quote:- You want answers?
- I want the truth!
- You can't handle the truth!
quote:
fokker gespotquote:
Geck-O zelfquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
fokker gespotnaast jij zelf natuurlijk
(letterlijk)
lekker nummertje
Was genietenquote:
quote:
Hehe zag er uit als een vet feest! Alleen jammer dat ze in de after teveel nadruk op de intro enzo hebben gelegd..quote:
If i say troll, you say?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:48 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Hehe zag er uit als een vet feest! Alleen jammer dat ze in de after teveel nadruk op de intro enzo hebben gelegd..
Heb maar 1 fokker gespot maar weet niet wie et is( In et begin staat ie naast Thera los te gaan )
Face!quote:
Vince is zeker goed, maar heeft volgens mij zijn skills voornamelijk te danken aan het feit dat hij iedere plaat door en door kent en deze deels daarom perfext mixt. Ik ben geen ekte kenner en vind Vince zeker een baas maar hij is geen eindbaas voor mij.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:32 schreef haakon het volgende:
Ik ben er net mee begonnen
Vince is de eindbaas als je het mij vraagt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Doe mij dan maar Manu le Malin ofzo
Hij is weer vet hoorquote:
Volgens mij kent elke dj de platen die hij of zij draait door en door. Anders kun je ze niet (mooi) mixen omdat je een bepaalde overgang nirt kent, toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Vince is zeker goed, maar heeft volgens mij zijn skills voornamelijk te danken aan het feit dat hij iedere plaat door en door kent en deze deels daarom perfext mixt. Ik ben geen ekte kenner en vind Vince zeker een baas maar hij is geen eindbaas voor mij.
Doe mij dan maar Manu le Malin ofzo
Edit: Dat filmpje van Jeff Mills trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |