Alleen is het kut dat je nou niet weet of het de originele is, of de geknipte instant-climax edit van Zany. Dat kan lastig zijn bij het losgaanmomentquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:42 schreef ReMcOrE het volgende:
kijk, van deze TT word je blijkwaliteitje van Zany, deze gewoon af en toe draaien
Als ik naar Frequence ga, wil ik sowieso de mainstage wel checken. Keer wat anders..quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:36 schreef T-Force het volgende:
Frequence wordt ook wel leuk, als je niet alleen van Hardstyle houdt
Had ik (nog) niet verwacht! Wel aanwezig overigensquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:11 schreef robuust89 het volgende:
Bij de weg, x-qlusive Italy is uitverkocht.
http://www.discogs.com/artist/Jack+Overdosequote:Op dinsdag 13 september 2011 22:46 schreef InGebruik het volgende:
Jack Overdose, altijd al afgevraagd. Is dat een alias van iemand of gewoon een eendagsvlieg?
Puike plaat, dat wel!
Zwaf is trouwens ook best wel tofquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:47 schreef Levitas het volgende:
[..]
http://www.discogs.com/artist/Jack+Overdose
Geen alias dus?
Een (spaanse) eendagsvliegquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:46 schreef InGebruik het volgende:
Jack Overdose, altijd al afgevraagd. Is dat een alias van iemand of gewoon een eendagsvlieg?
Puike plaat, dat wel!
Die kick in de climax is leipppppquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:46 schreef ReMcOrE het volgende:
deze valt ook in dezelfde categorie als de TT-plaat;
Vanmiddag nog opgezetquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:46 schreef ReMcOrE het volgende:
deze valt ook in dezelfde categorie als de TT-plaat;
dat dus.quote:
precies!quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:48 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die kick in de climax is leippppp
Thanks, is dat ook weer helder!quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:47 schreef Levitas het volgende:
[..]
http://www.discogs.com/artist/Jack+Overdose
Geen alias dus?
Goed plan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:51 schreef T-Force het volgende:
Gaan we nu nog een #250-FOK!-mix maken? Zo ja, ik wil de eer best op me nemen. Ben ondertussen best handig in Mixmeister(+ ik heb bijna alle vette Hardstyle-platen gekocht en gedownload in 320kbps
)
Edit: en tracks die ik nog niet heb koop ik al te graag als ze vet zijn![]()
Dan zal ik wel voor Queen Must Go Down moeten gaan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:51 schreef T-Force het volgende:
Gaan we nu nog een #250-FOK!-mix maken? Zo ja, ik wil de eer best op me nemen. Ben ondertussen best handig in Mixmeister(+ ik heb bijna alle vette Hardstyle-platen gekocht en gedownload in 320kbps
)
Edit: en tracks die ik nog niet heb koop ik al te graag als ze vet zijn![]()
Hele vette plaat, maar die is nooit gereleased of weggegevenquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:19 schreef Quyxz_ het volgende:
Dan zal ik wel voor Queen Must Go Down moeten gaan.
Die plaat vind ik eigenlijk best vet.
Ja, die is van de zomer gereleased. (misschien zelfs gratis?) Die refix is ook goed.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:26 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hele vette plaat, maar die is nooit gereleased of weggegeven![]()
Wel postwaardig
Ooh wait, er is een 2011 Refixxxx van. Is die gereleased?
Anders misschien deze:quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:19 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dan zal ik wel voor Queen Must Go Down moeten gaan.
Die plaat vind ik eigenlijk best vet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |