Jij bent niet los gegaan op ubah vette hardcore beats!quote:
Wel lekker achteruit lopen op house en hakken op happy hcquote:Op zondag 25 december 2011 22:20 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Jij bent niet los gegaan op ubah vette hardcore beats!
http://www.discogs.com/Un(...)uctor/release/829374quote:Op maandag 26 december 2011 11:28 schreef stoeltafel het volgende:
Er is toch een hardstyle op dit stukje gebaseerd, weet iemand welke?
Bij een hardcorenummer is het Neophyte - Skullfuckquote:Op maandag 26 december 2011 11:28 schreef stoeltafel het volgende:
Er is toch een hardstyle op dit stukje gebaseerd, weet iemand welke?
under attack etc zo vroeg op de avond slaat gewoon nergens op, dan moet je je set op een andere manier aantrekkelijker zien te maken. Er is nog wel een middenweg tussen Her Voice en Under Attack zeg maar. Zijn genoeg recentere tracks die ook iets harder zijn.quote:Op zondag 25 december 2011 00:55 schreef RiKe het volgende:
[..]
Wij kregen van de discotheek de vrije hand, zoals elke keer dat we er draaien.
Een kwartier voor het einde kregen we ineens te horen dat dbstf wilden dat iedereen max 150bpm mag draaien.
Als we ons werkelijk gaan houden aan de opbouw van de avond, hadden we heel soft en heel rustig moeten draaien, waar het publiek totaal niets mee doet (dat hebben we eerder geprobeerd en dat werkte totaal niet).
Dus dan moet je je gaan afvragen, doen we wat de volgende dj wil en staan we voor jan lul te draaien?
Of doen we wat het publiek wil, dat er toch nog wat mensen dansen?
Mwah, moet je in zijn context zien. Door de buitenlandse boekingen staat er contractueel vastgelegd dat de DJ die voor ze draait max 150bpm mag draaien, dit omdat er in het buitenland nog wel eens flapdrollen voor ze staan die hakkietakkiebreakcore gaan draaien.quote:Op zondag 25 december 2011 09:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Sneu, heel sneu..
Misplaatste sterallures..
Ik dus wel, dezelfde discotheek.quote:Op maandag 26 december 2011 15:30 schreef Sethje het volgende:
Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze kwamen zeggen van: hee dj doe eens rustig aan want je zit op de 153bpm te draaien EN DAT MAG DUS NIET HE!!??
Haha dat is idd apart, maar dat is dus iets wat uit de organisatie komt ( die de inhoud van de contracten misschien te letterlijk neemt ) en niet van de act zelf ( Shannon Code of DBSTF )?.quote:Op maandag 26 december 2011 16:02 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik dus wel, dezelfde discotheek.
Sta je rustig normale hardstyle te draaien (niveau Blue Horizon, maar dan wat ouder zegmaar), dan nog zeggen ze ineens een half uur voor het einde van je set dat je rustiger moet gaan draaien.
STERKER nog, een paar maanden terug draaide ik daar als EIND track de Brennan Heart dj tool van Come As One.
Tijdens de track gooide de organisator ineens de pitch omlaag met 4% naar 149, terwijl we op 154 stonden te draaien (zonder bericht van te voren!) omdat er 1 of andere (voor iedereen hier in de regio) onbekende Australische techno dj NA ons zou draaien, namelijk Shannon Code.
WAT DE FAK faal je dan als organisatie?
Sindsdien hebben we praktisch gezien kak aan de organisator omdat die er niets van snapt.
Het is absoluut iets wat vanuit de organisatie komt.quote:Op maandag 26 december 2011 16:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
Haha dat is idd apart, maar dat is dus iets wat uit de organisatie komt ( die de inhoud van de contracten misschien te letterlijk neemt ) en niet van de act zelf ( Shannon Code of DBSTF )?.
Mijn opmerking ging meer over de reactie van Bartman en dat ik me niet kon voorstellen dat een act jou op je vingers komt tikken
Nee dat krijg je als je heel de dag meme's op FB post :pquote:Op maandag 26 december 2011 15:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Hey NLS, nog bedankt voor die mix van je hè!![]()
Wil eigenlijk afwassen/(kleren) opruimen, stofzuigen e.d. maar ik krijg geen werk gedaan hiero![]()
Sta alleen maar te swingen, stampen & springen
beetje verquote:Op maandag 26 december 2011 17:01 schreef haakon het volgende:
Vanavond https://partyflock.nl/party/209299:Jingle_Bangin_Bells.html
heuj, lekkerquote:Op maandag 26 december 2011 13:50 schreef Baronpilsener het volgende:
Even wat aanradertjes voor mijn medefokkers op 2e kerstdag:)
Wat een tracks
quote:Fear.FM presenteert nu alvast met trots de genomineerden:
Nominaties in de categorie hardstyle
Most popular artist:
- Coone
- Gunz for Hire
- Headhunterz
- Wasted Penguinz
- Zatox
Most popular label:
- A² Records
- Dirty Workz