Die kick heb ik nu wel genoeg gehoordquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:41 schreef ReMcOrE het volgende:
boy's interface, while from back in the days![]()
ik heb het ook maar van lololyricsquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]ik dacht altijd dat het "welcome back in the days" was
QFT.quote:
Wel iets meer als prima toch! Eerder...euhm...RETESTRAKKE TTquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:53 schreef T-Force het volgende:
* T-Force doet lekker de melodie mee! Tu tu tu tu tutututututututuuttutuutututu tu tu tu tu WHOOOOOOOOOOO tututututututututututututu BAM BAM BAM
Ik twijfel altijd tussen 'welcome' of 'we come'quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik dacht altijd dat het "welcome back in the days" was
Dat meende ik ook ja, is trouwens wel erg stil rondom MIM de laatste tijd...quote:
Ah, drukte in de studio, goed teken!quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:10 schreef DjThera het volgende:
Ook nog maar weer eens een teken van leven geven hier haha! Echt druk geweest in de studio de laatste tijd![]()
Vorige week al een remix gemaakt voor The Machine (van Lady Of The Lake) en deze week kwam The Machine himself langs en hebben we een collab track gemaakt genaamd It Is This Feeling.
Zaterdag mooi even uittesten op Dreamfields
Zooo, ben zeker benieuwd naar allebeiquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:10 schreef DjThera het volgende:
Ook nog maar weer eens een teken van leven geven hier haha! Echt druk geweest in de studio de laatste tijd![]()
Vorige week al een remix gemaakt voor The Machine (van Lady Of The Lake) en deze week kwam The Machine himself langs en hebben we een collab track gemaakt genaamd It Is This Feeling.
Zaterdag mooi even uittesten op Dreamfields
Ben benieuwd. Origineel is briljant dus om daar een waardige remix voor te maken is een beste uitdaging.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:10 schreef DjThera het volgende:
Vorige week al een remix gemaakt voor The Machine (van Lady Of The Lake)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Message from Confucius:
When you don't give a fuck, you don't get a fuck
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
Erg blije melodie, maar desalniettemin een briljante trackquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:26 schreef DjThera het volgende:
Volgens mij maak ik toch nooit (even vocalen buiten beschouwing gelaten) NIET duistere tracks als er melodieen in zitten?
Nee hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Rustig maar vent... je hapt... ik hoop althans dat het stangen van onze Remmie is..
Dat ik hem niet verstond en dus moest schreeuwen..quote:Wat een herrie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:25 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Hoorde overigens net dit briljantje weer eens langskomen in een set :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Message from Confucius:
When you don't give a fuck, you don't get a fuck![]()
Blijft een uber track
Seriously......quote:
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Dat is niet echt een show he die op een (internet)radiostation wordt uitgezonden. Misschien moet ik daar nog een andere categorie voor verzinnen. Ik wil niet dat er straks nog 100 andere dj's met zo'n 'serie' komen en de shows wegdrukken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
@ mstx... Kan je niet ff fixen dat op lsdb de wyfyb bij de shows komt
Du hast rechtquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat is niet echt een show he die op een (internet)radiostation wordt uitgezonden. Misschien moet ik daar nog een andere categorie voor verzinnen. Ik wil niet dat er straks nog 100 andere dj's met zo'n 'serie' komen en de shows wegdrukken.
Slechts een roddel volgens mij, ze zeiden dat hij 'sinds kort' op Twitter ook alleen maar in de ik-vorm praat, maar dat deed hij altijd alquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:11 schreef Levitas het volgende:
Ik las laatst iets over een gerucht dat Bioweapon uit elkaar zou gaan? Waar the f*ck komt dat nu weer vandaan?
Ik hoor daar ook vaker wat over. Het zal eigenlijk wel. Als ze zeggen nog bij elkaar te zijn zal het wel goed komen denk ik. Bovendien zag het er niet uit alsof ze elkaar niet uit konden staan ofzo.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:11 schreef Levitas het volgende:
Ik las laatst iets over een gerucht dat Bioweapon uit elkaar zou gaan? Waar the f*ck komt dat nu weer vandaan?
Kan jij die serie niet op iTunes aanmelden, zodat ik hem via daar kan binnenhalen (en hij gelijk goed in m'n muziekcollectie en iTunes staat)?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
@ mstx... Kan je niet ff fixen dat op lsdb de wyfyb bij de shows komt
Nja, zijn wel meer dj teams die af en toe apart optreden toch? Las in dat Defqon krantje dat Endymion dat vaker doet, dat de een bijv. in NL optreedt en de ander in DE. Dubbel cashen!quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:54 schreef StM het volgende:
Omdat die kale een paar keer alleen heeft opgetreden dus er is zeker iets aan de hand. Ze ontkennen iig zelf dat ze uit elkaar zijn dus wie weet moet die andere alleen maar wat persoonlijke zaken regelen waardoor hij er gewoon even niet bij is.
De actie loopt nogquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:06 schreef ReMcOrE het volgende:
wie had het laatst nou over het zo geil mogelijk inspreken van bepaalde lyrics?waarop T-Force reageerde dat ik wel kans zou maken
Zij wonen nu in Utrecht toch? Een paar dagen geleden zei hij in ieder geval "Bioweapon is definately not stopping" maar daar kan ie ook mee bedoelen dat ie in z'n eentje verder gaat. Maar misschien moest/wilde die andere gewoon even terug naar Australië voor een tijd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:54 schreef StM het volgende:
Omdat die kale een paar keer alleen heeft opgetreden dus er is zeker iets aan de hand. Ze ontkennen iig zelf dat ze uit elkaar zijn dus wie weet moet die andere alleen maar wat persoonlijke zaken regelen waardoor hij er gewoon even niet bij is.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik kan de betreffende post niet meer vinden
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
-Deeltjesversnellerrrrrs winactie v/d maand-
Spreek een zo geil mogelijke acapella versie van A-Lusion vs Nightkiller - Skwert in, de beste inzending wint de Emporium cd van dit jaar
http://www.lololyrics.com/lyrics/7906.html
[ afbeelding ]
Deelname kan tot zondag 10 juli 2011 23:59 uur
ah, ik heb nog tot zondagavondquote:
waarop ik vroeg;quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:18 schreef T-Force het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat OF Krullie of ReMcOrE die gaat winnen
maar daar heb ik nog altijd geen reactie op van hemquote:
Hij host een eigen area en zit ook in de trailer hequote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:12 schreef eQuaL het volgende:
Lineup van Q-Base is nog niet bekend, maar Crypsis heeft zichzelf er al bijgezet
http://crypsis.nl/agenda
Maargoed, waarschijnlijk zijn 75% van alle bekende DJ's toch wel op Q-Base
Ow shit dat was ik vergetenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:16 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Hij host een eigen area en zit ook in de trailer heZou een goede zijn als ie dan alsnog niet erbij zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |