Ik vind 'm wel aardig eigenlijk! Alleen die kick vind ik niet zo relaxt. Klinkt zo leeg ofzoquote:Op maandag 11 juli 2011 19:22 schreef StM het volgende:
Nieuwe track van HHZ:
Mja... Ik weet niet wat ik er van moet vinden.
Mijn subwoofer wordt niet zoveel gebruikt, voor de rest wel lekker.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:22 schreef StM het volgende:
Nieuwe track van HHZ:
Inderdaad, mocht wel wat harder als ie dan toch zo nodig een "rawstyle track" (quote:Op maandag 11 juli 2011 19:28 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel aardig eigenlijk! Alleen die kick vind ik niet zo relaxt. Klinkt zo leeg ofzoWaar is de bass gebleven?
Op het eerste gehoor klinkt ie best goedquote:Op maandag 11 juli 2011 19:22 schreef StM het volgende:
Nieuwe track van HHZ:
klinkt wel lekkerquote:Op maandag 11 juli 2011 19:50 schreef Convict het volgende:
nou StM effe uurtje geknutseld voor je
dit is het resultaat
http://soundcloud.com/n-effect/fok
en dit is het fl bestandje
http://www.speedyshare.com/files/29383704/fok_.flp
hoop dat je er wat aan hebt
Best lekkerquote:Op maandag 11 juli 2011 19:22 schreef StM het volgende:
Nieuwe track van HHZ:
die lyrics, WTF?!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:22 schreef StM het volgende:
Nieuwe track van HHZ:
Wel aardig ja. Maar het is geen raw hardstyle zoals wordt beweerd, het is meer een standaard scantraxx track met wat andere geluidjes en kicks. De "structuur" van het nummer blijft het zelfde zoals altijd, de climax vind ik dan ook niks. Zo'n "horror" synth zoals 1:06 maakt een nummer natuurlijk ook niet meteen duister, dat is wel een beetje cliché.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:39 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Op het eerste gehoor klinkt ie best goed
WTF zo'n vette sound met standaard elementenquote:Op maandag 11 juli 2011 19:50 schreef Convict het volgende:
nou StM effe uurtje geknutseld voor je
dit is het resultaat
http://soundcloud.com/n-effect/fok
en dit is het fl bestandje
http://www.speedyshare.com/files/29383704/fok_.flp
hoop dat je er wat aan hebt
Dit, en verder ook die skrillex - 'yes, oh my god' is een beetjequote:Op maandag 11 juli 2011 20:24 schreef mstx het volgende:
[..]
Wel aardig ja. Maar het is geen raw hardstyle zoals wordt beweerd, het is meer een standaard scantraxx track met wat andere geluidjes en kicks. De "structuur" van het nummer blijft het zelfde zoals altijd, de climax vind ik dan ook niks. Zo'n "horror" synth zoals 1:06 maakt een nummer natuurlijk ook niet meteen duister, dat is wel een beetje cliché.
En erg jammer dat de lyrics wéér over calimero vs de haters gaan.![]()
![]()
oefening baart kunst en kinderenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:25 schreef StM het volgende:
[..]
WTF zo'n vette sound met standaard elementenIk heb nog veeeeel te leren
Still has the spell upon him....quote:Op maandag 11 juli 2011 19:22 schreef StM het volgende:
Nieuwe track van HHZ:
Heeft door de jaren heen behoorlijk vaak (meestal) slechte teksten gehad, niet per se iets van de laatste tijd...quote:Op maandag 11 juli 2011 20:45 schreef -Menn0- het volgende:
Wat heeft Heady met slechte teksten tegenwoordig ?!
WTF! Gewoon keihard kippenvel! Wat een aftermovie weerquote:
qftquote:Op maandag 11 juli 2011 20:24 schreef mstx het volgende:
[..]
Wel aardig ja. Maar het is geen raw hardstyle zoals wordt beweerd, het is meer een standaard scantraxx track met wat andere geluidjes en kicks. De "structuur" van het nummer blijft het zelfde zoals altijd, de climax vind ik dan ook niks. Zo'n "horror" synth zoals 1:06 maakt een nummer natuurlijk ook niet meteen duister, dat is wel een beetje cliché.
![]()
Begin jij nou ook al in het enkelvoud te pratenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:05 schreef T-Force het volgende:
[..]
WTF! Gewoon keihard kippenvel! Wat een aftermovie weer![]()
Die track van BioweaponDat is het spul wat ik van die kale wil horen, melodietjes godverdomme
Ziet er gezellig uit! Maar wat een schraal eerste nummer. Het intro van Bringin the funk (ZTX Remix) klinkt nog best oke eigenlijkquote:Op maandag 11 juli 2011 21:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Weer een korte impressie gemaakt van een gezellig feestje
Nee.. Weer niet. Die melodie vind ik veel te leeg klinken, doet niks met me. Nee Heady, die spell heb je nog steedsquote:Op maandag 11 juli 2011 19:22 schreef StM het volgende:
Nieuwe track van HHZ:
Weer zo'n lange voorbreak voor de midintro. Wel een vette track op zich!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:22 schreef StM het volgende:
Nieuwe track van HHZ:
Voor Hard Classics mag je een goed voorstel doenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:30 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uit! Maar wat een schraal eerste nummer. Het intro van Bringin the funk (ZTX Remix) klinkt nog best oke eigenlijk![]()
Erg leuk gemonteerd hoor
Gast! Lange intro is langquote:Op maandag 11 juli 2011 19:22 schreef StM het volgende:
Nieuwe track van HHZ:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Dit.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:24 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
Heb Showtek laatste tijd paar keer gezien, onder andere op Dance Valley vorig jaar en recenter DayDream en 7th Sunday. Super leuke afwisselende sets met ruimte voor eigen werk, italiaans etc. Leuk dat ze weer op zon stage staan en voor de afwisseling met die rauwe teringherrie van tegenwoordig zeeeeeeeeeeer welkomquote:Op maandag 11 juli 2011 14:16 schreef Levitas het volgende:
Eigenlijk.. Ben ik wel heel benieuwd naar Showtek. Echt geen flauw idee wat ze tegenwoordig zoal draaien. Als ik naar Euphoria ga, wil ik het toch wel een kans geven. Als het niks is, ben ik na een paar nummers zo naar de andere zaal waar echt een gruwelijke line-up staat
Ze zijn uit elkaar, sprak die kale op Dreamfields en die woont nog Utrecht en die andere is naar australie terug. Hij doet voorlopig alles alleen.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:02 schreef Levitas het volgende:
Even over de Bioweapon roddel, er wordt nu weer(?) in wij-vorm gepraat op Twitter:voor zover dat iets zegt natuurlijktwitter:bioweaponmusic twitterde op maandag 11-07-2011 om 17:19:08Weeee just bought some new toys for the coming live acts
reageer retweet
vette track idd maar ik snap niet waarom hun 7 verschillende aftermovies maken en dan een maand na het feest releasenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:05 schreef T-Force het volgende:
[..]
WTF! Gewoon keihard kippenvel! Wat een aftermovie weer![]()
Die track van BioweaponDat is het spul wat ik van die kale wil horen, melodietjes godverdomme
Wavolizer - Saifam Mashup MK2quote:Op maandag 11 juli 2011 22:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor Hard Classics mag je een goed voorstel doen
Poe.... Ik heb daarvan niks meer online staan... wat betekend dat ik alles opnieuw zou moeten uploadenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:20 schreef eQuaL het volgende:
Zooow lekker de dag starten met de Magic Show
M.I ik had nog een vraagje over de top 500. De eerste 3 sets die je stuurde waren zonder al dat steenkolen-Engels-geblaat van Tita (UH THIS IS REALLY REALLY ... REALLY THE MOST SSSPECIAL TRACK OF THIS LAST FEW YEARS).
Is het op een of andere manier mogelijk om aan de rest van de 'schone' setjes te komen?![]()
Mja dat lijkt me een beetje erg veel moeite voor 1 verzoekjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:44 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Poe.... Ik heb daarvan niks meer online staan... wat betekend dat ik alles opnieuw zou moeten uploaden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb ze dus niet geluisterd, maar als er ook 'schone' sets te krijgen zijn dan is dit verzoekje 2!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:48 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Mja dat lijkt me een beetje erg veel moeite voor 1 verzoekje
Ja die heb ik wel hier. Je kan ze ook in je Public map zetten he...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
Gebruiken hier mensen dropbox? Das misschien wel wat handiger dan...
Ik weet niet precies hoe 't werkt, zal er vanmiddag ff naar kijken goed? Nu eerst ff de nieuwe wyfyb klaar zetten voor 't online gooienquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:52 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ja die heb ik wel hier. Je kan ze ook in je Public map zetten he...
als ik daardoor de schone files kan krijgen, installeer ik hetquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
Gebruiken hier mensen dropbox? Das misschien wel wat handiger dan...
Zo hoe slecht is zijn Engels?! Echt dat die dat mag presenteren ook.......quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:47 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb de eerste 3 ook van M.I, andere via de website; dus dat betekent 10 stuks met steenkolen-Engels-geblaat?
Bedankt dat je er al moeite voor wil doen, we horen het nog welquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:53 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe 't werkt, zal er vanmiddag ff naar kijken goed? Nu eerst ff de nieuwe wyfyb klaar zetten voor 't online gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benieuwd naar de nieuwe wyfyb![]()
Toch wel jammer, hadden toch wel puike producties en gaven (de keren dat ik ze heb gezien) een puike set weg met heel veel energie. Spraken mij veel meer aan dan Toneshifterz.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:54 schreef Sethje het volgende:
Ze zijn uit elkaar, sprak die kale op Dreamfields en die woont nog Utrecht en die andere is naar australie terug. Hij doet voorlopig alles alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |