Dat is verplicht als je bij Scantraxxxzxxzxz zit.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:17 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
'En die z achter gunz staat gewoon zo ultracool'
Je hebt nog gelijk ookquote:
Oh ik hoorde toevallig deze zin in de nummer op de radio. Wist niet dat het een algemene term was.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:26 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Geen flauw idee hoe je de link nou maakt eigenlijk. Een gun for hire is een gangbare uitdrukking voor een beroepsmoordenaar...waarom zouden G4H dat dan van Bruce Springsteen hebben?
Dan bij dezequote:Op donderdag 22 december 2011 10:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Oh ik hoorde toevallig deze zin in de nummer op de radio. Wist niet dat het een algemene term was.
Vond 'm overigens wel leuk gevondenquote:Op donderdag 22 december 2011 10:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Oh ik hoorde toevallig deze zin in de nummer op de radio. Wist niet dat het een algemene term was.
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:12 schreef max013 het volgende:
Voor iedereen die naast hardstyle liefhebber ook fanatiek supporter van zijn/haar voetbalclub is hier een heel vet liedje over the way of life van Ultras.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
Tadaa!Epische tracklist is epischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Doet mij teveel aan een jump nr denkenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:57 schreef Baronpilsener het volgende:
Mag ik even mijn hulde uitspreken over deze track? Dankuwel.
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
Tadaa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen.... DSTRCTN vind je niet vet maar je gooit wel 05. Brennan Heart – One Master Blade in je set
![]()
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Inderdaad jah!! Masterblade - gruwelijk track en One blade staat denk wel in m'n top 3 vetste hardstyle tracks. Simple as that!quote:Op donderdag 22 december 2011 18:57 schreef Sc0tTy het volgende:
Alleen.... DSTRCTN vind je niet vet maar je gooit wel 05. Brennan Heart – One Master Blade in je set
![]()
Zo zie je maar hoe erg smaken kunnen verschillen.... Ik vind et een van de slechtste platen ooit...quote:Op donderdag 22 december 2011 19:04 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Inderdaad jah!! Masterblade - gruwelijk track en One blade staat denk wel in m'n top 3 vetste hardstyle tracks. Simple as that!
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:15 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe erg smaken kunnen verschillen.... Ik vind et een van de slechtste platen ooit...
quote:Op donderdag 22 december 2011 19:15 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe erg smaken kunnen verschillen.... Ik vind et een van de slechtste platen ooit...
Ditquote:Op donderdag 22 december 2011 20:16 schreef T-Force het volgende:
Masterblade is gaaf (origineel is wel 10x zo gaaf) en One Blade is echt heel mooi (die NC Remix is KLOTEUH!!)![]()
Verkrachten van toffe nummersquote:Op donderdag 22 december 2011 21:03 schreef eQuaL het volgende:
Uber lauw jeweetz
Aber ich gehe schlafen, morgen op wintersport
Lekker shufflen op die sneeuw, jeweetz:
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:03 schreef eQuaL het volgende:
Uber lauw jeweetz
Heb je gelijk in al is het niet heel verrassend.. Tuneboyquote:
De 27e pasquote:Op donderdag 22 december 2011 19:08 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat was die deadline voor de nls-tracklist?
Als dat deze week is vraag ik uitstel aan. Zoveel tijd heb ik nog niet en na vandaag heel wat gehoord te hebben wil ik best een gokje wagen (hoor af en toe iets lekker verborgen)
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:03 schreef eQuaL het volgende:
Uber lauw jeweetz
Uit mn hoofd de 27e...quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:45 schreef Levitas het volgende:
Oh ja.. Die NLS-mix voor dé titel van het jaar! Helemaal niet meer aan gedacht. Wanneer is de deadline?
Tot vanavond!quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:57 schreef haakon het volgende:
Mensen, fijne feestdagen enzo. Ik denk dat ik de eerste paar dagen niet in staat ben een fatsoenlijk antwoord te geven dus doei!
13-in-een-dozijn electro-achtige house met de gebruikelijk dubstep sounds ertussendoor.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:20 schreef Baronpilsener het volgende:
http://soundcloud.com/shilomusic
Spulletjes van Hoofdjagerz
Ik ga er niet eens op klikken, baron wat moet dat hier ? :pquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:23 schreef robuust89 het volgende:
[..]
13-in-een-dozijn electro-achtige house met de gebruikelijk dubstep sounds ertussendoor.
Het is van Hhz, genoeg redenquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:49 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens op klikken, baron wat moet dat hier ? :p
Dnow maar ik deed nog netjes offtopic tagquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:51 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Het is van Hhz, genoeg redenWat moet jouw docu shit hier?
Ben nog aan het luisteren maar The Constant vind ik tot dusver nog best oke hoorquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:23 schreef robuust89 het volgende:
[..]
13-in-een-dozijn electro-achtige house met de gebruikelijk dubstep sounds ertussendoor.
Binnenkort ook op hardstylefeesten te horen bij "experimentele" DJ's.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:20 schreef Baronpilsener het volgende:
http://soundcloud.com/shilomusic
Spulletjes van Hoofdjagerz
Na die eerste 2 haakte ik af, vandaarquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ben nog aan het luisteren maar The Constant vind ik tot dusver nog best oke hoorIn ieder geval geen popiejopievatogonzaleshouse, wat ik wel verwachtte. Wel enigszins standaard voorspelbare geluiden en effectjes ja, weinig verrassends in die zin.
quote:Zatox
Wild Motherfuckers -Bpm Track free download! Enjoy and merry christmas www.wtrns.fr/9w3r6P_t1wS6LuU
Masterblade is inderdaad gruwelijk en One Blade ookquote:Op donderdag 22 december 2011 19:04 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Inderdaad jah!! Masterblade - gruwelijk track en One blade staat denk wel in m'n top 3 vetste hardstyle tracks. Simple as that!
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:16 schreef T-Force het volgende:
Masterblade is gaaf (origineel is wel 10x zo gaaf) en One Blade is echt heel mooi (die NC Remix is KLOTEUH!!)![]()
Elements schopt kontquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |