Lekker een godwin plaatsen man.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:40 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Eng mannetje.
[ afbeelding ]
niks mis mee toch?
Ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:37 schreef Homofront het volgende:
[..]
Dus als de meerderheid van NL het christendom wil verbieden is het ook okee?
Ik raad je aan om eens wat anders te lezen dan fok comments over dat onderwerp.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:43 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Lekker een godwin plaatsen man.[ afbeelding ]
Ik raad je trouwens aan om eens wat te lezen over geschiedenis, de meerderheid van de bevolking steunde Hitler namelijk niet.
[..]
Ja.
Je snapt toch wel ergens dat ook al staat een meerderheid achten een plan of een idee, dat dit nog steeds niet betekent dat dat plan of idee ook daadwerkelijk goed is?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:32 schreef MichaelScott het volgende:
Zolang een meerderheid van de bevolking de wet steunt is er niets mis mee.
Nou nee dus. Zo simpel werkt een democratische rechtsstaat niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:32 schreef MichaelScott het volgende:
Behalve als het over Europa gaat. Dan moet er uiteraard een referendum komen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nou nee dus. Zo simpel werkt een democratische rechtsstaat niet.
Mensen tot een bepaalde levensstijl dwingen, daar lijkt me in veel gevallen wel iets mis mee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:32 schreef MichaelScott het volgende:
Dat noemen we gewoon fascisme, wat dat betreft is er niets veranderd in Rusland, ook de goelags functioneren nog steeds, duizenden 'andersdenkenden' zitten daar vanwege hun mening in een werkkamp.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:23 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Mensen tot een bepaalde levensstijl dwingen, daar lijkt me in veel gevallen wel iets mis mee.
Dat is niet waar, de overheid hoort minderheden te beschermen. Dat hoort ook bij een democratie.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:32 schreef MichaelScott het volgende:
Je kunt je kinderen hier in NL idd niet meer veilig buiten laten spelen, je struikelt zo over de innig verstrengelde homoparen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:40 schreef HyperViper het volgende:
Ik zie het probleem niet. Het grootste deel van de bevolking daar zit gewoon niet te wachten op zoenende homofielen in hun straat waar kinderen ook spelen. Laat ze dat lekker binnen doen waar niemand het kan zien. Want laten we eerlijk blijven, de mensen die homo-erotische beelden wel waarderen zijn homo's zelf. Ook zij kunnen zich aanpassen, lekker binnenblijven of anders normaal doen.
Het zal niet de eerste keer zijn dat zo'n hummeltje thuiskomt met de vraag waarom twee mannen hun tong in elkaars mond staken, en hun handjes tussen elkaars benen staken. Het hoort niet en we moeten dit niet willen. Nu niet, maar ook over tien jaar niet. Gewoon niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je kunt je kinderen hier in NL idd niet meer veilig buiten laten spelen, je struikelt zo over de innig verstrengelde homoparen.
Trollquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:40 schreef HyperViper het volgende:
Ik zie het probleem niet. Het grootste deel van de bevolking daar zit gewoon niet te wachten op zoenende homofielen in hun straat waar kinderen ook spelen. Laat ze dat lekker binnen doen waar niemand het kan zien. Want laten we eerlijk blijven, de mensen die homo-erotische beelden wel waarderen zijn homo's zelf. Ook zij kunnen zich aanpassen, lekker binnenblijven of anders normaal doen.
Waar zie jij dat dan allemaal?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:47 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat zo'n hummeltje thuiskomt met de vraag waarom twee mannen hun tong in elkaars mond staken, en hun handjes tussen elkaars benen staken. Het hoort niet en we moeten dit niet willen. Nu niet, maar ook over tien jaar niet. Gewoon niet.
In 2016 weer lekker SGP stemmen danquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:47 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat zo'n hummeltje thuiskomt met de vraag waarom twee mannen hun tong in elkaars mond staken, en hun handjes tussen elkaars benen staken. Het hoort niet en we moeten dit niet willen. Nu niet, maar ook over tien jaar niet. Gewoon niet.
Onzin. Er is hier vlak bij een kinderdagverblijf. Laat dat nou ook net een homo verzamelplaats zijn. De dingen die je daar ziet gaan je verstand te boven. Het is echt heel erg vies.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waar zie jij dat dan allemaal?
Misschien in het uitgaansleven, of in centrum Amsterdam, maar daar komen de meeste kleine kinderen niet. Overdrijf niet zo.
Waar is dat? Dan moet je melding doen van deze praktijken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:51 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Onzin. Er is hier vlak bij een kinderdagverblijf. Laat dat nou ook net een homo verzamelplaats zijn. De dingen die je daar ziet gaan je verstand te boven. Het is echt heel erg vies.
Nou vertel eens wat daar gebeurt dan? Volgens mij raaskal je maar wat.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:51 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Onzin. Er is hier vlak bij een kinderdagverblijf. Laat dat nou ook net een homo verzamelplaats zijn. De dingen die je daar ziet gaan je verstand te boven. Het is echt heel erg vies.
Belachelijk inderdaad! Ze bouwen die kinderdagverblijven ook maar overal!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:51 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik kan het prima vinden met homo's hoor, meestal zijn het leuke gasten. Maar doe die viezigheid thuis joh.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |