Doet me denken aan dat ene liedje van 4 minuut 57 seconden dat ik van Youtube had gehaald, maar ik weet niet meer hoe die heet. Wat een heldenplaat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:48 schreef haakon het volgende:
Leuken liedje btw:
Tijdje terug alweer!
Keeswammels komt denk ik nie meer nuquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat ene liedje van 4 minuut 57 seconden dat ik van Youtube had gehaald, maar ik weet niet meer hoe die heet. Wat een heldenplaat.
Zou zonde zijn, z'n eerste post hier brengt meteen jolijtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:32 schreef Deceit het volgende:
[..]
Keeswammels komt denk ik nie meer nu
Nog harder zettenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
gvd, komt mijn ma heel boos mijn kamer in omdat allebei de buren hebben geklaagd voor geluidsoverlast
Staat op!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:11 schreef Levitas het volgende:
De Decibel pre-party is begonnen
http://www.b2s.nl/radio/
klinkt goed tot nu toequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:11 schreef Levitas het volgende:
De Decibel pre-party is begonnen
http://www.b2s.nl/radio/
Das niet verkeerd!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
IK WIST HET!
[ afbeelding ]
wie van hier komen er eigenlijk allemaal?
ECHT SERIEUS WAT EEN KOEKERD.....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
IK WIST HET!
[ afbeelding ]
wie van hier komen er eigenlijk allemaal, en hoe? ik zou het wel waarderen als ik nog met iemand mee kan liften![]()
(2 personen)
En je had nog wel zoveel inspiratiequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
Heb 't ook maar aangezet aangezien m'n cubase niet meewerkt en er geen geluid meer uitkomt :x
Heb/ had ik ook... Deel van m'n track ook al aangepast. Maar sinds ik m'n comp opnieuw op heb gestart komt er donders weinig meer uit cubase qua geluid :xquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:24 schreef Levitas het volgende:
[..]
En je had nog wel zoveel inspiratie
Ah Windows..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Heb/ had ik ook... Deel van m'n track ook al aangepast. Maar sinds ik m'n comp opnieuw op heb gestart komt er donders weinig meer uit cubase qua geluid :x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |