mstx van het Early-HS-TT-Front at your servicequote:
Bert; internetheld én taalnaziquote:
Daar ben ik wel 4x voorbij gelopen op mijn zoektocht naar (andere) bekenden en 1x in polonaise met een brildragend persoon!quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:21 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Stond tijdens Geck-o denk een meter of 15 voor de booth in het midden.
Ik moest toch wat verzinnen om een nieuw topic te mogen openen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:40 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Bert; internetheld én taalnazi![]()
TT = Fette Bässe
Ik kom jou en Tom ook áltijd als eerste tegen op een feest, omdat Industrialquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:42 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Daar ben ik wel 4x voorbij gelopen op mijn zoektocht naar (andere) bekenden en 1x in polonaise met een brildragend persoon!![]()
Omdat diversiteitquote:
Jup! In februari kwam ik Tim en Tom ook wel tegenquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:54 schreef poiuytr het volgende:
Track uit TT is niceeeeeh
Iemand hier nog interesse voor kaartjes van Mysteryland? Sta ineens ingeroosterd met werk.
Machiel ga je in oktober nog na Clound9?
Niet alles. Wel veel!quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:55 schreef T-Force het volgende:
[..]
Omdat diversiteitAlles is gewoon vet jonge! Muziek is gewoon heerlijk
Edit: mstx, TT![]()
Die waren er in februari wel bij ja kon toen niet anders was ik ook wel gegaan. Wil er in oktober wel bij zijn alleen nog even slaapplek regelen in Groningen, kameraad heeft net pand weer onder verhuurd en een andere heeft de kamer opgezegd. Anders maar hotelletjequote:Op maandag 22 augustus 2011 19:01 schreef haakon het volgende:
[..]
Jup! In februari kwam ik Tim en Tom ook wel tegen
Ja, das echt belachelijk daar.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:17 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Die waren er in februari wel bij ja kon toen niet anders was ik ook wel gegaan. Wil er in oktober wel bij zijn alleen nog even slaapplek regelen in Groningen, kameraad heeft net pand weer onder verhuurd en een andere heeft de kamer opgezegd. Anders maar hotelletje
Clound9 moet toch schandalig mooi zijn?
helemaal mee eens, de eerste producties van PP zijn in mijn ogen legendarischquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:50 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze een stuk betere producties
* ReMcOrE is waarschijnlijk dan weer eens aanwezig @ Luckyquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:05 schreef haakon het volgende:
[..]
Hier in de buurt, Rijssen, heb je om de 3 maand DangerouzMind.
Toffe feestjes, altijd
Aankomende editie:
22:00 - 23:00: Dimpian
23:00 - 00:00: Vecino
00:00 - 01:30: Slim Shore
01:30 - 02:45: Bioweapon
02:45 - 04:00: Zatox
04:00 - 05:00: Adaro
Alpha²
MC: Villain
Enigste nadeel: vrijdags..
earlyquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:39 schreef mstx het volgende:
[..]
mstx van het Early-HS-TT-Front at your service
Ik vind het een hele gave trailerquote:
Eindelijk wat betere kwaliteit, altijd leuk een fish eye effect. Het einde is toch wel heldig!quote:
Makkelijk ,maar op zo'n feestje leuk om te horen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik ga hem zo luisteren, maar ik weet nu al dat het wederom een enorme RAPE gaat zijn.
PP lijken echt geen enkele vorm van eigen creativiteit te bezitten.
Over een lekkere drive gesproken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:50 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze een stuk betere producties
quote:HEY Dennis, ik hoop dat je snel weer beter wordt , ik ken je niet heel goed maar je zit de hele dag in mn hoofd! Blijf doorvechten he !
Ja klopt!quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:51 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik kom jou en Tom ook áltijd als eerste tegen op een feest, omdat Industrial
Hij is niet overleden maar schijnt wel verlamd te zijn, triest.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:42 schreef haakon het volgende:
Ik lees net dat die gast die z'n nek heeft gebroken overleden was, maar op zijn hyves staat:
[..]
HEER-LIJKquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Over een lekkere drive gesproken.
vetquote:Deze is ook wel gaafWordt ff je camera meegenomen door MC Villian
Collega van mij zei (ZO GOEDquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:42 schreef haakon het volgende:
Ik lees net dat die gast die z'n nek heeft gebroken overleden was, maar op zijn hyves staat:
[..]
Het had niet veel gescheeld of onze eigen Dennis was hetzelfde lot overkomen las ik in het dB topic!quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:42 schreef haakon het volgende:
[..]
Heb idd op YouTube al een paar filmpjes gezien waar een paar sjappies (anabolen, te veel pillen, zonnebank, tribal tattoo, oorbelletjes, je kent het wel) aan het matten waren. Op het feest zelf niks van gemerkt gelukkig, ben ook niet op de Pussylounge geweest dus misschien dat de sfeer daar anders was.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:57 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Collega van mij zei (ZO GOED:()dat op een gegeven moment bij de pussylounge van die herkauwende anabolen koeien iemand in elkaar stonden te meppen. Iemand dat gezien dan?
Wie wat waar?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Het had niet veel gescheeld of onze eigen Dennis was hetzelfde lot overkomen las ik in het dB topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |