Nee. Gewoon nee. Niet zo zeuren. Userbash is een no. Zeker als je die user alleen kan bashen omdat hij voor FOK! bezig was.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:35 schreef porsche1 het volgende:
Kan niet. Ben net terug van een ban van 1,5 jaar. En ik kan alleen op het forum posten, de rest werkt niet. Ook pm en dm werken niet. Dus moet het wel via deze weg doen.
Ik vind dit een Engelse juicyhil, dat mag ik zeggen want dat is mijn mening.
Oh, god. Niet een mening!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:35 schreef porsche1 het volgende:
Ik vind dit een Engelse juicyhil, dat mag ik zeggen want dat is mijn mening.
ik heb ook niet FOK! Gerelateerde foto's van deze persoon hoor.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Niet zo zeuren. Userbash is een no. Zeker als je die user alleen kan bashen omdat hij voor FOK! bezig was.
En nu genoeg erover.
Nee, op deze manier kom je er wel, zo na je jaarban... Als dit geen sterrenuser wordtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:20 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ik heb ook niet FOK! Gerelateerde foto's van deze persoon hoor.
Maar goed, genoeg over juicyhil. Anders is het topic zo vol met zijn omvang.
Fijne avond nog. Gr gr
Ik vind het allemaal wel meevallen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:10 schreef Peunage het volgende:
NWS / Palestijnen willen geen Palestijnse vluchtelingen
Bron is 1 of andere blog. Heel slecht geschreven stuk, biased als maar kan. Gaat snel offtopic. En als er een andere bron is met een normaal geschreven stuk kan dat sowieso in het Israel Palestina topic.
Heel apart ja. Als ik toch aan het opruimen ben, neem ik nietstoevoegend gescheld meteen meequote:
Het is een begrip, geen scheldwoord.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heel apart ja. Als ik toch aan het opruimen ben, neem ik nietstoevoegend gescheld meteen mee
Ja dank je de koekoekquote:
Het is een begrip dat uitstekend definieert waar het om gaat en om welke groep het draait. Van Samson tot Wilders, ze gebruiken het allemaal.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja dank je de koekoekKutwijf is ook een begrip, toch zou ik het niet op prijs stellen als je zo over mijn moeder praat
Sterker nog: het is een PvdA'er die er een landelijk bekende term van maakte. Zoek maar op Rob Oudkerk.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:35 schreef nikk het volgende:
[..]
Het is een begrip dat uitstekend definieert waar het om gaat en om welke groep het draait. Van Samson tot Wilders, ze gebruiken het allemaal.
Oudkerk is een heroïnehoerenloper. Van zo iemand kun je dat verwachten.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:39 schreef Jareth het volgende:
[..]
Sterker nog: het is een PvdA'er die er een landelijk bekende term van maakte. Zoek maar op Rob Oudkerk.
Shoot the messenger...quote:Op zondag 6 januari 2013 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Oudkerk is een heroinehoerenloper. Van zo iemand kun je dat verwachten.
Dat geldt eveneens voor het begrip kutwijf natuurlijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:35 schreef nikk het volgende:
[..]
Het is een begrip dat uitstekend definieert waar het om gaat en om welke groep het draait. Van Samson tot Wilders, ze gebruiken het allemaal.
Ehm. Nee. Je kan het eerder vergelijken met Tokkie.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat geldt eveneens voor het begrip kutwijf natuurlijk.
Vet van mij!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:32 schreef WammesWaggel het volgende:
De pallies willen hun eigen gaytjes ook niet, komt Maandag een docu over op Ned2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |