Stuk beter! Thnx!quote:
Bier, bierrrr. HEEL VEEL BIERquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:43 schreef haakon het volgende:
[..]
Stuk beter! Thnx!
Morgen gewoon even verdoven en dan heb ik nergens last van
Morgen gaat de bus al om 8 uur, dus ik ben bang dat ik inderdaad om 8.15uur het eerste biertje al in de vuist hebquote:
Damn moet je nagaan, morgen zit ik om 8 uur op het werk. Huilend dat ik niet naar decibel kon. Denkend aan dat feest.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:49 schreef haakon het volgende:
[..]
Morgen gaat de bus al om 8 uur, dus ik ben bang dat ik inderdaad om 8.15uur het eerste biertje al in de vuist heb
Ik zal aan je denkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:51 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Damn moet je nagaan, morgen zit ik om 8 uur op het werk. Huilend dat ik niet naar decibel kon. Denkend aan dat feest.
Maximaal goed bezig!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:49 schreef haakon het volgende:
[..]
Morgen gaat de bus al om 8 uur, dus ik ben bang dat ik inderdaad om 8.15uur het eerste biertje al in de vuist heb
Morgen om 10:00 de trein met een biertje. 8:00 is wel echt debiel vroegquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:49 schreef haakon het volgende:
[..]
8.15 he! Hoho!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:58 schreef Levitas het volgende:
[..]
Morgen om 10:00 de trein met een biertje. 8:00 is wel echt debiel vroeg
Helaas, geen echte diehard. Haakon is nog van de oude stempel, geef Levitas maar even het voorbeeldquote:
Mijn eerste hardstyle topic opening en gelijk goed nummer gekozenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:01 schreef Levitas het volgende:
Wij openen een nieuw topic met tekst uit Unborn, Zatox opent zijn set er mee op de pre-party
Maximaal los op m'n bureaustoeltje
Ik ga morgen zeer zeker mijn best doen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:20 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Helaas, geen echte diehard. Haakon is nog van de oude stempel, geef Levitas maar even het voorbeeld
Ik zit met de hand onder m'n kinquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:26 schreef Lamabal het volgende:
Everybody put ur hands up for DJ Zatox.
*Zit met zijn handen omhoog in zijn bureaustoel*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |