Mehmets stinken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat heeft Rik jou misdaan? Waarom niet viezemehmet als catagorisatie?
Judas.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:50 schreef Nielsch het volgende:
NWS / Wilders opent nieuwe site: Mosknee.nl #3
Heel veel off-topic geneuzel.
ligt een beetje aan wat voor foto's je normaal gesproken van jezelf laat maken natuurlijkquote:
`quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
ligt een beetje aan wat voor foto's je normaal gesproken van jezelf laat maken natuurlijk
Geleen Eaters vs HYS the Hague vanavond in de Glanerbrook ... afstand is mij wat te groot dus daar zou ik wel wat foto's van willen zien jaquote:
Ja, daagggggg. Ik had ook plannen vandaag, maar er ligt teveel sneeuw en daarom blijf ik thuis.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
Geleen Eaters vs HYS the Hague vanavond in de Glanerbrook ... afstand is mij wat te groot dus daar zou ik wel wat foto's van willen zien ja
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet waar. Je maakt onderscheid in moslims, joden etc
ik doel nu op elke Mod met dat anti-semiet gebagger. Jullie maken onderscheid in moslim en jood opmerkingen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:34 schreef paddy het volgende:
[..]Dan weer zegt iemand"je mod selectief want je mag alles van joden zeggen en niets van moslims", en nu is het weer andersom.
Ik kan genoeg quotes vinden waarin een user dezelfde bagger etaleert en juist zegt dat sp3c moslims voortrekt op joden.
Met andere woorden? Hij mod gewoon neutraal.
Maar ik ga nu de sneeuw in. Denk dat ik wat langer onderweg ben vandaag
Nee dus. Kom net online en zie feedback en reageer daarop zonder een topic te hebben gezien. Misschien is juist het probleem dat we neutraal modereren?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
ik doel nu op elke Mod met dat anti-semiet gebagger. Jullie maken onderscheid in moslim en jood opmerkingen.Huichelaars.
Dank u. Ik hoop dat we niet halverwege stranden met dit weerquote:Rij voorzichtig
Jij kunt weggehaalde reacties lezen, toch? Lees dan dat topic met Wilders en Mosknee eensquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:40 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee dus. Kom net online en zie feedback en reageer daarop zonder een topic te hebben gezien. Misschien is juist het probleem dat we neutraal modereren?
[..]
Dank u. Ik hoop dat we niet halverwege stranden met dit weer
Ik kan alleen edits lezen. Geen verwijderde posts, dus voor die moet je bij een FA zijn. En je wil niet weten hoeveel posts en notes hij zet wanneer er moslims staat in dezelfde context. Onterecht aanname dus.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij kunt weggehaalde reacties lezen, toch? Lees dan dat topic met Wilders en Mosknee eensHet woord Jood kwam en ik moest meteen oppassen (Mijn zin was Joden zijn niet normaal)
Ik heb over moslims ergere dingen gelezen...
Moest je huilen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet waar. Je maakt onderscheid in moslims, joden etc
Het is eigenlijk een constante propagandastroom via nieuwsberichten uit vodden als de Telegraaf hier. Het artikel klopt niet zoals vaker dergelijke berichten niet kloppen of nogal vrij vertaald worden. Waarom wil je dat als discussieforum uberhaupt toestaan ?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:00 schreef Nielsch het volgende:
NWS / Verkrachter (18) niet naar cel vanwege islamitische opvoeding
Dr.Nikita heeft weer eens een belachelijke TT bedacht die totaal niet klopt. Beter zou het zijn: Man (18) krijgt voorwaardelijke straf na seks met minderjarige.
Ga je hier ook al zeiken met valse beschuldigingen? Nogmaals, ten overvloede, TT is 1 op 1 met de telegraaf.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:00 schreef Nielsch het volgende:
NWS / Verkrachter (18) niet naar cel vanwege islamitische opvoeding
Dr.Nikita heeft weer eens een belachelijke TT bedacht die totaal niet klopt. Beter zou het zijn: Man (18) krijgt voorwaardelijke straf na seks met minderjarige.
Oh ja en de Telegraaf heeft natuurlijk altijd gelijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ga je hier ook al zeiken met valse beschuldigingen? Nogmaals, ten overvloede, TT is 1 op 1 met de telegraaf.
Dan val je de telegraaf maar aan maar niet mij als je het er niet mee eens bent kleuter.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Oh ja en de Telegraaf heeft natuurlijk altijd gelijk.
Het heeft een reden dat je uit de Telegraaf citeert en het niet in twijfel trekt natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dan val je de telegraaf maar aan maar niet mij als je het er niet mee eens bent kleuter.
Jij verspreidt de valse boodschap van de Telegraaf. Dat is je kwalijk te nemen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dan val je de telegraaf maar aan maar niet mij als je het er niet mee eens bent kleuter.
Ik zou het niet weten. Zie geen edits en verwijderde posts kan ik niet zien.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom staat deel 8 van Bea topicreeks niet meer in MyAt bij mij? En zijn mijn posts daar verwijderd, maar blijft #221 staan?
Druk gewoon weer op volgenquote:Op woensdag 30 januari 2013 07:59 schreef Specularium het volgende:
Als je in een reeks zit en er wordt uit een vervolgtopic een post van je weggehaald ben je je tvp kwijt.
Eigenlijk zou ik dit in BUG moeten zetten ofzo maar daar ben ik te lui voor.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:35 schreef sonnyspek het volgende:
Die gaat binnen 5 dagen in de fik gezet worden door de Kattukers (Katwijk/Noordwijkers en Hagenezen. Ik hoef dat ding niet in mijn achtertuin.
En ik wil een normaal uitzicht als ik op het strand lig.
quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee hoor
Eentje slechts. En die wordt regelmatig in de fik gestoken.
Waarom denk je dat ik verhuisd ben?
En we hebben een modje erbij die oproept tot brandbommen en om het af te maken nog een Hofstadgroepje, die eigenlijk zo een lieve jongen is en waar we niks over mogen zeggen!quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat een idioten, leer eerst je eigen addergebroed maar eens wat de Nederlandse normen en waarden zijn......
Gaat dus echt niet gebeuren dat deze idioten plannen doorgaan al moet er brandbom na brandbom naar binnen
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Eens. Pm me je nummer maar als het zover is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh god heb je die kankerkneus weer. Je weet niet hoe snel je moet gaan janken hier hé, pestventje.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En we hebben een modje erbij die oproept tot brandbommen en om het af te maken nog een Hofstadgroepje, die eigenlijk zo een lieve jongen is en waar we niks over mogen zeggen!
[..]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:15 schreef De_Guidance het volgende:
Ik kan mij nog herinneren dat bepaalde mensen hebben gezegd dat Hofstadgroepje (Xray) eigenlijk een heel leuk mens is en wij alleen maar leugens over hem de wereld ingooien.
Veel leesplezier zou ik zeggen:
[..]
[..]
[..]
Tja, sommige figuren maken de discussie onmogelijk door meteen over in brand steken en brandbommen begint.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:34 schreef Disana het volgende:
En dicht, en begrijpelijk, want het ging alleen nog maar over elkaar terwijl het best aardig was geweest het over de onwaarschijnlijkheid van zo'n gelegenheid op zo'n plek te hebben. Wel jammer.
Dan maar snel in fb huilen!!!quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Tja, sommige figuren maken de discussie onmogelijk door meteen over in brand steken en brandbommen begint.
Zeker als een daarvan mod is. Actie-> Reactie
Anderzijds konden we ook weten dat het topic weinig kans maakte op een mooie discussie. Dilemma: ageren of negeren. Geen van beide is zaligmakend.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Tja, sommige figuren maken de discussie onmogelijk door meteen over in brand steken en brandbommen begint.
Zeker als een daarvan mod is. Actie-> Reactie
Mateloos eenzaam en zonder niesje zal je bedoelen.quote:
Begrijp je nou echt niet dat sommige opmerkingen als het gooien van brandbommen over de grens van het toelaatbare gaan? Jij, met al je kritiek op de Islam? Heb jij wel enige vorm van zelfreflectie? Groot gelijk dat hij is dicht gegooid imho.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dan maar snel in fb huilen!!!
Zoals gewoonlijk
Echt hoe triest kan je zijn. Je zal op school ook wel lekker populair zijn
Ik heb het niet eens over brandbommen gehad maar kneus DG maakt dat niets uitquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Begrijp je nou echt niet dat sommige opmerkingen als het gooien van brandbommen over de grens van het toelaatbare gaan? Jij, met al je kritiek op de Islam? Heb jij wel enige vorm van zelfreflectie? Groot gelijk dat hij is dicht gegooid imho.
Idd, de Remlof nerdsquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ach de Remlof maatjes hebben zich verzameld
Zodra er kritiek is op de islam mist die persoon ineens zelfreflectie en alles, is er alles mis met deze persoon .....serieus laat je nakijken.
Volgens mij was normale kritiek het punt helemaal niet, maar het garanderen van geweld (brandstichting, brandbommen, samen afspreken om de boel af te fakkelen). Dat gaat enorm ver, en ik ben het ermee eens dat een mod niet aan zulke dreigementen mee zou moeten doen. Maar het is alsof sommigen niet beseffen hoe ver dergelijke taal gaat?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zodra er kritiek is op de islam mist die persoon ineens zelfreflectie en alles, is er alles mis met deze persoon .....serieus laat je nakijken.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over brandbommen gehad maar kneus DG maakt dat niets uit
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dit dus. Ziet men echt niet in dat dit veel te ver gaat?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij was normale kritiek het punt helemaal niet, maar het garanderen van geweld (brandstichting, brandbommen, samen afspreken om de boel af te fakkelen). Dat gaat enorm ver, en ik ben het ermee eens dat een mod niet aan zulke dreigementen mee zou moeten doen. Maar het is alsof sommigen niet beseffen hoe ver dergelijke taal gaat?
ow Paddy is er al overheen geweestquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
NWS / De Pier straks een nieuwe moskee?
Voor jou is er ook nog wel een klus hoor:quote:
Quote me maar dan, faalwijsneus.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]Dude, serieus? Dat je dit kunt posten. Zomaar. Hilarisch
Sorry. Liet mij wat gaan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:11 schreef sp3c het volgende:
dit is dus niet de heropende versie van dat topic maar NWS feedback
Dat is niet eens nodig, dat is al gebeurd in dit feedback topic. Dat jij het geheugen van een goudvis hebt is jammer. Of ga je je verschuilen achter het feit dat iemand anders het postte, en dat jij je daarin wel kon vinden, zonder het woord "brandbom" te gebruiken? Beetje laf van je, vind je niet?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Quote me maar dan, faalwijsneus.
Je hebt dus gezien dat ik het niet heb gepost en nu probeer je je eruit te lullen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is niet eens nodig, dat is al gebeurd in dit feedback topic. Dat jij het geheugen van een goudvis hebt is jammer. Of ga je je verschuilen achter het feit dat iemand anders het postte, en dat jij je daarin wel kon vinden, zonder het woord "brandbom" te gebruiken? Beetje laf van je, vind je niet?
Holy guacamolequote:Op donderdag 31 januari 2013 21:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je hebt dus gezien dat ik het niet heb gepost en nu probeer je je eruit te lullen?
Die_Hofstadtgruppequote:Op donderdag 31 januari 2013 21:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Quote me maar dan, faalwijsneus.
Dat je de moeite nog neemt johquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:20 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Die_Hofstadtgruppe
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 20:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat een idioten, leer eerst je eigen addergebroed maar eens wat de Nederlandse normen en waarden zijn......
Gaat dus echt niet gebeuren dat deze idioten plannen doorgaan al moet er brandbom na brandbom naar binnen
Weet niet hoe dit goed hier neer te zetten, maar laatste zin is het antwoord op admiraal_anaal zijn post.
Dus.
Ik heb je niet horen janken toen je messias Remlof bezig was..... of hoor je nooit janken als PVV'ers afgebekt worden (overigens heb ik SP gestemd).........quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:27 schreef Peunage het volgende:
Bericht van een mod over brandbommen;
Bericht van DH;
Ik had een tijdje geleden al willen aankaarten wat een partijdigheid er is op FOK! Toen met dat grapje over synogoge.nl enzo. Het was toen al duidelijk dat er bepaalde mods zijn met belachelijke ideeën en extremistische meningen, maar dat is niet eens meer nodig. admiraal is niet de enige, al is hij degene die zijn ideeën wel openbaart.
Hij staat nog in dit topic.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:27 schreef Peunage het volgende:
Bericht van een mod over brandbommen;
EDIT: Die post is opeens verdwenen. De quote van DH staat er nog.
Bericht van DH;
Ik had een tijdje geleden al willen aankaarten wat een partijdigheid er is op FOK! Toen met dat grapje over synogoge.nl enzo. Het was toen al duidelijk dat er bepaalde mods zijn met belachelijke ideeën en extremistische meningen, maar dat is niet eens meer nodig. admiraal is niet de enige, al is hij degene die zijn ideeën wel openbaart.
Ik hoef ook niet te janken wanneer remlof bezig is, wie dat dan ook is. En ook als PVV'ers afgebekt worden kan het mij weinig uitmaken. Ik zag nu toevallig een post over gebedshuizen verbranden en dat vind ik een kwalijke zaak. Voor mijn part ben jij Mod op mars, als dat deel van fok! is zijn er bepaalde dingen die je niet kan roepen, puur omdat je Mod bent. En zelfs als je geen Mod was is het oproepen tot verbranden van gebedshuizen niet iets wat je af kunt doen als 'mening', het is een extremistische gedachte, dat je die hebt kun je weinig aan doen, maar houd dat gewoon voor je.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb je niet horen janken toen je messias Remlof bezig was..... of hoor je nooit janken als PVV'ers afgebekt worden (overigens heb ik SP gestemd).........
Oja kan je mij vertellen waar ik modje ben?
Je bent een mod op Fok!. Irrelevant voor welk subforum. Waarom zie je niet dat jouw post over brandbom na brandbom veel te ver gaat?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb je niet horen janken toen je messias Remlof bezig was..... of hoor je nooit janken als PVV'ers afgebekt worden (overigens heb ik SP gestemd).........
Oja kan je mij vertellen waar ik modje ben?
Ik ben geen modquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent een mod op Fok!. Irrelevant voor welk subforum. Waarom zie je niet dat jouw post over brandbom na brandbom veel te ver gaat?
Je kan dus niet eens quoten en niet lezen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:20 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Die_Hofstadtgruppe
quote:
Op donderdag 31 januari 2013 20:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Weet niet hoe dit goed hier neer te zetten, maar laatste zin is het antwoord op admiraal_anaal zijn post.
Dus.
Nee wist niet goed hoe die 2 berichten in 1 post te verwerken. Gooi een brandbom naar me, joh.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je kan dus niet eens quoten en niet lezen.
Ik ben jou behoorlijk zat aan het raken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:44 schreef De_Guidance het volgende:
Bijzonder dat je iets ontkent wat zwart op wit staat en iedereen kan lezen, D_H.
Werkt nu niet meer.
Vanwaar dat blauw dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ben geen mod
Blijf jij maar knuffelen en de maatschappij naar de klote zien gaan....
Als je 'brandbom na brandbom' gaat gooien, dan gaat de maatschappij pas kapot.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ben geen mod
Blijf jij maar knuffelen en de maatschappij naar de klote zien gaan....
Jouw soort is eerder de reden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als je 'brandbom na brandbom' gaat gooien, dan gaat de maatschappij pas kapot.
Is dit een bedreiging?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik ben jou behoorlijk zat aan het raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |