quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:15 schreef TLC het volgende:
De seculiere Russische autoriteiten beschuldigen homoseksuelen van het dalend aantal geboortes in Rusland.
Érgens hebben ze wel een punt met die opmerking.quote:
Zoenende aantrekkelijke Russische vrouwen daarentegen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:19 schreef Nobu het volgende:
Zoenende kerels is ook gewoon intens naar om te zien, terechte wet van die Russen.
Wat is er moreel verkeerd aan houden van een ander, en wat precies zijn die zedendelicten?quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:10 schreef Hetkapitaal het volgende:
Rusland
Moskou
Sint Petersburg![]()
djatjka
Moet kunnen inderdaad.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:21 schreef waht het volgende:
[..]
Zoenende aantrekkelijke Russische vrouwen daarentegen.
Ik zie steeds meer voordelen in die wet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:37 schreef Smack10 het volgende:
Ze willen daar ook gewoon geen rtl boulevard homo's en korte pittige kapsels.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:38 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik zie steeds meer voordelen in die wet.
Kijk, dat is weer prima.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:37 schreef Smack10 het volgende:
Ze willen daar ook gewoon geen rtl boulevard homo's en korte pittige kapsels.
Juist om die reden zouden ze al een lintje moeten krijgen. Er zijn al teveel mensen op aarde. Maarja streng gelovigen he, die denken daar niet aan.quote:
Dat is nogal extreem...quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:15 schreef TLC het volgende:
van nos.nl;
Het Russische parlement gaat morgen stemmen over een anti-homowet. Als de wet wordt aangenomen mag er in Rusland niet meer openlijk over homoseksualiteit worden gesproken.
Trappen in een trollquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is er moreel verkeerd aan houden van een ander, en wat precies zijn die zedendelicten?
Daar ben ik het ook wel mee eens. Vooral het stukje in de OP dat de Russische regering zich niets aantrekt van de Duitse. Dat vind ik niet meer dan normaal.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:34 schreef Smack10 het volgende:
Dus iedereen moet denken zoals in Nederland, anders is het fout?
op welke manier?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:13 schreef Hetkapitaal het volgende:
en dit is ook goed; want homos bederven de samenleving en vernietigen de moraliteit van familiën en kinderen door hun beeld van goed en kwaad voorgoed te verpesten. Met hun gestoorde moraliteit en zedendelicten
Je_bent_niet_goed. Op het gevaarlijke af. Jij dient opgesloten, dan wel uitgezet te worden. Zie je wel, zo vrijheidslievend ben ik nou ook weer niet. Ik kan net zo intolerant zijn als jij.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:04 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
en toch ben jij de barbaar met je doorgeschoten ideeen van vrijheid
Dit heeft niks met tolerantie te maken maar moraliteit. En nee, slechte moralen moet je niet tolereren.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:07 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Je_bent_niet_goed. Op het gevaarlijke af. Jij dient opgesloten, dan wel uitgezet te worden. Zie je wel, zo vrijheidslievend ben ik nou ook weer niet. Ik kan net zo intolerant zijn als jij.
wat is een slechte moraal?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:08 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Dit heeft niks met tolerantie te maken maar moraliteit. En nee, slechte moralen moet je niet tolereren.
Jij schijnt te denken dat het met moraal te maken heeft, maar het is eerder een evolutionair gegeven, daarom kun je het vaak ook zien of iemand op het andere geslacht valt, dat heeft weinig met moraal te doen, maar meer met natuur.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:08 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Dit heeft niks met tolerantie te maken maar moraliteit. En nee, slechte moralen moet je niet tolereren.
Ze willen dat het wordt verboden om openlijk over homosexualiteit te spreken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:06 schreef Hetkapitaal het volgende:
meer OT;
Ik denk dat deze wetgeving door de Doema deels symbolisch is bedoeld in het kader van de recente Amerikaanse wetgeving waarin enkele deelstaten (voornamelijk in het Noordoosten) het homohuwelijk goedkeurden.
Rusland moet tegenwicht bieden aan het steeds bedervende Amerika.
Nee hoor. Gewoon hetero en daar zeker genoeg van om me niet bedreigd te voelen door mannen die elkaar leuk vinden. Misschien komt dat ook wel omdat ik wel gewoon een vriendinnetje heb, die er nog mag wezen ookquote:
Precies.quote:
maar vertel dan eens wat is een goede moraal en waarom?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:13 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Precies.
Dit samenvat alles wat mis is met de Nederlandse samenleving van tegenwoordig.
Van straatmishandelingen, verkrachtingen, overval, moord, en disrespect.
De meeste mensen snappen niet eens wat moraal is in Nederland.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:13 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Precies.
Dit samenvat alles wat mis is met de Nederlandse samenleving van tegenwoordig.
Van straatmishandelingen, verkrachtingen, overval, moord, en disrespect.
De meeste mensen snappen niet eens wat moraal is in Nederland.
staat wat moreel is in het woordenboek dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:17 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
trolletje.
Geen woordenboek voorhanden?
je verteld nog steeds niet waarom het niet goed is?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:18 schreef Hetkapitaal het volgende:
Gelukkig is het goed ingeprent in de Russische cultuur en bij de meeste mensen aldaar, dat een vrouw is bedoeld voor een man en andersom.Ze laten niet met zich fucken.
Russen zijn niet bang om dat te zeggen waar het op staat.
Wat heeft dat met homosexualiteit te maken ? Leg dat eens uit in een niet bekrompen vorm.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:22 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Dus alles mag van je omdat moraal niet bestaat.
Wat is moraliteit?
je zou kunnen formuleren dat het immoreel is om iemand te veroordelen op huidskleur, geslacht of seksuele voorkeur en andere variaties omdat die allemaal aangeboren zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:22 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Dus alles mag van je omdat moraal niet bestaat.
Leuk, ga je eigen moeder verkrachten en vervolgens je zus slaan met een honkbalknuppel.
Wat is moraliteit?
Discrimineren betekent gewoon dat je selectief filtert naar jouw mening op basis van bepaalde eigenschappen. Dat doen we allemaal, het is trouwens noidzakelijk, gewenst en zelfs terecht.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:24 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
je zou kunnen formuleren dat het immoreel is om iemand te veroordelen op huidskleur, geslacht of seksuele voorkeur en andere variaties omdat die allemaal aangeboren zijn.
Als er een God bestaat is het schijnbaar zijn bedoeling dat er homo's bestaan.
Ik vind dat elke mening te tolereren is, en dat er over elke mening wel een fatsoenlijke, leuke discussie te voeren is. Echter heb je altijd heel veel mensen die alles als een aanval zien, hun eigen mening als De Enige Waarheid zien, etc. waardoor je er niet meer een discussie over kan voeren.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:28 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Absoluut. En ik heb ook geleerd dat sommige meningen absoluut niet te tolereren zijn. Dit is er één van. Deze meneer is een gevaar voor onze verworven vrijheden. Puur omdat hij er zelf niet mee kan omgaan. Opzouten dus. Verwijderen, desnoods hardhandig. Geen tolerantie voor onderontwikkeld tuig.
Maar wat is er precies moreel verwerpelijk als de ene man met toestemming van de andere man vuistdiep in zijn aars zit?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:30 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Discrimineren betekent gewoon dat je selectief filtert naar jouw mening op basis van bepaalde eigenschappen. Dat doen we allemaal, het is trouwens noidzakelijk, gewenst en zelfs terecht.
Helaas heeft het volkspopulisme ervoor gezorgd dat het een negatieve betekenis/associatie heeft gekregen alsof het verboden is of moet. Nee, dat is het niet, alleen wanneer het onterecht gebeurt (of moreel verwerpelijk).
Dat is eigenlijk het hele probleem met Nederland. Mensen tolereren van alles en zeggen niks tegen immoraliteit, voorzover ze snappen wat dat betekent.
Tot op zekere hoogte heb je gelijk. Echter, ik vind dat er over dit soort onderwerpen geen fatsoenlijke of leuke discussie valt te voeren. Hij misbruikt onze vrijheid om zijn totalitaire, achterlijke oostblokideeën aan ons op te dringen. Daar valt niet leuk over te doen. Dat moet je de kop indrukken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vind dat elke mening te tolereren is, en dat er over elke mening wel een fatsoenlijke, leuke discussie te voeren is. Echter heb je altijd heel veel mensen die alles als een aanval zien, hun eigen mening als De Enige Waarheid zien, etc. waardoor je er niet meer een discussie over kan voeren.
Ook daarover kan je een discussie voeren; moeten we tolerent zijn jegens intolerantie? Ik geloof ook niet dat dat echt zijn eigen denkbeelden zijn, hij motiveert helemaal niets en heeft het alleen maar over moraliteit die achteraf toch niet bestaat enzo. Als je over dit onderwerp iemand kan spraken die er wel over heeft nagedacht, dan kan het wel een leuke discussie zijn imho. In een discussie beledig je elkaar niet en ga je niet schelden, iets wat die troll net wel deed en waardoor je niet op hem dient te reageren.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:39 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte heb je gelijk. Echter, ik vind dat er over dit soort onderwerpen geen fatsoenlijke of leuke discussie valt te voeren. Hij misbruikt onze vrijheid om zijn totalitaire, achterlijke oostblokideeën aan ons op te dringen. Daar valt niet leuk over te doen. Dat moet je de kop indrukken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |