abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99189815
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik vind Crypsis zijn logo echt goed. In de vorm van een C, een hagedis waar z'n naam vandaan komt, agressief zoals zijn stijl ook is. Heeft ie goed gedaan.

[..]

Nee nog geen enkele :(
dus als ik wat instuur, ben ik eigenlijk zo goed als zeker van de cd? :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:49:00 #52
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_99190303
Iemand nog een leuk idee voor een track die ik onder het filmpje van Dreamfields kan plaatsen.

Het moet wel een goed nummer zijn dat iedereen kan waarderen (zowel de de mensen van melodieuze als de rauwe hardstyle)

Zat te denken aan 'Naked'
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_99190398
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Iemand nog een leuk idee voor een track die ik onder het filmpje van Dreamfields kan plaatsen.

Het moet wel een goed nummer zijn dat iedereen kan waarderen (zowel de de mensen van melodieuze als de rauwe hardstyle)

Zat te denken aan 'Naked'
alphaverb & intractable one - low frequenced bass :Y)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:23:35 #54
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_99191787
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:51 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

alphaverb & intractable one - low frequenced bass :Y)
Ik en AVIO..... :N
pi_99191894
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

:{w :D
pi_99192163
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:26 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

:{w
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:35:13 #57
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_99192236
Denk dat ik het al weet :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99192271
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:26 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

:{w :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:33 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

[..]

Dat was een grapje natuurlijk... wat denken jullie, dat iemand AVIO echt niet goed vindt? :D :')
M.I hoe staat het met jouw produceercarrière? Nog bezig?
pi_99192445
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Denk dat ik het al weet :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fijn voor je :6

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
wat denken jullie, dat iemand AVIO echt niet goed vindt? :D :')
blijkbaar bestaan ze nog :o
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:43:53 #60
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_99192585
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:40 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

fijn voor je :6

[..]

blijkbaar bestaan ze nog :o
Tis gewoon een hype hier op Fok! Als iemand van de harde kern roept: Ik vind AVIO en de The Machine echt goed. Dan gaat iedereen daarin mee. Maar eigenlijk klinken deze tracks gewoon nergens naar. Maar je wordt hier gewoon gebrainwashed
pi_99192666
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Tis gewoon een hype hier op Fok! Als iemand van de harde kern roept: Ik vind AVIO en de The Machine echt goed. Dan gaat iedereen daarin mee. Maar eigenlijk klinken deze tracks gewoon nergens naar. Maar je wordt hier gewoon gebrainwashed
ik was gewoon fan van het eerste uur van AVIO (aanwezig bij de allereerste live-act), volgens mij nog voordat ik überhaupt harde kern van FOK! hardstyle was :{w

en ik zeg niet dat de tracks van The Machine allemaal top zijn, maar hij heeft een paar van die geweldige rammers met een sound die je nergens anders hoort _O_
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:53:50 #62
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_99192929
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik was gewoon fan van het eerste uur van AVIO (aanwezig bij de allereerste live-act), volgens mij nog voordat ik überhaupt harde kern van FOK! hardstyle was :{w

en ik zeg niet dat de tracks van The Machine allemaal top zijn, maar hij heeft een paar van die geweldige rammers met een sound die je nergens anders hoort _O_
Mwa, zijn geluid die hij vaak gebruikt in tracks is vak hetzelfde
De recente vind ik niks, maar stardust vind ik dan zeker nog te doen :D

Ik ben sowieso totaal anders dan de Fokkers hier, mijn smaak begint steeds verder af te wijken... :{
pi_99193172
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Mwa, zijn geluid die hij vaak gebruikt in tracks is vak hetzelfde
De recente vind ik niks, maar stardust vind ik dan zeker nog te doen :D

Ik ben sowieso totaal anders dan de Fokkers hier, mijn smaak begint steeds verder af te wijken... :{
daar is hij absoluut niet de enige in... en ik ben ook meer fan van Stardust, Butterfly, Mist :9

en ik vind Italian Hardstyle ook niet echt wat, Thera bijvoorbeeld ook niet; dus ik wijk ook flink af ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:02:00 #64
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_99193217
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:00 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

daar is hij absoluut niet de enige in... en ik ben ook meer fan van Stardust, Butterfly, Mist :9

en ik vind Italian Hardstyle ook niet echt wat, Thera bijvoorbeeld ook niet; dus ik wijk ook flink af ;)
Behalve Sexuall Thrill heb ik ook niks met Therarecords

Beetje rare zin zo met die titel :P
pi_99193243
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik vind Crypsis zijn logo echt goed. In de vorm van een C, een hagedis waar z'n naam vandaan komt, agressief zoals zijn stijl ook is. Heeft ie goed gedaan.
Yep.. Vind ik ook echt heel vet! Tijdje geleden opgezocht waar Crypsis nou vandaan kwam, en dat bleek dus iets met dieren te maken te hebben, toen viel het kwartje ook meteen wat betreft het logo haha
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dus? Eigen smaak hebben ^O^
pi_99193686
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:

M.I hoe staat het met jouw produceercarrière? Nog bezig?
Staat de afgelopen 1.5 maand op een heeeeeeeeeel laag pitje (lees: niet) Zijn een aantal dingen die op dit moment meer prioriteiten hebben... Ben nog steeds werkloos en m'n uitkering stopt 22 aug. dus ben ontzettend druk bezig om een baan te vinden. Ondertussen al zo'n 25 sollicitaties de deur uit... maar begin er een beetje hopeloos van te worden ;( M'n HBO papiertje lijkt wel net zoveel waard als stront.. Wil dus eerst even een baan zien te vinden voordat ik doorga met produceren wat ik daarnaast wil doen ;)

Daarnaast doe ik ontzettend veel voor de magic show achter de schermen. Concepten schrijven (zoals insomnia @ wish outdoor & qontinent) heb ik concept geschreven voor misschien nieuwe show op qdance radio etc. etc.

En daarnaast ben ik bezig met 2 anderen om iets op zetten (lees: bedrijf) wat dan weer opgesplits gaat worden in 3 onderdelen, maar daar kan ik verder nog niks over zeggen dat lezen jullie binnenkort wel ;)
pi_99194123
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Behalve Sexuall Thrill heb ik ook niks met Therarecords

Beetje rare zin zo met die titel :P
vind het eigenlijk best wel bagger, spreekt me totaal niet aan :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:02 schreef Levitas het volgende:

[..]

Dus? Eigen smaak hebben ^O^
die hebben de meeste hier wel, alleen hebben sommige wat meer overlap met anderen :s)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:26:47 #68
331526 flexza
I always put my happy face on
pi_99196248
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Was hun eerste keer live niet onder een andere naam, in 2007 op Quakedance namelijk kan ik me herrineren dat ze onder Bazz Implant live draaide. Sindsdien ben ik ook fan van deze artiesten :D

EDIT:
Die set van toen :D

Alphaverb & Intractable One pres. Bazz Implant LIVE
01. Hardstyle Mafia - Rockin Da Place (AVIO Live Edit)
02. Alphaverb - Go Crazy (AVIO Live Edit)
03. Intractable One - Spirit Of The Death
04. Alphaverb - Still Here (AVIO Murdering Your Stereo Mix)
05. Alphaverb & Intractable One - Low Frequenced Bass (Freakin' It Low @ Luck & Co Edit)
06. Alphaverb & Intractable One - The People Want More (AVIO Live Edit)
07. Alphaverb & Intractable One - More Is What They Get (IO's Shortcut)
08. Alphaverb - Takin' Over (Intro Cut)
09. Intractable One - Feel The Expressive Editz

-knip-

_O_

[ Bericht 17% gewijzigd door Da_Ripper op 09-07-2011 14:38:13 ]
pi_99196471
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:26 schreef flexza het volgende:

[..]

Was hun eerste keer live niet onder een andere naam, in 2007 op Quakedance namelijk kan ik me herrineren dat ze onder Bazz Implant live draaide. Sindsdien ben ik ook fan van deze artiesten :D

Die set van toen :D

Alphaverb & Intractable One pres. Bazz Implant LIVE
01. Hardstyle Mafia - Rockin Da Place (AVIO Live Edit)
02. Alphaverb - Go Crazy (AVIO Live Edit)
03. Intractable One - Spirit Of The Death
04. Alphaverb - Still Here (AVIO Murdering Your Stereo Mix)
05. Alphaverb & Intractable One - Low Frequenced Bass (Freakin' It Low @ Luck & Co Edit)
06. Alphaverb & Intractable One - The People Want More (AVIO Live Edit)
07. Alphaverb & Intractable One - More Is What They Get (IO's Shortcut)
08. Alphaverb - Takin' Over (Intro Cut)
09. Intractable One - Feel The Expressive Editz

-knip-

:worship:
ja, Quake Dance 2007 :D Alphaverb moest van 2 tot 3 draaien, maar rond half 3 kwam Intractable One ineens met allemaal zooi het podium op en zeiden ze dat ze een half uurtje live gingen doen als Bazz Implant _O_ wat was dat geweldig toen, een grote verrassing en een gruwelijk half uurtje O+ :9~

ze hebben als Bazz Implant ook nog op Defqon.1 2008 gestaan, met die grote fles bleek naast het podium _O- en wij maar wachten op Dikke Bleek, maar toen hij eindelijk kwam ging de Purple kapot (en dat al aan het begin van de middag) *O* :7
-knip-

[ Bericht 4% gewijzigd door Da_Ripper op 09-07-2011 14:39:26 ]
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:37:09 #70
331526 flexza
pi_99196682
Wat een tijden waren dat :D

Ik mocht toen nog van Intractable One op de pad controller drukken _O_
Ik voelde me echt baas :P
pi_99196725
Daar had ik wel bij willen zijn zeg :( maar toen ging ik nog niet naar grote feesten.

Ze zijn qua sound wel veel vooruit gegaan hoor ik wel :P

Het mooie van AV + IO is gewoon dat ze veel humor in hun nummers en sets stoppen maar dat het wel gewoon knalt. Dan hoeft het van mij niet eens 100% productietechnisch in orde te zijn zoals me bij Zatox wel opvalt, maar toch vind ik al zijn nieuwe werk niks aan.
pi_99196872
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:37 schreef flexza het volgende:
Wat een tijden waren dat :D

Ik mocht toen nog van Intractable One op de pad controller drukken _O_
Ik voelde me echt baas :P
ben ik niet de enige fan van het eerste uur dus (op FOK!)^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Daar had ik wel bij willen zijn zeg :( maar toen ging ik nog niet naar grote feesten.

Ze zijn qua sound wel veel vooruit gegaan hoor ik wel :P

Het mooie van AV + IO is gewoon dat ze veel humor in hun nummers en sets stoppen maar dat het wel gewoon knalt. Dan hoeft het van mij niet eens 100% productietechnisch in orde te zijn zoals me bij Zatox wel opvalt, maar toch vind ik al zijn nieuwe werk niks aan.
bij die set op DQ1? die was echt top, kijken of ik een filmpje kan vinden dat ik volgens mij toen zelf gemaakt heb bij Dikke Bleek :P

die live-acts knallen altijd, altijd wel iets grappigs er in verwerkt en knallen is gegarandeerd _O_
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_99196942
Klopt ze hebben in die tijd enorm veel geleerd maar ik moet wel zeggen dat het vet blijft om die nummers te horen :)

Ik baal heel erg dat ik nooit bij hun oude sets en live act geweest ben :( Ik was wel fan van hun nummers maar wist niet dat hun er achter zaten.

Eind 2008 / begin 2009 ofzo heb ik ze pas 'ontdekt'.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:46:16 #74
331526 flexza
pi_99197097
Volgens mij was Quakedance 2007 ook het allereerste feest waar Frontliner/Abject als DJ draaide voor een publiek?

Op Fantasy Island trouwens nog een broodje shoarma gegeten met Intractable One gegeten na zijn live set met AVIO :P

We're taking over!!! HAAAARDSTYLEEEEEEE *;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')