Mod pls lef bal?quote:Op zondag 30 september 2012 02:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja weennie gewoon gesloopt alles. Nee valt wel mee, kusje op je linkerteelbal.
Rechts smaakt vaak naar je hand, die komt daar te vaak langsquote:Op zondag 30 september 2012 02:25 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Waarom altijd links, Hork?
Waarom niet rechts?!
WAAROM, HORK?!
Klopt, maar links zit onder de zaadresten.quote:Op zondag 30 september 2012 02:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rechts smaakt vaak naar je hand, die komt daar te vaak langs
Ja mang, ik haal je nooit meer in.quote:Op zondag 30 september 2012 02:28 schreef Bitterlemon het volgende:
3457 posts, ben ik nu een oldbie?
Hoort dat bij de ontgroening?quote:Op zondag 30 september 2012 02:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja mang, ik haal je nooit meer in.
Moet ik je door een bushokje tyfen ofzo?
Ik heb pas een post count. V-i-j-f-h-o-n-d-e-r-d t-w-e-e-ë-n-n-e-g-e-n-t-i-g.quote:Op zondag 30 september 2012 02:28 schreef Bitterlemon het volgende:
3457 posts, ben ik nu een oldbie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
ouyevoli vind ik wel kwaliteit.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik wil kwaliteit, waar is Ouyevoli?
quote:Op zondag 30 september 2012 02:32 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Ik heb pas een post count. V-i-j-f-h-o-n-d-e-r-d t-w-e-e-ë-n-n-e-g-e-n-t-i-g.Braaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu even je pohi door.
Quoten ipv ninja editten en dan gewoon op invoeren ramen.quote:
NEE NEE NEE NEE. Kijk daar! Een drie koppige leeuw met de BH van Fopje! Dat is pas leuk om te zien!quote:
Herkenning ja, gelukkig ga ik altijd kijken wat er in de post stond als zoiets gepost wordtquote:Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Quoten ipv ninja editten en dan gewoon op invoeren ramen.
quote:Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ouyevoli vind ik wel kwaliteit.
Te laat.quote:Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
NEE NEE NEE NEE. Kijk daar! Een drie koppige leeuw met de BH van Fopje! Dat is pas leuk om te zien!
Vanaf nu is het algemeen bekend dat Fopje een BH fetisj heeft. Dit gaat natuurlijk ook even naar de FOK!prive redactie.quote:Op zondag 30 september 2012 02:43 schreef Bitterlemon het volgende:
Sinds wanneer draagt Fopje een BH?
Hij laat zijn mannelijke torso zien zodra hij daar ook maar de kans voor ziet.
Relevante post gespot.quote:Op zondag 30 september 2012 02:46 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Vanaf nu is het algemeen bekend dat Fopje een BH fetisj heeft. Dit gaat natuurlijk ook even naar de FOK!prive redactie.
Ah daar gaat er weer één. Ik zal je even helpen jong. Klik.quote:Op zondag 30 september 2012 02:46 schreef mickey_mike het volgende:
kut mogolen hier op fok ik vind het geen reet aan ik kap er mee
Ik mis een komma.quote:Op zondag 30 september 2012 02:49 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Ah daar gaat er weer één. Ik zal je even helpen jong. Klik.
Moest, jij, niet, al, slapen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |