Alleen het intro is anders hoor ik nuquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
TT![]()
wat voor versie is dat?
You're right. Ik weet het ook niet, maar wel een bazenplaatquote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Niet alleen de intro, overal zitten wat kleine verschillen, nieuwe mastering ofzo?
quote:
Ik ben nu in het stadium dat ik popiejopie Dubstep leuk vind dus Skrillex vind ik helemaal geweldigquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ T-force: Skrillex, for real??![]()
Dat heeft net zo weinig met dubstep te maken als BH met hardstyle. Rauw om het rauwe, er is zoveel betere dubstep..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg dat er niks van terecht komt, maar als er wel een FOK!ing partycommissie komt wil ik er graag inzitten. Die kleine afterparty organiseren was echt geweldig en tijd heb ik zatquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
nog 13 topics jongens! (en meisje)
Gaan we nog iets organiseren?![]()
Ik neem wel flugelflesjes mee, de dopjes zitten erop!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:43 schreef 16meter het volgende:
ik neem iig de bekertjes en limonadesiroop mee
heb ook nog een oude ghettoblaster op batterijen waar best wat geluid uitkomt, wil ik ook wel meenemen
En die dan op je neus zetten en adten maar!!! Vet koewlquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:51 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik neem wel flugelflesjes mee, de dopjes zitten erop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Ik at mijn flugelflesjes nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:00 schreef Koepert het volgende:
[..]
En die dan op je neus zetten en adten maar!!! Vet koewl
Doorzichtig ipv paars?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:51 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik neem wel flugelflesjes mee, de dopjes zitten erop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |