whahaha nice, dat je die had gezienquote:
wat een herriequote:
toffe trackquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
-Deeltjesversnellerrrrrs winactie v/d maand-
Spreek een zo geil mogelijke acapella versie van A-Lusion vs Nightkiller - Skwert in, de beste inzending wint de Emporium cd van dit jaar
http://www.lololyrics.com/lyrics/7906.html
[ afbeelding ]
Deelname kan tot zondag 10 juli 2011 23:59 uur
waarom zou ik kans maken?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:18 schreef T-Force het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat OF Krullie of ReMcOrE die gaat winnen
Starfuckersquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:00 schreef Levitas het volgende:
Die Dr. Dre DJ tool.. Ik dacht zuiver dat ie van Coone was
Geen idee waarom eigenlijk.. Nu ik m`n iTunes library aan het doorspitten ben, staat er helemaal niks in wat er ook maar een beetje op lijkt
Rustig maar vent... je haptquote:
Ik verwacht van niet, ReMcOrE is alleen van de Hardstyle toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:55 schreef Koepert het volgende:
Rustig maar vent... je hapt... ik hoop althans dat het stangen van onze Remmie is..
quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Rustig maar vent... je hapt... ik hoop althans dat het stangen van onze Remmie is..
inderdaad, totally not my cup of teaquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:35 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik verwacht van niet, ReMcOrE is alleen van de Hardstyle toch?
En Richie Gee was echt briljant
Het is wel weer een aardige track moet ik zeggen. Bass Mechanics en die summer sampler vond ik erg vet, maar bijvoorbeeld The Words-vinyl vond ik weer niet zo bijzonder.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:00 schreef Levitas het volgende:
Die Dr. Dre DJ tool.. Ik dacht zuiver dat ie van Coone was
Geen idee waarom eigenlijk.. Nu ik m`n iTunes library aan het doorspitten ben, staat er helemaal niks in wat er ook maar een beetje op lijkt
En sinds wanneer ben jij Redactie Frontpage/Games?quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:30 schreef 16meter het volgende:
The worlds vinyl niet zo bijzonder > understatement
Wat een trieste meuk.
Dat was ook het eerste wat ik dachtquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:01 schreef eQuaL het volgende:
[..]
En sinds wanneer ben jij Redactie Frontpage/Games?
Je hebt nu een voorbeeldfunctie, dus je mag je idd gaan inhouden, tzou eens tijd wordenquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:19 schreef 16meter het volgende:
Sinds gister. Van mij hoeft dat niet zo expliciet vermeld te worden bij elke post, maarja.
Straks moet ik me nog gaan inhouden.
Ik ga je nu aanspreken met U en Meneerquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:19 schreef 16meter het volgende:
Sinds gister. Van mij hoeft dat niet zo expliciet vermeld te worden bij elke post, maarja.
Dat wordt nog watquote:
Doe ik toch ook nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:19 schreef 16meter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:39 schreef Mind.Illusion het volgende:
Nieuwe Wake you from your boredom is der weer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Edit: wat valt het btw toch ontzettend op als een setje in 320 kbps is! Dezelfde nummers klinken nog zooveel lekkerder bij betere kwaliteit!! Echt heerlijk!!![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door Krulliewullie op 06-07-2011 18:24:29 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |