Dat is verplicht als je bij Scantraxxxzxxzxz zit.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:17 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
'En die z achter gunz staat gewoon zo ultracool'
Je hebt nog gelijk ookquote:
Oh ik hoorde toevallig deze zin in de nummer op de radio. Wist niet dat het een algemene term was.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:26 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Geen flauw idee hoe je de link nou maakt eigenlijk. Een gun for hire is een gangbare uitdrukking voor een beroepsmoordenaar...waarom zouden G4H dat dan van Bruce Springsteen hebben?
Dan bij dezequote:Op donderdag 22 december 2011 10:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Oh ik hoorde toevallig deze zin in de nummer op de radio. Wist niet dat het een algemene term was.
Vond 'm overigens wel leuk gevondenquote:Op donderdag 22 december 2011 10:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Oh ik hoorde toevallig deze zin in de nummer op de radio. Wist niet dat het een algemene term was.
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:12 schreef max013 het volgende:
Voor iedereen die naast hardstyle liefhebber ook fanatiek supporter van zijn/haar voetbalclub is hier een heel vet liedje over the way of life van Ultras.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
Tadaa!Epische tracklist is epischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Doet mij teveel aan een jump nr denkenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:57 schreef Baronpilsener het volgende:
Mag ik even mijn hulde uitspreken over deze track? Dankuwel.
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
Tadaa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen.... DSTRCTN vind je niet vet maar je gooit wel 05. Brennan Heart – One Master Blade in je set
![]()
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Inderdaad jah!! Masterblade - gruwelijk track en One blade staat denk wel in m'n top 3 vetste hardstyle tracks. Simple as that!quote:Op donderdag 22 december 2011 18:57 schreef Sc0tTy het volgende:
Alleen.... DSTRCTN vind je niet vet maar je gooit wel 05. Brennan Heart – One Master Blade in je set
![]()
Zo zie je maar hoe erg smaken kunnen verschillen.... Ik vind et een van de slechtste platen ooit...quote:Op donderdag 22 december 2011 19:04 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Inderdaad jah!! Masterblade - gruwelijk track en One blade staat denk wel in m'n top 3 vetste hardstyle tracks. Simple as that!
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:15 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe erg smaken kunnen verschillen.... Ik vind et een van de slechtste platen ooit...
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:15 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe erg smaken kunnen verschillen.... Ik vind et een van de slechtste platen ooit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |