Ik zou het niet weten. Zie geen edits en verwijderde posts kan ik niet zien.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom staat deel 8 van Bea topicreeks niet meer in MyAt bij mij? En zijn mijn posts daar verwijderd, maar blijft #221 staan?
Druk gewoon weer op volgenquote:Op woensdag 30 januari 2013 07:59 schreef Specularium het volgende:
Als je in een reeks zit en er wordt uit een vervolgtopic een post van je weggehaald ben je je tvp kwijt.
Eigenlijk zou ik dit in BUG moeten zetten ofzo maar daar ben ik te lui voor.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:35 schreef sonnyspek het volgende:
Die gaat binnen 5 dagen in de fik gezet worden door de Kattukers (Katwijk/Noordwijkers en Hagenezen. Ik hoef dat ding niet in mijn achtertuin.
En ik wil een normaal uitzicht als ik op het strand lig.
quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee hoor
Eentje slechts. En die wordt regelmatig in de fik gestoken.
Waarom denk je dat ik verhuisd ben?
En we hebben een modje erbij die oproept tot brandbommen en om het af te maken nog een Hofstadgroepje, die eigenlijk zo een lieve jongen is en waar we niks over mogen zeggen!quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat een idioten, leer eerst je eigen addergebroed maar eens wat de Nederlandse normen en waarden zijn......
Gaat dus echt niet gebeuren dat deze idioten plannen doorgaan al moet er brandbom na brandbom naar binnen
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Eens. Pm me je nummer maar als het zover is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh god heb je die kankerkneus weer. Je weet niet hoe snel je moet gaan janken hier hé, pestventje.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En we hebben een modje erbij die oproept tot brandbommen en om het af te maken nog een Hofstadgroepje, die eigenlijk zo een lieve jongen is en waar we niks over mogen zeggen!
[..]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:15 schreef De_Guidance het volgende:
Ik kan mij nog herinneren dat bepaalde mensen hebben gezegd dat Hofstadgroepje (Xray) eigenlijk een heel leuk mens is en wij alleen maar leugens over hem de wereld ingooien.
Veel leesplezier zou ik zeggen:
[..]
[..]
[..]
Tja, sommige figuren maken de discussie onmogelijk door meteen over in brand steken en brandbommen begint.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:34 schreef Disana het volgende:
En dicht, en begrijpelijk, want het ging alleen nog maar over elkaar terwijl het best aardig was geweest het over de onwaarschijnlijkheid van zo'n gelegenheid op zo'n plek te hebben. Wel jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |