abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121110258
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 14:09 schreef icloud het volgende:

[..]

Wel als de politie is gestuurd met de melding dat hij vuurwapen gevaarlijk is, en hij bij zijn aanhouding naar zijn middel grijpt.
Dan is hij niet doodgeschoten omdat hij zich verzette, maar omdat iemand had gemeld dat hij een vuurwapen bij zich had en hiermee in de rondte zwaaide.

quote:
Overigens is er met deze jongen niks verloren gegaan, nederland is er alleen beter op geworden, weinig mensen zullen rouwig hier om zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door Voorschrift op 03-01-2013 14:33:41 ]
pi_121110269
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 14:02 schreef icloud het volgende:
Ik wil best geloven dat die man een valse melding heeft gedaan om risi te naaien, ivm een ruzie maar hij heeft zich zelf verzet bij zijn aanhouding, dus eigen schuld.
Ik geloof ook best dat het een valse melding was maar dan nog moet je je afvragen waarom iemand een valse melding zou doen. Dan is er onderling toch wat gebeurd lijkt mij.

Overigens mensen die zeggen dat hij niet betrokken was bij de steekpartij die lezen niet goed :), de zaak is geseponeerd maar er is nergens aangegeven dat hij er niet bij betrokken was.

Tenslotte: verzetten bij arrestatie kan consequenties hebben, zeker als ze aangeven dat je je handen omhoog moet doen.
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 14:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het protocol bij de politie is tegenwoordig dat als de arrestant zich verzet hij doodgeschoten moet worden? :)
Nee, dat staat nergens en is een verzinsel. Het kán wel maar het is geen protocol.

quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2013 14:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Serieus? Nou in mijn optiek spoor jij dus niet. Mag dit trouwens op fok?

[ Bericht 7% gewijzigd door Voorschrift op 03-01-2013 14:35:25 ]
pi_121110297
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 14:13 schreef Chahna het volgende:

[..]

Ik geloof ook best dat het een valse melding was maar dan nog moet je je afvragen waarom iemand een valse melding zou doen. Dan is er onderling toch wat gebeurd lijkt mij.
Hoi Peter R. de Vries.

quote:
Nee, dat staat nergens en is een verzinsel. Het kán wel maar het is geen protocol.
Dat snap ik. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 14:13 schreef Chahna het volgende:
Serieus? Nou in mijn optiek spoor jij dus niet. Mag dit trouwens op fok?
Je mag dit kennelijk ook zeggen van de Rishi. Dus waarom niet?
  donderdag 3 januari 2013 @ 14:18:56 #54
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_121110459
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 14:09 schreef icloud het volgende:

[..]

Wel als de politie is gestuurd met de melding dat hij vuurwapen gevaarlijk is, en hij bij zijn aanhouding naar zijn middel grijpt.
Het onderzoek is nog volop bezig, maar wel weten we allemaal zeker dat de jongen naar zijn middel heeft gegrepen. Geloof je het zelf?

Lees eens de nieuwsberichten eens goed, er staat continu bij alles "het zou (mogelijk) zo gegaan zijn", dit zelfs bij tegenstrijdige berichten. Leer feit en speculatie eens van elkaar scheiden.

Grappig hoe mensen geruchten alleen voor waar aannemen wanneer het ze uitkomt (mbt bevestiging v/h beeld dat ze hadden)

quote:
Overigens is er met deze jongen niks verloren gegaan, nederland is er alleen beter op geworden, weinig mensen zullen rouwig hier om zijn.
Wat zou er met jou verloren gaan wanneer jij op 17-jarige leeftijd was komen te overlijden / komt te overlijden? (Serieuze vraag).
Krekker is de bom!
pi_121110693
:')

Zometeen krijgen we nog te horen dat het een terroristische actie was.
Conscience do cost.
pi_121110745
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 14:14 schreef Xa1pt het volgende:

Je mag dit kennelijk ook zeggen van de Rishi. Dus waarom niet?
Je bent toch niet in discussie met die gozer. Ik vind niet dat je dit tegen users kunt zeggen.
  donderdag 3 januari 2013 @ 14:29:00 #57
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_121110845
quote:
Dit lijkt me een uitstekende conclusie, verder onderzoek is dan ook overbodig.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_121110886
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 14:26 schreef Chahna het volgende:

[..]

Je bent toch niet in discussie met die gozer. Ik vind niet dat je dit tegen users kunt zeggen.
Dat mag je vinden. Maak je niet zo druk kind :P
Conscience do cost.
pi_121111698
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 14:30 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat mag je vinden. Maak je niet zo druk kind :P
blijkbaar mocht het toch niet. :W
pi_121113456
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:37 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

We weten inmiddels dat die melding van het vuurwapen niet klopte.
Klopt, maar lezen is dus ook niet jouw sterkste kant.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_121113708
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 15:28 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Klopt, maar lezen is dus ook niet jouw sterkste kant.
Klopt, maar nog steeds ernstig bovengemiddeld. En hoezo 'dus'?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_121113817
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 15:34 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Okee, even samenvatten, een user verteld dat Rishi ruzie heeft gehad:

quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 11:27 schreef Chahna het volgende:

[..]

Het was toch geen bontkraagje? Het was een hindo, iets heel anders. Maar ik lees dus in ieder geval dat hij dus blijkbaar ruzie had met iemand om dat tijdstip op een station. De lieve jongens die ik ken, die doen dat niet.
Reactie van WS

quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 11:31 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dan is lezen iets wat je nog niet beheerst.

Waarop ik reageer met:

quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:13 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Welke informatie haal jij dan uit het volgende zinnetje?

"Rishi zou ruzie hebben gehad met de man die bij de politie meldde dat de 17-jarige jongen hem met een vuurwapen had bedreigd."

Waarop WS het stukje over de ruzie negeert en reageert met:

quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:37 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

We weten inmiddels dat die melding van het vuurwapen niet klopte.
Maar jij kan ernstig bovengemiddeld goed lezen. Ja hoor, natuurlijk. :D
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_121113909
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 15:34 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Blij dat je het zelf toegeeft. Nu niet meer zo op anderen letten en eerst verbetering bij jezelf aanbrengen gaarne.
pi_121114022
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 15:36 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Okee, even samenvatten, een user verteld dat Rishi ruzie heeft gehad:

[..]

Reactie van WS

[..]

Waarop ik reageer met:

[..]

Waarop WS het stukje over de ruzie negeert en reageert met:

[..]

Maar jij kan ernstig bovengemiddeld goed lezen. Ja hoor, natuurlijk. :D
De melding was in ieder geval niet helemaal correct, het vuurwapen was er immers niet. Was het melden van de bedreiging of ruzie dan wel terecht? Ik kan ook nergens uit afleiden dat ze op dat moment op die plek ruzie hebben gehad of zouden hebben gehad.

Dus wat is nu je punt?
pi_121114164
zonder het topic gelezen te hebben krijg ik echt een gevoel van: "tuurlijk, het was zo'n lieve jongen die geen vlieg kwaad deed. hij is het slachtoffer van iedereen behalve zichzelf en zijn vriendjes!".

het zijn namelijk altijd lieve jongens die geen vlieg kwaad doen. behalve de voetballertjes van nieuw sloten dan.

~:)
pi_121115070
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 15:41 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De melding was in ieder geval niet helemaal correct, het vuurwapen was er immers niet. Was het melden van de bedreiging of ruzie dan wel terecht? Ik kan ook nergens uit afleiden dat ze op dat moment op die plek ruzie hebben gehad of zouden hebben gehad.

Dus wat is nu je punt?
Aha, het vuurwapen was er niet, dus de rest van de meldingen zal ook wel niet kloppen.
  donderdag 3 januari 2013 @ 16:09:04 #67
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_121115203
quote:
2s.gif Op donderdag 3 januari 2013 10:54 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hij dreigt niet meer. :'(

[..]

Daarom klagen ze de gemeente ook maar aan :')_!

[..]

Ik kan me wel voorstellen dat je de dood van je zoon ergens aan moet wijten, maar ze gaan imho te ver nu. Hou eens op en begin met rouwen.
sssttt ze zien geld
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
pi_121115238
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:06 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Aha, het vuurwapen was er niet, dus de rest van de meldingen zal ook wel niet kloppen.
Dat kan heel erg goed ja. Waarom zou iemand die een eerlijke melding doet daar een valse melding bij doen? En als we het over lezen hebben, waar staat dat ze op het station op dat moment ruzie zouden hebben gehad?
pi_121115257
Het gaat er imho ook niet om of die melding klopte, maar of de politie juist heeft gehandeld naar aanleiding van die melding. Ze kunnen er niet zomaar vanuit gaan dat die melding niet zou kloppen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_121115289
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:09 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat kan heel erg goed ja. Waarom zou iemand die een eerlijke melding doet daar een valse melding bij doen? En als we het over lezen hebben, waar staat dat ze op het station op dat moment ruzie zouden hebben gehad?
Wie zegt dat de melding over het vuurwapen en de melding over de ruzie van dezelfde bron komen? In het Trouw-artikel gaat het om 'bronnen rond de familie', lijkt me niet dat die bij de politie gemeld hebben dat Rishi iemand met een vuurwapen bedreigd heeft.
pi_121115328
quote:
2s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:10 schreef bijdehand het volgende:
Het gaat er imho ook niet om of die melding klopte, maar of de politie juist heeft gehandeld naar aanleiding van die melding. Ze kunnen er niet zomaar vanuit gaan dat die melding niet zou kloppen.
als de melding was 'man met wapen', en hij grijpt naar zijn riem of dergelijk, dan heeft de agent inderdaad goed gehandeld.
pi_121115369
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:11 schreef Chahna het volgende:

[..]

als de melding was 'man met wapen', en hij grijpt naar zijn riem of dergelijk, dan heeft de agent inderdaad goed gehandeld.
Ja, dat denk ik ook :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 3 januari 2013 @ 16:13:01 #73
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_121115383
quote:
2s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:10 schreef bijdehand het volgende:
Gezien de manier waarop hier over Rishi wordt geoordeeld is het 'voor het publiek' wel degelijk relevant om te weten of de melding juist was. Wanneer sprake zou zijn van een volledig onjuiste melding, betekent dit dus dat er sprake was van een jongen die echt helemaal geen flauw benul had wat hem op dat moment overkwam.
Krekker is de bom!
pi_121115481
quote:
2s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:12 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik ook :)
Mee eens, als het inderdaad zo gegaan is dan heeft de agent goed gehandeld. Maar ik neem aan dat dat ook goed onderzocht wordt door justitie.
pi_121115485
Het gaat er niet om of de melding juist is het gaat er om 'wat is er gemeld'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')