Helemaal niet, ik heb tot nu toe allemaal wel redelijke platen gehoord. Life's a bitch is lekkerquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
Tha_Bartman has tuned in.
The bashing can begin
Was ook maar een grapjequote:Op donderdag 23 juni 2011 20:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
Helemaal niet, ik heb tot nu toe allemaal wel redelijke platen gehoord. Life's a bitch is lekkerIk ben geen melodiehater hoor, ik heb gewoon een lekker eisenpakket qua melodieën.
Vanmiddag hoorde ik trouwens Hhz- psychedelic en toen had ik zo mijn bedenkingen bij de top 500 aller tijden, en nu heb ik dat weer bij hold us back![]()
Terwijl de oude showtek platen zoveel vetter zijn, E-town en dergelijke.
Maar aangezien het op verkoop gaat zullen die platen nooit hoog eindigen aangezien deze al oud waren toen men met verkoop begon.
so let it be written ... so let it be donequote:Op donderdag 23 juni 2011 20:28 schreef T-Force het volgende:
Da_Ripper vertelde in het officiele Showtek-Bash-Topique dat dat een eenmalig iets zou zijn...maar nu ga ik daaraan twijfelen
En het is geeneens woensdagquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:28 schreef T-Force het volgende:
Da_Ripper vertelde in het officiele Showtek-Bash-Topique dat dat een eenmalig iets zou zijn...maar nu ga ik daaraan twijfelen
Meest verkocht is wat anders dan de beste toch.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:28 schreef 16meter het volgende:
Valt weinig te bashen, dit is toch een van de 500 beste hardstyle platen ooit gemaakt?
Komt op hetzelfde neer, als veel mensen het goed vinden is het gewoon goed...quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Meest verkocht is wat anders dan de beste toch.
In de top 10 niks na 2009quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:29 schreef T-Force het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje![]()
Ik dacht dat je wel van deze mix zou houden, lekkere oude platen en niks na 2009
Op zich wel. Maar Justin Bieber is ook populair hequote:Op donderdag 23 juni 2011 20:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer, als veel mensen het goed vinden is het gewoon goed...
Jeweet!
Ik had al zo'n vermoeden, maar ook in 2008 en 2009 is er een hoop zooi gemaakt dus ik kan toch vast nog wel een aantal keer hatenquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:29 schreef T-Force het volgende:
Was ook maar een grapje![]()
Ik dacht dat je wel van deze mix zou houden, lekkere oude platen en niks na 2009
[13-08-2011] The Qontinentquote:
Ben erbijquote:
Zou je goed staan!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:32 schreef eQuaL het volgende:
Wtf nu al nieuw topic?
Ik mag die stats wel weer opnieuw gaan runnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |