Die kick heb ik nu wel genoeg gehoordquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:41 schreef ReMcOrE het volgende:
boy's interface, while from back in the days![]()
ik heb het ook maar van lololyricsquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]ik dacht altijd dat het "welcome back in the days" was
QFT.quote:
Wel iets meer als prima toch! Eerder...euhm...RETESTRAKKE TTquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:53 schreef T-Force het volgende:
* T-Force doet lekker de melodie mee! Tu tu tu tu tutututututututuuttutuutututu tu tu tu tu WHOOOOOOOOOOO tututututututututututututu BAM BAM BAM
Ik twijfel altijd tussen 'welcome' of 'we come'quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik dacht altijd dat het "welcome back in the days" was
Dat meende ik ook ja, is trouwens wel erg stil rondom MIM de laatste tijd...quote:
Ah, drukte in de studio, goed teken!quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:10 schreef DjThera het volgende:
Ook nog maar weer eens een teken van leven geven hier haha! Echt druk geweest in de studio de laatste tijd![]()
Vorige week al een remix gemaakt voor The Machine (van Lady Of The Lake) en deze week kwam The Machine himself langs en hebben we een collab track gemaakt genaamd It Is This Feeling.
Zaterdag mooi even uittesten op Dreamfields
Zooo, ben zeker benieuwd naar allebeiquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:10 schreef DjThera het volgende:
Ook nog maar weer eens een teken van leven geven hier haha! Echt druk geweest in de studio de laatste tijd![]()
Vorige week al een remix gemaakt voor The Machine (van Lady Of The Lake) en deze week kwam The Machine himself langs en hebben we een collab track gemaakt genaamd It Is This Feeling.
Zaterdag mooi even uittesten op Dreamfields
Ben benieuwd. Origineel is briljant dus om daar een waardige remix voor te maken is een beste uitdaging.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:10 schreef DjThera het volgende:
Vorige week al een remix gemaakt voor The Machine (van Lady Of The Lake)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Message from Confucius:
When you don't give a fuck, you don't get a fuck
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
Erg blije melodie, maar desalniettemin een briljante trackquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:26 schreef DjThera het volgende:
Volgens mij maak ik toch nooit (even vocalen buiten beschouwing gelaten) NIET duistere tracks als er melodieen in zitten?
Nee hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Rustig maar vent... je hapt... ik hoop althans dat het stangen van onze Remmie is..
Dat ik hem niet verstond en dus moest schreeuwen..quote:Wat een herrie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:25 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Hoorde overigens net dit briljantje weer eens langskomen in een set :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Message from Confucius:
When you don't give a fuck, you don't get a fuck![]()
Blijft een uber track
Seriously......quote:
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Dat is niet echt een show he die op een (internet)radiostation wordt uitgezonden. Misschien moet ik daar nog een andere categorie voor verzinnen. Ik wil niet dat er straks nog 100 andere dj's met zo'n 'serie' komen en de shows wegdrukken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
@ mstx... Kan je niet ff fixen dat op lsdb de wyfyb bij de shows komt
Du hast rechtquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat is niet echt een show he die op een (internet)radiostation wordt uitgezonden. Misschien moet ik daar nog een andere categorie voor verzinnen. Ik wil niet dat er straks nog 100 andere dj's met zo'n 'serie' komen en de shows wegdrukken.
Slechts een roddel volgens mij, ze zeiden dat hij 'sinds kort' op Twitter ook alleen maar in de ik-vorm praat, maar dat deed hij altijd alquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:11 schreef Levitas het volgende:
Ik las laatst iets over een gerucht dat Bioweapon uit elkaar zou gaan? Waar the f*ck komt dat nu weer vandaan?
Ik hoor daar ook vaker wat over. Het zal eigenlijk wel. Als ze zeggen nog bij elkaar te zijn zal het wel goed komen denk ik. Bovendien zag het er niet uit alsof ze elkaar niet uit konden staan ofzo.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:11 schreef Levitas het volgende:
Ik las laatst iets over een gerucht dat Bioweapon uit elkaar zou gaan? Waar the f*ck komt dat nu weer vandaan?
Kan jij die serie niet op iTunes aanmelden, zodat ik hem via daar kan binnenhalen (en hij gelijk goed in m'n muziekcollectie en iTunes staat)?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
@ mstx... Kan je niet ff fixen dat op lsdb de wyfyb bij de shows komt
Nja, zijn wel meer dj teams die af en toe apart optreden toch? Las in dat Defqon krantje dat Endymion dat vaker doet, dat de een bijv. in NL optreedt en de ander in DE. Dubbel cashen!quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:54 schreef StM het volgende:
Omdat die kale een paar keer alleen heeft opgetreden dus er is zeker iets aan de hand. Ze ontkennen iig zelf dat ze uit elkaar zijn dus wie weet moet die andere alleen maar wat persoonlijke zaken regelen waardoor hij er gewoon even niet bij is.
De actie loopt nogquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:06 schreef ReMcOrE het volgende:
wie had het laatst nou over het zo geil mogelijk inspreken van bepaalde lyrics?waarop T-Force reageerde dat ik wel kans zou maken
Zij wonen nu in Utrecht toch? Een paar dagen geleden zei hij in ieder geval "Bioweapon is definately not stopping" maar daar kan ie ook mee bedoelen dat ie in z'n eentje verder gaat. Maar misschien moest/wilde die andere gewoon even terug naar Australië voor een tijd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:54 schreef StM het volgende:
Omdat die kale een paar keer alleen heeft opgetreden dus er is zeker iets aan de hand. Ze ontkennen iig zelf dat ze uit elkaar zijn dus wie weet moet die andere alleen maar wat persoonlijke zaken regelen waardoor hij er gewoon even niet bij is.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik kan de betreffende post niet meer vinden
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
-Deeltjesversnellerrrrrs winactie v/d maand-
Spreek een zo geil mogelijke acapella versie van A-Lusion vs Nightkiller - Skwert in, de beste inzending wint de Emporium cd van dit jaar
http://www.lololyrics.com/lyrics/7906.html
[ afbeelding ]
Deelname kan tot zondag 10 juli 2011 23:59 uur
ah, ik heb nog tot zondagavondquote:
waarop ik vroeg;quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:18 schreef T-Force het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat OF Krullie of ReMcOrE die gaat winnen
maar daar heb ik nog altijd geen reactie op van hemquote:
Hij host een eigen area en zit ook in de trailer hequote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:12 schreef eQuaL het volgende:
Lineup van Q-Base is nog niet bekend, maar Crypsis heeft zichzelf er al bijgezet
http://crypsis.nl/agenda
Maargoed, waarschijnlijk zijn 75% van alle bekende DJ's toch wel op Q-Base
Ow shit dat was ik vergetenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:16 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Hij host een eigen area en zit ook in de trailer heZou een goede zijn als ie dan alsnog niet erbij zou zijn
Nee nog geen enkelequote:
dus als ik wat instuur, ben ik eigenlijk zo goed als zeker van de cd?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik vind Crypsis zijn logo echt goed. In de vorm van een C, een hagedis waar z'n naam vandaan komt, agressief zoals zijn stijl ook is. Heeft ie goed gedaan.
[..]
Nee nog geen enkele
alphaverb & intractable one - low frequenced bassquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Iemand nog een leuk idee voor een track die ik onder het filmpje van Dreamfields kan plaatsen.
Het moet wel een goed nummer zijn dat iedereen kan waarderen (zowel de de mensen van melodieuze als de rauwe hardstyle)
Zat te denken aan 'Naked'
Ik en AVIO.....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
alphaverb & intractable one - low frequenced bass
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
quote:
Dat was een grapje natuurlijk... wat denken jullie, dat iemand AVIO echt niet goed vindt?quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Denk dat ik het al weetfijn voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blijkbaar bestaan ze nogquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
wat denken jullie, dat iemand AVIO echt niet goed vindt?![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Tis gewoon een hype hier op Fok! Als iemand van de harde kern roept: Ik vind AVIO en de The Machine echt goed. Dan gaat iedereen daarin mee. Maar eigenlijk klinken deze tracks gewoon nergens naar. Maar je wordt hier gewoon gebrainwashedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
fijn voor je
[..]
blijkbaar bestaan ze nog
ik was gewoon fan van het eerste uur van AVIO (aanwezig bij de allereerste live-act), volgens mij nog voordat ik überhaupt harde kern van FOK! hardstyle wasquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Tis gewoon een hype hier op Fok! Als iemand van de harde kern roept: Ik vind AVIO en de The Machine echt goed. Dan gaat iedereen daarin mee. Maar eigenlijk klinken deze tracks gewoon nergens naar. Maar je wordt hier gewoon gebrainwashed
Mwa, zijn geluid die hij vaak gebruikt in tracks is vak hetzelfdequote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik was gewoon fan van het eerste uur van AVIO (aanwezig bij de allereerste live-act), volgens mij nog voordat ik überhaupt harde kern van FOK! hardstyle was
en ik zeg niet dat de tracks van The Machine allemaal top zijn, maar hij heeft een paar van die geweldige rammers met een sound die je nergens anders hoort
daar is hij absoluut niet de enige in... en ik ben ook meer fan van Stardust, Butterfly, Mistquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Mwa, zijn geluid die hij vaak gebruikt in tracks is vak hetzelfde
De recente vind ik niks, maar stardust vind ik dan zeker nog te doen
Ik ben sowieso totaal anders dan de Fokkers hier, mijn smaak begint steeds verder af te wijken...
Behalve Sexuall Thrill heb ik ook niks met Therarecordsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar is hij absoluut niet de enige in... en ik ben ook meer fan van Stardust, Butterfly, Mist
en ik vind Italian Hardstyle ook niet echt wat, Thera bijvoorbeeld ook niet; dus ik wijk ook flink af
Yep.. Vind ik ook echt heel vet! Tijdje geleden opgezocht waar Crypsis nou vandaan kwam, en dat bleek dus iets met dieren te maken te hebben, toen viel het kwartje ook meteen wat betreft het logo hahaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik vind Crypsis zijn logo echt goed. In de vorm van een C, een hagedis waar z'n naam vandaan komt, agressief zoals zijn stijl ook is. Heeft ie goed gedaan.
Dus? Eigen smaak hebbenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik ben sowieso totaal anders dan de Fokkers hier, mijn smaak begint steeds verder af te wijken...
Staat de afgelopen 1.5 maand op een heeeeeeeeeel laag pitje (lees: niet) Zijn een aantal dingen die op dit moment meer prioriteiten hebben... Ben nog steeds werkloos en m'n uitkering stopt 22 aug. dus ben ontzettend druk bezig om een baan te vinden. Ondertussen al zo'n 25 sollicitaties de deur uit... maar begin er een beetje hopeloos van te wordenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
M.I hoe staat het met jouw produceercarrière? Nog bezig?
vind het eigenlijk best wel bagger, spreekt me totaal niet aanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Behalve Sexuall Thrill heb ik ook niks met Therarecords
Beetje rare zin zo met die titel![]()
die hebben de meeste hier wel, alleen hebben sommige wat meer overlap met anderenquote:
Was hun eerste keer live niet onder een andere naam, in 2007 op Quakedance namelijk kan ik me herrineren dat ze onder Bazz Implant live draaide. Sindsdien ben ik ook fan van deze artiestenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik was gewoon fan van het eerste uur van AVIO (aanwezig bij de allereerste live-act), volgens mij nog voordat ik überhaupt harde kern van FOK! hardstyle was
ja, Quake Dance 2007quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:26 schreef flexza het volgende:
[..]
Was hun eerste keer live niet onder een andere naam, in 2007 op Quakedance namelijk kan ik me herrineren dat ze onder Bazz Implant live draaide. Sindsdien ben ik ook fan van deze artiesten
Die set van toen![]()
Alphaverb & Intractable One pres. Bazz Implant LIVE
01. Hardstyle Mafia - Rockin Da Place (AVIO Live Edit)
02. Alphaverb - Go Crazy (AVIO Live Edit)
03. Intractable One - Spirit Of The Death
04. Alphaverb - Still Here (AVIO Murdering Your Stereo Mix)
05. Alphaverb & Intractable One - Low Frequenced Bass (Freakin' It Low @ Luck & Co Edit)
06. Alphaverb & Intractable One - The People Want More (AVIO Live Edit)
07. Alphaverb & Intractable One - More Is What They Get (IO's Shortcut)
08. Alphaverb - Takin' Over (Intro Cut)
09. Intractable One - Feel The Expressive Editz
-knip-
:worship:
ben ik niet de enige fan van het eerste uur dus (op FOK!)^O^quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:37 schreef flexza het volgende:
Wat een tijden waren dat
Ik mocht toen nog van Intractable One op de pad controller drukken![]()
Ik voelde me echt baas
bij die set op DQ1? die was echt top, kijken of ik een filmpje kan vinden dat ik volgens mij toen zelf gemaakt heb bij Dikke Bleekquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Daar had ik wel bij willen zijn zegmaar toen ging ik nog niet naar grote feesten.
Ze zijn qua sound wel veel vooruit gegaan hoor ik wel
Het mooie van AV + IO is gewoon dat ze veel humor in hun nummers en sets stoppen maar dat het wel gewoon knalt. Dan hoeft het van mij niet eens 100% productietechnisch in orde te zijn zoals me bij Zatox wel opvalt, maar toch vind ik al zijn nieuwe werk niks aan.
dat zou kunnen, want de naam Abject was toen nog niet echt bekend; weet wel dat ik super blij was dat hij kwam! en heb daar ook DBSTF gezien toen ze net begonnen, of een keer Glowiej (en Josh & Wesz volgens mij ook in het prille begin van hun loopbaan)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:46 schreef flexza het volgende:
Volgens mij was Quakedance 2007 ook het allereerste feest waar Frontliner/Abject als DJ draaide voor een publiek?
Op Fantasy Island trouwens nog een broodje shoarma gegeten met Intractable One gegeten na zijn live set met AVIO![]()
http://partyflock.nl/artist/50142:Pau_DJ.htmlquote:
http://www.hardtraxx.nl/f(...)-avio118-t17129.htmlquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:52 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Overdrive Ya Woofah is ook echt fantastisch. Echt vet hoe hij consequent origineel blijft!
Die synths, voor de een amateuristisch voor de ander een orgasme in het oorquote:
Kijk eens bij producer: http://www.discogs.com/Pau-DJ-Addicted-To-The-Bass/release/939024quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:52 schreef ReMcOrE het volgende:
http://partyflock.nl/artist/50142:Pau_DJ.html
Daniël is toch geen Pau DJ?
die synths zijn uniek in de hardstyle wereldquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:53 schreef flexza het volgende:
[..]
Die synths, voor de een amateuristisch voor de ander een orgasme in het oor
verrek!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:54 schreef StM het volgende:
[..]
Kijk eens bij producer: http://www.discogs.com/Pau-DJ-Addicted-To-The-Bass/release/939024
ja, het begin van DBSTFquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:58 schreef Zandkasteel het volgende:
QuakeDance '07 met Keep it Coming![]()
Hoevaak ik dat nummer toen thuis wel niet heb gedraaid, zelfs m'n zussen kennen hem nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Haaksbergen presentquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:01 schreef poiuytr het volgende:
Provincie Overijssel is hier goed vertegenwoordigd
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:03 schreef StM het volgende:
DBSTF stonden ook op Q-Base 2007. Had nog nooit van ze gehoord maar een vriend zei van ja hun hebben een paar vette nummers enzo.01. D-Block & S-te-Fan - Let Me Tell You (Q-Base Intro)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
02. Outsiders - Maneater
03. Scope DJ - Lockdown
07. Chaps & Rolay - Familly Affair (Glowiej Mix)
08. D-Block & S-te-Fan - Ride With Uz
10. Jones & B-Front - Volumez
11. D-Block & S-te-Fan - Inqoming Intro
12. Abject - Rock That Thing
13. Unknown - Take On My Bootleg
15. Brainkicker - F.M.W. (Straight In The Ass Mix)
16. Headhunterz - Forever Az One
17. Outsiders - Infectuous (Wildstylez Remix)
18. Clive King ft. Xzellar - Evolution Leeps FWD
19. The Machine - Butterfly
20. D-Block & S-te-Fan - War Coz I'm Hard! (WT Edit)
21. Max Enforcer - Bring It Down
22. Abject - My Dome
26. Bad Elements - Dj Revolution (Kayem Remix)
28. Zanza Labs - Control The Mind (Abject Remix)
wat een juweeltjes![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Pics van je zussen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:58 schreef Zandkasteel het volgende:
QuakeDance '07 met Keep it Coming![]()
Hoevaak ik dat nummer toen thuis wel niet heb gedraaid, zelfs m'n zussen kennen hem nog
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:23 schreef T-Force het volgende:
Kan het niet over wat anders als die oude Hardstyle gaan? Amateuristische poep die nergens naar klinkt![]()
Neem nou eens Brennan Heart die tracks echt vanuit zijn hart produceert en wel origineel is! Deze is bijvoorbeeld een echte knaller![]()
ZOOOOOOO hard, ik blaas mijn oren er bijna af met mijn cheap-ass-oordopjes-zo-hard
ga jij eens snel reageren op mijn herhaalde vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ik had die dag zin om te kutten en waarom ik jou pakte? Geen idee, omdat ik toch iemand moest aanwijzenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:25 schreef ReMcOrE het volgende:
ga jij eens snel reageren op mijn herhaalde vraag
Ging 'ie ook los in Den Bosch?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:33 schreef Krulliewullie het volgende:
YEAAAHHH Ik ben gisteren met Sjoerd van Showtek op de foto geweest en een praatje gemaakt!!!![]()
SHOW-TEK SHOW-TEK![]()
okay, case closedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:29 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik had die dag zin om te kutten en waarom ik jou pakte? Geen idee, omdat ik toch iemand moest aanwijzenVrij kansloos eigenlijk.
Sorry Remco
Jazeker! Hij zat op het terras, wachtend op z'n vriendin!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |