mstx van het Early-HS-TT-Front at your servicequote:
Bert; internetheld én taalnaziquote:
Daar ben ik wel 4x voorbij gelopen op mijn zoektocht naar (andere) bekenden en 1x in polonaise met een brildragend persoon!quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:21 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Stond tijdens Geck-o denk een meter of 15 voor de booth in het midden.
Ik moest toch wat verzinnen om een nieuw topic te mogen openen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:40 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Bert; internetheld én taalnazi![]()
TT = Fette Bässe
Ik kom jou en Tom ook áltijd als eerste tegen op een feest, omdat Industrialquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:42 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Daar ben ik wel 4x voorbij gelopen op mijn zoektocht naar (andere) bekenden en 1x in polonaise met een brildragend persoon!![]()
Omdat diversiteitquote:
Jup! In februari kwam ik Tim en Tom ook wel tegenquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:54 schreef poiuytr het volgende:
Track uit TT is niceeeeeh
Iemand hier nog interesse voor kaartjes van Mysteryland? Sta ineens ingeroosterd met werk.
Machiel ga je in oktober nog na Clound9?
Niet alles. Wel veel!quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:55 schreef T-Force het volgende:
[..]
Omdat diversiteitAlles is gewoon vet jonge! Muziek is gewoon heerlijk
Edit: mstx, TT![]()
Die waren er in februari wel bij ja kon toen niet anders was ik ook wel gegaan. Wil er in oktober wel bij zijn alleen nog even slaapplek regelen in Groningen, kameraad heeft net pand weer onder verhuurd en een andere heeft de kamer opgezegd. Anders maar hotelletjequote:Op maandag 22 augustus 2011 19:01 schreef haakon het volgende:
[..]
Jup! In februari kwam ik Tim en Tom ook wel tegen
Ja, das echt belachelijk daar.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:17 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Die waren er in februari wel bij ja kon toen niet anders was ik ook wel gegaan. Wil er in oktober wel bij zijn alleen nog even slaapplek regelen in Groningen, kameraad heeft net pand weer onder verhuurd en een andere heeft de kamer opgezegd. Anders maar hotelletje
Clound9 moet toch schandalig mooi zijn?
helemaal mee eens, de eerste producties van PP zijn in mijn ogen legendarischquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:50 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze een stuk betere producties
* ReMcOrE is waarschijnlijk dan weer eens aanwezig @ Luckyquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:05 schreef haakon het volgende:
[..]
Hier in de buurt, Rijssen, heb je om de 3 maand DangerouzMind.
Toffe feestjes, altijd
Aankomende editie:
22:00 - 23:00: Dimpian
23:00 - 00:00: Vecino
00:00 - 01:30: Slim Shore
01:30 - 02:45: Bioweapon
02:45 - 04:00: Zatox
04:00 - 05:00: Adaro
Alpha²
MC: Villain
Enigste nadeel: vrijdags..
earlyquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:39 schreef mstx het volgende:
[..]
mstx van het Early-HS-TT-Front at your service
Ik vind het een hele gave trailerquote:
Eindelijk wat betere kwaliteit, altijd leuk een fish eye effect. Het einde is toch wel heldig!quote:
Makkelijk ,maar op zo'n feestje leuk om te horen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik ga hem zo luisteren, maar ik weet nu al dat het wederom een enorme RAPE gaat zijn.
PP lijken echt geen enkele vorm van eigen creativiteit te bezitten.
Over een lekkere drive gesproken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:50 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze een stuk betere producties
quote:HEY Dennis, ik hoop dat je snel weer beter wordt , ik ken je niet heel goed maar je zit de hele dag in mn hoofd! Blijf doorvechten he !
Ja klopt!quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:51 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik kom jou en Tom ook áltijd als eerste tegen op een feest, omdat Industrial
Hij is niet overleden maar schijnt wel verlamd te zijn, triest.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:42 schreef haakon het volgende:
Ik lees net dat die gast die z'n nek heeft gebroken overleden was, maar op zijn hyves staat:
[..]
HEER-LIJKquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Over een lekkere drive gesproken.
vetquote:Deze is ook wel gaafWordt ff je camera meegenomen door MC Villian
Collega van mij zei (ZO GOEDquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:42 schreef haakon het volgende:
Ik lees net dat die gast die z'n nek heeft gebroken overleden was, maar op zijn hyves staat:
[..]
Het had niet veel gescheeld of onze eigen Dennis was hetzelfde lot overkomen las ik in het dB topic!quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:42 schreef haakon het volgende:
[..]
Heb idd op YouTube al een paar filmpjes gezien waar een paar sjappies (anabolen, te veel pillen, zonnebank, tribal tattoo, oorbelletjes, je kent het wel) aan het matten waren. Op het feest zelf niks van gemerkt gelukkig, ben ook niet op de Pussylounge geweest dus misschien dat de sfeer daar anders was.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:57 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Collega van mij zei (ZO GOED:()dat op een gegeven moment bij de pussylounge van die herkauwende anabolen koeien iemand in elkaar stonden te meppen. Iemand dat gezien dan?
Wie wat waar?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Het had niet veel gescheeld of onze eigen Dennis was hetzelfde lot overkomen las ik in het dB topic!
quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:25 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zelf ook een keer zoiets geflikt en recht met m'n hoofd op een betonnen bodem terecht gekomen. Gelukkig alleen gat in m'n kop en maand lang stijve/pijnlijke nek gehad.Zo zie je maar weer hoe slecht zoiets kan aflopen. Dat soort streken halen alleen zatte mensen uit...
Dat we op het parkeerterrein lang stil zouden staan had ik wel verwacht, maar naar de auto toe lopen duurde echt ontzettend lang. Vooral het laatste stukje van het terrein (waar je binnenkwam) stonden we wel een half uur helemaal stil... Moet beter kunnen.
moet jij mij even uitleggen hoe ik muziek de schuld van het maken van een taalfout kan gevenquote:
Ik had dus k3 op staan. En toen zat ik helemaal mee te zingen en toen wou ik dus net typen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet jij mij even uitleggen hoe ik muziek de schuld van het maken van een taalfout kan geven
quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:02 schreef haakon het volgende:
[..]
Naar mijn mening heb je dr meer aan over gehouden
hmmm, sounds quite plausiblequote:Op maandag 22 augustus 2011 20:02 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik had dus k3 op staan. En toen zat ik helemaal mee te zingen en toen wou ik dus net typen.
geen idee of ik een kenner ben, maar ik vind dat hij best wel onder dat labeltje pastquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wordt dit door jullie, kenners, als raw betiteld?
Koningsnummer blijft het
Een beetje. Misschien kunnen we daar beter een nieuw genre voor verzinnen. "Semi-rawstyle" misschien. Het klinkt ook wel een beetje duister, misschien past het dan meer in het darkstyle hok. "Raw darkstyle" of "Dark rawstyle" zou wel een goede benaming zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wordt dit door jullie, kenners, als raw betiteld?
Dat wel.quote:Koningsnummer blijft het
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:57 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Collega van mij zei (ZO GOED)dat op een gegeven moment bij de pussylounge van die herkauwende anabolen koeien iemand in elkaar stonden te meppen. Iemand dat gezien dan?
Is dat nou zo'n "pit"? gezelligquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Zulke mensen mogen van mij ook wel op een steentje duiken...
Wauw wat een stoere en lekkere testosteronbonken allemaal!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Wat een Jersey Shore types (al leken die soms nog wel aardig)quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Vroeger waren het mannetjes van 10 die hardcore luisterden terwijl ze anabolen aan het slikken waren, dromend dat ze ooit lekker zouden kunnen gaan vechten op Decibel!quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Wat een Jersey Shore typesdat mocrotasje
![]()
![]()
maar dat soort types zie je dus steeds vaker op hardstylefeesten, vroeger gingen die alleen naar hardcore toch?
KOM DAN JONGE MET JE TWENTE!quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:35 schreef ReMcOrE het volgende:
mekaar de kop inslaan vanwege supporter zijn van de (in hun ogen) verkeerde club
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
KOM DAN JONGE MET JE TWENTE!
VAK 410 VOOR T LEVEN JONGUHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WAT JONGUH?! VOL OP JE NEUS, BATS!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Sommige mensen snappen het gewoon niet denk ik.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Allereerst aan Krulliewullie en T-Force: Heel erg bedankt voor de Afterparty! Het was even lastig er te komen, maar goed vermaakt! Dank jullie wel!
Over het feest zelf:
Omstreeks kwart over 11 binnen gekomen op het terrein. Na het muntjes halen en een toiletstop en barstop bij Isaac beland. Hij draaide zeker leuk! Wat je van een opening mag verwachten: Hardtrance en wat oudere Hardstyle. Pluspunt: het draaien van Make The Girlies Wet (Organ Donors)!
Toen het terrein area voor area verkend. Heel erg mooi gedaan! Iedere area ademde iets unieks uit en alles zag er netjes verzorgd uit. Sowieso een grote plus. Uiteindelijk een stukje Stereotuners meegepakt, was wel vrij grof voor de start maar goed!
Als tweede act Frequencerz meegepakt. Begonnen met een oudere SAIFAM Track (2007 als ik het me goed herinner), gevolgd door Lighters en daarna al meteen het hardere Fusion-werk. Na wat bekendere tracks een regen aan promo's. Een nieuwe track met reversed bass, die wel aardig klonk. Ook Rich MF, Night Colours Black en nog wat andere tracks kwamen langs, gevolgd door Euphoria. Toen bleek het beukwerk op en ging het ineens iets minder hard. Rare opbouw dus, maar wel vermakelijke tracks. Overall dus wel aardig. Tussendoor nog een remix van het anthem gehoord, wel aardig.
Na een paar tracks Frontliner gauw weggegaan tijdens The B-side om naar Technoboy te gaan. Ik had deze man een tijd niet zien draaien, dus ik had er zin in. En niet voor niets! Tracks als First Match 2011, Sicknite en Amazed - Life afgewisseld met Her Voice (Super Bass mix) en NRGizer. Leuk om die allebei weer te horen! Overall echt een prima set! Afwisselend, goede sfeer, top!
Daarna de TNT Showcase. Dit was niet meer dan 5 tracks achter elkaar op een laptop. Echter wel 5 hele lekkere! Afgesloten met Second Match remix en Countdown. Helaas bleek het publiek niet gevoelig voor de pareltjes en had het overduidelijk meer zin in Brennan Heart.
Bij Brennan Heart heel gauw weggegaan, al zag je dus dat het hele publiek WEL reageerde op Wake Up, incluis de volledige break. Jammer, maar helaas. Eigenlijk was er die tijd weinig te beleven. Even bij Chris One gestaan, maar het was zo ontzettend ongezellig in de Loudness dat we na een kwartier weer weg gingen. Vervolgens een beetje mensen gespot bij de Darkness 4 Life, erg humoristisch om te zien.
Vervolgens B-Front meegepakt. Tijdens de start gegeten en daarna naar voren te gaan. Opende met een editje van Ain't Nobody en daarna verder opbouwend. Hij heeft blijkbaar wat met de kritieken gedaan, want het ging er zeer hard aan toe op het einde. Veel eigen werk, maar ook genoeg ander materiaal. Virus is een vette track! Verder nog aan het einde een Fusion Of Sound gehoord en een oudere track, die niet afgedraaid mocht worden, helaas!
Headhunterz moest erna draaien. Er was op internet genoeg scepsis te lezen, echter vond ik Headhunterz de beste set van de dag draaien! Natuurlijk waren de verplichte kost-tracks als die Loca People edit van Make It Loud, maar waren ruimschoots goedgemaakt door onder andere Jimmy The Sound - Bow chi Bow(!), Orgineel van Rock Civilisation, de remix van Her Voice, Doomed, de A2 remix van Tonight en Dreamdust. Heel erg fijn mixwerk, leuke sfeer vooraan. Ja, top!
Daarna Zany & Max Enforcer. Opende verplicht met Lighters en het Anthem, maar daarna meteen een versnelling hoger met onder andere een nieuwe Max Enforcer (HEEL vet!), Acid Nightmare Remix, een nieuwe Zany, de nieuwe Max Enforcer/Frontliner, Pwoap Livemix en ga zo maar door. Lekkere set, echter wel iets eerder weggegaan vanwege Gunz4Hire.
De laatste track van Zatox klonk, MC Nolz (totaal niet mijn MC, even tussendoor) kondigde Zatox af en het was ineens stil. Uitelindelijk kwamen ze op en was het geluid niet al te best, met gefluit tussendoor. Gelukkig ging het volume omhoog. De act zelf vond ik eigenlijk niet zo leuk. Dit kwam niet door de tracks, maar meer het feit dat ik het niet speciaal genoeg vond om er een liveact van te maken. In het boekje stond ook iets over live-vocalen, maar de twee microfoonstandaards werden niet aangeraakt. De CO2-kanonnen waren wel orgineel en brachten wat verkoeling in de hete tent. De blote basten en klapperende kaakjes waren ook absoluut een minpunt.
Dankzij dit matige sfeermomentje maar niet naar AVIO gegaan, maar een stuk Tatanka meegepakt. Hier heb ik totaal geen spijt van gehad. Een heel erg lekker tempo in het mixen, strak gelegd, leuke sfeer, aardige tracks met een ouderwetse dikke Tatanka-dreun. Ja, gewoon prima!
Vervolgens naar de Alpha Twins gelopen in de Euphoria. Gewoon een enorm diverse zaagset op een zeer net mixtempo. Kwalitatief zijn die gasten altijd van een zeer hoog niveau, ik ben echt blij dat ik er heen gegaan ben. Onder andere Virus, For The Girls, Psycho, en wat A2-werk gehoord, leuk!
Hierna een uur Noisecontrollers meegepakt. De sfeer in de tent was erg goed, de lasers deden hun ding erg mooi op de discoballen en ja, eigenlijk was het gewoon goed. Onder andere Smack, Universe Was Born, Gimmie Love edit, Decibel 2010 anthem en You and Me remix gehoord.
Na een uur richting de eindshow. De laatste tracks van Endymion waren leuk, maar het was druk en een beetje sfeerloos. De eindshow was mooi, het vuurwerk goed, de lichten erg vet en de oude anthems deden het sfeertje goed.
Overall + en -
+ Veel prima sets gehoord, met als uitschieter Headhunterz
+ Aankleding van het geheel was dik in orde
+ Zowaar een gezellig punt op de main gevonden
+ Barren gingen aardig snel, met name achter in de main
+ Het geluid op de main was vooraan prima, wel oordoppen nodig!
+ Eindshow
- Gunz4Hire toch wel, helaas!
- Loudness was niet echt gezellig te noemen qua sfeer
- Mensen die oa Countdown niet begrijpen
- Publiek wat soms denkt overal rechtdoor te kunnen ploegen
Overall een dikke voldoende; op naar Mysteryland!Mixes onder de naam Khadber![]()
Yep.. Kwam T-Force (alweer) ineens tegen in de Loudness tijdens Geck-O. Toen kwamen KrullieWullie en een paar vrienden (Geen FOK!'ers toch?) daarbij, vervolgens met hen naar voren gelopen, waar meer FOK!'ers stonden te springenquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:59 schreef em-dee-em-aa het volgende:
@ Levitas en InGebruik waren jullie ook at de Fok! meet op Decibel?![]()
![]()
Stond je toevallig recht vooraan het podium met een Hardtraxx shirtje aan? (Geen idee waarom, maar ik associeer jou met Hardtraxx). Zoja, dan heb ik beide setjes een meter of 2 achter je gestaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:03 schreef ElDani het volgende:
Omstreeks kwart over 11 binnen gekomen op het terrein. Na het muntjes halen en een toiletstop Uiteindelijk een stukje Stereotuners meegepakt, was wel vrij grof voor de start maar goed!
Als tweede act Frequencerz meegepakt.
Edit: Oops, dubbelpost![]()
![]()
Klopt! Stond een beetje midvoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:55 schreef Levitas het volgende:
[..]
Stond je toevallig recht vooraan het podium met een Hardtraxx shirtje aan? (Geen idee waarom, maar ik associeer jou met Hardtraxx). Zoja, dan heb ik beide setjes een meter of 2 achter je gestaan
Edit: Oops, dubbelpost![]()
.
Mixes onder de naam Khadber![]()
Ja podver, ik heb tijdens Geck-o hele tijd bij ze gestaan en bij 16meter en robuust!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:42 schreef Levitas het volgende:
[..]
Yep.. Kwam T-Force (alweer) ineens tegen in de Loudness tijdens Geck-O. Toen kwamen KrullieWullie en een paar vrienden (Geen FOK!'ers toch?) daarbij, vervolgens met hen naar voren gelopen, waar meer FOK!'ers stonden te springenThe Outside Agency![]()
Stonden wij ook bij tijdens Geck-O. Haakon vroeg op een gegeven moment nog aan mij of jij diegene was in het blauwe shirtje?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:42 schreef Levitas het volgende:
[..]
Yep.. Kwam T-Force (alweer) ineens tegen in de Loudness tijdens Geck-O. Toen kwamen KrullieWullie en een paar vrienden (Geen FOK!'ers toch?) daarbij, vervolgens met hen naar voren gelopen, waar meer FOK!'ers stonden te springenJij was er toch pas de laatste 10 minuten van Geck-Oquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:12 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja podver, ik heb tijdens Geck-o hele tijd bij ze gestaan en bij 16meter en robuust!
Volgende keer wat meer stampjes samen plaatsen, had wat opstartproblemen die ik daarna dik heb ingehaald
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |