abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121987993
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:45 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Op een volwassen manier discussiëren kan geen kwaad. Maar zoals inderdaad ruimschoots gebleken is in dit en vorige topic(s), valt er met dit uitschot niet te praten. Op zijn - dubieuze - niveau terugkafferen is mijns inziens de enige optie. Dat, en hopen dat 'ie hier zo ongelukkig wordt dat 'ie opsodemietert naar moedertje Rusland.
Oneens. De enige optie is dit soort 'mensen' te negeren. Als jullie niet op hem reageerden dan had hij hier misschien 3x gepost en dan was het over :P is overigens geen persoonlijke aanval hoor, maar ik zie het in meer topics gebeuren. In Rusland krijgt hij waarschijnlijk geen uitkering dus blijft hij toch maar hier, want geld is belangrijker dan moraal en principes.

En voor zover ik mensen uit Rusland en Polen ken moet ik zeggen dat ik er geen een ken met haat jegens homo's. Ja, ze zijn tegen homoseksualiteit, maar weten dat het niet te verbieden is en zullen er ook niet mee zitten. Je hebt in elk land wel homo-haters zitten en misschien dat dat in het voormalige Oostblok wel ietsje hoger ligt dan hier, maar ik denk niet dat het verschil enorm is.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_121988614
quote:
2s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:50 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Oneens. De enige optie is dit soort 'mensen' te negeren. Als jullie niet op hem reageerden dan had hij hier misschien 3x gepost en dan was het over :P is overigens geen persoonlijke aanval hoor, maar ik zie het in meer topics gebeuren. In Rusland krijgt hij waarschijnlijk geen uitkering dus blijft hij toch maar hier, want geld is belangrijker dan moraal en principes.

En voor zover ik mensen uit Rusland en Polen ken moet ik zeggen dat ik er geen een ken met haat jegens homo's. Ja, ze zijn tegen homoseksualiteit, maar weten dat het niet te verbieden is en zullen er ook niet mee zitten. Je hebt in elk land wel homo-haters zitten en misschien dat dat in het voormalige Oostblok wel ietsje hoger ligt dan hier, maar ik denk niet dat het verschil enorm is.
En inderdaad, weg gaat 'ie niet. En als 'ie het wel doet, komt ie binnen drie maanden met hangende pootjes terug. ;)

Over Polen en Rusland kan ik je weinig zeggen. Ben ik nog nooit geweest. Heb wel een tijdje voor m'n werk in Boekarest rondgehangen en daar werd mij verteld dat er geen homo's waren. Letterlijk: "Daar doen wij hier niet aan" :+

[ Bericht 6% gewijzigd door paddy op 25-01-2013 10:43:54 ]
pi_121988868
quote:
Over Polen en Rusland kan ik je weinig zeggen. Ben ik nog nooit geweest. Heb wel een tijdje voor m'n werk in Boekarest rondgehangen en daar werd mij verteld dat er geen homo's waren. Letterlijk: "Daar doen wij hier niet aan" :+
In die landen is het allemaal wat minder geaccepteerd, maar ik denk dat zulke dingen meer komen uit het 'don't ask, don't tell' dan uit het haten van homo's. In Iran ontkennen ze ook homo's te hebben, maar daar worden ze gedood dus dat is al van een heel ander kaliber.

[ Bericht 29% gewijzigd door paddy op 25-01-2013 10:45:23 ]
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_121988948
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:10 schreef Hetkapitaal het volgende:
Rusland _O_
Moskou _O_
Sint Petersburg _O_ _O_

djatjka :9~
Siberische koude. _O_
Ура для россии
pi_121989501
Wat een treurigheid in dit topic. Ik vind dat de sfeer op Fok! de laatste tijd verhard en vind het bizar dat posts met extreme meningen erin gewoon blijven staan. Alsof er niks aan de hand is.
pi_121989606
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat een treurigheid in dit topic. Ik vind dat de sfeer op Fok! de laatste tijd verhard en vind het bizar dat posts met extreme meningen erin gewoon blijven staan. Alsof er niks aan de hand is.
Oh je moet maar eens een Marokkanen-topic openen :P
  donderdag 24 januari 2013 @ 16:25:34 #57
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_121989628
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Daar kiest FOK! bewust voor. Geen idee waarom.
pi_121990860
Rusland is moreel failliet. Het uiteenvallen van de Sovjet-Unie heeft uiteindelijk geleid tot een totalitaire politiestaat, met een schijndemocratie die in de praktijk eigenlijk op een dictatuur neerkomt. Ook is de scheiding van kerk en staat niet geregeld en worden mensenrechten ernstig geschonden.

En dan gaat het om de rechten van allerlei groeperingen. Of je praat over oppositiekandidaten die doodleuk tijdens verkiezingstijd de cel in worden geknikkerd, of over protesten tegen de kerk (zoals Pussy Riot) of het bestrijden van homoseksualiteit... - allerlei minderheden zijn de dupe. Alles draait om machtsbehoud voor de regering en de kerk.

En de wereld kijkt gewoon weg, want de (economische) belangen zijn veel te groot.
pi_121991062
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:26 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

ik ga iig niet meer in discussie met zulke immorele types als jij
pi_121991595
Zo zie je maar weer als kerk niet van de staat is geschiedt :r

kan er geen anti-geloof wet komen ?
  donderdag 24 januari 2013 @ 17:05:21 #61
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_121991692
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:03 schreef MarkBroflovski het volgende:
Zo zie je maar weer als kerk niet van de staat is geschiedt :r

kan er geen anti-geloof wet komen ?
Waarom?
pi_121991774
Omdat geloof schadelijk is voor mensen zoals kinderen
  donderdag 24 januari 2013 @ 17:12:05 #63
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_121991950
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:07 schreef MarkBroflovski het volgende:
Omdat geloof schadelijk is voor mensen zoals kinderen
Gelovigen denken hetzelfde over jouw atheïsme. Moeten we dat dan ook maar verbieden?
pi_121993297
quote:
15s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:48 schreef Boldface het volgende:
Rusland is moreel failliet. Het uiteenvallen van de Sovjet-Unie heeft uiteindelijk geleid tot een totalitaire politiestaat, met een schijndemocratie die in de praktijk eigenlijk op een dictatuur neerkomt. Ook is de scheiding van kerk en staat niet geregeld en worden mensenrechten ernstig geschonden.

En dan gaat het om de rechten van allerlei groeperingen. Of je praat over oppositiekandidaten die doodleuk tijdens verkiezingstijd de cel in worden geknikkerd, of over protesten tegen de kerk (zoals Pussy Riot) of het bestrijden van homoseksualiteit... - allerlei minderheden zijn de dupe. Alles draait om machtsbehoud voor de regering en de kerk.

En de wereld kijkt gewoon weg, want de (economische) belangen zijn veel te groot.
Helemaal mee eens. Ik vind het opmerkelijk dat de kerk weer een leidende rol heeft in deze extreme vorm van discriminatie.
  donderdag 24 januari 2013 @ 18:01:27 #65
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_121993579
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:52 schreef Homofront het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik vind het opmerkelijk dat de kerk weer een leidende rol heeft in deze extreme vorm van discriminatie.
Orthodoxe kerk is natuurlijk wel totaal wat anders dan de bij ons zo geliefde katholieke kerk.
pi_121993603
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:12 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Gelovigen denken hetzelfde over jouw atheïsme. Moeten we dat dan ook maar verbieden?
Niet te vergelijken natuurlijk.
Conscience do cost.
pi_121993618
Ik hoorde dat Poetin binnenkort na Nederland komt voor een theekransje met Mark Rutte ;)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 24 januari 2013 @ 18:08:36 #68
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_121993814
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:02 schreef ems. het volgende:

[..]

Niet te vergelijken natuurlijk.
Zodra je geloof wil gaan verbieden natuurlijk wel.
pi_121993862
quote:
D66 is onthutst over de antihomowet die in Rusland aangenomen dreigt te worden. Die wet maakt het verboden om over homoseksualiteit te praten.

D66 wil dat het kabinet actie gaat ondernemen tegen het wetsvoorstel. De partij wil dat de ministers Frans Timmermans van Buitenlandse Zaken en Jet Bussemaker van Onderwijs de Russische ambassadeur op het matje roepen en de zaak in de EU op de agenda zetten.

Volgens de Kamerleden Sjoerd Sjoerdsma en Pia Dijkstra wordt het door het voorstel onmogelijk om nog openlijk over homoseksualiteit te spreken. "Dit wetsvoorstel druist in tegen de internationale mensenrechten, discrimineert lesbische vrouwen, homoseksuelen, transgenders en biseksuelen en is een grove schending van de vrijheid van meningsuiting'', aldus Sjoerdsma.
Bron: pownieuws

niet slecht van D'66. :)
pi_121994177
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:01 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Orthodoxe kerk is natuurlijk wel totaal wat anders dan de bij ons zo geliefde katholieke kerk.
Beide propageren ze homohaat.
pi_121994193
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:10 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Bron: pownieuws

niet slecht van D'66. :)
Ik moet zeggen dat ik het vooral jammer vind dat ze nu pas in actie komen, terwijl er in andere landen die ook aan de EU grenzen, waar wij ook zaken mee doen, ook van dit soort wetsvoorstellen voorbij zijn gekomen.
  donderdag 24 januari 2013 @ 18:32:38 #72
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_121994647
Zolang een meerderheid van de bevolking de wet steunt is er niets mis mee.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_121994682
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:32 schreef MichaelScott het volgende:
ja Poetin trekt zich echt wat van het volk aan :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_121994794
quote:
Dus als de meerderheid van NL het christendom wil verbieden is het ook okee?
  donderdag 24 januari 2013 @ 18:40:25 #75
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_121994893
quote:
Eng mannetje.

niks mis mee toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')