abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 januari 2013 @ 20:05:44 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_122129387
quote:
Berlusconi prijst Mussolini

Oud-premier Silvio Berlusconi heeft tijdens een Holocaust-herdenking in Milaan opvallende uitspraken gedaan over de fascistische dictator Mussolini. Berlusconi noemde de Italiaanse rassenwetten in de Tweede Wereldoorlog een slechte zaak, maar vindt dat Mussolini daarnaast "veel goede dingen" heeft gedaan.

In het verleden heeft de oud-premier zich vaker positief uitgelaten over de fascistische dictator. Op internet wordt door de Italianen schande gesproken van Berlusconi's uitspraken. Ze vinden het ongepast dat hij dit juist tijdens een herdenking van de Holocaust zei.

Berlusconi was naar de herdenking bij het centraal station van Milaan gekomen, zonder dat hij was uitgenodigd. Vandaag werd op het station het nieuwe museum van de Shoah geopend. Premier Mario Monti en de Duitse bondskanselier Angela Merkel waren bij de ceremonie aanwezig.

Minder schuldig
Monti bezocht spoor 21 waar treinen staan waarmee tijdens de Tweede Wereldoorlog Joden werden gedeporteerd naar vernietigingskampen. Merkel zei dat Duitsland altijd verantwoordelijk zal blijven voor de misdaden van de nazi's. Berlusconi benadrukte dat Italië minder schuldig is dan Duitsland.
Wat een figuur is het ook. :')

The End Times are wild
pi_122129957
wat een gast :')
pi_122130095
Wat een idioot haha. Alhoewel Italië vrij weinig had met het antisemitisme van Nazi-Duitsland ook al werd het later toch nog uitgevoerd.
pi_122131611
Typisch Berlusconi dit.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
pi_122132391
Die mafkees had vast zelf Il Duce willen zijn 8)7 |:(
  zondag 27 januari 2013 @ 20:52:29 #6
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_122132465
Het is en blijft toch wel een raar apenland waarmee we straks in één Unie zitten en zelfs onze belastingen en pensioenen mogen delen.
Stel je voor dat Balkenende tijdens de dodenherdenking gaat roepen dat Mussert toch allerlei goeds gedaan heeft. Dat is gewoon ondenkbaar.
The End Times are wild
pi_122133313
In algemene zin is dit een opvallende uitspraak, maar van hem verwacht ik al niet anders meer. Verder vind ik het een afschuwelijke vent. Alleen dit artikel al.In algemene zin is dit een opvallende uitspraak, maar van hem verwacht ik al niet anders meer. Verder vind ik het een afschuwelijke vent. Alleen dit artikel al.

quote:
Berlusconi was naar de herdenking bij het centraal station van Milaan gekomen, zonder dat hij was uitgenodigd.
:r

quote:
Berlusconi benadrukte dat Italië minder schuldig is dan Duitsland.
Dit soort zaken proberen goed te praten :r
Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
ouyevoli vind ik wel kwaliteit.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik wil kwaliteit, waar is Ouyevoli?
pi_122133801
Brengt wel kleur in het politieke spectrum die man. Napratende grijze muizen kennen we genoeg.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 27 januari 2013 @ 21:40:48 #9
221644 timmmmm
sp3c lives matter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')