quote:
DENNIS BERGKAAAAAMP!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:55 schreef T-Force het volgende:
TT had moeten zijn: Ik heb opeens het gevoel dat we in de halve finale gaan komen!
Moet je deze eens opzoekenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:04 schreef Levitas het volgende:
TT
Ik vind het overigens echt super grappig om uit te zoeken waar die lyrics/vocals vandaan zijn geplukt. Je komt echt de meest wazige dingen tegen. Van onnozele documentaires tot de slechtste rap nummers
(En ja, ik weet dat Lololyrics het bij de songs heeft staan, maar zelf uitzoeken is leuker)
Lekker chill nummertjequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:12 schreef mstx het volgende:
[..]
Moet je deze eens opzoeken![]()
(sowieso bazen vocals)
Eensch , die 'drive' in het stukje met 2-1 is geniaal. Past er perfect bijquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:26 schreef T-Force het volgende:
[..]
Geck-o is gewoon de meest veelzijdige producer van de Hardstyle-scene ooit denk ikDeze plaat heeft zo'n lekkere 'drive' (
) Het heeft wat weg van Techno, dat het zo lekker doorgaat, maar die kicks
![]()
De andere keer maakt ie weer zo'n lekkere cheesy mainstream plaat a la Dancing Machine en It's What We Are en dan opeens weer zo'n dikke snoeiplaat![]()
Die vocals van 2-1 trouwens, briljant om op een feest te horenGegarandeerd sfeer!
Had hem ooit gekocht maar per ongeluk verwijderd.quote:
Volgens mij kan je sowieso niet opnieuw downloaden, ook al heb je wel een account. Kan overigens volgens mij op een enkele site.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:19 schreef mstx het volgende:
[..]
Had hem ooit gekocht maar per ongeluk verwijderd.![]()
En bij hardstyle.com kun je volgens mij niet opnieuw downloaden als je geen account hebt aangemaakt.![]()
Inderdaad, ik zat daar laatst nog over na te denken, maar ik vind dat eigenlijk compleet kut, stel dat je harde schijf ermee kapt en je hebt voor honderden euro's muziek gekocht...Alles in 1 klap wegquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:37 schreef Mind.Illusion het volgende:
Volgens mij kan je sowieso niet opnieuw downloaden, ook al heb je wel een account. Kan overigens volgens mij op een enkele site.
Wauwquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:12 schreef mstx het volgende:
Moet je deze eens opzoeken![]()
(sowieso bazen vocals)
Hier ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:28 schreef ElDani het volgende:
[..]
Vreselijk veel zin in! 3 dagen feest!
Dat vind ik echt onzin, zo stimuleer je het kopen niet echtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:49 schreef StM het volgende:
Je koopt ze dan ook niet, je krijgt een eenmalige en niet overdraagbare gebruikslicentie er op
Ik eigenlijk ook niet, dacht dat het meer hardtrance enzo was. Maar de rest van die release is ook een hele andere stijl dan Paradise Falls, dus heb niet meer verder gekeken... jammer, ben jij nog wel meer van die stijl tegengekomen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:49 schreef T-Force het volgende:
[..]
WauwHeeft nog nooit iets van geck-e gehoord
Gaat spontaan alles downloaden kopen
Dan vond je de tracklist van mijn mix zeker wel oke?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:45 schreef T-Force het volgende:
Ik vind Gangsters don't dance nog best oke hoor![]()
Maar ik heb dan ook een rare muziek smaak![]()
Ik vind Stampuhh!! en Pak een punt echt oprecht vette nummers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |