nope, van Bas:quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:03 schreef Sc0tTy het volgende:
Huh die waren toch van Michell Polen ?
quote:Credits▼
Artwork By – Coen Van Hal
Producer, Written-By – Bas Oskam
quote:
thanksquote:
you get the pointquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:26 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Dit, maar is het niet 'sawn off'?
Nee. Sawed-offquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:26 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Dit, maar is het niet 'sawn off'?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:27 schreef Sc0tTy het volgende:
Mwaoh ... Ik heb Magic nu te vaak gehoord... Het is zeker een uber dikke plaat maar van mij hoeft hij een jaar niet gedraaid te worden.DitteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Voor zover ik weet zit Luc er in ieder geval bij als ze produceren. Of 'ie ook daadwerkelijk iets doet (buiten ideeën misschien), weet ik niet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:21 schreef robuust89 het volgende:
Over pollen gesproken, produceert hij nog steeds de Pitcher platen? Of doet luc dat? Want die laatste paar releases waren kut
hahaha Bert, raap me op...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Zuipn bij de broer!quote:Op zondag 18 december 2011 15:15 schreef Levitas het volgende:
En, allemaal een mooie zaterdagavond gehad? (Thunderdome? Fusion? iets anders?)
Ikzelf ben helaas niet meer naar Time Out gegaan. Zou samen met één maat van me gaan, maar die kwam ziek aan op 't werk en zijn dus niet meer gegaan
Hahaha, leuk leuk! De yearmix komt/zit in de PM? of heb ik daar nu overheen gelezen?quote:
Hoe was de muziek?quote:Op zondag 18 december 2011 19:13 schreef 16meter het volgende:
Fusion of Dance was gezellig.
Jaarmix:
Dat, en wat wordt er precies bedoeld met valsspelen? Lyrics opzoeken op lololyrics bijvoorbeeld?quote:Op zondag 18 december 2011 19:20 schreef Baronpilsener het volgende:
Al die tussendoor geteasede dingetjes, tellen die ook bij de tracklist van de mix?
Lijkt me wel, anders kom je nooit op die 74 tracksquote:Op zondag 18 december 2011 19:20 schreef Baronpilsener het volgende:
Al die tussendoor geteasede dingetjes, tellen die ook bij de tracklist van de mix?
Jup. Alles (vocals,teasers, samples etc.) wat je hoort telt mee. Overigens wel maar 1x dus als je een track eenmaal genoteerd hebt dan hoef je dat niet nogmaals te doen wanneer je hem (eventueel later) nogmaals hoort in de mix. Uitzondering hierop is het onderscheid tussen intro en de rest vd mix. Er kunnen dus platen zowel in de intro als in de mix zitten (zegmaar na de 1e minuut) en die moet je in dat geval wel allebei noemen.quote:Op zondag 18 december 2011 19:20 schreef Baronpilsener het volgende:
Haha nee je mag lololyrics gebruiken hoorquote:Op zondag 18 december 2011 19:54 schreef eQuaL het volgende:
Dat, en wat wordt er precies bedoeld met valsspelen? Lyrics opzoeken op lololyrics bijvoorbeeld?
Ik wil hem ook wel NLS!quote:Op zondag 18 december 2011 16:33 schreef NLS04 het volgende:
![]()
[ afbeelding ] Wie is hier de hardstyle kenner van 2011?
Inmiddels loopt het jaar 2011 alweer op zijn einde en hebben wij hier op Fok! ook al meer dan 70 hardstyletopics dit jaar gevuld met nieuws, gebeurtenissen, ergernissen en ontwikkelingen rondom ons geliefde muziekgenre. Hoewel dit een aantal jaar geleden alleen met een vaste harde kern gebeurde is met de groei van de scene, ook de groep liefhebbers en kenners die hier met enige regelmaat langskomt gegroeid. Een ideaal moment dus om eens te kijken wie we uit deze groep nu eens kunnen bombarderen tot de absolute hardstyle kenner van 2011.
De opzet:
Zoals elk jaar maak ik voor mezelf een yearmix als een overzicht van alle toffe releases die het afgelopen jaar zijn uitgebracht. Hoewel dat in het begin nog prima te doen was bleek vorig jaar al dat de scene zo erg in omvang en variatie gegroeid is dat de uitdaging om met behulp van zoveel mogelijk verschillende artiesten, de beste 50 tracks van het jaar in een megamix te stoppen, steeds lastiger werd. Daarom heb ik dit jaar een megamix gemaakt waarin ik simpelweg zoveel mogelijke tracks (74 stuks, excl. intro) van verschillende artiesten heb verwerkt. Van al deze tracks vind ik dat ze gezamenlijk een waardige representatie vormen van de hardstyle van 2011. En aan jullie (de ekte ekte) is het vervolgens nu de taak om je kennis te etaleren en te achterhalen welke tracks dit allemaal zijn.
De spelregels:
• Voor elke track die je herkent krijg je 1 punt (max. van 74)
• Voor elke track die je uit de intro herkent krijg je 1 punt. Ben je degene met de meest genoemde tracks uit de intro van iedereen die meedoet dan krijg je voor dat aantal tracks dubbele punten (Bijv. de winnaar herkent 8 tracks. Hij/Zij krijgt dan 16 punten ipv 8).
• De intro duurt exact 1 minuut
• Lijstjes kunnen ingeleverd worden tot 27 december 18.00.
• Vals spelen wordt niet gewaardeerd.
• Degene met het meeste aantal punten mag zich tot Hardstyle kenner van 2011 kronen.
• Deze titel stelt diegene vervolgens in staat om toekomstige hardstylediscussies of onenigheden in 2012, in zijn (of haar) voordeel te beslechten door zich te beroepen op zijn (of haar) titel van hardstyle kenner 2011.
[ afbeelding ]
Oke ik ben benieuwd hoever jullie komenNa de 27e zal ik ook de tracklist vrijgegeven. Mocht je geen link hebben ontvangen en toch geïnteresseerd zijn en/of willen deelnemen dan laat het ff weten hier of per dm, dan komt ie alsnog jou kant op.
Succes en enjoy!
Laatste vraag, hoeveel tracks zijn er in de intro verwerkt? Heb nu wel een leuk aantal, maar wil er wat zekerder van zijnquote:Op zondag 18 december 2011 16:33 schreef NLS04 het volgende:
• Voor elke track die je herkent krijg je 1 punt (max. van 74)
• Voor elke track die je uit de intro herkent krijg je 1 punt. Ben je degene met de meest genoemde tracks uit de intro van iedereen die meedoet dan krijg je voor dat aantal tracks dubbele punten (Bijv. de winnaar herkent 8 tracks. Hij/Zij krijgt dan 16 punten ipv 8).
Oude Italian Hardstyle cd's?quote:Op zondag 18 december 2011 21:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wie weet er nog een leuk setje met oudere Italiaanse nummers?
Geck-o had er een tijdje geleden zo een, welke was dat ook alweer?
Maar daar zaten ook nog andere nummers tussen, ik ben eigenlijk op zoek naar een lange mix, in 192+ kbps, met alleen maar dingen uit IT van 2002-2009 ofzo
Goed idee, daar was ik nog niet opgekomen. Maar: dan zijn het wel allemaal dingen uit dezelfde periode (niet zo erg), en zijn die cd's nog wel te downloaden? (zit via mobiel)quote:Op zondag 18 december 2011 21:31 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Oude Italian Hardstyle cd's?
Bijvoorbeeld:
http://www.discogs.com/Te(...)yle-8/release/622614
http://www.discogs.com/Te(...)elease/1162840?ev=rr
http://www.discogs.com/Te(...)e-10/release/1202078
fijne plaat kerel, fijne plaatquote:
Weet niet waarom, maar ik moest even hier aan denkenquote:Op zondag 18 december 2011 22:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
@DV: Hardstyle masterz@inqontrol 2006, ik was erbij.. hardstyle masterz nog met zijn tweeën op het podium..
Ik ben meestal degene die initiatief moet nemen, anders komt er vaak weinig van terechtquote:Op zondag 18 december 2011 17:29 schreef StM het volgende:
Gewoon opletten waar men hier het over heeft
Lekkere tracklist, dus ga hem wel even downloaden, maar die q-danceradiosets zijn allemaal zo'n slechte kwaliteit...quote:Op zondag 18 december 2011 22:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
@DV: Hardstyle masterz@inqontrol 2006, ik was erbij.. hardstyle masterz nog met zijn tweeën op het podium..
Eentje gevonden met alle 15 cd's met slechts enkele seeders, morgen op school even proberenquote:Op zondag 18 december 2011 21:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik heb ze allemaal, waren volgens mij prima te downloaden
Er is ook weinig boeiends...quote:Op zondag 18 december 2011 22:44 schreef mstx het volgende:
Weet iemand trouwens nog een leuk feestje ofzo voor oud&nieuw? Op partyflock zie ik weinig boeiends staan eigenlijk (alleen bartmans gaat ergens naartoe zo te zien).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die remix van Left Some Answerz is gruwelijk overigens!
En Thera kwam Gunz4Hire even vertellen hoe je ECHT moet knallen. Evil Activities daarna![]()
![]()
![]()
Voor de rest in de Techno-zaal gestaan, was prachtig![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 23:12 schreef T-Force het volgende:
Bohhhhh, die set van Geck-O gisteren was echt zo onvoorstelbaar lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wow
heb toevallig vandaag 4 geck-o setjes geluisterd, maar da's toeval, ben geen fanboy
maar die tl van fusion is wel erg goed in barre tijden als dezen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die remix van Left Some Answerz is gruwelijk overigens!
En Thera kwam Gunz4Hire even vertellen hoe je ECHT moet knallen. Evil Activities daarna![]()
![]()
![]()
Voor de rest in de Techno-zaal gestaan, was prachtig![]()
Billy the Klit was bij de uitgaansgelegenheid waar ik was.
Op gegeven moment kwamen de vocals van Nothing Else Matters...
Toen ben ik heel hard weggerend...The Outside Agency
En dat is nog maar de vraag of ik daar echt heenga, we zouden met een hele groep gaan maar volgens mij zijn de plannen inmiddels al veranderd...quote:Op zondag 18 december 2011 22:44 schreef mstx het volgende:
Op partyflock zie ik weinig boeiends staan eigenlijk (alleen bartmans gaat ergens naartoe zo te zien).
Ik ga lekker in m`n eigen wereldje zweveng met O&N jwzquote:Op maandag 19 december 2011 08:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
En dat is nog maar de vraag of ik daar echt heenga, we zouden met een hele groep gaan maar volgens mij zijn de plannen inmiddels al veranderd...
Voor mensen die willen zweven met oud en nieuw is dat feest wel een goede optie btw
Veel raw edits gehoord en shit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die remix van Left Some Answerz is gruwelijk overigens!
![]()
![]()
Voor de rest in de Techno-zaal gestaan, was prachtig
Gast in Showtek shirt die gedisst werd.
Keihard losgegaan met de hele zaal op Lose my mind.
DBSTF die de set van hun leven draaiden.
Fuaaaark.Muziek was grotendeels kut.. wel wat aardige techno gehoord en een leuke set van Thera.quote:Op zondag 18 december 2011 19:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Goed bezig Nielsga het deze week wel even proberen, maar zal lastig worden.
[..]
Hoe was de muziek?![]()
Je moet gewoon in de goede zaal gaan staan op het goede moment.quote:
Zal wel te Raw zijn voor meneertje T-Forcequote:Op maandag 19 december 2011 11:24 schreef 16meter het volgende:
Gunz waren gwn chill man wat kom je praten
quote:Op maandag 19 december 2011 12:05 schreef robuust89 het volgende:
Zijn de Gunz te vergelijken met de Donkey's?![]()
Als in, dik vette shit in het begin, maar na verloop van tijd te veel gedraaid en weinig vernieuwing?
http://www.discogs.com/artist/Donkey+Rollersquote:Op maandag 19 december 2011 12:05 schreef robuust89 het volgende:
Als in, dik vette shit in het begin, maar na verloop van tijd te veel gedraaid en weinig vernieuwing?
Van Gunz vind ik alleen Under Attack/Struggle for Existence leuk, daarna werd het meer van hetzelfde. Van Donkeys kan ik bijna alle tracks wel waarderen, meeste DR tracks zijn ook klassiekers geworden. Niet echt met elkaar te vergelijken imhooooquote:Op maandag 19 december 2011 12:05 schreef robuust89 het volgende:
De weg kwijt? Of een nieuwe plaat?quote:Op maandag 19 december 2011 12:15 schreef 16meter het volgende:
Gunzzz hebben nu ook een hardcore nummer ofzo.. dat draaiden ze gisteren. En om een of andere reden mochten ze zomaar een kwartier langer doorgaan? Beetje minachtend naar de dj die erna moet draaien (in dit geval Thera). Thera kon uiteindelijk niet eens zijn set afmaken, voordat hij z'n toegift kon instarten werd hij afgekapt door iemand van de organisatie.Trieste gang van zaken.
True.. Hoewel het op een evenement als Qlimax toch geen zak uit maakt met intro's van 10 minutenquote:Op maandag 19 december 2011 14:04 schreef Baronpilsener het volgende:
Sowieso met hardcore afsluiten als er nog een hardstyle dj na moet... Kan er niet mee door..
Die hadden ze al vanaf het begin..quote:Op maandag 19 december 2011 12:15 schreef 16meter het volgende:
Gunzzz hebben nu ook een hardcore nummer ofzo.. dat draaiden ze gisteren. En om een of andere reden mochten ze zomaar een kwartier langer doorgaan? Beetje minachtend naar de dj die erna moet draaien (in dit geval Thera). Thera kon uiteindelijk niet eens zijn set afmaken, voordat hij z'n toegift kon instarten werd hij afgekapt door iemand van de organisatie.Trieste gang van zaken.
jahh jy snap tquote:Op maandag 19 december 2011 14:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Lekkaah toch paar plaatjes Hardkoor tussendo0r!
Haha dat hele GFH dus zaterdag voor het eerst meegemaakt. Ik snap echt niet wat hier nu zo geweldig aan is! En idd dat 'hardcore' op het eind was zwaar kansloos. Zatox trouwens, die had zijn set op 158 bpm ofzo gedraaid! Echt zwaar wtfquote:Op maandag 19 december 2011 12:15 schreef 16meter het volgende:
jumpen is geen misdaad jwtoch!quote:
Waar kan ik die melodie van kennen?quote:Op maandag 19 december 2011 20:11 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Mauro Picotto - Like This Like That (Megavoices Claxixx Mix)
Nogmaals?quote:Op zondag 18 december 2011 21:24 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Laatste vraag, hoeveel tracks zijn er in de intro verwerkt? Heb nu wel een leuk aantal, maar wil er wat zekerder van zijnOf hou je dat gewoon geheim voor de spanning?
Excusez-moi. Had het niet gelezen maar dat houd ik idd ff geheim voor de spanning jaquote:
Geen flauw idee wat de melodie betreftquote:Op maandag 19 december 2011 20:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
jumpen is geen misdaad jwtoch!
[ afbeelding ]
omdat het wel van T en T is zal ik er verder niet over oordelen.
[..]
Waar kan ik die melodie van kennen?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dit betekent ook dat we afscheid gaan nemen van Da_Ripper. Bedankt voor het modden en tot ziens in zwart!
Ik mis hem nu al...quote:
quote:
Wie???quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:38 schreef eQuaL het volgende:
[..]
binnenkort mag hier alleen nog over DBSTF en HHZ gepraat worden
Het niveau is hier de afgelopen tijd sowieso gedaald toch een zeer bedenkelijk niveau...quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:38 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hoe moet dat nu, zonder een ekte-ekte mod, binnenkort mag hier alleen nog over DBSTF en HHZ gepraat worden
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Het niveau is hier de afgelopen tijd sowieso gedaald toch een zeer bedenkelijk niveau...
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Het niveau is hier de afgelopen tijd sowieso gedaald toch een zeer bedenkelijk niveau...
quote:
jeetje..dat is het tweede afscheid van 'de geliefde leider' deze weekquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:24 schreef de_huig het volgende:
[..]
jeetje..dat is het tweede afscheid van 'de geliefde leider' deze week
D_R was van de hardstyle, de andere grote leider was meer van de housequote:Op dinsdag 20 december 2011 13:24 schreef de_huig het volgende:
[..]
dit is ouwerwertsquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik wil even een ode maken aan een uitstervend ras; de echte dj:
Dj'ing zoals het hoort.. Naadloos, elke actie hoor je terug (niet zomaar aan knopjes draaien voor de show), concentreren op je werk ipv beetje popie-jopie die handjes in de lucht te doen...
Ik kan daar intens van genieten.
Mensen zoals hij en Vince zijn een uitstervend ras, en daarom salueer ik voor ze!
[ afbeelding ]
quote:- You want answers?
- I want the truth!
- You can't handle the truth!
quote:
fokker gespotquote:
Geck-O zelfquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
fokker gespotnaast jij zelf natuurlijk
(letterlijk)
lekker nummertje
Was genietenquote:
quote:
Hehe zag er uit als een vet feest! Alleen jammer dat ze in de after teveel nadruk op de intro enzo hebben gelegd..quote:
If i say troll, you say?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:48 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Hehe zag er uit als een vet feest! Alleen jammer dat ze in de after teveel nadruk op de intro enzo hebben gelegd..
Heb maar 1 fokker gespot maar weet niet wie et is( In et begin staat ie naast Thera los te gaan )
Face!quote:
Vince is zeker goed, maar heeft volgens mij zijn skills voornamelijk te danken aan het feit dat hij iedere plaat door en door kent en deze deels daarom perfext mixt. Ik ben geen ekte kenner en vind Vince zeker een baas maar hij is geen eindbaas voor mij.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:32 schreef haakon het volgende:
Ik ben er net mee begonnen
Vince is de eindbaas als je het mij vraagt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Doe mij dan maar Manu le Malin ofzo
Hij is weer vet hoorquote:
Volgens mij kent elke dj de platen die hij of zij draait door en door. Anders kun je ze niet (mooi) mixen omdat je een bepaalde overgang nirt kent, toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Vince is zeker goed, maar heeft volgens mij zijn skills voornamelijk te danken aan het feit dat hij iedere plaat door en door kent en deze deels daarom perfext mixt. Ik ben geen ekte kenner en vind Vince zeker een baas maar hij is geen eindbaas voor mij.
Doe mij dan maar Manu le Malin ofzo
Edit: Dat filmpje van Jeff Mills trouwens![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:24 schreef de_huig het volgende:
[..]
??quote:Op woensdag 21 december 2011 17:34 schreef Da_Ripper het volgende:
Is er nou geen YT van Intractable One – Ginger (AVIO's BLACK Edit)??
en toch wennen zo weer zwart![]()
quote:
Absoluut, er zijn van die middagen/avonden dat er een bommetje barst en een topic binnen een paar uur volzit .. hou ze ons in de gatenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]... Im watching you!
Veel plezier terug in zwart D_R .... het zal nog een hele klus worden om reeksen als dit in de gaten te blijven houden.
We houden het zelf ook nog wel in de gaten. De ergste dingen die hier gebeuren is wat onschuldige SC & af en toe een linkje naar een set die daarna vaak via de DM/PM wordt gegeven...quote:Op woensdag 21 december 2011 17:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]... Im watching you!
Veel plezier terug in zwart D_R .... het zal nog een hele klus worden om reeksen als dit in de gaten te blijven houden.
Dat zijn wel de leukste topicsquote:Op woensdag 21 december 2011 17:45 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Absoluut, er zijn van die middagen/avonden dat er een bommetje barst en een topic binnen een paar uur volzit .. hou ze ons in de gaten
Ook al ben je geen nieuwe op Fok , weet ik niet wie je ben, zou jeje even voor willen stellen ? En wij als feestgangers willen vast ook weten op welke feesten we je mss kunnen tegenkomenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]... Im watching you!
Hehe, nu kan je zelf fout doenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:45 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Absoluut, er zijn van die middagen/avonden dat er een bommetje barst en een topic binnen een paar uur volzit .. hou ze ons in de gaten
het blijft wennen, jij in het zwartquote:Op woensdag 21 december 2011 16:06 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]![]()
Maar idd, ik kap er mee. Er is nu officieel weer een derde mod op MUZ dus ik ben zo weer back in black.
Toen ik in 2008 (mooie tijd) gevraagd werd had ik zeeën van tijd, waardoor ik op veel feesten was en veel tijd hier spendeerde. Nu alles weer goed op de rails zit werd het tijd om het stokje over te geven. Dus mijn mod-acties zijn VVT ...
[ afbeelding ]
ik zeg; doen!quote:
heb d'r nu al zin inquote:Op woensdag 21 december 2011 17:45 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Genieten was dat inderdaad!quote:
Jesus Christ(mas)quote:Op woensdag 21 december 2011 20:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Stampen jongens. Helemaal los op die rawstylebeat.
Wel eerst twee en een halve minuut wachten hoor, maar dan gaat het ook wel hard hoor.![]()
![]()
Holy NightCrapquote:Op woensdag 21 december 2011 20:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Wel eerst twee en een halve minuut wachten hoor, maar dan gaat het ook wel hard hoor.![]()
![]()
Een ekte ekte Raww bangert!quote:Op woensdag 21 december 2011 20:48 schreef Quyxz_ het volgende:
![]()
Niet als je pas een dag later weer het forum checkt en 3 topics kunt teruglezen.quote:
Had iemand dit al door of ben ik weer de spuit 11 aan het uithangen?quote:You can't start a fire
you can't start a fire without a spark
This gun's for hire
even if we're just dancing in the dark
Geen flauw idee hoe je de link nou maakt eigenlijk. Een gun for hire is een gangbare uitdrukking voor een beroepsmoordenaar...waarom zouden G4H dat dan van Bruce Springsteen hebben?quote:Op donderdag 22 december 2011 08:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heb nu door waar G4H aan hun naam komen:
[..]
Had iemand dit al door of ben ik weer de spuit 11 aan het uithangen?
Ik kan ook geen link leggen tussen the boss en rap, aangezien de gunz hun teksten van rapnummers hebbenquote:Op donderdag 22 december 2011 09:26 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Geen flauw idee hoe je de link nou maakt eigenlijk. Een gun for hire is een gangbare uitdrukking voor een beroepsmoordenaar...waarom zouden G4H dat dan van Bruce Springsteen hebben?
quote:PartyReviews.nl:
We waren aan het brainstormen voor een goede naam die bij onze stijl zou passen en dit bleef als beste optie over. Gunz For Hire is een term die gebruikt wordt voor zogenaamde Hitmen, mannen die voor bepaalde klusjes ingehuurd kunnen worden die het daglicht niet kunnen verdragen haha. We vonden het een goede naam die zeker blijft hangen en goed bij onze stijl past.
Dat is verplicht als je bij Scantraxxxzxxzxz zit.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:17 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
'En die z achter gunz staat gewoon zo ultracool'
Je hebt nog gelijk ookquote:
Oh ik hoorde toevallig deze zin in de nummer op de radio. Wist niet dat het een algemene term was.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:26 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Geen flauw idee hoe je de link nou maakt eigenlijk. Een gun for hire is een gangbare uitdrukking voor een beroepsmoordenaar...waarom zouden G4H dat dan van Bruce Springsteen hebben?
Dan bij dezequote:Op donderdag 22 december 2011 10:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Oh ik hoorde toevallig deze zin in de nummer op de radio. Wist niet dat het een algemene term was.
Vond 'm overigens wel leuk gevondenquote:Op donderdag 22 december 2011 10:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Oh ik hoorde toevallig deze zin in de nummer op de radio. Wist niet dat het een algemene term was.
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:12 schreef max013 het volgende:
Voor iedereen die naast hardstyle liefhebber ook fanatiek supporter van zijn/haar voetbalclub is hier een heel vet liedje over the way of life van Ultras.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
Tadaa!Epische tracklist is epischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Doet mij teveel aan een jump nr denkenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:57 schreef Baronpilsener het volgende:
Mag ik even mijn hulde uitspreken over deze track? Dankuwel.
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
Tadaa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen.... DSTRCTN vind je niet vet maar je gooit wel 05. Brennan Heart – One Master Blade in je set
![]()
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Inderdaad jah!! Masterblade - gruwelijk track en One blade staat denk wel in m'n top 3 vetste hardstyle tracks. Simple as that!quote:Op donderdag 22 december 2011 18:57 schreef Sc0tTy het volgende:
Alleen.... DSTRCTN vind je niet vet maar je gooit wel 05. Brennan Heart – One Master Blade in je set
![]()
Zo zie je maar hoe erg smaken kunnen verschillen.... Ik vind et een van de slechtste platen ooit...quote:Op donderdag 22 december 2011 19:04 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Inderdaad jah!! Masterblade - gruwelijk track en One blade staat denk wel in m'n top 3 vetste hardstyle tracks. Simple as that!
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:15 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe erg smaken kunnen verschillen.... Ik vind et een van de slechtste platen ooit...
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:15 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe erg smaken kunnen verschillen.... Ik vind et een van de slechtste platen ooit...
Ditquote:Op donderdag 22 december 2011 20:16 schreef T-Force het volgende:
Masterblade is gaaf (origineel is wel 10x zo gaaf) en One Blade is echt heel mooi (die NC Remix is KLOTEUH!!)![]()
Verkrachten van toffe nummersquote:Op donderdag 22 december 2011 21:03 schreef eQuaL het volgende:
Uber lauw jeweetz
Aber ich gehe schlafen, morgen op wintersport
Lekker shufflen op die sneeuw, jeweetz:
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:03 schreef eQuaL het volgende:
Uber lauw jeweetz
Heb je gelijk in al is het niet heel verrassend.. Tuneboyquote:
De 27e pasquote:Op donderdag 22 december 2011 19:08 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat was die deadline voor de nls-tracklist?
Als dat deze week is vraag ik uitstel aan. Zoveel tijd heb ik nog niet en na vandaag heel wat gehoord te hebben wil ik best een gokje wagen (hoor af en toe iets lekker verborgen)
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:03 schreef eQuaL het volgende:
Uber lauw jeweetz
Uit mn hoofd de 27e...quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:45 schreef Levitas het volgende:
Oh ja.. Die NLS-mix voor dé titel van het jaar! Helemaal niet meer aan gedacht. Wanneer is de deadline?
Tot vanavond!quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:57 schreef haakon het volgende:
Mensen, fijne feestdagen enzo. Ik denk dat ik de eerste paar dagen niet in staat ben een fatsoenlijk antwoord te geven dus doei!
13-in-een-dozijn electro-achtige house met de gebruikelijk dubstep sounds ertussendoor.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:20 schreef Baronpilsener het volgende:
http://soundcloud.com/shilomusic
Spulletjes van Hoofdjagerz
Ik ga er niet eens op klikken, baron wat moet dat hier ? :pquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:23 schreef robuust89 het volgende:
[..]
13-in-een-dozijn electro-achtige house met de gebruikelijk dubstep sounds ertussendoor.
Het is van Hhz, genoeg redenquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:49 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens op klikken, baron wat moet dat hier ? :p
Dnow maar ik deed nog netjes offtopic tagquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:51 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Het is van Hhz, genoeg redenWat moet jouw docu shit hier?
Ben nog aan het luisteren maar The Constant vind ik tot dusver nog best oke hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:23 schreef robuust89 het volgende:
[..]
13-in-een-dozijn electro-achtige house met de gebruikelijk dubstep sounds ertussendoor.
Binnenkort ook op hardstylefeesten te horen bij "experimentele" DJ's.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:20 schreef Baronpilsener het volgende:
http://soundcloud.com/shilomusic
Spulletjes van Hoofdjagerz
Na die eerste 2 haakte ik af, vandaarquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ben nog aan het luisteren maar The Constant vind ik tot dusver nog best oke hoorIn ieder geval geen popiejopievatogonzaleshouse, wat ik wel verwachtte. Wel enigszins standaard voorspelbare geluiden en effectjes ja, weinig verrassends in die zin.
quote:Zatox
Wild Motherfuckers -Bpm Track free download! Enjoy and merry christmas www.wtrns.fr/9w3r6P_t1wS6LuU
Masterblade is inderdaad gruwelijk en One Blade ookquote:Op donderdag 22 december 2011 19:04 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Inderdaad jah!! Masterblade - gruwelijk track en One blade staat denk wel in m'n top 3 vetste hardstyle tracks. Simple as that!
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:16 schreef T-Force het volgende:
Masterblade is gaaf (origineel is wel 10x zo gaaf) en One Blade is echt heel mooi (die NC Remix is KLOTEUH!!)![]()
Elements schopt kontquote:
Ik begon onderaanquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:46 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Na die eerste 2 haakte ik af, vandaar
Toch even geluisterd, en da's niet gek ja!
quote:
+1quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:36 schreef ReMcOrE het volgende:
en natuurlijk vanaf deze kant ook een fantatische Kerst gewenst aan al mijn mede hardstyle-liefhebbers![]()
DIe blijft master manquote:
Ik vind het niet echt van respect getuigen als je dat een dj flikt hoor, zeker als nieuweling kan je dat beter niet doen. Tuurlijk wil het publiek hard, maar er moet ook een opbouw inzitten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:25 schreef RiKe het volgende:
Zo wat ging dat los gisteren!
Tracks gedraaid zoals:
Her Voice (Super bass mix)
Angel (Hardstyle masterz cut)
Let's Rock
Call It Music
Tatisfaction
The Sacrifice
Wackyjackie
Wise Massacre
En dat in de eerste 45min (niet in die volgorde, er zat gewoon een goede opbouw in).
Toen stond er al zo'n 400 a 500 man!
De 45min erna draaiden 2 vrienden van me met o.a. Eternal Edit, mijn Blue Horizon short cut, Chasing Stars voor zo'n 700 man!
Kevin Kaos (die na ons draaide) vond ons niet zo lief toen we in het laatste half uur (we draaiden 2 uur) tracks gingen draaien als Proud to be loud, Insane 2008 remix, Dead of the night, Under attack en Hard baas 2011...
Het publiek wilde dat dus ja wie zijn wij om ze dat niet te geven?![]()
700 man, he-le-maal los!
Was een leuk feestje!
Wij kregen van de discotheek de vrije hand, zoals elke keer dat we er draaien.quote:Op zondag 25 december 2011 00:01 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt van respect getuigen als je dat een dj flikt hoor, zeker als nieuweling kan je dat beter niet doen. Tuurlijk wil het publiek hard, maar er moet ook een opbouw inzitten.
Sneu, heel sneu..quote:Op zondag 25 december 2011 00:55 schreef RiKe het volgende:
Een kwartier voor het einde kregen we ineens te horen dat dbstf wilden dat iedereen max 150bpm mag draaien.
Nowadays welquote:Op zondag 25 december 2011 12:27 schreef Baronpilsener het volgende:
DBSTF zou ik m'n nest sowieso al niet meer voor uit komen... Kut act.
Hatuh is verlatuh!quote:Op zondag 25 december 2011 12:27 schreef Baronpilsener het volgende:
DBSTF zou ik m'n nest sowieso al niet meer voor uit komen... Kut act.
Was jij er ook 16?quote:Op zondag 25 december 2011 11:04 schreef 16meter het volgende:
Sowieso, DBSTF.Vorig draaiden ze zo ongeveer de slechtste set die ik ooit live heb gehoord.
Elk nummer een break van meer dan anderhalve minuut, hoge vrouwenstem met zeikerige vocals, kaas melodie, etc.. en kicks die niets meer met hardstyle te maken hebben.Midden in de set natuurlijk nog ff wat Skrillex enzow draaien, want dat is hipZzzzZ. Als kers op de taart kwam Wake Up ook nog even langs.
Maar hee, het is wel lekker vrolijk en ze doen gewoon hun eigen ding.
nee, was een ander feest.quote:Op zondag 25 december 2011 13:55 schreef RiKe het volgende:
[..]
Was jij er ook 16?
Wij hebben wake your worship gedraaid :p
Jij bent niet los gegaan op ubah vette hardcore beats!quote:
Wel lekker achteruit lopen op house en hakken op happy hcquote:Op zondag 25 december 2011 22:20 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Jij bent niet los gegaan op ubah vette hardcore beats!
http://www.discogs.com/Un(...)uctor/release/829374quote:Op maandag 26 december 2011 11:28 schreef stoeltafel het volgende:
Er is toch een hardstyle op dit stukje gebaseerd, weet iemand welke?
Bij een hardcorenummer is het Neophyte - Skullfuckquote:Op maandag 26 december 2011 11:28 schreef stoeltafel het volgende:
Er is toch een hardstyle op dit stukje gebaseerd, weet iemand welke?
under attack etc zo vroeg op de avond slaat gewoon nergens op, dan moet je je set op een andere manier aantrekkelijker zien te maken. Er is nog wel een middenweg tussen Her Voice en Under Attack zeg maar. Zijn genoeg recentere tracks die ook iets harder zijn.quote:Op zondag 25 december 2011 00:55 schreef RiKe het volgende:
[..]
Wij kregen van de discotheek de vrije hand, zoals elke keer dat we er draaien.
Een kwartier voor het einde kregen we ineens te horen dat dbstf wilden dat iedereen max 150bpm mag draaien.
Als we ons werkelijk gaan houden aan de opbouw van de avond, hadden we heel soft en heel rustig moeten draaien, waar het publiek totaal niets mee doet (dat hebben we eerder geprobeerd en dat werkte totaal niet).
Dus dan moet je je gaan afvragen, doen we wat de volgende dj wil en staan we voor jan lul te draaien?
Of doen we wat het publiek wil, dat er toch nog wat mensen dansen?
Mwah, moet je in zijn context zien. Door de buitenlandse boekingen staat er contractueel vastgelegd dat de DJ die voor ze draait max 150bpm mag draaien, dit omdat er in het buitenland nog wel eens flapdrollen voor ze staan die hakkietakkiebreakcore gaan draaien.quote:Op zondag 25 december 2011 09:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Sneu, heel sneu..
Misplaatste sterallures..
Ik dus wel, dezelfde discotheek.quote:Op maandag 26 december 2011 15:30 schreef Sethje het volgende:
Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze kwamen zeggen van: hee dj doe eens rustig aan want je zit op de 153bpm te draaien EN DAT MAG DUS NIET HE!!??
Haha dat is idd apart, maar dat is dus iets wat uit de organisatie komt ( die de inhoud van de contracten misschien te letterlijk neemt ) en niet van de act zelf ( Shannon Code of DBSTF )?.quote:Op maandag 26 december 2011 16:02 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik dus wel, dezelfde discotheek.
Sta je rustig normale hardstyle te draaien (niveau Blue Horizon, maar dan wat ouder zegmaar), dan nog zeggen ze ineens een half uur voor het einde van je set dat je rustiger moet gaan draaien.
STERKER nog, een paar maanden terug draaide ik daar als EIND track de Brennan Heart dj tool van Come As One.
Tijdens de track gooide de organisator ineens de pitch omlaag met 4% naar 149, terwijl we op 154 stonden te draaien (zonder bericht van te voren!) omdat er 1 of andere (voor iedereen hier in de regio) onbekende Australische techno dj NA ons zou draaien, namelijk Shannon Code.
WAT DE FAK faal je dan als organisatie?
Sindsdien hebben we praktisch gezien kak aan de organisator omdat die er niets van snapt.
Het is absoluut iets wat vanuit de organisatie komt.quote:Op maandag 26 december 2011 16:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
Haha dat is idd apart, maar dat is dus iets wat uit de organisatie komt ( die de inhoud van de contracten misschien te letterlijk neemt ) en niet van de act zelf ( Shannon Code of DBSTF )?.
Mijn opmerking ging meer over de reactie van Bartman en dat ik me niet kon voorstellen dat een act jou op je vingers komt tikken
Nee dat krijg je als je heel de dag meme's op FB post :pquote:Op maandag 26 december 2011 15:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Hey NLS, nog bedankt voor die mix van je hè!![]()
Wil eigenlijk afwassen/(kleren) opruimen, stofzuigen e.d. maar ik krijg geen werk gedaan hiero![]()
Sta alleen maar te swingen, stampen & springen
beetje verquote:Op maandag 26 december 2011 17:01 schreef haakon het volgende:
Vanavond https://partyflock.nl/party/209299:Jingle_Bangin_Bells.html
heuj, lekkerquote:Op maandag 26 december 2011 13:50 schreef Baronpilsener het volgende:
Even wat aanradertjes voor mijn medefokkers op 2e kerstdag:)
Wat een tracks
quote:Fear.FM presenteert nu alvast met trots de genomineerden:
Nominaties in de categorie hardstyle
Most popular artist:
- Coone
- Gunz for Hire
- Headhunterz
- Wasted Penguinz
- Zatox
Most popular label:
- A² Records
- Dirty Workz
- Fusion Records
- Scantraxx
- Theracords
Most popular album/compilation:
- A² Records – Unleashed
- Coone – The Challenge
- D-Block & S-te-Fan – Rockin’ Ur Mind
- TNT a.k.a Technoboy ‘N’ Tuneboy presents – The Album
- Toneshifterz – Till Daybreak Meets
Most popular resident:
- Duruz
- Heart for Hardstyle
- Neilio
- The DizZorder
- The Magic Show
Moet die jonge wel even z'n sig aanpassen!quote:Op maandag 26 december 2011 21:28 schreef T-Force het volgende:
Da_Ripper in 't zwart![]()
![]()
Maar inderdaad mee eens!
Kut jah, en ik haat dit soort dingen ...quote:Op maandag 26 december 2011 21:41 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Moet die jonge wel even z'n sig aanpassen!
life will never be the same againquote:Op maandag 26 december 2011 22:11 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Kut jah, en ik haat dit soort dingen ...
Vet, ga je in september weer?quote:Op maandag 26 december 2011 23:05 schreef Levitas het volgende:
Zo, kerst zit er weer op. Nu lekker slapen, om morgen m'n ouders naar Schiphol te brengen. Even vakantie naar Australië geboekt -> Kevin 3 weken alleen thuis.
En, het zou zo maar kunnen dat ze bij Code Black in het vliegtuig zitten. Die vliegt morgen ook naar Sydney
x2.quote:
Mission accomplishedquote:Op maandag 26 december 2011 15:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Hey NLS, nog bedankt voor die mix van je hè!![]()
Wil eigenlijk afwassen/(kleren) opruimen, stofzuigen e.d. maar ik krijg geen werk gedaan hiero![]()
Sta alleen maar te swingen, stampen & springen
Complimenten voor de mix btwquote:Op dinsdag 27 december 2011 09:54 schreef NLS04 het volgende:
[..]
x2.
[..]
Mission accomplished![]()
Mensen die nog een poging willen wagen om de felbegeerde titel hardstyle kenner van het jaar binnen te slepen.. Jullie kunnen nog tot vanavond 1800 lijstjes opsturen!
Ik ga 31 januari. Tot minimaal juli. Wellicht zomervakantie eraan vast plakken en hopelijk ook DQ AUquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vet, ga je in september weer?
Code Black kende ik niet goed, maar hoorde het net hier (goed!):
Wanneer kunnen we de uitslag verwachten oppermeester NLS?quote:Op dinsdag 27 december 2011 09:54 schreef NLS04 het volgende:
Mensen die nog een poging willen wagen om de felbegeerde titel hardstyle kenner van het jaar binnen te slepen.. Jullie kunnen nog tot vanavond 1800 lijstjes opsturen!
Toch zonde dat die plaat nooit vrijgegeven of te koop is geweest.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:03 schreef mstx het volgende:
Kwam toevallig deze bazentrack weer eens tegen
Het album blijft toch 1 van de beste binnen het genre
Wat zijn dat voor sterallures dan? :/ Je kunt je ook best een klein beetje aanpassen op de avond. Natuurlijk als er één of andere lokale mafklapper volgas op 157 bpm voor je gaat is dat niet netjes natuurlijk, maar een beetje groffer dan de gemiddelde DBSTF set kan prima.quote:Op zondag 25 december 2011 00:55 schreef RiKe het volgende:
Heb je de rest ook gelezen Daan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:09 schreef ElDani het volgende:
[..]
Toch zonde dat die plaat nooit vrijgegeven of te koop is geweest.
[..]
Wat zijn dat voor sterallures dan? :/ Je kunt je ook best een klein beetje aanpassen op de avond. Natuurlijk als er één of andere lokale mafklapper volgas op 157 bpm voor je gaat is dat niet netjes natuurlijk, maar een beetje groffer dan de gemiddelde DBSTF set kan prima.
@NLS: heb totaal de tijd niet gehad voor je yearmixcompetitie. Zonde!
Da's echt z'n nieuwe stijl, die synthquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:41 schreef em-dee-em-aa het volgende:
De nieuwe van Heady Heady Headhunterz:
Ik vind hem leuk![]()
HHZ is wat mij betreft een stuk beter bezig als eerder dit jaar waar hij nog met bagger als "From Within" "Disrespect" en "The Message is Hardstyle" aan kwam zetten
Deze heeft een andere synth als Doomed / Eternalize / Headshot...quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:48 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Da's echt z'n nieuwe stijl, die synth![]()
Is wel een grappige plaat ja!
Slijmbalquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:32 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we de uitslag verwachten oppermeester NLS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De officiële Tracklist:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klachtenlijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke dat was um weer voor dit jaarZal hem zo ook nog op LSDB droppen voor de liefhebbers. Bedankt voor het meedoen en natuurlijk ook wat betreft de complimenten
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.![]()
Ik snap de vergelijkenis van Robuust wel. Niks bijzonders imo, wel leuk maar niet "WHOAAA!"quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Deze heeft een andere synth als Doomed / Eternalize / Headshot...![]()
Gefeliciteerd Baron, flink score!
Uiteindelijk 1 puntje achter Deeltjesversneller geëindigd maar toch blij met mn score
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------![]()
Toch verstandig dat ik niet meegedaan heb, ik wist er maar 50
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Wil een 'takes arrow to the knee' joke maken, maar is luiquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:41 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik speel geen Skyrim dus de herkenbaarheid van de melo (waar dit nummer het van moet hebben) mist hier .....
(net als de plank die hij hoort te slaan)Wat je vindt, ...![]()
You used to be a Dj like him, but then you took an arrow to the knee?quote:Op woensdag 28 december 2011 10:59 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wil een 'takes arrow to the knee' joke maken, maar is lui
Of iets dergelijks?
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_![]()
I used to produce good music, but then I took an arrow to the knee.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
You used to be a Dj like him, but then you took an arrow to the knee?
Of iets dergelijks?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
zegt mij ook allemaal niks...quote:Op woensdag 28 december 2011 10:59 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wil een 'takes arrow to the knee' joke maken, maar is lui
Ik speel geen Skyrim dus de herkenbaarheid van de melo (waar dit nummer het van moet hebben) mist hier .....
(net als de plank die hij hoort te slaan)
Verwijzingen naar spelletjes in tracks.. tja.![]()
JAY!quote:Betekende toch dat ik in heel 2012 zonder enige tegenspraak gelijk zou hebben in ELKE discussie? Want:
Dbstf zijn de beste hardstyle artiesten!
DQ1 is alleen voor ekte ekte!
Alle remuxxen van the Prophet zijn erg goed en zitten technisch perfect in elkaar!
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion![]()
DBSTF![]()
Defqon One![]()
Prophet Remuxxen
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------![]()
Felicidades aan Baron, em-dee-em-aa en Deeltjesversneller.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
quote:Op woensdag 28 december 2011 11:30 schreef robuust89 het volgende:
[..]
I used to produce good music, but then I took an arrow to the knee.
Zelda toch ook al een (paar) keer?quote:Op woensdag 28 december 2011 11:31 schreef 16meter het volgende:
[..]
zegt mij ook allemaal niks...
Verwijzingen naar spelletjes in tracks.. tja.Wat je vindt, ...![]()
Freqz - My Awakeningquote:Op woensdag 28 december 2011 13:33 schreef Da_Ripper het volgende:
Zelda toch ook al een (paar) keer?
Ben ik gewoon laatste geeindigd in de competitie?
De intro heeft me overduidelijk de das omgedaan.
Baron P: Gefeliciteerd met deze eer.
Betekent dit nu dat ik per definitie alle HS discussies verlies?"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"![]()
Haha, ik vind het al goed dat je mee hebt gedaan. Ik heb de mix geluisterd en vond hem goed. Maar ik was te lui om ook maar de moeite te nemen om (een deel van) die hele lijst samen te stellen.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:42 schreef T_Killer het volgende:
Ben ik gewoon laatste geeindigd in de competitie?
De intro heeft me overduidelijk de das omgedaan.
Baron P: Gefeliciteerd met deze eer.
Betekent dit nu dat ik per definitie alle HS discussies verlies?![]()
Maar ja, je verliest nu wel alle discussies, ja.
gr gr![]()
Zou ook heen, maar helaas waren 2 afhaakersquote:Op maandag 26 december 2011 17:01 schreef haakon het volgende:
Vanavond https://partyflock.nl/party/209299:Jingle_Bangin_Bells.htmlZal het vast gaan worden.quote:Op maandag 26 december 2011 19:56 schreef 16meter het volgende:
Headhunterz
Scantraxx
Unleashed
Magic Show
denk ik dan heMusic is our universal language![]()
Niet als ik het met je eensch benquote:Op woensdag 28 december 2011 13:42 schreef T_Killer het volgende:
Betekent dit nu dat ik per definitie alle HS discussies verlies?
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion![]()
Ja. Maar dan vind ik dat soort eisen nog steeds een beetje.. Eigenaardig. Aanpassen moet je ook kunnen, zelfs als grote act.quote:Op zich weer een lekker plaatje. Benieuwd hoe deze in hogere kwaliteit of live klinkt!quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:41 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik vind hem leuk![]()
HHZ is wat mij betreft een stuk beter bezig als eerder dit jaar waar hij nog met bagger als "From Within" "Disrespect" en "The Message is Hardstyle" aan kwam zetten
Hard With Style 8 is op het moment al af, dus met mazzel vanavond al online!Mixes onder de naam Khadber![]()
Hij opende ermee afgelopen zondag in de matrixxquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:41 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik vind hem leuk![]()
HHZ is wat mij betreft een stuk beter bezig als eerder dit jaar waar hij nog met bagger als "From Within" "Disrespect" en "The Message is Hardstyle" aan kwam zettenMelo is erg vet, word alleen minder blij van die kicks.
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon![]()
Jupquote:Op woensdag 28 december 2011 13:57 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Haha, ik vind het al goed dat je mee hebt gedaan. Ik heb de mix geluisterd en vond hem goed. Maar ik was te lui om ook maar de moeite te nemen om (een deel van) die hele lijst samen te stellen.![]()
Maar ja, je verliest nu wel alle discussies, ja.Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:42 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Niet als ik het met je eensch ben+1
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"![]()
Cker weten, wat een stel softe josti's zijn dat geworden. Ik ga naar XQ NC en ik schrok wel even toen ik die 2 idioten op de line up zag staan. Kan ik mooi een uur pauze houden.quote:Op zondag 25 december 2011 12:27 schreef Baronpilsener het volgende:
DBSTF zou ik m'n nest sowieso al niet meer voor uit komen... Kut act.------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------![]()
Coone ft. Nikkita - Big Bad Monstah (Qlimax Dj Tool)
Dat begin, fan-tas-tisch.Jammer dan weer van de 13-in-dozijn melodie.
quote:Fear.FM Awards - The Results
It has been a night of madness but unfortunately all good things come to an end. The results are in and the awards have been handed out. Fear.FM congratulates all winners with this amazing accomplishment and hope you all have enjoyed tonights show. Fear.FM now proudly presents the Fear.FM Awards winners:
The Results
Most Popular Hardstyle Artist: Zatox
Most Popular Hardstyle Label: Scantraxx
Most Popular Hardstyle Album: Coone - The Challenge
Most Popular Hardstyle Resident: The Magic Show
Most Popular Hardcore Artist: Angerfist
Most Popular Hardcore Label: Neophyte Records
Most Popular Hardcore Album: Angerfist - Retaliate
Most Popular Hardcore Resident: Ian Fox
[ Bericht 56% gewijzigd door Boy_Snakeye op 29-12-2011 09:06:30 ]Typ- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
Coone als beste albumquote:Op donderdag 29 december 2011 08:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Coone ft. Nikkita - Big Bad Monstah (Qlimax Dj Tool)
Dat begin, fan-tas-tisch.Jammer dan weer van de 13-in-dozijn melodie.
[..]![]()
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |