abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121859485
http://www.omroepbrabant.(...)jk+in+Eindhoven.aspx
quote:
EINDHOVEN - De politie heeft maandagavond in Bureau Brabant de beelden getoond van de daders van een zeer zware mishandeling in Eindhoven. Een 22-jarige Eindhovenaar werd 4 januari aan de Vestdijk vanuit het niets in elkaar geschopt en geslagen.

De beveiligingscamera's laten de acht daders, die volgens de politie 'op oorlogspad lijken', goed zien. Zij slaan de Eindhovenaar tegen de grond, waarna ze hem een voor een natrappen. De 22-jarige man blijft uiteindelijk roerloos liggen.

Het slachtoffer werd bewusteloos achtergelaten met een zware hersenschudding en verwondingen aan zijn mond en kaak.
Ik wil graag dieper ingaan op de materie, de sociaal-economische achtergrond van dit soort incidenten. Allereerst wil ik aangeven dat wat deze jongens hebben gedaan fout is. Maar denk aan wat er allemaal is gebeurd. Buurthuizen zijn verdwenen, er wordt bezuinigd op hulp aan gezinnen, sociale bijstand wordt niet genoeg verhoogd....

Deze toch al kwetsbare jongeren kunnen geen kant op. Ze bevinden zich vaak ook al in sociaal-economisch gezien onderaan de ladder. We kunnen nu zien waar al deze bezuinigingen toe lijden.

STOP DE BEZUINIGINGEN HET MOET SOCIALER

[ Bericht 41% gewijzigd door sp3c op 21-01-2013 22:36:05 ]
  maandag 21 januari 2013 @ 20:12:47 #2
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_121859725
Zag het net ook op geenstijl. Met dank aan de PVDA voor het binnenhalen van dit stemvee en de D66 rechters voor de lichte taakstraffen die deze Marokkanen krijgen.

Jammer van de OP.
  maandag 21 januari 2013 @ 20:12:49 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_121859729
Het ergste is dat er mensen zijn die werkelijk zo denken. Min of meer dan. Ook op FOK! Maar ook in de rechtbank.
The End Times are wild
pi_121860039
Het is natuurlijk erg verkeerd wat er in dat filmpje gebeurt. Maar het is ook deels onze eigen schuld. Ik bedoel, wanneer hoor je nu dat een groepje autochtone Nederlanders een groepje Marokkanen helemaal naar de tyfus hebben geslagen. Dat hoor je zelden tot nooit. Waarom niet? Omdat wij gewoon bang zijn voor dat tuig.

Kijk ze eens lopen in dat filmpje, ze denken dat heel dat winkelcentrum enkel en alleen voor hen is. En het ergste is, dat ze nog gelijk hebben ook.
pi_121860238
tuurlijk. het is de schuld van ons. onder andere die jongen die nergens aanleiding toe geeft.

:r
het zijn gewoon kutjongeren zonder enig moreel besef. helaas zijn het vaak marokkanen en antillianen wat de discussie evenals de oplossing niet makkelijker maakt.
pi_121860536
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:20 schreef dawg het volgende:
tuurlijk. het is de schuld van ons. onder andere die jongen die nergens aanleiding toe geeft.

:r
het zijn gewoon kutjongeren zonder enig moreel besef. helaas zijn het vaak marokkanen en antillianen wat de discussie evenals de oplossing niet makkelijker maakt.
Hoe weet je dat hij geen aanleiding heeft gegeven? Misschien heeft hij wel iets racistisch geroepen. Onderzoek heeft uitgewezen dat veel criminaliteit wordt veroorzaakt door discriminatie. Weet je wel hoe vaak zij zijn geweigerd bij een stageplek?
pi_121860580
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:24 schreef Good_Luck het volgende:

[..]

Hoe weet je dat hij geen aanleiding heeft gegeven? Misschien heeft hij wel iets racistisch geroepen. Onderzoek heeft uitgewezen dat veel criminaliteit wordt veroorzaakt door discriminatie. Weet je wel hoe vaak zij zijn geweigerd bij een stageplek?
Ik moet bijna huilen :'(
pi_121860661
Mooie troll deze _O_
pi_121860665
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:17 schreef theunderdog het volgende:
Het is natuurlijk erg verkeerd wat er in dat filmpje gebeurt. Maar het is ook deels onze eigen schuld. Ik bedoel, wanneer hoor je nu dat een groepje autochtone Nederlanders een groepje Marokkanen helemaal naar de tyfus hebben geslagen. Dat hoor je zelden tot nooit. Waarom niet? Omdat wij gewoon bang zijn voor dat tuig.

Kijk ze eens lopen in dat filmpje, ze denken dat heel dat winkelcentrum enkel en alleen voor hen is. En het ergste is, dat ze nog gelijk hebben ook.
Wij zijn helemaal niet niet zo bang voor dat tuig. Wij Nederlanders, zoeken gewoon minder de confrontatie op zonder doel. Meng daar deels bij dat die Marokkanen altijd wel de juiste slachtoffers weten te vinden, zoals deze jongen in het filmpje hij verweerd zich niet eens, sterker hij doet amper een poging, hij duwt 1x terug. (Over het nut van terug vechten tegen 8 man laat ik even in het midden, gaat meer om de instelling/gedrag van deze jongen.)
  maandag 21 januari 2013 @ 20:29:18 #10
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_121860820
quote:

[..]

Schijt toch een end op, die jongens waren van tevoren fietsen aan het trappen op stratumseind. Puur om lekker agressief hersenloos los te kunnen gaan bij mij om de hoek. Dit soort lui moet gewoon opzouten uit het straatbeeld, of het nou blank, marokkaans of whatever is....
put
your
clothes
on!
pi_121860857
Aan de schandpaal op de markt in Eindhoven deze lui. Vernederen tot ze het uitschreeuwen.
Ik wordt woedend door dit soort figuren.

quote:

[..]

Gast serieus, hoe naïef ben je. Als je alleen loopt en er komt een groep Marokkanen (of wat het ook voor kansloze gasten het mogen zijn), naar je toe, gaat zelfs de meest grote oetlul geen racistische dingen roepen. En wat heeft de bezuinigingen te maken met dit onderwerp? Idiote troll.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jordony op 21-01-2013 20:36:43 ]
pi_121860908
quote:
10s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:26 schreef practics het volgende:

[..]

Wij zijn helemaal niet niet zo bang voor dat tuig. Wij Nederlanders, zoeken gewoon minder de confrontatie op zonder doel. Meng daar deels bij dat die Marokkanen altijd wel de juiste slachtoffers weten te vinden, zoals deze jongen in het filmpje hij verweerd zich niet eens, sterker hij doet amper een poging, hij duwt 1x terug.
Wij Nederlanders zoeken de confrontatie niet, omdat wij bang zijn. Je kunt dat moeilijk ontkennen.

Kijk, dit soort dingen keur ik niet goed : http://nicodegeit.wordpre(...)h-geweld-in-rusland/

Maar ik denk dat als dit in Nederland ook zo zou zijn, dat wij dan een stuk minder last hadden van dit soort tuig.
  maandag 21 januari 2013 @ 20:30:59 #13
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_121860960
Weltschmerz kloon.
pi_121860998
Deze fijne knullen moeten snel op kickboxen (betaald door de gemeente) dan leren zij hun emoties en apengedrag volledig beheersen. Ook zullen zij hierna veranderen in model nederlanders

Maarjah nederlanders zijn nu eenmaal allemaal racisten!!!!
pi_121861020
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wij Nederlanders zoeken de confrontatie niet, omdat wij bang zijn. Je kunt dat moeilijk ontkennen.

Kijk, dit soort dingen keur ik niet goed : http://nicodegeit.wordpre(...)h-geweld-in-rusland/

Maar ik denk dat als dit in Nederland ook zo zou zijn, dat wij dan een stuk minder last hadden van dit soort tuig.
Denk dat je zelf bang bent, ik niet, en raar genoeg heb ik ook nooit last van dit soort ongein, of dat ik word lastig gevallen. Ze doen het erom, ze weten donders goed hun slachtoffers uit te kiezen.
  maandag 21 januari 2013 @ 20:32:08 #16
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_121861060
quote:

[..]

Agh hou toch op zeg, lekker vage excuses gaan verzinnen voor het mishandelen van mensen. :')
Ook al had die iets racistisch geroepen is er dat geen reden om deze jongen te mishandelen.

Wat ik zo jammer vind is dat we allemaal overal roepen dat het niet kan en er wat tegen gedaan moet worden, maar dat het alleen bij roepen blijft ;(
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_121861069
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik moet bijna huilen :'(
Oh ja, ik moet al jaren huilen van deze situatie. De vraag is wat doe je eraan? Stem op een partij die een sociaal gezicht heeft. Je weet vast wel welke ik bedoel...
pi_121861118
quote:
10s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:31 schreef practics het volgende:

[..]

Denk dat je zelf bang bent, ik niet, en raar genoeg heb ik ook nooit last van dit soort ongein, of dat ik word lastig gevallen. Ze doen het erom, ze weten donders goed hun slachtoffers uit te kiezen.
Och, als er 8 van die gewelddadige gasten op mij afkomen, dan zal ik vast en zeker wel bang zijn. Ben mans genoeg om dat toe te geven hoor.

Maar ik het had over de Nederlanders, dat is algemeen. Het kan best zo zijn, dat jij rambo looked like bent hoor. Dat weet ik niet.
  maandag 21 januari 2013 @ 20:33:05 #19
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_121861129
:r Smerig rattenvolk
Tics van je petten.
pi_121861224
Beetje typisch, met zijn 8en tegen 1 en ook nog lichtgetint zijn...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_121861243
Maar verder we zien en morgen zijn we het weer vergeten. Wanneer worden die gasten nou eens een keer goed terug gepakt!!
  maandag 21 januari 2013 @ 20:36:43 #22
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_121861393
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:34 schreef Bombshell het volgende:
Maar verder we zien en morgen zijn we het weer vergeten. Wanneer worden die gasten nou eens een keer goed terug gepakt!!
Nooit, of tot het volk in opstand komt.
De politiek gaat er waarschijnlijk niks aan doen, dat zijn allemaal grote praatjes tijdens de verkiezingsperiodes en daarna gebeurt er vrij weinig.
  maandag 21 januari 2013 @ 20:37:13 #23
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_121861432
Ik vraag me af wanneer het volk het recht in eigen hand neemt.
pi_121861462
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:33 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Och, als er 8 van die gewelddadige gasten op mij afkomen, dan zal ik vast en zeker wel bang zijn. Ben mans genoeg om dat toe te geven hoor.

Maar ik het had over de Nederlanders, dat is algemeen. Het kan best zo zijn, dat jij rambo looked like bent hoor. Dat weet ik niet.
Ben helemaal geen rambo look a like, dat is niet nodig, ik was in deze situatie wel vol los gegaan tegen die 8 man. Neer ga je toch, dan maar op een manier waarop ik zeker weet dat er 1tje van de 8 mee gaat.

Maar goed nogmaals ze ruiken het gewoon. Heb een kameraad die ook vaak slachtoffer is van dit soort gasten(omdat uiterlijk dulletje). Ik meng me er in en het is gelijk afgelopen, omdat er zat makkelijkere targets rondlopen, en daar hoef je echt geen rambo voor te zijn.

Ik blijf erbij, het is je eigen insteek erin, hoe jij reageert op de situatie. Laat jij ze voelen dat je niet voor ze aan de kant gaat, laten ze je gaan, 20 andere slachtoffers met minder risico voor ze. Spijtig maar zo is het.
pi_121861585
Nederland en de Nederlanders verdienen dit soort tuig in de straten.
Zolang geaccepteerd wordt dat dergelijke lui niet worden aangepakt, ook niet als ze worden opgepakt, gaat er niks veranderen.
pi_121861627
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:34 schreef Bombshell het volgende:
Niet.
Er worden altijd verontschuldigingen voor dit gedrag gezocht.
pi_121861633
quote:
10s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:37 schreef practics het volgende:

[..]

Ben helemaal geen rambo look a like, dat is niet nodig, ik was in deze situatie wel vol los gegaan tegen die 8 man. Neer ga je toch, dan maar op een manier waarop ik zeker weet dat er 1tje van de 8 mee gaat.

Maar goed nogmaals ze ruiken het gewoon. Heb een kameraad die ook vaak slachtoffer is van dit soort gasten(omdat uiterlijk dulletje). Ik meng me er in en het is gelijk afgelopen, omdat er zat makkelijkere targets rondlopen, en daar hoef je echt geen rambo voor te zijn.

Ik blijf erbij, het is je eigen insteek erin, hoe jij reageert op de situatie. Laat jij ze voelen dat je niet voor ze aan de kant gaat, laten ze je gaan, 20 andere slachtoffers met minder risico voor ze. Spijtig maar zo is het.
Tegen 8 man begin je niets, hoe zelfverzekerd, sterk je ook bent.
pi_121861704
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:32 schreef Starm het volgende:

[..]

Agh hou toch op zeg, lekker vage excuses gaan verzinnen voor het mishandelen van mensen. :')
Ook al had die iets racistisch geroepen is er dat geen reden om deze jongen te mishandelen.

Wat ik zo jammer vind is dat we allemaal overal roepen dat het niet kan en er wat tegen gedaan moet worden, maar dat het alleen bij roepen blijft ;(
Luister, ik praat het niet goed maar jij kunt je ook niet voorstellen hoe het is om stelselmatig gediscrimineerd te worden. Geweigerd te worden bij disco's, geen stageplek kunnen vinden, niet geaccepteerd kunnen worden....denk daar een aan.
pi_121861740
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hahaha, zulke helden zijn het niet, durf te wedden als die jongen in het filmpje 1 goede rake klap had uit gedeeld het al gebeurd was, en ze pleite waren geweest. Sterker nog, als die minder afwachtende houding had gehad, was het waarschijnlijk helemaal niet gebeurd.
  maandag 21 januari 2013 @ 20:41:12 #30
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_121861741
quote:
10s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:37 schreef practics het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik problemen had met zoiets is zeker 15 jaar geleden (waren trouwens toevallig ook Marokkanen), maar verder nooit.
Maar in zo'n situatie zou ik toch denk ik gewoon snel wegrennen. Toch liever laf dan in coma getrapt of erger.
"You must pick your battles" is een bekende krijgswijsheid. Dat wil zeggen dat je moet vechten wanneer je zelf in het voordeel bent. En dat ben je niet, ongewapend, tegen acht man. Dat is enkel klappen vangen, heb je niks aan.
The End Times are wild
pi_121861754
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Is ook ondoenlijk. Of je moet 1 van zijn vrienden direct bewusteloos meppen zodat het ze afschrikt. Maar kom op, hoe groot is die kans. Je begint er niets tegen.
  maandag 21 januari 2013 @ 20:41:58 #32
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_121861781
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:40 schreef Good_Luck het volgende:

[..]

Luister, ik praat het niet goed maar jij kunt je ook niet voorstellen hoe het is om stelselmatig gediscrimineerd te worden. Geweigerd te worden bij disco's, geen stageplek kunnen vinden, niet geaccepteerd kunnen worden....denk daar een aan.
Daar kan die jongen ook echt wat aan doen_____! :') :') :')
pi_121861841
quote:

[..]

Nogmaals, dat weigeren en geen stageplek kunnen vinden is een logisch gevolg op het algemene gedrag van dit soort pauper lui.
  maandag 21 januari 2013 @ 20:44:52 #34
112251 314
gimme pie!
pi_121861860
quote:

[..]

ik heb een paar Marokkaanse collega's, allemaal gewone jongemannen met een goede baan, die worden niet geweigerd bij de cafés op Stratumseind omdat ze er gewoon fatsoenlijk bij lopen

als je ongeschoren met je Nike Air Max, petje, bontkraagje, aan komt zetten bij je stagebedrijf dan moet je niet raar opkijken dat ze je niet willen hebben daar.. maar da's dan ineens racistisch zeker? :')

er zal heus wel eens een Jan Janssen verkozen worden boven een Mohammed zonder goede reden, maar dat verklaart de hoge getallen kutvolk echt niet hoor
pi_121861907
quote:
10s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:41 schreef practics het volgende:

[..]

Hahaha, zulke helden zijn het niet, durf te wedden als die jongen in het filmpje 1 goede rake klap had uit gedeeld het al gebeurd was, en ze pleite waren geweest. Sterker nog, als die minder afwachtende houding had gehad, was het waarschijnlijk helemaal niet gebeurd.
Nah, Het zijn Noord Afrikanen in dat filmpje, vrienden van elkaar. Je kan veel zeggen van dat tuig, maar niet dat ze niet voor elkaar opkomen.

Wanneer jij een van die 8 neerslaat, zullen die overgebleven 7 alleen nog maar harder op jouw inrammen.
  maandag 21 januari 2013 @ 20:55:33 #36
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_121861937
quote:

[..]

Dat zal allemaal wel meevallen, hangt helemaal van jezelf af.

Indien je gediscrimineerd zou worden is dit door de jeugd en niet in disco's, bedrijven enzovoort... Die hebben namelijk het meeste last van de 'overlastgevende' buitenlanders op school en tijdens het uitgaan.
Als er ergens de bom qua recht in eigen hand nemen kan barsten is het daar wel.
  maandag 21 januari 2013 @ 21:17:23 #37
302853 themole
graaft totaal door.
pi_121862161
Haters gonna hate.....
Niet altijd serieus
pi_121862192
Godverdomme zeg, daar gaan we weer met die kutjeugd van een bepaalde komaf. Zoveelste 'incident'.

quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:09 schreef Good_Luck het volgende:
Hallo, check eerst dit filmpje:

http://www.geenstijl.nl/m(...)_jonge.html#comments

Ik wil graag dieper ingaan op de materie, de sociaal-economische achtergrond van dit soort incidenten. Allereerst wil ik aangeven dat wat deze jongens hebben gedaan fout is. Maar denk aan wat er allemaal is gebeurd. Buurthuizen zijn verdwenen, er wordt bezuinigd op hulp aan gezinnen, sociale bijstand wordt niet genoeg verhoogd....

Deze toch al kwetsbare jongeren kunnen geen kant op. Ze bevinden zich vaak ook al in sociaal-economisch gezien onderaan de ladder. We kunnen nu zien waar al deze bezuinigingen toe lijden.

STOP DE BEZUINIGINGEN HET MOET SOCIALER
Hoezo moet het socialer? Hoezo diepere sociale betekenis?

Hou toch op man ts, dit zijn gewoon soort van pogroms van dat tyfustuig met 2 paspoorten, van die cultuurverrijkers. Het wordt pas socialer als die tyfusmongolen oprotten.

Het enige wat je je dient af te vragen is waarom ze totaal zonder reden op iemand in beuken.

Dit heeft gewoon alles weg van een racistische vechtpartij, zo een met alle eigenschappen van skinheads die op alles wat niet blank is in willen beuken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_121862548
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:41 schreef LXIV het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik problemen had met zoiets is zeker 15 jaar geleden (waren trouwens toevallig ook Marokkanen), maar verder nooit.
Maar in zo'n situatie zou ik toch denk ik gewoon snel wegrennen. Toch liever laf dan in coma getrapt of erger.
"You must pick your battles" is een bekende krijgswijsheid. Dat wil zeggen dat je moet vechten wanneer je zelf in het voordeel bent. En dat ben je niet, ongewapend, tegen acht man. Dat is enkel klappen vangen, heb je niks aan.
Je moet natuurlijk ook vechten, wanneer je niet anders kunt.
pi_121862693
De tranen schieten toch in je ogen. En het etgste is dat je bij het lezen van de titel al denkt "zullen wel marokkanen bij betrokken zijn".
  maandag 21 januari 2013 @ 21:28:20 #41
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_121862701
Lijkt me duidelijk: die blanke schreeuwde rascistische leuzen en kreeg z'n verdiend pak slaag.
Ik eis alvast vrijspraak en een buurthuis voor die door de samenleving gemarginaliseerde kansenjongeren.
  maandag 21 januari 2013 @ 21:29:03 #42
256666 leeell
I know you're lonely
pi_121862741
9/10 goede troll
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_121862822
Tja Eindhoven he.
pi_121862837
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 21:28 schreef slashdotter3 het volgende:
Lijkt me duidelijk: die blanke schreeuwde rascistische leuzen en kreeg z'n verdiend pak slaag.
Ik eis alvast vrijspraak en een buurthuis voor die door de samenleving gemarginaliseerde kansenjongeren.
Eventueel een schadevergoeding, want privacy geschonden.
pi_121862996
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:13 schreef Good_Luck het volgende:
He wat is dit man, dit is een serieus onderwerp. Ga ergens anders spelen. Ik wil over diepe onderwerpen spreken met intelligente mensen.
Good luck.
  maandag 21 januari 2013 @ 21:36:16 #46
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_121863248
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 21:25 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je moet natuurlijk ook vechten, wanneer je niet anders kunt.
Dan wel. Maar meestal is vluchten ook wel een optie. Je hebt er niks aan je dood te laten trappen door een groepje tuig. Even korte paniek in de sociale mediaas, en over tot de orde van de dag. Morgen weer een nieuwe dag met een nieuw incident. Behalve je vrienden en je familie is de rest van NL je binnen een week weer vergeten.

Je moet je moment uitkiezen. Dat is wanneer jij in het voordeel bent. En dat is niet op zo'n moment. Je kunt dan je woede beter inhouden.
The End Times are wild
pi_121863492
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 21:36 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dan wel. Maar meestal is vluchten ook wel een optie. Je hebt er niks aan je dood te laten trappen door een groepje tuig. Even korte paniek in de sociale mediaas, en over tot de orde van de dag. Morgen weer een nieuwe dag met een nieuw incident. Behalve je vrienden en je familie is de rest van NL je binnen een week weer vergeten.

Je moet je moment uitkiezen. Dat is wanneer jij in het voordeel bent. En dat is niet op zo'n moment. Je kunt dan je woede beter inhouden.
Als jij door 8 gasten in een hoekje wordt gedreven, dan is er weinig meer te vluchten, hoor.
  maandag 21 januari 2013 @ 21:40:37 #48
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_121863597
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 21:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Als jij door 8 gasten in een hoekje wordt gedreven, dan is er weinig meer te vluchten, hoor.
Als het kan zeg ik. Je duwt de eerste hard weg en begint te rennen. Het is echt lastig om iemand dan nog te stoppen. Bovendien is het niet cool om achter iemand aan te rennen.
The End Times are wild
pi_121863950
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:34 schreef Kloonhommel het volgende:
Beetje typisch, met zijn 8en tegen 1 en ook nog lichtgetint zijn...
Marokkanen durven het niet 1vs1, zit in de aard van het beestje.

Prachtige troll overigens, voor 22.00 zitten we in deel #2. _O-
  maandag 21 januari 2013 @ 21:51:57 #50
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_121864994
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 21:40 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als het kan zeg ik. Je duwt de eerste hard weg en begint te rennen. Het is echt lastig om iemand dan nog te stoppen. Bovendien is het niet cool om achter iemand aan te rennen.
Tja.. Maar er zijn genoeg situaties wanneer het niet kan. Daarbij, die gasten willen vechten, en als ze daarvoor achter iemand aan moeten rennen dan doen ze dat gewoon hoor.

Tenzij een ander slachtoffer een meter verder weg is.
  maandag 21 januari 2013 @ 22:01:21 #52
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_121865271
Waar ik me vaak aan irriteer is dat al die camera's zo'n bagger resolutie hebben. Zelf woon ik Eindhoven, maar hoe kan ik in hemelsnaam met dit hun gezichten herkennen? De enige wat je ziet is hun kleding en in mindere mate hun kapsels...
  maandag 21 januari 2013 @ 22:04:07 #53
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_121865513
In ieder geval wegens poging tot moord allemaal 8 jaar achter de tralies. Al zal het daar in NL wel nooit van komen.
The End Times are wild
  maandag 21 januari 2013 @ 22:05:06 #54
190104 Jareth
Such a pity...
pi_121865609
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 22:04 schreef LXIV het volgende:
In ieder geval wegens poging tot moord allemaal 8 jaar achter de tralies. Al zal het daar in NL wel nooit van komen.
Bij elkaar opgeteld wordt het niet eens acht jaar. :')
So, the Labyrinth is a piece of cake, is it?
  maandag 21 januari 2013 @ 22:06:00 #55
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_121865678
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 22:05 schreef Jareth het volgende:

[..]

Bij elkaar opgeteld wordt het niet eens acht jaar. :')
Opgeteld, minus vooraftrek, goed gedrag korting, media-aandacht en culturele achtergrond nog niet eens 8 maanden, ben ik bang!
The End Times are wild
pi_121865794
Die mogen ze in het openbaar ophangen zoals in Iran.
Ура для россии
  maandag 21 januari 2013 @ 22:07:28 #57
190104 Jareth
Such a pity...
pi_121865814
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 22:06 schreef LXIV het volgende:

[..]

Opgeteld, minus vooraftrek, goed gedrag korting, media-aandacht en culturele achtergrond nog niet eens 8 maanden, ben ik bang!
Het argument dat ze ontslagen kunnen worden bij een veroordeling tot de cel zal wel niet opgaan, dat scheelt!
So, the Labyrinth is a piece of cake, is it?
pi_121867629
Ik heb het filmpje maar niet gekeken. Er zou nu toch echt actie moeten komen om dit geweld te stoppen. Het slachtoffer zou in het 8 uur journaal moeten komen met zijn gehavende gezicht, zodat iedereen ervan op de hoogte is. En de politiek moet ter verantwoording geroepen worden, en als die gasten 2 paspoorten hebben, ze uit Nederland weg moeten terug naar hun roots. Hoe zou het zijn als die gasten met nog meer zijn hier in Nederland, het wordt zo onleefbaar.
pi_121867845
Het wordt steeds erger in dit landje.. het was hier ooit wel prettig wonen. De regering wordt steeds intoleranter t.o.v. zaken die geen probleem vormen (wietpas, alcoholverbod onder de 18 etc.) en de echte problemen worden genegeerd.

Ik zou nog liever in een land als de USA wonen dan in deze bananenrepubliek

(verwachte reactie: dan ga je toch lekker :W )
Alpha kenny one
  maandag 21 januari 2013 @ 22:32:39 #60
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_121868032
Tja, tegenwoordig kun je zelfs als jonge vent beter niet alleen naar huis lopen na het stappen.
Hoop dat ze gepakt worden want de volgende keer valt er wel een dode (dit was al meer geluk dan wat anders voor die jongen).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')