Coone-filmpje; niet geklikt.quote:
Gangstaaaa brotherrquote:
Volgens mij heb ik zelfs op de dranghekken gestaan tijdens deze plaat op de preparty van the Qontinentquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:52 schreef poiuytr het volgende:
Laatste jaren hebben wij hier (incl. mezelf) Showtek aardig belachelijk gemaakt maar het nummer hierboven bewijst voor mij dat de jongens het toch niet verleerd zijn. Perfecte muziek om een feest lekker te openen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
Er is weer een nieuwe "Wake you from your boredom". Enjoy!
Tracklist klopt niet, na Upgrade The Noize komt een The Machine nummer waarvan ik de titel zo 123 niet weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1e 4 nummers heb ik trouwens maar overgeslagenFilmpje was de moeite wel waard, feest waarschijnlijk nietquote:![]()
Je hebt gelijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Tracklist klopt niet, na Upgrade The Noize komt een The Machine nummer waarvan ik de titel zo 123 niet weet.
1e 4 nummers heb ik trouwens maar overgeslagen
[..]
Filmpje was de moeite wel waard, feest waarschijnlijk niet![]()
Ik vind het best een gave trailer. Er wordt een bepaalde sfeer neergezet (of in ieder geval, dat wordt geprobeerd), en wat mij betreft is dat wel gelukt.quote:
Maakt niet uit joh! We proberen volgend jaar weer zoiets te organiseren denk ik, dus probeer er dan maar bij te zijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:34 schreef NLS04 het volgende:
Zo ook weer boven water. Laat ik beginnen met welgemeende excuses aan T-F & KW voor het toch niet verschijnen op de after. Rond 10 uur was iedereen nog pro en ging het helemaal gebeuren maar in een half uur was de fitheid afgenomen en pijntjes toegenomen waardoor de meerderheid van de groep toch niet meer zo enthousiast was. Democratie ditdatzuszo. Wel mooi dat het toch leuk en gezellig is geweest want ik vond het echt een super-initiatief![]()
Toen ik erbij kwam op Hardbass 2009 werd ik openlijk ontvangen en dit is eigenlijk alleen maar beter geworden. Ik kijk ook echt uit naar meets die tegenwoordig niet eens meer afgesproken hoeven te worden. Gewoon de zaal in lopen beetje links-voor, rechts-voor, middenvoor en je komt mekaar vanzelf tegenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:34 schreef NLS04 het volgende:
Trouwens dit is ook goed moment om props te geven voor alle aanwezige fokkers. Sinds begin 2008 is de groep alleen maar groter geworden en elke keer is het weerzien weer hartelijk en wordt er nog steeds volop party gemacht.![]()
Join the club.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:42 schreef 16meter het volgende:
Ik ga ook wat meer kleine feestjes voor 15-20 euro pakken. Het hele massale boeit me steeds minder en het wordt me eigenlijk ook te duur.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
Er is weer een nieuwe "Wake you from your boredom". Enjoy!
LekkerrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twijfel erover. Vorige keer was het wel errug rustig. Maar Luna is gewoon top bezig. Draait lekker gevarieerd altijd....quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:13 schreef mstx het volgende:
[..]
Join the club.Ben uit principe niet naar DB gegaan omdat het zo duur was.
![]()
Komende vrijdag een ¤8 HS-feestje in mijn hometown![]()
Twisty twisty twisty ballsquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:19 schreef robuust89 het volgende:
http://www.lololyrics.com/lyrics/16918#axzz1Vkoelsnz
Yeah, approved
quote:AOAOAAAAAAARGH! [4x]
Je bedoeld qua produceren?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik had gister een kater jongeterwijl ik alleen water en 1 cola op had.
[..]
Heb jij al wat gemaakt wat je kan laten horen?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:39 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Je bedoeldt qua produceren?
Wel jammer dat Luna het nodig vond om Wake up the draaien @ Pussy Lounge. Die plaat past niet binnen het Pussy Lounge sfeertje en hij (als Minus is More man) hoort dat soort shit al helemaal niet te draaien.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Twijfel erover. Vorige keer was het wel errug rustig. Maar Luna is gewoon top bezig. Draait lekker gevarieerd altijd....
Zal op de dag zelf komen dat er iets besloten wordt...
Hele goede verhalen gehoord. Misschien volgend jaar...quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:25 schreef T-Force het volgende:
Ik wil terug naar SzigetIedereen die een hele brede muzieksmaak heeft en 1 week lang gek wil doen MOET daar gewoon een keer naartoe
Is Kazantip dan ook niet iets voor jou?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:25 schreef T-Force het volgende:
Ik wil terug naar SzigetIedereen die een hele brede muzieksmaak heeft en 1 week lang gek wil doen MOET daar gewoon een keer naartoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |