quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:15 schreef TLC het volgende:
De seculiere Russische autoriteiten beschuldigen homoseksuelen van het dalend aantal geboortes in Rusland.
Érgens hebben ze wel een punt met die opmerking.quote:
Zoenende aantrekkelijke Russische vrouwen daarentegen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:19 schreef Nobu het volgende:
Zoenende kerels is ook gewoon intens naar om te zien, terechte wet van die Russen.
Wat is er moreel verkeerd aan houden van een ander, en wat precies zijn die zedendelicten?quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:10 schreef Hetkapitaal het volgende:
Rusland
Moskou
Sint Petersburg![]()
djatjka
Moet kunnen inderdaad.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:21 schreef waht het volgende:
[..]
Zoenende aantrekkelijke Russische vrouwen daarentegen.
Ik zie steeds meer voordelen in die wet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:37 schreef Smack10 het volgende:
Ze willen daar ook gewoon geen rtl boulevard homo's en korte pittige kapsels.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:38 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik zie steeds meer voordelen in die wet.
Kijk, dat is weer prima.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:37 schreef Smack10 het volgende:
Ze willen daar ook gewoon geen rtl boulevard homo's en korte pittige kapsels.
Juist om die reden zouden ze al een lintje moeten krijgen. Er zijn al teveel mensen op aarde. Maarja streng gelovigen he, die denken daar niet aan.quote:
Dat is nogal extreem...quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:15 schreef TLC het volgende:
van nos.nl;
Het Russische parlement gaat morgen stemmen over een anti-homowet. Als de wet wordt aangenomen mag er in Rusland niet meer openlijk over homoseksualiteit worden gesproken.
Trappen in een trollquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is er moreel verkeerd aan houden van een ander, en wat precies zijn die zedendelicten?
Daar ben ik het ook wel mee eens. Vooral het stukje in de OP dat de Russische regering zich niets aantrekt van de Duitse. Dat vind ik niet meer dan normaal.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:34 schreef Smack10 het volgende:
Dus iedereen moet denken zoals in Nederland, anders is het fout?
op welke manier?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:13 schreef Hetkapitaal het volgende:
en dit is ook goed; want homos bederven de samenleving en vernietigen de moraliteit van familiën en kinderen door hun beeld van goed en kwaad voorgoed te verpesten. Met hun gestoorde moraliteit en zedendelicten
Je_bent_niet_goed. Op het gevaarlijke af. Jij dient opgesloten, dan wel uitgezet te worden. Zie je wel, zo vrijheidslievend ben ik nou ook weer niet. Ik kan net zo intolerant zijn als jij.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:04 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
en toch ben jij de barbaar met je doorgeschoten ideeen van vrijheid
Dit heeft niks met tolerantie te maken maar moraliteit. En nee, slechte moralen moet je niet tolereren.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:07 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Je_bent_niet_goed. Op het gevaarlijke af. Jij dient opgesloten, dan wel uitgezet te worden. Zie je wel, zo vrijheidslievend ben ik nou ook weer niet. Ik kan net zo intolerant zijn als jij.
wat is een slechte moraal?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:08 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Dit heeft niks met tolerantie te maken maar moraliteit. En nee, slechte moralen moet je niet tolereren.
Jij schijnt te denken dat het met moraal te maken heeft, maar het is eerder een evolutionair gegeven, daarom kun je het vaak ook zien of iemand op het andere geslacht valt, dat heeft weinig met moraal te doen, maar meer met natuur.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:08 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Dit heeft niks met tolerantie te maken maar moraliteit. En nee, slechte moralen moet je niet tolereren.
Ze willen dat het wordt verboden om openlijk over homosexualiteit te spreken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:06 schreef Hetkapitaal het volgende:
meer OT;
Ik denk dat deze wetgeving door de Doema deels symbolisch is bedoeld in het kader van de recente Amerikaanse wetgeving waarin enkele deelstaten (voornamelijk in het Noordoosten) het homohuwelijk goedkeurden.
Rusland moet tegenwicht bieden aan het steeds bedervende Amerika.
Nee hoor. Gewoon hetero en daar zeker genoeg van om me niet bedreigd te voelen door mannen die elkaar leuk vinden. Misschien komt dat ook wel omdat ik wel gewoon een vriendinnetje heb, die er nog mag wezen ookquote:
Precies.quote:
maar vertel dan eens wat is een goede moraal en waarom?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:13 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Precies.
Dit samenvat alles wat mis is met de Nederlandse samenleving van tegenwoordig.
Van straatmishandelingen, verkrachtingen, overval, moord, en disrespect.
De meeste mensen snappen niet eens wat moraal is in Nederland.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:13 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Precies.
Dit samenvat alles wat mis is met de Nederlandse samenleving van tegenwoordig.
Van straatmishandelingen, verkrachtingen, overval, moord, en disrespect.
De meeste mensen snappen niet eens wat moraal is in Nederland.
staat wat moreel is in het woordenboek dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:17 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
trolletje.
Geen woordenboek voorhanden?
je verteld nog steeds niet waarom het niet goed is?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:18 schreef Hetkapitaal het volgende:
Gelukkig is het goed ingeprent in de Russische cultuur en bij de meeste mensen aldaar, dat een vrouw is bedoeld voor een man en andersom.Ze laten niet met zich fucken.
Russen zijn niet bang om dat te zeggen waar het op staat.
Wat heeft dat met homosexualiteit te maken ? Leg dat eens uit in een niet bekrompen vorm.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:22 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Dus alles mag van je omdat moraal niet bestaat.
Wat is moraliteit?
je zou kunnen formuleren dat het immoreel is om iemand te veroordelen op huidskleur, geslacht of seksuele voorkeur en andere variaties omdat die allemaal aangeboren zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:22 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Dus alles mag van je omdat moraal niet bestaat.
Leuk, ga je eigen moeder verkrachten en vervolgens je zus slaan met een honkbalknuppel.
Wat is moraliteit?
Discrimineren betekent gewoon dat je selectief filtert naar jouw mening op basis van bepaalde eigenschappen. Dat doen we allemaal, het is trouwens noidzakelijk, gewenst en zelfs terecht.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:24 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
je zou kunnen formuleren dat het immoreel is om iemand te veroordelen op huidskleur, geslacht of seksuele voorkeur en andere variaties omdat die allemaal aangeboren zijn.
Als er een God bestaat is het schijnbaar zijn bedoeling dat er homo's bestaan.
Ik vind dat elke mening te tolereren is, en dat er over elke mening wel een fatsoenlijke, leuke discussie te voeren is. Echter heb je altijd heel veel mensen die alles als een aanval zien, hun eigen mening als De Enige Waarheid zien, etc. waardoor je er niet meer een discussie over kan voeren.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:28 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Absoluut. En ik heb ook geleerd dat sommige meningen absoluut niet te tolereren zijn. Dit is er één van. Deze meneer is een gevaar voor onze verworven vrijheden. Puur omdat hij er zelf niet mee kan omgaan. Opzouten dus. Verwijderen, desnoods hardhandig. Geen tolerantie voor onderontwikkeld tuig.
Maar wat is er precies moreel verwerpelijk als de ene man met toestemming van de andere man vuistdiep in zijn aars zit?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:30 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Discrimineren betekent gewoon dat je selectief filtert naar jouw mening op basis van bepaalde eigenschappen. Dat doen we allemaal, het is trouwens noidzakelijk, gewenst en zelfs terecht.
Helaas heeft het volkspopulisme ervoor gezorgd dat het een negatieve betekenis/associatie heeft gekregen alsof het verboden is of moet. Nee, dat is het niet, alleen wanneer het onterecht gebeurt (of moreel verwerpelijk).
Dat is eigenlijk het hele probleem met Nederland. Mensen tolereren van alles en zeggen niks tegen immoraliteit, voorzover ze snappen wat dat betekent.
Tot op zekere hoogte heb je gelijk. Echter, ik vind dat er over dit soort onderwerpen geen fatsoenlijke of leuke discussie valt te voeren. Hij misbruikt onze vrijheid om zijn totalitaire, achterlijke oostblokideeën aan ons op te dringen. Daar valt niet leuk over te doen. Dat moet je de kop indrukken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vind dat elke mening te tolereren is, en dat er over elke mening wel een fatsoenlijke, leuke discussie te voeren is. Echter heb je altijd heel veel mensen die alles als een aanval zien, hun eigen mening als De Enige Waarheid zien, etc. waardoor je er niet meer een discussie over kan voeren.
Ook daarover kan je een discussie voeren; moeten we tolerent zijn jegens intolerantie? Ik geloof ook niet dat dat echt zijn eigen denkbeelden zijn, hij motiveert helemaal niets en heeft het alleen maar over moraliteit die achteraf toch niet bestaat enzo. Als je over dit onderwerp iemand kan spraken die er wel over heeft nagedacht, dan kan het wel een leuke discussie zijn imho. In een discussie beledig je elkaar niet en ga je niet schelden, iets wat die troll net wel deed en waardoor je niet op hem dient te reageren.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:39 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte heb je gelijk. Echter, ik vind dat er over dit soort onderwerpen geen fatsoenlijke of leuke discussie valt te voeren. Hij misbruikt onze vrijheid om zijn totalitaire, achterlijke oostblokideeën aan ons op te dringen. Daar valt niet leuk over te doen. Dat moet je de kop indrukken.
Oneens. De enige optie is dit soort 'mensen' te negeren. Als jullie niet op hem reageerden dan had hij hier misschien 3x gepost en dan was het overquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:45 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Op een volwassen manier discussiëren kan geen kwaad. Maar zoals inderdaad ruimschoots gebleken is in dit en vorige topic(s), valt er met dit uitschot niet te praten. Op zijn - dubieuze - niveau terugkafferen is mijns inziens de enige optie. Dat, en hopen dat 'ie hier zo ongelukkig wordt dat 'ie opsodemietert naar moedertje Rusland.
En inderdaad, weg gaat 'ie niet. En als 'ie het wel doet, komt ie binnen drie maanden met hangende pootjes terug.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oneens. De enige optie is dit soort 'mensen' te negeren. Als jullie niet op hem reageerden dan had hij hier misschien 3x gepost en dan was het overis overigens geen persoonlijke aanval hoor, maar ik zie het in meer topics gebeuren. In Rusland krijgt hij waarschijnlijk geen uitkering dus blijft hij toch maar hier, want geld is belangrijker dan moraal en principes.
En voor zover ik mensen uit Rusland en Polen ken moet ik zeggen dat ik er geen een ken met haat jegens homo's. Ja, ze zijn tegen homoseksualiteit, maar weten dat het niet te verbieden is en zullen er ook niet mee zitten. Je hebt in elk land wel homo-haters zitten en misschien dat dat in het voormalige Oostblok wel ietsje hoger ligt dan hier, maar ik denk niet dat het verschil enorm is.
In die landen is het allemaal wat minder geaccepteerd, maar ik denk dat zulke dingen meer komen uit het 'don't ask, don't tell' dan uit het haten van homo's. In Iran ontkennen ze ook homo's te hebben, maar daar worden ze gedood dus dat is al van een heel ander kaliber.quote:Over Polen en Rusland kan ik je weinig zeggen. Ben ik nog nooit geweest. Heb wel een tijdje voor m'n werk in Boekarest rondgehangen en daar werd mij verteld dat er geen homo's waren. Letterlijk: "Daar doen wij hier niet aan"
Siberische koude.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:10 schreef Hetkapitaal het volgende:
Rusland
Moskou
Sint Petersburg![]()
djatjka
Oh je moet maar eens een Marokkanen-topic openenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat een treurigheid in dit topic. Ik vind dat de sfeer op Fok! de laatste tijd verhard en vind het bizar dat posts met extreme meningen erin gewoon blijven staan. Alsof er niks aan de hand is.
Daar kiest FOK! bewust voor. Geen idee waarom.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat een treurigheid in dit topic. Ik vind dat de sfeer op Fok! de laatste tijd verhard en vind het bizar dat posts met extreme meningen erin gewoon blijven staan. Alsof er niks aan de hand is.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:26 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
ik ga iig niet meer in discussie met zulke immorele types als jij
Waarom?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:03 schreef MarkBroflovski het volgende:
Zo zie je maar weer als kerk niet van de staat is geschiedt![]()
kan er geen anti-geloof wet komen ?
Gelovigen denken hetzelfde over jouw atheïsme. Moeten we dat dan ook maar verbieden?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:07 schreef MarkBroflovski het volgende:
Omdat geloof schadelijk is voor mensen zoals kinderen
Helemaal mee eens. Ik vind het opmerkelijk dat de kerk weer een leidende rol heeft in deze extreme vorm van discriminatie.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:48 schreef Boldface het volgende:
Rusland is moreel failliet. Het uiteenvallen van de Sovjet-Unie heeft uiteindelijk geleid tot een totalitaire politiestaat, met een schijndemocratie die in de praktijk eigenlijk op een dictatuur neerkomt. Ook is de scheiding van kerk en staat niet geregeld en worden mensenrechten ernstig geschonden.
En dan gaat het om de rechten van allerlei groeperingen. Of je praat over oppositiekandidaten die doodleuk tijdens verkiezingstijd de cel in worden geknikkerd, of over protesten tegen de kerk (zoals Pussy Riot) of het bestrijden van homoseksualiteit... - allerlei minderheden zijn de dupe. Alles draait om machtsbehoud voor de regering en de kerk.
En de wereld kijkt gewoon weg, want de (economische) belangen zijn veel te groot.
Orthodoxe kerk is natuurlijk wel totaal wat anders dan de bij ons zo geliefde katholieke kerk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:52 schreef Homofront het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vind het opmerkelijk dat de kerk weer een leidende rol heeft in deze extreme vorm van discriminatie.
Niet te vergelijken natuurlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:12 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Gelovigen denken hetzelfde over jouw atheïsme. Moeten we dat dan ook maar verbieden?
Bron: pownieuwsquote:D66 is onthutst over de antihomowet die in Rusland aangenomen dreigt te worden. Die wet maakt het verboden om over homoseksualiteit te praten.
D66 wil dat het kabinet actie gaat ondernemen tegen het wetsvoorstel. De partij wil dat de ministers Frans Timmermans van Buitenlandse Zaken en Jet Bussemaker van Onderwijs de Russische ambassadeur op het matje roepen en de zaak in de EU op de agenda zetten.
Volgens de Kamerleden Sjoerd Sjoerdsma en Pia Dijkstra wordt het door het voorstel onmogelijk om nog openlijk over homoseksualiteit te spreken. "Dit wetsvoorstel druist in tegen de internationale mensenrechten, discrimineert lesbische vrouwen, homoseksuelen, transgenders en biseksuelen en is een grove schending van de vrijheid van meningsuiting'', aldus Sjoerdsma.
Beide propageren ze homohaat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:01 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Orthodoxe kerk is natuurlijk wel totaal wat anders dan de bij ons zo geliefde katholieke kerk.
Ik moet zeggen dat ik het vooral jammer vind dat ze nu pas in actie komen, terwijl er in andere landen die ook aan de EU grenzen, waar wij ook zaken mee doen, ook van dit soort wetsvoorstellen voorbij zijn gekomen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:10 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Bron: pownieuws
niet slecht van D'66.
ja Poetin trekt zich echt wat van het volk aanquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:32 schreef MichaelScott het volgende:
Zolang een meerderheid van de bevolking de wet steunt is er niets mis mee.
Dus als de meerderheid van NL het christendom wil verbieden is het ook okee?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:32 schreef MichaelScott het volgende:
Eng mannetje.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:32 schreef MichaelScott het volgende:
Lekker een godwin plaatsen man.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:40 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Eng mannetje.
[ afbeelding ]
niks mis mee toch?
Ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:37 schreef Homofront het volgende:
[..]
Dus als de meerderheid van NL het christendom wil verbieden is het ook okee?
Ik raad je aan om eens wat anders te lezen dan fok comments over dat onderwerp.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:43 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Lekker een godwin plaatsen man.[ afbeelding ]
Ik raad je trouwens aan om eens wat te lezen over geschiedenis, de meerderheid van de bevolking steunde Hitler namelijk niet.
[..]
Ja.
Je snapt toch wel ergens dat ook al staat een meerderheid achten een plan of een idee, dat dit nog steeds niet betekent dat dat plan of idee ook daadwerkelijk goed is?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:32 schreef MichaelScott het volgende:
Nou nee dus. Zo simpel werkt een democratische rechtsstaat niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:32 schreef MichaelScott het volgende:
Behalve als het over Europa gaat. Dan moet er uiteraard een referendum komen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nou nee dus. Zo simpel werkt een democratische rechtsstaat niet.
Mensen tot een bepaalde levensstijl dwingen, daar lijkt me in veel gevallen wel iets mis mee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:32 schreef MichaelScott het volgende:
Dat noemen we gewoon fascisme, wat dat betreft is er niets veranderd in Rusland, ook de goelags functioneren nog steeds, duizenden 'andersdenkenden' zitten daar vanwege hun mening in een werkkamp.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:23 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Mensen tot een bepaalde levensstijl dwingen, daar lijkt me in veel gevallen wel iets mis mee.
Dat is niet waar, de overheid hoort minderheden te beschermen. Dat hoort ook bij een democratie.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:32 schreef MichaelScott het volgende:
Je kunt je kinderen hier in NL idd niet meer veilig buiten laten spelen, je struikelt zo over de innig verstrengelde homoparen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:40 schreef HyperViper het volgende:
Ik zie het probleem niet. Het grootste deel van de bevolking daar zit gewoon niet te wachten op zoenende homofielen in hun straat waar kinderen ook spelen. Laat ze dat lekker binnen doen waar niemand het kan zien. Want laten we eerlijk blijven, de mensen die homo-erotische beelden wel waarderen zijn homo's zelf. Ook zij kunnen zich aanpassen, lekker binnenblijven of anders normaal doen.
Het zal niet de eerste keer zijn dat zo'n hummeltje thuiskomt met de vraag waarom twee mannen hun tong in elkaars mond staken, en hun handjes tussen elkaars benen staken. Het hoort niet en we moeten dit niet willen. Nu niet, maar ook over tien jaar niet. Gewoon niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je kunt je kinderen hier in NL idd niet meer veilig buiten laten spelen, je struikelt zo over de innig verstrengelde homoparen.
Trollquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:40 schreef HyperViper het volgende:
Ik zie het probleem niet. Het grootste deel van de bevolking daar zit gewoon niet te wachten op zoenende homofielen in hun straat waar kinderen ook spelen. Laat ze dat lekker binnen doen waar niemand het kan zien. Want laten we eerlijk blijven, de mensen die homo-erotische beelden wel waarderen zijn homo's zelf. Ook zij kunnen zich aanpassen, lekker binnenblijven of anders normaal doen.
Waar zie jij dat dan allemaal?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:47 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat zo'n hummeltje thuiskomt met de vraag waarom twee mannen hun tong in elkaars mond staken, en hun handjes tussen elkaars benen staken. Het hoort niet en we moeten dit niet willen. Nu niet, maar ook over tien jaar niet. Gewoon niet.
In 2016 weer lekker SGP stemmen danquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:47 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat zo'n hummeltje thuiskomt met de vraag waarom twee mannen hun tong in elkaars mond staken, en hun handjes tussen elkaars benen staken. Het hoort niet en we moeten dit niet willen. Nu niet, maar ook over tien jaar niet. Gewoon niet.
Onzin. Er is hier vlak bij een kinderdagverblijf. Laat dat nou ook net een homo verzamelplaats zijn. De dingen die je daar ziet gaan je verstand te boven. Het is echt heel erg vies.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waar zie jij dat dan allemaal?
Misschien in het uitgaansleven, of in centrum Amsterdam, maar daar komen de meeste kleine kinderen niet. Overdrijf niet zo.
Waar is dat? Dan moet je melding doen van deze praktijken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:51 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Onzin. Er is hier vlak bij een kinderdagverblijf. Laat dat nou ook net een homo verzamelplaats zijn. De dingen die je daar ziet gaan je verstand te boven. Het is echt heel erg vies.
Nou vertel eens wat daar gebeurt dan? Volgens mij raaskal je maar wat.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:51 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Onzin. Er is hier vlak bij een kinderdagverblijf. Laat dat nou ook net een homo verzamelplaats zijn. De dingen die je daar ziet gaan je verstand te boven. Het is echt heel erg vies.
Belachelijk inderdaad! Ze bouwen die kinderdagverblijven ook maar overal!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:51 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik kan het prima vinden met homo's hoor, meestal zijn het leuke gasten. Maar doe die viezigheid thuis joh.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |