Held!quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:33 schreef Geck-o het volgende:
Was erg vet om te draaien op Decibel! Thanks voor de vette reacties
After was ook erg leuk, lekker ouwe saifammetjes en mauro picotto tracks gedraaid, heerlijk! Hoogtepunt natuurlijk DJ Krulliewullie die Nobody Is Perfect draait
Oh, en![]()
![]()
pff en ik denken dat het aan mij lag! ik dans zelf niet als een malloot en weet me ruimte goed te benutten, maar nu idd hier op decibel en emporium en 7th sunday meegemaakt dat stilstaande saaierds me zaten te porren!quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:38 schreef InGebruik het volgende:
Vette afterparty hoor ik alweer! Knap geregeld met de dj's.
Wat me trouwens ook opviel op de grootste drie festivals die ik bezocht heb deze zomer (Emporium, Defqon en Decibel) is dat het stilstaande publiek de mensen die wel losgaan tegenwoordig ook erop aanspreken, met een elleboog in de rug porren of zelfs de hele tijd zand tegen je benen aan schoppen. Voorheen maakte het mij niet heel veel uit als er iemand niet los wilde gaan, ik bleef toch wel knallen. Maar nu proberen ze het ook voor andere te verpesten, behoorlijk vervelend.
Gelukkig ging het in de H4L, Euphoria (vooraan) en met name de Loudness wel lekker los met goede sfeer!
Haha, ff het accountje uit de antiekkast gehaald.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:33 schreef Geck-o het volgende:
Was erg vet om te draaien op Decibel! Thanks voor de vette reacties
After was ook erg leuk, lekker ouwe saifammetjes en mauro picotto tracks gedraaid, heerlijk! Hoogtepunt natuurlijk DJ Krulliewullie die Nobody Is Perfect draait
Oh, en![]()
![]()
Dan keer je je om en zeg je "Come at me bro".quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:45 schreef Deceit het volgende:
[..]
pff en ik denken dat het aan mij lag! ik dans zelf niet als een malloot en weet me ruimte goed te benutten, maar nu idd hier op decibel en emporium en 7th sunday meegemaakt dat stilstaande saaierds me zaten te porren!
Nogal logisch, daar staan mensen die voor de muziek komen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:38 schreef InGebruik het volgende:
Vette afterparty hoor ik alweer! Knap geregeld met de dj's.
Wat me trouwens ook opviel op de grootste drie festivals die ik bezocht heb deze zomer (Emporium, Defqon en Decibel) is dat het stilstaande publiek de mensen die wel losgaan tegenwoordig ook erop aanspreken, met een elleboog in de rug porren of zelfs de hele tijd zand tegen je benen aan schoppen. Voorheen maakte het mij niet heel veel uit als er iemand niet los wilde gaan, ik bleef toch wel knallen. Maar nu proberen ze het ook voor andere te verpesten, behoorlijk vervelend.
Gelukkig ging het in de H4L, Euphoria (vooraan) en met name de Loudness wel lekker los met goede sfeer!
Niet iedereen is 3 meter breed hequote:Op maandag 22 augustus 2011 00:41 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dan keer je je om en zeg je "Come at me bro".
Dat hoeft ook niet, Ligt eraan 'hoe' je het zegtquote:
Haha Tartaros op 1.03quote:
Is vaak zo hoor. Main zijn de dagjesmensen die niets gewend zijn en de betere muziek niet eens opzoeken omdat zie die niet kennen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:38 schreef InGebruik het volgende:
Die hashtagtwitter:Theracords twitterde op maandag 22-08-2011 om 10:00:45FREE RELEASE!! "Geck-o - 2-1" Download the WAV or 320 kbps MP3 @ www.theracords.com @geckoNL #dennisbergkamp #wespelennogofficieel20seconden reageer retweet
Monsterdikke plaat die van Radical Redemption (die kicksquote:
Dat einde... Geweldig!quote:
Yep, ook gezien!quote:
Dit inderdaad.quote:Op maandag 22 augustus 2011 07:42 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, Ligt eraan 'hoe' je het zegt
Doe mij maar het origineelquote:
Die doet mij dan weer helemaal niksquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:30 schreef T_Killer het volgende:
Monsterdikke plaat die van Radical Redemption (die kicks). Op de Qontinent ook nog gehoord.
Intro is leuk, maar de climax is jammer. Dus wat Poiuytr zegtquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |