Heb ik inderdaad ook niet meegemaakt, zelfde reden als waarom ik Thrillogy toen heb gemist.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:38 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dan heb je zeker afgelopen Qlimax niet meegemaakt?
Weinig show vergeleken met 2009 vond ik.
Danku!quote:En iemand anders mag een nieuwe openen, ik heb geen inspiratie.
Die was voor T-force.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Je hoort er (voor mij) pas niet meer bij als je zegt dat:
een kutplaat is. Want die luister ik nu
Ik vind het in ieder geval niksquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Danku!
Herhaling van mijn laatste post:
[..]
Die was voor T-force.
quote:
Maar jij bent geen T-force.quote:
Binnen welke categorie valt deze?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:49 schreef robuust89 het volgende:
Wow.
Je hebt bagger TT's en je hebt bágger TT's.
SO true!quote:
De tweede.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:52 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Binnen welke categorie valt deze?
OT: Mind.Illusion de nieuwe WYFYB klink weer goed hoor!![]()
Ik wist wel dat je hem zou waarderen (en mij dus niet teleur zou stellenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:59 schreef T-Force het volgende:
T-Force chillt 'm namelijk compleet weg onder het genot van die fraaie plaat(En dan heb ik het dus niet over de TT)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen dank. Ik wijs mijn mede-liefhebbers altijd graag op nog onontdekte pareltjes.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:41 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
![]()
No problem, heb geprobeerd een inspirerend plaatje uit te kiezen als TT.
Thanks to 16m voor de tip
Dit is er ook wel eentje zeg!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:38 schreef Tompsen het volgende:
ik zoek meer hardstyle (artiesten en/of nummers) zoals dit:
BvD
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:44 schreef T-Force het volgende:
Een heuglijke dag is het vandaag!
Mysteryguest2 is officeel bevestigd voor de meest gezellige after van NL![]()
Bril-fucking-jant
Gruwelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:44 schreef T-Force het volgende:
Een heuglijke dag is het vandaag!
Mysteryguest2 is officeel bevestigd voor de meest gezellige after van NL![]()
Bril-fucking-jant
Eigenlijk moet Thera dan ook wel meekomen, als ie een echte fokker is tenminsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Geck-o zelf mag hier weer wat actiever zijn![]()
Haha ik ga zien hoe ver ik komquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Nieuwe maand, nieuwe prijsvraag![]()
[ afbeelding ]
Hier staan 10 dj's afgebeeld, PM me de namen en degene met de meeste juiste antwoorden krijgt dit geweldige Q-dance pakket![]()
[ afbeelding ]
Indien meerdere mensen met het hetzelfde hoogste aantal juiste antwoorden wint degene die ik het meeste mag. Iedereen mag slechts 1 keer meedoen. Je zit niet vast aan een abonnement. Meedoen is gratis. Je mag meedoen t/m zondag 7 augustus 23:59 uur. Als je jonger dan 16 bent moet je al lang op bed liggen.
Allemaal actieve hardstyle dj's jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:34 schreef T-Force het volgende:
Ik kom maar op 6![]()
Zijn het allemaal Hardstylers?
1 is juist een van de simpelstequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:37 schreef RiKe het volgende:
ik kwam ook uit op 6...1,5,7 en 9 zijn de lastige voor mij!
ik heb hem al ingediend en je mag maar 1x mee doen, zou je me die willen pm'en die ik niet weet en jij wel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:40 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
1 is juist een van de simpelste
Ja voor mij hetzelfdequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:43 schreef RiKe het volgende:
[..]
ik heb hem al ingediend en je mag maar 1x mee doen, zou je me die willen pm'en die ik niet weet en jij wel?
dan slaap ik vannacht tenminste
Wacht, je weet zelfs 8 niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:44 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ja voor mij hetzelfdeIk weet alleen 1, 3, 6 en 10 zeker..
![]()
Nou veel verder dan Dynamite kom ik niet en dat is geen bekende hardstylert!quote:
Het is geen dynamiet, al wordt dat wel vaak verward met hetgeen wat het wel isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:48 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Nou veel verder dan Dynamite kom ik niet en dat is geen bekende hardstylert!
YUAAAAAAAAAAH IK WEET EM!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:50 schreef mstx het volgende:
[..]
Het is geen dynamiet, al wordt dat wel vaak verward met hetgeen wat het wel is
Oei ik ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:56 schreef StM het volgende:
Als je weet hoe je moet denken is hij heel logisch jaIk zit op 7 8 zeker
Netjes want ik heb geen flauw idee nogquote:
Hahaha ik weet em! Geniale welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:05 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Netjes want ik heb geen flauw idee nog
Aah shit die had ik er wel bij willen doen jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:18 schreef RiKe het volgende:
Ik zou wel heel erg benieuwd zijn hoe je Kutski beschaafd zou uitbeelden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je hem weet, weet je het zekerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:18 schreef StM het volgende:
2 begin ik nu over te twijfelen... Ik dacht dat plaatje te herkennen maar toch niet...Had je toch maar je best gedaan op school hèquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:21 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Denk 5 nu ook te hebben, alleen nummer 9 nog...![]()
Haha, toch al lang knap dat ik zover ben gekomenquote:[b]
Had je toch maar je best gedaan op school hè![]()
kijk je DM maarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 01:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik heb nu mijn lijstje ingestuurd, werd helemaal gek
Heb er denk ik 1 a 2 fout. Kan iemand 5 en 9 sturen ben echt benieuwd!
Hehe ze zijn inderdaad sneakyquote:
9 is sowieso de simpelste voor mij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staan 10 dj's afgebeeld, PM me de namen en degene met de meeste juiste antwoorden krijgt dit geweldige Q-dance pakket![]()
[ afbeelding ]
Indien meerdere mensen met het hetzelfde hoogste aantal juiste antwoorden wint degene die ik het meeste mag. Iedereen mag slechts 1 keer meedoen. Je zit niet vast aan een abonnement. Meedoen is gratis. Je mag meedoen t/m zondag 7 augustus 23:59 uur. Als je jonger dan 16 bent moet je al lang op bed liggen.
That music dynamite?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:48 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Nou veel verder dan Dynamite kom ik niet en dat is geen bekende hardstylert!
Iemand die die weet, ben benieuwd _o- pm bitte.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:34 schreef Sqoudson het volgende:
Lijstje ook maar ingestuurd dan, ben toch wel benieuwd naar 5 en 9
Je hebt DM (zit naast de PM enveloppequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:40 schreef Sqoudson het volgende:
[..]
Iemand die die weet, ben benieuwd _o- pm bitte.
Waar heb je hem ingestuurd dan, ik zie niks?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:34 schreef Sqoudson het volgende:
Lijstje ook maar ingestuurd dan, ben toch wel benieuwd naar 5 en 9
Nog even een keer voordat ie wegzakt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:38 schreef Tompsen het volgende:
ik zoek meer hardstyle (artiesten en/of nummers) zoals dit:
BvD
Brennan Heart - Just as easyquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:10 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Nog even een keer voordat ie wegzakt.
Maar ik
Bedoel dus hardstyle maar wel met iets 'zomers' eraan. Weet niet goed hoe ik het moet omschrijven maar de pitcher heeft ook van dat soort platen(this is who we are, little bitch en release me bijvoorbeeld). Dat is dus een beetje wat ik zoek. Hopelijk kan iemand me ermee helpen.
thank you thank you far too kind.quote:
Geweldige acties ditquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |