quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:15 schreef TLC het volgende:
De seculiere Russische autoriteiten beschuldigen homoseksuelen van het dalend aantal geboortes in Rusland.
Érgens hebben ze wel een punt met die opmerking.quote:
Zoenende aantrekkelijke Russische vrouwen daarentegen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:19 schreef Nobu het volgende:
Zoenende kerels is ook gewoon intens naar om te zien, terechte wet van die Russen.
Wat is er moreel verkeerd aan houden van een ander, en wat precies zijn die zedendelicten?quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:10 schreef Hetkapitaal het volgende:
Rusland
Moskou
Sint Petersburg![]()
djatjka
Moet kunnen inderdaad.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:21 schreef waht het volgende:
[..]
Zoenende aantrekkelijke Russische vrouwen daarentegen.
Ik zie steeds meer voordelen in die wet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:37 schreef Smack10 het volgende:
Ze willen daar ook gewoon geen rtl boulevard homo's en korte pittige kapsels.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:38 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik zie steeds meer voordelen in die wet.
Kijk, dat is weer prima.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:37 schreef Smack10 het volgende:
Ze willen daar ook gewoon geen rtl boulevard homo's en korte pittige kapsels.
Juist om die reden zouden ze al een lintje moeten krijgen. Er zijn al teveel mensen op aarde. Maarja streng gelovigen he, die denken daar niet aan.quote:
Dat is nogal extreem...quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:15 schreef TLC het volgende:
van nos.nl;
Het Russische parlement gaat morgen stemmen over een anti-homowet. Als de wet wordt aangenomen mag er in Rusland niet meer openlijk over homoseksualiteit worden gesproken.
Trappen in een trollquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is er moreel verkeerd aan houden van een ander, en wat precies zijn die zedendelicten?
Daar ben ik het ook wel mee eens. Vooral het stukje in de OP dat de Russische regering zich niets aantrekt van de Duitse. Dat vind ik niet meer dan normaal.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:34 schreef Smack10 het volgende:
Dus iedereen moet denken zoals in Nederland, anders is het fout?
op welke manier?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:13 schreef Hetkapitaal het volgende:
en dit is ook goed; want homos bederven de samenleving en vernietigen de moraliteit van familiën en kinderen door hun beeld van goed en kwaad voorgoed te verpesten. Met hun gestoorde moraliteit en zedendelicten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |