Ja, de echte underground oldschool hardstyle lovers die nog wat respect kunnen opbrengen voor artiesten buiten de mainstream.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Alleen voor de ekte ekte liefhebbers deze plaat
ben bang dat ik mezelf daar niet toe kan rekenen..hoewel het melodietje wel catchy is..en erg vrolijk ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:08 schreef 16meter het volgende:
Nieuwe van Doctor Zot, voor de liefhebbers:
Huig... ?quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:25 schreef de_huig het volgende:
[..]
ben bang dat ik mezelf daar niet toe kan rekenen..hoewel het melodietje wel catchy is..en erg vrolijk ook
ja als dat een plaat is die liefhebbers waarderen, dan ben ik geen ektequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk niet dat deze producer ooit nog eens de Lellebel E.P gaat evenaren. Wat een moddervette plaat blijft Answers tochquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
Over melodie gesproken; de prijs voor de meest random melodie gaat (op basis van een preview) naar:
Als een tang op een varken...
Vorig jaar is het enige jaar dat ik niet ben geweest, omdat ik toen in Costa Rica zat. Vrienden van me vonden het in ieder geval geweldig, een veel betere Thrillogy dan het jaar ervoor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:01 schreef stoeltafel het volgende:
Ga er ook heen maar hoe vond je het vorig jaar Levitas?
Vond het er nogal kaal uit zien, geluid was wel super hard. Als je vooraan stond deed het gewoon pijn aan me oren.
Dan heb je zeker afgelopen Qlimax niet meegemaakt?quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:29 schreef Levitas het volgende:
[..]
Vorig jaar is het enige jaar dat ik niet ben geweest, omdat ik toen in Costa Rica zat. Vrienden van me vonden het in ieder geval geweldig, een veel betere Thrillogy dan het jaar ervoor.
Volgens mij is dat wel typerend voor B2S. In mijn ogen leggen zij de prioriteit echt op het geluid, terwijl Q-Dance juist meer waarde hecht aan de show.
Klote opstelling gewoon.....podium dwars zetten.... *zeikmodus*quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:38 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dan heb je zeker afgelopen Qlimax niet meegemaakt?
Weinig show vergeleken met 2009 vond ik.
vind ik ook! dominator vond ik het geluid ook niet al te best!quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:29 schreef Levitas het volgende:
[..]
Vorig jaar is het enige jaar dat ik niet ben geweest, omdat ik toen in Costa Rica zat. Vrienden van me vonden het in ieder geval geweldig, een veel betere Thrillogy dan het jaar ervoor.
Volgens mij is dat wel typerend voor B2S. In mijn ogen leggen zij de prioriteit echt op het geluid, terwijl Q-Dance juist meer waarde hecht aan de show.
Met Thunderdome stond het erg netjes!quote:Op zondag 31 juli 2011 21:38 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hoe is het geluid in de jaarbeurs eigenlijk?
Dat had ik sowieso al besloten de dag na Qlimax vorig jaar.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Denk dat ik dit jaar wel over ga slaan.....
2009 nog één keer over mijn hart gestreken, en enorm teleurgesteld, dus toen was het definitief voorbij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:44 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat had ik sowieso al besloten de dag na Qlimax vorig jaar2008.
Dat mag jij hoor, we vinden jou er heus niet minder om...quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:24 schreef T-Force het volgende:
Qlimax is juist het enige (?) grote indoor-feest waar ik nog wel graag naartoe zou gaan dit jaar
Euphoria in de 013! AVIO stagequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:24 schreef T-Force het volgende:
Qlimax is juist het enige (?) grote indoor-feest waar ik nog wel graag naartoe zou gaan dit jaar
Samen met Qore misschien![]()
Reken ik niet tot groot feest jongequote:
Pffiew...dacht even dat ik er niet meer bij hoordequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dat mag jij hoor, we vinden jou er heus niet minder om...
Pfffquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:05 schreef T-Force het volgende:
[..]
Reken ik niet tot groot feest jonge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |