Die kick heb ik nu wel genoeg gehoordquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:41 schreef ReMcOrE het volgende:
boy's interface, while from back in the days![]()
ik heb het ook maar van lololyricsquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]ik dacht altijd dat het "welcome back in the days" was
QFT.quote:
Wel iets meer als prima toch! Eerder...euhm...RETESTRAKKE TTquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:53 schreef T-Force het volgende:
* T-Force doet lekker de melodie mee! Tu tu tu tu tutututututututuuttutuutututu tu tu tu tu WHOOOOOOOOOOO tututututututututututututu BAM BAM BAM
Ik twijfel altijd tussen 'welcome' of 'we come'quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik dacht altijd dat het "welcome back in the days" was
Dat meende ik ook ja, is trouwens wel erg stil rondom MIM de laatste tijd...quote:
Ah, drukte in de studio, goed teken!quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:10 schreef DjThera het volgende:
Ook nog maar weer eens een teken van leven geven hier haha! Echt druk geweest in de studio de laatste tijd![]()
Vorige week al een remix gemaakt voor The Machine (van Lady Of The Lake) en deze week kwam The Machine himself langs en hebben we een collab track gemaakt genaamd It Is This Feeling.
Zaterdag mooi even uittesten op Dreamfields
Zooo, ben zeker benieuwd naar allebeiquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:10 schreef DjThera het volgende:
Ook nog maar weer eens een teken van leven geven hier haha! Echt druk geweest in de studio de laatste tijd![]()
Vorige week al een remix gemaakt voor The Machine (van Lady Of The Lake) en deze week kwam The Machine himself langs en hebben we een collab track gemaakt genaamd It Is This Feeling.
Zaterdag mooi even uittesten op Dreamfields
Ben benieuwd. Origineel is briljant dus om daar een waardige remix voor te maken is een beste uitdaging.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:10 schreef DjThera het volgende:
Vorige week al een remix gemaakt voor The Machine (van Lady Of The Lake)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Message from Confucius:
When you don't give a fuck, you don't get a fuck
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
Erg blije melodie, maar desalniettemin een briljante trackquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:26 schreef DjThera het volgende:
Volgens mij maak ik toch nooit (even vocalen buiten beschouwing gelaten) NIET duistere tracks als er melodieen in zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |