel met onderbuikgevoelens.
Hmm.... 6 maanden celstraf misschien.

Max, ik zeg het vanuit persoonlijke ervaring.
Rustig aan.
pi_121874646
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:31 schreef Ambipur het volgende:
Er zit volgens mij nog een autochtoon bij ook :')
Das bijzonder. :') Die doen dat nooit. :')
pi_121874647
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:33 schreef Ziba het volgende:

[..]

Dit soort moderators. :') Topic ontspoort en een moderator noemt een user met een andere mening een troller.
Echt, he.. Ik snap die Moderators van nu niet...

:D
pi_121874650
Best lang
pi_121874657
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:30 schreef Ambipur het volgende:

[..]

:') Deze gozer vergelijken met een Marokkaan.. LOL.....

Omg... OMG.

Zo, nu ik de shock ook heb gehad..

Kun jij eens met inhoudelijke argumenten komen? Nee.. Want die je probeerde te spuwen haal ik continu onderuit.
Ik kom met inhoudelijke argumenten, jij moffelt alles onder het tapijt weg onder het mom van 'ja autochtonen voeren ook wel eens rottigheid uit'.
pi_121874673
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:34 schreef MAHL het volgende:

[..]

Ik kom met inhoudelijke argumenten, jij moffelt alles onder het tapijt weg onder het mom van 'ja autochtonen voeren ook wel eens rottigheid uit'.
:') Jij post een foto van iemand, meldt dat het geen Arier is, dus dan moet het een Marokkaan zijn..
Dude.. Come on!
pi_121874684
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:33 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Echt, he.. Ik snap die Moderators van nu niet...

:D
Ze mogen niet modden in een ander subforum ( :') ), maarja, nu ontspoort het dus omdat je de boze Henkies en Ingrid tegen de boze linksen en temperamentvolle Turken krijgt. En is altijd zo: zodra een mening niet wordt gewaardeerd ben je troll. Maar dat zelfs modjes dat doen: :')
pi_121874686
De oplossing is gewoon heel simpel. Dit is een structureel probleem en moet daarom heel gericht benaderd worden. De politie gaat specifiek Marokkaanse jongeren hard aanpakken; preventief fouilleren, samenscholingsverbod, grote mond = wapenknuppel in de nek, uitkeringen stopzetten, veelplegers lange celstraffen geven, etc.
pi_121874696
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:31 schreef Ziba het volgende:

[..]

Meisje dat zich vanwege haar afkomst aangesproken voelt, nergens inhoudelijk op ingaat en enkel met :') komt.
pi_121874730
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:36 schreef MAHL het volgende:

[..]

Meisje dat zich vanwege haar afkomst aangesproken voelt, nergens inhoudelijk op ingaat en enkel met :') komt.
Wat heb jij toch met je persoonlijke aanvallen, lelijek maagd. Eigenlijk leef je net als een vrome Mohammed maar dan als Arier.
pi_121874733
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:35 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ze mogen niet modden in een ander subforum ( :') ), maarja, nu ontspoort het dus omdat je de boze Henkies en Ingrid tegen de boze linksen en temperamentvolle Turken krijgt. En is altijd zo: zodra een mening niet wordt gewaardeerd ben je troll. Maar dat zelfs modjes dat doen: :')
Fuck that. Ik ga mijn mening niet onderschuiven omdat mensen het niet kunnen handelen.
Deal with it.

:D:D
pi_121874763
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:35 schreef Jareth het volgende:

[..]

Ach, over dit zal sowieso korter gesproken worden. Als we mazzel hebben duurt het zeker een week tot aan het volgende...eh...uitwasje met onze verrijkers.
Maar die grensrechter was maar een incident hoor! Totaal niets met cultuur te maken.

:r
pi_121874771
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:36 schreef MAHL het volgende:

[..]

Erg lelijk, dat je mensen persoonlijk gaat aanvallen.

Als je een discussie wenst te houden, betrek dan iemands achtergrond er niet bij.
pi_121874782
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De oplossing is gewoon heel simpel. Dit is een structureel probleem en moet daarom heel gericht benaderd worden. De politie gaat specifiek Marokkaanse jongeren hard aanpakken; preventief fouilleren, samenscholingsverbod, grote mond = wapenknuppel in de nek, uitkeringen stopzetten, veelplegers lange celstraffen geven, etc.
Kan toch niet zo zijn. :P Pak de personen hard aan die dit soort walgelijke dingen plegen, ga niet een hele groep hierop pakken.
pi_121874790
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:38 schreef MAHL het volgende:

[..]

Maar die grensrechter was maar een incident hoor! Totaal niets met cultuur te maken.

:r
Ja, want in de Marokkaanse cultuur is het normaal om grensrechters dood te schoppen.
:')
pi_121874806
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:37 schreef Ziba het volgende:

[..]

Wat heb jij toch met je persoonlijke aanvallen, lelijek maagd. Eigenlijk leef je net als een vrome Mohammed maar dan als Arier.
Je hebt jezelf echt niet door he... Nog geen enkele inhoudelijke post van je gezien in dit topic. Deze post is wel het toppunt.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 00:46:56 #208
190104 Jareth
Such a pity...
pi_121874845
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:38 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Erg lelijk, dat je mensen persoonlijk gaat aanvallen.

Als je een discussie wenst te houden, betrek dan iemands achtergrond er niet bij.
Of andere users die op dat moment niet eens deelnemen?

Wie zonder zonde is werpe de eerste steen, zou ik zeggen...
pi_121874869
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:39 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ja, want in de Marokkaanse cultuur is het normaal om grensrechters dood te schoppen.
:')
En in de Nederlandse cultuur is het normaal om je stiefdochter seksueel te misbruiken om vervolgens nog bij haar in huis te wonen omdat je zoveel spijt hebt terwijl de kans dat je 'terugvalt' redelijk groot is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:39 schreef MAHL het volgende:

[..]

Je hebt jezelf echt niet door he... Nog geen enkele inhoudelijke post van je gezien in dit topic. Deze post is wel het toppunt.
Echt: je komt zelf ook niet met iets inhoudelijks en enkel de dingen waarvan jij denkt dat ze kloppen. Je onderbouwt niets en begint nou al drie keer met persoonlijke aanvallen.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 00:51:20 #210
190104 Jareth
Such a pity...
pi_121874928
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:48 schreef Ziba het volgende:

[..]

En in de Nederlandse cultuur is het normaal om je stiefdochter seksueel te misbruiken om vervolgens nog bij haar in huis te wonen omdat je zoveel spijt hebt terwijl de kans dat je 'terugvalt' redelijk groot is.
Nog zo'n geval waarover geen bagatelliserende of goedpratende reacties bekend zijn. _O-
pi_121874953
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:39 schreef Ziba het volgende:

[..]

Kan toch niet zo zijn. :P Pak de personen hard aan die dit soort walgelijke dingen plegen, ga niet een hele groep hierop pakken.
Jawel er is namelijk een enorm groot structureel probleem met deze groep. En de enige manier die werkt is de harde hand. Thuis worden ze niet opgevoed, hebben schijt aan iedere andere vorm van autoriteit, willen niet meedoen in de maatschappij. Zijn gewoon simpele feiten.

Het liefst zou ik iets van opvoedingskampen zien. Een kansloos taakstraffen werkt niet en daar lachen ze om.
pi_121874980
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Jawel er is namelijk een enorm groot structureel probleem met deze groep. En de enige manier die werkt is de harde hand. Thuis worden ze niet opgevoed, hebben schijt aan iedere andere vorm van autoriteit, willen niet meedoen in de maatschappij. Zijn gewoon simpele feiten.

Het liefst zou ik iets van opvoedingskampen zien. Een kansloos taakstraffen werkt niet en daar lachen ze om.
Nee joh. Het land uitzetten. Droppen uit een vliegtuig. Weg met dat gajesvolk.
pi_121874983
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:35 schreef Ambipur het volgende:

[..]

:') Jij post een foto van iemand, meldt dat het geen Arier is, dus dan moet het een Marokkaan zijn..
Dude.. Come on!
Was wel een sterk punt, toch?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_121875004
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:48 schreef Ziba het volgende:
Echt: je komt zelf ook niet met iets inhoudelijks en enkel de dingen waarvan jij denkt dat ze kloppen. Je onderbouwt niets en begint nou al drie keer met persoonlijke aanvallen.
Natuurlijk kom ik enkel met de dingen waarvan ik denk dat ze kloppen, daarom is het ook mijn mening :') Het enige waar jij mee komt is dingen als 'lelijek maagd' roepen en dingen uit de media halen van misdrijven van autochtonen die wel zijn aangepakt omdat men niet bang was racistisch of discriminerend te zijn.

Maar daar kun je niets aan doen, waarschijnlijk dat jij gewend bent toch altijd gelijk te krijgen omdat men anders bang is discriminerend te zijn danwel je familie op zich af te krijgen :) Cultuurgebonden, inderdaad.
pi_121875015
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:54 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Nee joh. Het land uitzetten. Droppen uit een vliegtuig. Weg met dat gajesvolk.
Lachen je sarcasme, geeft wel aan hoe serieus je het Marokkanenprobleem neemt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2013 00:56:14 ]
pi_121875016
Ach wat moet je met zo'n tuig beginnen, verrot voor het leven, alsof een heropvoeding gaat helpen.

Vroeger (en in het land van afkomst) ging het zo:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')