abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:23:34 #251
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_101035914
quote:
Coone-filmpje; niet geklikt.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_101036007
quote:
Gangstaaaa brotherr
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:34:19 #253
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_101036252
Zo ook weer boven water. Laat ik beginnen met welgemeende excuses aan T-F & KW voor het toch niet verschijnen op de after. Rond 10 uur was iedereen nog pro en ging het helemaal gebeuren maar in een half uur was de fitheid afgenomen en pijntjes toegenomen waardoor de meerderheid van de groep toch niet meer zo enthousiast was. Democratie ditdatzuszo. Wel mooi dat het toch leuk en gezellig is geweest want ik vond het echt een super-initiatief ^O^

Dan wat betreft Decibel. Ik vond het een heel aardig festival en heb me prima vermaakt maar als ik het geheel vergelijk met andere festivals (en prijzen) dan weet ik wel dat dit niet het beste festival van het jaar was voor mij. Daarvoor is het voor mij persoonlijk allemaal net iets te massaal. Er zijn teveel lopers in de area's en door de grote afstanden tussen de vele area's ben je zelf ook weer veelsteveel aan het lopen. Ben blij dat ik de ervaring nu heb meegemaakt (1x decibel pas.. :o ) maar denk dat ik (zoals ik het nu zie) volgend jaar toch weer voor andere feesten kies. 40.000+ feesten zijn waarschijnlijk gewoon niet echt mijn ding >:O

Trouwens dit is ook goed moment om props te geven voor alle aanwezige fokkers. Sinds begin 2008 is de groep alleen maar groter geworden en elke keer is het weerzien weer hartelijk en wordt er nog steeds volop party gemacht. _O_

Mooie momenten decibel 2011:

+ mevrouw die mijn telefoon opraapt voordat ie als visvoer in de rand van de vloer in de euphoria area verdwijnt ^O^
+ Mevrouw Rippert die ondanks zere knie keihard losgaat op under attack ^O^
+ Tilburgse campinggasten van the Qontinent gewoon weer present ^O^
+ Sfeer tijdens de 2-1 van Dennis Bergkamp :7

quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:52 schreef poiuytr het volgende:

Laatste jaren hebben wij hier (incl. mezelf) Showtek aardig belachelijk gemaakt maar het nummer hierboven bewijst voor mij dat de jongens het toch niet verleerd zijn. Perfecte muziek om een feest lekker te openen :)
Volgens mij heb ik zelfs op de dranghekken gestaan tijdens deze plaat op de preparty van the Qontinent :@
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_101036521
Ik ga ook wat meer kleine feestjes voor 15-20 euro pakken. Het hele massale boeit me steeds minder en het wordt me eigenlijk ook te duur.

Nog een tijdje bij de main gestaan met wat bekenden... wel gezellig, maar ik moet echt m'n best doen om nog enigzins los te gaan op die muziek. Contrast met Loudness area was enorm.
pi_101036766
Er is weer een nieuwe "Wake you from your boredom". Enjoy! :Y)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101036969
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:50 schreef Mind.Illusion het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tracklist klopt niet, na Upgrade The Noize komt een The Machine nummer waarvan ik de titel zo 123 niet weet.

1e 4 nummers heb ik trouwens maar overgeslagen :@

quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:23 schreef mstx het volgende:

[..]

Coone-filmpje; niet geklikt.
Filmpje was de moeite wel waard, feest waarschijnlijk niet c_/
pi_101037103
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Tracklist klopt niet, na Upgrade The Noize komt een The Machine nummer waarvan ik de titel zo 123 niet weet.

1e 4 nummers heb ik trouwens maar overgeslagen :@

[..]

Filmpje was de moeite wel waard, feest waarschijnlijk niet c_/
Je hebt gelijk :D Thnx!
pi_101037120
ohh dominator anthem staat op het decibel album :D
hou zo van dat lied..
pi_101037339
quote:
Ik vind het best een gave trailer. Er wordt een bepaalde sfeer neergezet (of in ieder geval, dat wordt geprobeerd), en wat mij betreft is dat wel gelukt.
Weet nog niet of ik erheen ga. Als ik het zo zie, zou ik in oktober vrijwel elke week een feest hebben, en dan gaan andere feesten toch voor. Waarschijnlijk ga ik het beperken tot 25 YRS The Prophet en Thrillogy
pi_101037426
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:34 schreef NLS04 het volgende:
Zo ook weer boven water. Laat ik beginnen met welgemeende excuses aan T-F & KW voor het toch niet verschijnen op de after. Rond 10 uur was iedereen nog pro en ging het helemaal gebeuren maar in een half uur was de fitheid afgenomen en pijntjes toegenomen waardoor de meerderheid van de groep toch niet meer zo enthousiast was. Democratie ditdatzuszo. Wel mooi dat het toch leuk en gezellig is geweest want ik vond het echt een super-initiatief ^O^
Maakt niet uit joh! We proberen volgend jaar weer zoiets te organiseren denk ik, dus probeer er dan maar bij te zijn ^O^
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:34 schreef NLS04 het volgende:
Trouwens dit is ook goed moment om props te geven voor alle aanwezige fokkers. Sinds begin 2008 is de groep alleen maar groter geworden en elke keer is het weerzien weer hartelijk en wordt er nog steeds volop party gemacht. _O_
Toen ik erbij kwam op Hardbass 2009 werd ik openlijk ontvangen en dit is eigenlijk alleen maar beter geworden. Ik kijk ook echt uit naar meets die tegenwoordig niet eens meer afgesproken hoeven te worden. Gewoon de zaal in lopen beetje links-voor, rechts-voor, middenvoor en je komt mekaar vanzelf tegen :D
Hulde voor alle party animals hier *O*
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:13:09 #261
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_101037453
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:42 schreef 16meter het volgende:
Ik ga ook wat meer kleine feestjes voor 15-20 euro pakken. Het hele massale boeit me steeds minder en het wordt me eigenlijk ook te duur.
Join the club. :W Ben uit principe niet naar DB gegaan omdat het zo duur was. :s)

Komende vrijdag een ¤8 HS-feestje in mijn hometown O-)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_101037493
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:50 schreef Mind.Illusion het volgende:

SPOILER
Lekkerrrrrrrr
pi_101037566
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:13 schreef mstx het volgende:

[..]

Join the club. :W Ben uit principe niet naar DB gegaan omdat het zo duur was. :s)

Komende vrijdag een ¤8 HS-feestje in mijn hometown O-)
Twijfel erover. Vorige keer was het wel errug rustig. Maar Luna is gewoon top bezig. Draait lekker gevarieerd altijd....
Zal op de dag zelf komen dat er iets besloten wordt...
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_101037648
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_101037703
Ik had gister een kater jonge :( terwijl ik alleen water en 1 cola op had.

quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:01 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Je hebt gelijk :D Thnx!
Twisty twisty twisty balls :9~

Vandaag heb ik weer zo'n dag dat ik zin heb om zelf wat te maken, maar dan start ik het programma op en raak ik verdwaald in de 9999 knoppen :(

Heb jij al wat gemaakt wat je kan laten horen?
pi_101037726
quote:
quote:
AOAOAAAAAAARGH! [4x]
:+
pi_101037835
Ik wil terug naar Sziget :( Iedereen die een hele brede muzieksmaak heeft en 1 week lang gek wil doen MOET daar gewoon een keer naartoe O+
pi_101038183
Dit word gewoon episch. Over 2 weken jarig. En reken maar van yes dat me buren last van me zullen hebben. Moet maar alvast beginnen met downloaden voor op cd te zetten. Iemand must haves om te downloaden :)?
pi_101038308
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik had gister een kater jonge :( terwijl ik alleen water en 1 cola op had.

[..]

Heb jij al wat gemaakt wat je kan laten horen?
Je bedoeld qua produceren?
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:41:57 #270
296234 benniesnugger
Stiekem toch wel snugger
pi_101038369
Decibel vond ik persoonlijk dan weer top. Goede muziek gehoord, veel bekenden gezien. Ondanks de prijs zal ik er eerder voor kiezen om hier heen te blijven gaan dan naar een Defqon. Het is toch een beetje een thuisfeestje.

Eenmaal binnen meteen naar de Loudness gelopen. Daar het laatste half uur Titan nog meegepakt en daarna ff de fok meet opgezocht bij Geck-o. Toen Geck-o afgelopen was even gaan lopen. Over de main, nog snel de groepsfoto meegemaakt, maar toen ook meteen doorgelopen naar Pussy Lounge. Daar wat bekenden tegengekomen en toen via de Euphoria naar Back2School gegaan. Daar even gezeten om bij te komen. Uiteindelijk wat bekenden opgezocht op de main. Toen kwamen Zany & Max Enforcer. Eerste nummer dat ze draaiden was een remix van Sky full of Lighters en het tweede nummer was het geweldige anthem. Zelfs een maat die eigenlijk nooit mee naar feesten gaat vond het een k*tnummer. Snel weggevlucht om ff te eten en toen door naar de loudness. Daar was het spijtig dat het geluid opeens een stuk zachter ging tijdens G4H. Sfeer was wel geweldig. Hierna wou de rest van de group naar Pussy Lounge. Toen ben ik in mijn eentje nog maar even blijven hangen voor Avio. Na een half uur de rest opgezocht en nog even los gegaan tijdens Mental Theo. Toen dit afgelopen was besloten om zijn partner in crime op te zoeken, oftewel, afgesloten in de Remember met 100% Deepack. En ondanks dat het daar niet zo druk was, ook daar een geweldige sfeer. Ook lachen dat ze besloten om niet alleen hardstyle te draaien maar ook platen als Zombie Nation er tussen door te draaien.

Al met al heb ik zeker genoten op Decibel. Het is alleen jammer dat mijn schoenen zo ongelooflijk kut zaten dat ik al blaren had toen ik naar de ingang liep. Eigenwijs gewoon lekker doorgegaan en daar nu de gevolgen van. Maar dat wist ik toen al dus eigen schuld. En ik zou het zo weer doen.
pi_101038380
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:39 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Je bedoeldt qua produceren?
:Y

pm mag ook ;)
pi_101038813
Wie gaat er naar die A²LabelNight dan?
pi_101039300
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Twijfel erover. Vorige keer was het wel errug rustig. Maar Luna is gewoon top bezig. Draait lekker gevarieerd altijd....
Zal op de dag zelf komen dat er iets besloten wordt...
Wel jammer dat Luna het nodig vond om Wake up the draaien @ Pussy Lounge. Die plaat past niet binnen het Pussy Lounge sfeertje en hij (als Minus is More man) hoort dat soort shit al helemaal niet te draaien. :N

quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:25 schreef T-Force het volgende:
Ik wil terug naar Sziget :( Iedereen die een hele brede muzieksmaak heeft en 1 week lang gek wil doen MOET daar gewoon een keer naartoe O+
Hele goede verhalen gehoord. Misschien volgend jaar...
pi_101039435
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:25 schreef T-Force het volgende:
Is Kazantip dan ook niet iets voor jou? :)
pi_101039519
Kazantip is toch dat sex & drugsfeest.. bah
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')