Dan is hij niet doodgeschoten omdat hij zich verzette, maar omdat iemand had gemeld dat hij een vuurwapen bij zich had en hiermee in de rondte zwaaide.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:09 schreef icloud het volgende:
[..]
Wel als de politie is gestuurd met de melding dat hij vuurwapen gevaarlijk is, en hij bij zijn aanhouding naar zijn middel grijpt.
quote:Overigens is er met deze jongen niks verloren gegaan, nederland is er alleen beter op geworden, weinig mensen zullen rouwig hier om zijn.
Ik geloof ook best dat het een valse melding was maar dan nog moet je je afvragen waarom iemand een valse melding zou doen. Dan is er onderling toch wat gebeurd lijkt mij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:02 schreef icloud het volgende:
Ik wil best geloven dat die man een valse melding heeft gedaan om risi te naaien, ivm een ruzie maar hij heeft zich zelf verzet bij zijn aanhouding, dus eigen schuld.
Nee, dat staat nergens en is een verzinsel. Het kán wel maar het is geen protocol.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het protocol bij de politie is tegenwoordig dat als de arrestant zich verzet hij doodgeschoten moet worden?
Serieus? Nou in mijn optiek spoor jij dus niet. Mag dit trouwens op fok?quote:
Hoi Peter R. de Vries.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:13 schreef Chahna het volgende:
[..]
Ik geloof ook best dat het een valse melding was maar dan nog moet je je afvragen waarom iemand een valse melding zou doen. Dan is er onderling toch wat gebeurd lijkt mij.
Dat snap ik.quote:Nee, dat staat nergens en is een verzinsel. Het kán wel maar het is geen protocol.
Je mag dit kennelijk ook zeggen van de Rishi. Dus waarom niet?quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:13 schreef Chahna het volgende:
Serieus? Nou in mijn optiek spoor jij dus niet. Mag dit trouwens op fok?
Het onderzoek is nog volop bezig, maar wel weten we allemaal zeker dat de jongen naar zijn middel heeft gegrepen. Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:09 schreef icloud het volgende:
[..]
Wel als de politie is gestuurd met de melding dat hij vuurwapen gevaarlijk is, en hij bij zijn aanhouding naar zijn middel grijpt.
Wat zou er met jou verloren gaan wanneer jij op 17-jarige leeftijd was komen te overlijden / komt te overlijden? (Serieuze vraag).quote:Overigens is er met deze jongen niks verloren gegaan, nederland is er alleen beter op geworden, weinig mensen zullen rouwig hier om zijn.
Je bent toch niet in discussie met die gozer. Ik vind niet dat je dit tegen users kunt zeggen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:14 schreef Xa1pt het volgende:
Je mag dit kennelijk ook zeggen van de Rishi. Dus waarom niet?
Dit lijkt me een uitstekende conclusie, verder onderzoek is dan ook overbodig.quote:Overigens is er met deze jongen niks verloren gegaan, nederland is er alleen beter op geworden, weinig mensen zullen rouwig hier om zijn.
Dat mag je vinden. Maak je niet zo druk kindquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:26 schreef Chahna het volgende:
[..]
Je bent toch niet in discussie met die gozer. Ik vind niet dat je dit tegen users kunt zeggen.
blijkbaar mocht het toch niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:30 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Maak je niet zo druk kind
Klopt, maar lezen is dus ook niet jouw sterkste kant.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
We weten inmiddels dat die melding van het vuurwapen niet klopte.
Klopt, maar nog steeds ernstig bovengemiddeld. En hoezo 'dus'?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:28 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Klopt, maar lezen is dus ook niet jouw sterkste kant.
Okee, even samenvatten, een user verteld dat Rishi ruzie heeft gehad:quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Klopt, maar nog steeds ernstig bovengemiddeld. En hoezo 'dus'?
Reactie van WSquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:27 schreef Chahna het volgende:
[..]
Het was toch geen bontkraagje? Het was een hindo, iets heel anders. Maar ik lees dus in ieder geval dat hij dus blijkbaar ruzie had met iemand om dat tijdstip op een station. De lieve jongens die ik ken, die doen dat niet.
Waarop ik reageer met:quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dan is lezen iets wat je nog niet beheerst.
Waarop WS het stukje over de ruzie negeert en reageert met:quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:13 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Welke informatie haal jij dan uit het volgende zinnetje?
"Rishi zou ruzie hebben gehad met de man die bij de politie meldde dat de 17-jarige jongen hem met een vuurwapen had bedreigd."
Maar jij kan ernstig bovengemiddeld goed lezen. Ja hoor, natuurlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
We weten inmiddels dat die melding van het vuurwapen niet klopte.
Blij dat je het zelf toegeeft. Nu niet meer zo op anderen letten en eerst verbetering bij jezelf aanbrengen gaarne.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Klopt, maar nog steeds ernstig bovengemiddeld. En hoezo 'dus'?
De melding was in ieder geval niet helemaal correct, het vuurwapen was er immers niet. Was het melden van de bedreiging of ruzie dan wel terecht? Ik kan ook nergens uit afleiden dat ze op dat moment op die plek ruzie hebben gehad of zouden hebben gehad.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:36 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Okee, even samenvatten, een user verteld dat Rishi ruzie heeft gehad:
[..]
Reactie van WS
[..]
Waarop ik reageer met:
[..]
Waarop WS het stukje over de ruzie negeert en reageert met:
[..]
Maar jij kan ernstig bovengemiddeld goed lezen. Ja hoor, natuurlijk.
Aha, het vuurwapen was er niet, dus de rest van de meldingen zal ook wel niet kloppen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De melding was in ieder geval niet helemaal correct, het vuurwapen was er immers niet. Was het melden van de bedreiging of ruzie dan wel terecht? Ik kan ook nergens uit afleiden dat ze op dat moment op die plek ruzie hebben gehad of zouden hebben gehad.
Dus wat is nu je punt?
sssttt ze zien geldquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij dreigt niet meer.
[..]
Daarom klagen ze de gemeente ook maar aan_!
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je de dood van je zoon ergens aan moet wijten, maar ze gaan imho te ver nu. Hou eens op en begin met rouwen.
Dat kan heel erg goed ja. Waarom zou iemand die een eerlijke melding doet daar een valse melding bij doen? En als we het over lezen hebben, waar staat dat ze op het station op dat moment ruzie zouden hebben gehad?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:06 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Aha, het vuurwapen was er niet, dus de rest van de meldingen zal ook wel niet kloppen.
Wie zegt dat de melding over het vuurwapen en de melding over de ruzie van dezelfde bron komen? In het Trouw-artikel gaat het om 'bronnen rond de familie', lijkt me niet dat die bij de politie gemeld hebben dat Rishi iemand met een vuurwapen bedreigd heeft.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat kan heel erg goed ja. Waarom zou iemand die een eerlijke melding doet daar een valse melding bij doen? En als we het over lezen hebben, waar staat dat ze op het station op dat moment ruzie zouden hebben gehad?
als de melding was 'man met wapen', en hij grijpt naar zijn riem of dergelijk, dan heeft de agent inderdaad goed gehandeld.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:10 schreef bijdehand het volgende:
Het gaat er imho ook niet om of die melding klopte, maar of de politie juist heeft gehandeld naar aanleiding van die melding. Ze kunnen er niet zomaar vanuit gaan dat die melding niet zou kloppen.
Ja, dat denk ik ookquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:11 schreef Chahna het volgende:
[..]
als de melding was 'man met wapen', en hij grijpt naar zijn riem of dergelijk, dan heeft de agent inderdaad goed gehandeld.
Gezien de manier waarop hier over Rishi wordt geoordeeld is het 'voor het publiek' wel degelijk relevant om te weten of de melding juist was. Wanneer sprake zou zijn van een volledig onjuiste melding, betekent dit dus dat er sprake was van een jongen die echt helemaal geen flauw benul had wat hem op dat moment overkwam.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:10 schreef bijdehand het volgende:
Het gaat er imho ook niet om of die melding klopte, maar of de politie juist heeft gehandeld naar aanleiding van die melding. Ze kunnen er niet zomaar vanuit gaan dat die melding niet zou kloppen.
Mee eens, als het inderdaad zo gegaan is dan heeft de agent goed gehandeld. Maar ik neem aan dat dat ook goed onderzocht wordt door justitie.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |