quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En nu staan we gelijk mr MSTX met het aantal geopende topics
was ook, met wish samen het beste feestje dit jaar! tot nu toequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:53 schreef benniesnugger het volgende:
Tering, nu baal ik helemaal dat ik niet geweest ben.
Ik ben bang dat Decibel het dit jaar niet gaat overtreffen ivm lang niet zo'n dikke line-up naar mijn mening.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:40 schreef Deceit het volgende:
[..]
was ook, met wish samen het beste feestje dit jaar! tot nu toe
zijn band optredens schijnen veel vetter te zijn dan zijn optredens als dj, al is hij als dj nog steeds goed te pruimenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:55 schreef T-Force het volgende:
Nee even serieus, Trentemoller had i.p.v. een DJ-set een Indie-rock-set (Al zijn heldenplaten met een band gespeeld en alle nummers rocking instead of lekkere techno, beetje jammer vond ik, de tent vond dit niet en ging compleet uit zijn plaat)
als je er echt van houdt hoef je zo'n vraag niet te stellen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:32 schreef stoeltafel het volgende:
Hou van hardstyle alleen waar zal ik voor 19.30 staan op decibel?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik hoor echt van iedereen dat ze naar G4H willen... begin ik dan echt oud te worden?
Zojuist weer een nacht-regen-fiets sessie gehad met de volgende pareltjes achter elkaar: Bass Modulators - The Cube, Headhunterz ft. Abject - End Of My Existence, DBSTF - Keep It Coming, The Hose - The Pressure. Waarom is hardstyle veranderd, het was toch perfect zo?Ik heb 200 euro over voor een 2005-8 feest! wie gaat het regelen?
Daarna kwam nog even Wildstylez & Noisecontrollers - Stardust, die is dan wel weer mooi. Als je goed luistert hoor je er echt een verhaal innee ik ben nuchter en niet psychotisch
En van Geck-O & Phrantic - Can't Stand Still word je toch meteen vrolijk?
QFTquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
En ik vind G4H ook niet bijzonder, net als dat ik ook al wel klaar ben met Rand-D
Op Decibel is pas hun eerste optreden dus ik laat me verrassen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
als je er echt van houdt hoef je zo'n vraag niet te stellen.
Maar om hem toch te beantwoorden: Brennan Heart, headhunterz, coone en dergelijke.
En ik vind G4H ook niet bijzonder, net als dat ik ook al wel klaar ben met Rand-D
Even een kleine aanpassing maar voor de rest helemaal er mee eens. HS 2005-2008 (en ook nog wel wat van 2009)quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik hoor echt van iedereen dat ze naar G4H willen... begin ik dan echt oud te worden?
Zojuist weer een nacht-regen-fiets sessie gehad met de volgende pareltjes achter elkaar: Bass Modulators - The Cube, Headhunterz ft. Abject - End Of My Existence, DBSTF - Keep It Coming, The Hose - The Pressure. Waarom is hardstyle veranderd, het was toch perfect zo?Ik heb 200 euro over voor een 2005-8 feest! wie gaat het regelen?
Daarna kwam nog even Wildstylez & Noisecontrollers - Stardust, die is dan wel weer mooi. Als je goed luistert hoor je er echt een verhaal innee ik ben nuchter en niet psychotisch
En van Geck-O & Phrantic - Can't Stand Still word je toch meteen vrolijk?
Inderdaad.. Ben wel benieuwd naar hun eerste live optreden. Verwacht dat de tracklist wel een beetje standaard zal worden (de G4H platen, Under attack, Haunter of the Dark, etc.).. Maaarrr... Ik laat me graag verrassenquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:19 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Op Decibel is pas hun eerste optreden dus ik laat me verrassen.
Ik sluit ook sowieso af bij deepackquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:07 schreef StM het volgende:
[..]
Even een kleine aanpassing maar voor de rest helemaal er mee eens. HS 2005-2008 2004-2007
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |