Heb ik inderdaad ook niet meegemaakt, zelfde reden als waarom ik Thrillogy toen heb gemist.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:38 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dan heb je zeker afgelopen Qlimax niet meegemaakt?
Weinig show vergeleken met 2009 vond ik.
Danku!quote:En iemand anders mag een nieuwe openen, ik heb geen inspiratie.
Die was voor T-force.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Je hoort er (voor mij) pas niet meer bij als je zegt dat:
een kutplaat is. Want die luister ik nu
Ik vind het in ieder geval niksquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Danku!
Herhaling van mijn laatste post:
[..]
Die was voor T-force.
quote:
Maar jij bent geen T-force.quote:
Binnen welke categorie valt deze?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:49 schreef robuust89 het volgende:
Wow.
Je hebt bagger TT's en je hebt bágger TT's.
SO true!quote:
De tweede.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:52 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Binnen welke categorie valt deze?
OT: Mind.Illusion de nieuwe WYFYB klink weer goed hoor!![]()
Ik wist wel dat je hem zou waarderen (en mij dus niet teleur zou stellenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:59 schreef T-Force het volgende:
T-Force chillt 'm namelijk compleet weg onder het genot van die fraaie plaat(En dan heb ik het dus niet over de TT)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen dank. Ik wijs mijn mede-liefhebbers altijd graag op nog onontdekte pareltjes.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:41 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
![]()
No problem, heb geprobeerd een inspirerend plaatje uit te kiezen als TT.
Thanks to 16m voor de tip
Dit is er ook wel eentje zeg!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:38 schreef Tompsen het volgende:
ik zoek meer hardstyle (artiesten en/of nummers) zoals dit:
BvD
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:44 schreef T-Force het volgende:
Een heuglijke dag is het vandaag!
Mysteryguest2 is officeel bevestigd voor de meest gezellige after van NL![]()
Bril-fucking-jant
Gruwelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:44 schreef T-Force het volgende:
Een heuglijke dag is het vandaag!
Mysteryguest2 is officeel bevestigd voor de meest gezellige after van NL![]()
Bril-fucking-jant
Eigenlijk moet Thera dan ook wel meekomen, als ie een echte fokker is tenminsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Geck-o zelf mag hier weer wat actiever zijn![]()
Haha ik ga zien hoe ver ik komquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Nieuwe maand, nieuwe prijsvraag![]()
[ afbeelding ]
Hier staan 10 dj's afgebeeld, PM me de namen en degene met de meeste juiste antwoorden krijgt dit geweldige Q-dance pakket![]()
[ afbeelding ]
Indien meerdere mensen met het hetzelfde hoogste aantal juiste antwoorden wint degene die ik het meeste mag. Iedereen mag slechts 1 keer meedoen. Je zit niet vast aan een abonnement. Meedoen is gratis. Je mag meedoen t/m zondag 7 augustus 23:59 uur. Als je jonger dan 16 bent moet je al lang op bed liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |