De lengte van mijn pener ligt onder het gemiddelde.quote:Op zondag 30 september 2012 02:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja hallo, hier de privéredactie, wat is het probleem? Hahaha.
Ja heuu,quote:Op zondag 30 september 2012 02:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja hallo, hier de privéredactie, wat is het probleem? Hahaha.
Is dat alles?quote:Op zondag 30 september 2012 02:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
De lengte van mijn pener ligt onder het gemiddelde.
Slechts 24 cm.
Dat is echt fantastischquote:
Zeer sappig, beter gooien ze dat in een spoiler, ik kan daar niet mee omgaan.quote:Op zondag 30 september 2012 02:08 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Ja heuu,
Ik wil even een melding maken van een 'sappige' foto van Bitterlemon en Fopje.
Prima toch?quote:Op zondag 30 september 2012 02:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Echt fantastisch.
Je bent trouwens snel ingeburgerd moet ik zeggen.
Was??? Imgeboergerd? Das kenn ich nicht. Aufrausen jaaquote:Op zondag 30 september 2012 02:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Echt fantastisch.
Je bent trouwens snel ingeburgerd moet ik zeggen.
Opgelost, geen slotje.quote:Op zondag 30 september 2012 02:10 schreef ouyevoli het volgende:
De spoiler suggestie had ik ook al opgegooit
Je bent een goede user, maar let alsjeblieft op je spelling, anders moet ik je constant corrigeren.quote:Op zondag 30 september 2012 02:10 schreef ouyevoli het volgende:
De spoiler suggestie had ik ook al opgegooit
Ik heb ook last van autisme.. ik wil alles consekuend foud doen.quote:Op zondag 30 september 2012 02:12 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je bent een goede user, maar let alsjeblieft op je spelling, anders moet ik je constant corrigeren.
Autisme enalles, jwz g.
quote:Op zondag 30 september 2012 02:14 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Ik heb ook last van autisme.. ik wil alles consekuend foud doen.
Nee, zonder grappen (haha) talen is niet mijn ding maar ik zal er helemaal speciaal voor jou op letten.
Je sloopt memes, ook niet handigquote:Op zondag 30 september 2012 02:18 schreef Bitterlemon het volgende:
En toen liep mijn topic vast.
Mijn pareltje, als een beladen handelsschip op de kliffen.
Waar?quote:Op zondag 30 september 2012 02:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je sloopt memes, ook niet handig
Ja weennie gewoon gesloopt alles. Nee valt wel mee, kusje op je linkerteelbal.quote:Op zondag 30 september 2012 02:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoe heb ik het gesloopt dan?
Ik sloop wel meer dingen.
Ik refereer hierbij aan Fopje's rectum.
quote:Op zondag 30 september 2012 02:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoe heb ik het gesloopt dan?
Ik sloop wel meer dingen.
Ik refereer hierbij aan Fopje's rectum.
Waarom altijd links, Hork?quote:Op zondag 30 september 2012 02:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja weennie gewoon gesloopt alles. Nee valt wel mee, kusje op je linkerteelbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |