Excusez-moi. Had het niet gelezen maar dat houd ik idd ff geheim voor de spanning jaquote:
Geen flauw idee wat de melodie betreftquote:Op maandag 19 december 2011 20:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
jumpen is geen misdaad jwtoch!
[ afbeelding ]
omdat het wel van T en T is zal ik er verder niet over oordelen.
[..]
Waar kan ik die melodie van kennen?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dit betekent ook dat we afscheid gaan nemen van Da_Ripper. Bedankt voor het modden en tot ziens in zwart!
Ik mis hem nu al...quote:
quote:
Wie???quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:38 schreef eQuaL het volgende:
[..]
binnenkort mag hier alleen nog over DBSTF en HHZ gepraat worden
Het niveau is hier de afgelopen tijd sowieso gedaald toch een zeer bedenkelijk niveau...quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:38 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hoe moet dat nu, zonder een ekte-ekte mod, binnenkort mag hier alleen nog over DBSTF en HHZ gepraat worden
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Het niveau is hier de afgelopen tijd sowieso gedaald toch een zeer bedenkelijk niveau...
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Het niveau is hier de afgelopen tijd sowieso gedaald toch een zeer bedenkelijk niveau...
quote:
jeetje..dat is het tweede afscheid van 'de geliefde leider' deze weekquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:24 schreef de_huig het volgende:
[..]
jeetje..dat is het tweede afscheid van 'de geliefde leider' deze week
D_R was van de hardstyle, de andere grote leider was meer van de housequote:Op dinsdag 20 december 2011 13:24 schreef de_huig het volgende:
[..]
jeetje..dat is het tweede afscheid van 'de geliefde leider' deze week
dit is ouwerwertsquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik wil even een ode maken aan een uitstervend ras; de echte dj:
Dj'ing zoals het hoort.. Naadloos, elke actie hoor je terug (niet zomaar aan knopjes draaien voor de show), concentreren op je werk ipv beetje popie-jopie die handjes in de lucht te doen...
Ik kan daar intens van genieten.
Mensen zoals hij en Vince zijn een uitstervend ras, en daarom salueer ik voor ze!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |