Excusez-moi. Had het niet gelezen maar dat houd ik idd ff geheim voor de spanning jaquote:
Geen flauw idee wat de melodie betreftquote:Op maandag 19 december 2011 20:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
jumpen is geen misdaad jwtoch!
[ afbeelding ]
omdat het wel van T en T is zal ik er verder niet over oordelen.
[..]
Waar kan ik die melodie van kennen?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dit betekent ook dat we afscheid gaan nemen van Da_Ripper. Bedankt voor het modden en tot ziens in zwart!
Ik mis hem nu al...quote:
quote:
Wie???quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:38 schreef eQuaL het volgende:
[..]
binnenkort mag hier alleen nog over DBSTF en HHZ gepraat worden
Het niveau is hier de afgelopen tijd sowieso gedaald toch een zeer bedenkelijk niveau...quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:38 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hoe moet dat nu, zonder een ekte-ekte mod, binnenkort mag hier alleen nog over DBSTF en HHZ gepraat worden
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Het niveau is hier de afgelopen tijd sowieso gedaald toch een zeer bedenkelijk niveau...
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Het niveau is hier de afgelopen tijd sowieso gedaald toch een zeer bedenkelijk niveau...
quote:
jeetje..dat is het tweede afscheid van 'de geliefde leider' deze weekquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:24 schreef de_huig het volgende:
[..]
jeetje..dat is het tweede afscheid van 'de geliefde leider' deze week
D_R was van de hardstyle, de andere grote leider was meer van de housequote:Op dinsdag 20 december 2011 13:24 schreef de_huig het volgende:
[..]
dit is ouwerwertsquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik wil even een ode maken aan een uitstervend ras; de echte dj:
Dj'ing zoals het hoort.. Naadloos, elke actie hoor je terug (niet zomaar aan knopjes draaien voor de show), concentreren op je werk ipv beetje popie-jopie die handjes in de lucht te doen...
Ik kan daar intens van genieten.
Mensen zoals hij en Vince zijn een uitstervend ras, en daarom salueer ik voor ze!
[ afbeelding ]
quote:- You want answers?
- I want the truth!
- You can't handle the truth!
quote:
fokker gespotquote:
Geck-O zelfquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
fokker gespotnaast jij zelf natuurlijk
(letterlijk)
lekker nummertje
Was genietenquote:
quote:
Hehe zag er uit als een vet feest! Alleen jammer dat ze in de after teveel nadruk op de intro enzo hebben gelegd..quote:
If i say troll, you say?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:48 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Hehe zag er uit als een vet feest! Alleen jammer dat ze in de after teveel nadruk op de intro enzo hebben gelegd..
Heb maar 1 fokker gespot maar weet niet wie et is( In et begin staat ie naast Thera los te gaan )
Face!quote:
Vince is zeker goed, maar heeft volgens mij zijn skills voornamelijk te danken aan het feit dat hij iedere plaat door en door kent en deze deels daarom perfext mixt. Ik ben geen ekte kenner en vind Vince zeker een baas maar hij is geen eindbaas voor mij.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:32 schreef haakon het volgende:
Ik ben er net mee begonnen
Vince is de eindbaas als je het mij vraagt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Doe mij dan maar Manu le Malin ofzo
Hij is weer vet hoorquote:
Volgens mij kent elke dj de platen die hij of zij draait door en door. Anders kun je ze niet (mooi) mixen omdat je een bepaalde overgang nirt kent, toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Vince is zeker goed, maar heeft volgens mij zijn skills voornamelijk te danken aan het feit dat hij iedere plaat door en door kent en deze deels daarom perfext mixt. Ik ben geen ekte kenner en vind Vince zeker een baas maar hij is geen eindbaas voor mij.
Doe mij dan maar Manu le Malin ofzo
Edit: Dat filmpje van Jeff Mills trouwens![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:24 schreef de_huig het volgende:
[..]
??quote:Op woensdag 21 december 2011 17:34 schreef Da_Ripper het volgende:
Is er nou geen YT van Intractable One – Ginger (AVIO's BLACK Edit)??
en toch wennen zo weer zwart![]()
quote:
Absoluut, er zijn van die middagen/avonden dat er een bommetje barst en een topic binnen een paar uur volzit .. hou ze ons in de gatenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]... Im watching you!
Veel plezier terug in zwart D_R .... het zal nog een hele klus worden om reeksen als dit in de gaten te blijven houden.
We houden het zelf ook nog wel in de gaten. De ergste dingen die hier gebeuren is wat onschuldige SC & af en toe een linkje naar een set die daarna vaak via de DM/PM wordt gegeven...quote:Op woensdag 21 december 2011 17:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]... Im watching you!
Veel plezier terug in zwart D_R .... het zal nog een hele klus worden om reeksen als dit in de gaten te blijven houden.
Dat zijn wel de leukste topicsquote:Op woensdag 21 december 2011 17:45 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Absoluut, er zijn van die middagen/avonden dat er een bommetje barst en een topic binnen een paar uur volzit .. hou ze ons in de gaten
Ook al ben je geen nieuwe op Fok , weet ik niet wie je ben, zou jeje even voor willen stellen ? En wij als feestgangers willen vast ook weten op welke feesten we je mss kunnen tegenkomenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]... Im watching you!
Hehe, nu kan je zelf fout doenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:45 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Absoluut, er zijn van die middagen/avonden dat er een bommetje barst en een topic binnen een paar uur volzit .. hou ze ons in de gaten
het blijft wennen, jij in het zwartquote:Op woensdag 21 december 2011 16:06 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]![]()
Maar idd, ik kap er mee. Er is nu officieel weer een derde mod op MUZ dus ik ben zo weer back in black.
Toen ik in 2008 (mooie tijd) gevraagd werd had ik zeeën van tijd, waardoor ik op veel feesten was en veel tijd hier spendeerde. Nu alles weer goed op de rails zit werd het tijd om het stokje over te geven. Dus mijn mod-acties zijn VVT ...
[ afbeelding ]
ik zeg; doen!quote:
heb d'r nu al zin inquote:Op woensdag 21 december 2011 17:45 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Genieten was dat inderdaad!quote:
Jesus Christ(mas)quote:Op woensdag 21 december 2011 20:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Stampen jongens. Helemaal los op die rawstylebeat.
Wel eerst twee en een halve minuut wachten hoor, maar dan gaat het ook wel hard hoor.![]()
![]()
Holy NightCrapquote:Op woensdag 21 december 2011 20:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Wel eerst twee en een halve minuut wachten hoor, maar dan gaat het ook wel hard hoor.![]()
![]()
Een ekte ekte Raww bangert!quote:Op woensdag 21 december 2011 20:48 schreef Quyxz_ het volgende:
![]()
Niet als je pas een dag later weer het forum checkt en 3 topics kunt teruglezen.quote:
Had iemand dit al door of ben ik weer de spuit 11 aan het uithangen?quote:You can't start a fire
you can't start a fire without a spark
This gun's for hire
even if we're just dancing in the dark
Geen flauw idee hoe je de link nou maakt eigenlijk. Een gun for hire is een gangbare uitdrukking voor een beroepsmoordenaar...waarom zouden G4H dat dan van Bruce Springsteen hebben?quote:Op donderdag 22 december 2011 08:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heb nu door waar G4H aan hun naam komen:
[..]
Had iemand dit al door of ben ik weer de spuit 11 aan het uithangen?
Ik kan ook geen link leggen tussen the boss en rap, aangezien de gunz hun teksten van rapnummers hebbenquote:Op donderdag 22 december 2011 09:26 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Geen flauw idee hoe je de link nou maakt eigenlijk. Een gun for hire is een gangbare uitdrukking voor een beroepsmoordenaar...waarom zouden G4H dat dan van Bruce Springsteen hebben?
quote:PartyReviews.nl:
We waren aan het brainstormen voor een goede naam die bij onze stijl zou passen en dit bleef als beste optie over. Gunz For Hire is een term die gebruikt wordt voor zogenaamde Hitmen, mannen die voor bepaalde klusjes ingehuurd kunnen worden die het daglicht niet kunnen verdragen haha. We vonden het een goede naam die zeker blijft hangen en goed bij onze stijl past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |