volgens mij de categorie MC Jeffquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zo hoe slecht is zijn Engels?! Echt dat die dat mag presenteren ook.......
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:55 schreef eQuaL het volgende:
handig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Kenden we maar een docent Engels die Tita bijles kon gevenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:00 schreef Mind.Illusion het volgende:
Overigens voor iedereen die klaagt over de presentatie van de Magic Show. Ik weet... het is niet het beste engels etc. etc. Maar onthoud wel dat het allemaal op vrijwillige basis is en we niet zo 1,2,3 iemand als Bioweapon hebben om de hele show wekelijks te presenteren
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:01 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Kenden we maar een docent Engels die Tita bijles kon geven![]()
TT=lekkah
Ik snap het ook wel, ik doe het hem zeker niet na! Het is ook heel fijn dat er zoiets als the Magic Show isquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:00 schreef Mind.Illusion het volgende:
Overigens voor iedereen die klaagt over de presentatie van de Magic Show. Ik weet... het is niet het beste engels etc. etc. Maar onthoud wel dat het allemaal op vrijwillige basis is en we niet zo 1,2,3 iemand als Bioweapon hebben om de hele show wekelijks te presenteren
Nee heb je ook gelijk in. Het scheelde in ieder geval dat ie niet om de 3 nummers ertussen kwam met aankondigingen etc maar dat maar heel af en toe deed.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:04 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Maargoed... wees blij dat er zoiets als de magic show is en zie dat engels voor this time trough de vingers!
Nou MC Jeff vind ik dan nog zelf 10 keer beter. Dit is echt zo uber slecht. Die jongen moet eens niet naar al die Nederlandse tekenfilms kijken. En een cursus Engels zal 'm goed doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij de categorie MC Jeff
[..]
handig!
slechter dan MC Jeff met "sijko vunks"?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou MC Jeff vind ik dan nog zelf 10 keer beter. Dit is echt zo uber slecht.
DJ Zeetox en Kreipsis!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
slechter dan MC Jeff met "sijko vunks"?![]()
Nou misschien de uitspraak van artiesten is soms niet goed. Dat hij ook mc ruffian en Marc-l door elkaar haalt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
slechter dan MC Jeff met "sijko vunks"?![]()
Zaadoks?quote:
Mij beledig je niet hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nogmaals, als ik nu M.I. beledig...sorry...
Oeh, thanks for the heads-up!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:32 schreef eQuaL het volgende:
[..]
DJ Zeetox en Kreipsis!
Die nieuwe tracks van Da Tweekaz @ Magic Show
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:54 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hij is er weer!
Jahaaahaa ik ben de eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Straks luisteren, zit nog bij Solutio & The I's![]()
heuj maar dat is een lekker plaatjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:47 schreef eQuaL het volgende:
Wat een heldennummer is dit toch
Telkens als deze erin komt zingen mijn huisgenoot en ik luidkeels de eerste paar maten mee![]()
TEUUH TEH TEH TEH TEH TEH TEEEUUH
Verdomme die set van Solutio & The I's is welmoet ik zeggen
![]()
MC Syndrome en volgens mij was het op XQ scantraxx.....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:39 schreef T_Killer het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat er een MC was die aan het publiek vroeg: 'Do you feak spocking english!?'
Weet even niet meer wie het was, maar was volgens mij bij een set van XQ holland. Het was ook meer een verspreking, maar wel grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |