Moet je maar eens kijken op de meer NSFW videositesquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:18 schreef StM het volgende:
Zo staat het wel heel erg bekend ja. Ik ben er ooit op gewezen en had echt zoiets van WTF is datMaar wel gek doen + EDM dus wie weet is het wat voor T-Force. En ik vraag me af of het niet in de verhalen veel erger gemaakt wordt als dat het daadwerkelijk is.
pm, ik weet niet waar ik moet zoekenquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:20 schreef robuust89 het volgende:
Moet je maar eens kijken op de meer NSFW videosites
Tja, ik vrees dat het idd niet de beste vakantie bestemming is, als je reeds een vriendin hebtquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:20 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Moet je maar eens kijken op de meer NSFW videosites
Ben ook bang van niet, neequote:Op maandag 22 augustus 2011 14:49 schreef StM het volgende:
Tja, ik vrees dat het idd niet de beste vakantie bestemming is, als je reeds een vriendin hebt
Burning manquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:06 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ben ook bang van niet, nee![]()
Ach, dan over een paar jaar maar naar Burning Man Festival
Ik weet niet welke sites jullie zien maar de foto's die Google personalized search mij laat zien zien er best leuk uit hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:35 schreef T-Force het volgende:
[..]
pm, ik weet niet waar ik moet zoeken
Edit: OK, WTF, dat gaat 'm niet worden![]()
Leeeerooooy Jenkiiiiinssssquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:34 schreef NLS04 het volgende:
+ Tilburgse campinggasten van the Qontinent gewoon weer present![]()
Dan moet je even in het kazantip topic kijken, daar stonden iig links naar filmpjesquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:15 schreef 16meter het volgende:
Zie ook weinig schokkends behalve wat blote tieten etc..
Welke feesten zijn dit dan? Intens? Rebirth? Vind Decibel heel vet maar wel erg groot, misschien ook wel te. Binnenkort weer naar de matrix @ Rawquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:42 schreef 16meter het volgende:
Ik ga ook wat meer kleine feestjes voor 15-20 euro pakken. Het hele massale boeit me steeds minder en het wordt me eigenlijk ook te duur.
Nog een tijdje bij de main gestaan met wat bekenden... wel gezellig, maar ik moet echt m'n best doen om nog enigzins los te gaan op die muziek. Contrast met Loudness area was enorm.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
PP lijken echt geen enkele vorm van eigen creativiteit meer te bezitten.
Zie sigquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:50 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze een stuk betere producties
Ik vind deze nou niet echt getuigen vóór eigen creativiteit, het is gewoon een remix door hem iets versnellen en hun kicks eronder.quote:
Nee die remix is mss een minder voorbeeld, maar ik vind het een lekker nummer. Maar sowieso geldt DV's signature voor veel dingen tegenwoordig.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik vind deze nou niet echt getuigen vóór eigen creativiteit, het is gewoon een remix door hem iets versnellen en hun kicks eronder.
Maar point taken,ik vond hun eerste paar releases ook vet
Zo heb ik dat inderdaad ook ervaren. De eerste keer dat ik FOK!'ers zag was volgens mij op Decibel 2010. Voelde een beetje apart, je spreekt mensen aan die je gewoon helemaal niet kent, maar dat gevoel was helemaal niet nodig. Nu ik wat meer FOK!'ers ken en ik jullie ook wat vaker op feesten zie, is het altijd beregezellig!quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:12 schreef T-Force het volgende:
Toen ik erbij kwam op Hardbass 2009 werd ik openlijk ontvangen en dit is eigenlijk alleen maar beter geworden. Ik kijk ook echt uit naar meets die tegenwoordig niet eens meer afgesproken hoeven te worden. Gewoon de zaal in lopen beetje links-voor, rechts-voor, middenvoor en je komt mekaar vanzelf tegen![]()
Hulde voor alle party animals hier
Fijn nummer iddquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:50 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze een stuk betere producties
Hier in de buurt, Rijssen, heb je om de 3 maand DangerouzMind.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:31 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Welke feesten zijn dit dan? Intens? Rebirth? Vind Decibel heel vet maar wel erg groot, misschien ook wel te. Binnenkort weer naar de matrix @ Raw
Nee, dat niet. Stond tijdens Geck-o denk een meter of 15 voor de booth in het midden. Niemand met een bekend gezicht gezien, maar heb ook maar zelden een foto van de meeste van jullie gezien.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:59 schreef em-dee-em-aa het volgende:
@ Levitas en InGebruik waren jullie ook at de Fok! meet op Decibel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |