Hoor wie het zegtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Je voelt je nogal op je teentjes getrapt he?
Ik lees al een hele tijd mee, maar dat geklaag over bepaalde stroming binnen de hardstyle slaat gewoon nergens op. Ik probeer je niet in een hokje te duwen maar voor te houden dat het nergens op slaat om een bepaalde soort nummers constant te moeten afzeiken. Of kun je me echt keihard bewijzen dat mensen boven de 18 zulke nummers niet mooi horen te vinden?
En dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:52 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt
Zal ik iets lelijks zeggen over coldplay?
quote:
Misschien vinden 'we' het wel echt kleine-kinderenmuziek, zou ook nog kunnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nogmaals. Ik ben hier niet om te rellen/trollen.
Vind het gewoon triest dat je een bepaalde substroming af dient te zeiken om er hier bij te mogen horen. Ik vind een bepaald nummer goed en krijg de volle laag van de hele meute hier valt over me heen om te zeggen wat voor kleine-kinderenmuziek ik luisterZijn we niet wat oud om mensen belachelijk te maken om wat ze doen of luisteren?
edit: of je dat nummer kut of geweldig vindt laat ik in het midden, het gaat me om het hele principe eromheen.
Als je je leven zo kut vindt moet je er wat aan doen, in plaats van in het weekend te huilen. Waarom zou je jezelf er in je vrije tijd weer mee confronteren als je er juist bent om er niet aan te denken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Denk je niet dat hij juist probeert om een feeststemming in het nummer te brengen. Het werk/studie wordt vaak doordeweeks gezien als een sleur. In het weekend ga je los om de sleur te doorbreken.
Waarom zou je daar geen teksten over mogen schrijven voor een hardstyle nummer?
Weet je wat het probleem is? Je trekt het je allemaal erg persoonlijk aanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nogmaals. Ik ben hier niet om te rellen/trollen.
Vind het gewoon triest dat je een bepaalde substroming af dient te zeiken om er hier bij te mogen horen. Ik vind een bepaald nummer goed en krijg de volle laag van de hele meute hier valt over me heen om te zeggen wat voor kleine-kinderenmuziek ik luisterZijn we niet wat oud om mensen belachelijk te maken om wat ze doen of luisteren?
edit: of je dat nummer kut of geweldig vindt laat ik in het midden, het gaat me om het hele principe eromheen.
Om 16meter maar even te quoten:quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:51 schreef 16meter het volgende:
"over smaak valt niet te twisten"
"smaken verschillen"
verschrikkelijke dooddoeners..vooral in een discussietopic over muziek.
Tuurlijk trek ik het me persoonlijk aan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:57 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Weet je wat het probleem is? Je trekt het je allemaal erg persoonlijk aan
Jij wil verkondingen dat je het leuk vindt, ik wil verkondigen dat ik het slecht vind. Gelijke meningen toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Tuurlijk trek ik het me persoonlijk aan.
Als ik zo'n nummer leuk vind en dat ergens wil verkondigen (zoals iedereen dat met regelmaat in MUZ-topics doet) dan word ik hier uitgelachenHet is echt niet zo dat ik muziek van Thera Ran-D E-force of van Alpha² niet waardeer. Ik hou ook van de hardere substromingen, maar een melodieuzer nummer kan ik ook heel erg waarderen. Het zou fijn zijn als je dan toch min of meer in je waarde wordt gelaten.
De discussie gaat dan ook niet om melodieuze hardstyle, dat is namelijk iets heel anders.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik hou ook van de hardere substromingen, maar een melodieuzer nummer kan ik ook heel erg waarderen. Het zou fijn zijn als je dan toch min of meer in je waarde wordt gelaten.
Ik kan best begrijpen dat je een voorkeur hebt. Maar als er iemand komt verkondigen dat ie een bepaald nummer leuk vindt, moet diegene dan uitgelachen worden of als troll aangezien worden?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Jij wil verkondingen dat je het leuk vindt, ik wil verkondigen dat ik het slecht vind. Gelijke meningen toch?
Overigens gaat het er helemaal niet om of iets hard is of niet, want Ran-D vind ik (de laatste tijd) in hetzelfde hoekje vallen als Brennan Heart (het hoekje: "nummers die ik niet leuk vind"). Vroegah waren er gewoon veel meer nummers waar meer moeite in werd gestoken, met gevoel gemaakt door artiesten, die hun VST meester zijn en bereid zijn er moeite voor te doen. Daar hou ik namelijk wel van.
Wil er even mee aantonen dat ik een bredere muzieksmaak heb binnen de hardstyle, voor zover dat relevant kan zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:05 schreef mstx het volgende:
[..]
De discussie gaat dan ook niet om melodieuze hardstyle, dat is namelijk iets heel anders.
De grap is dat jij zelf met het woord trol aan kwam zettenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik kan best begrijpen dat je een voorkeur hebt. Maar als er iemand komt verkondigen dat ie een bepaald nummer leuk vindt, moet diegene dan uitgelachen worden of als troll aangezien worden?
[..]
Wil er even mee aantonen dat ik een bredere muzieksmaak heb binnen de hardstyle, voor zover dat relevant kan zijn.
Dat, en niets meer. Jij voelt je aangesproken omdat wij een nummer slecht vinden? Er is hier niemand die jou persoonlijk aanvalt...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Jij wil verkondingen dat je het leuk vindt, ik wil verkondigen dat ik het slecht vind. Gelijke meningen toch?
Dat ligt aan het nummer en aan de persoon.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik kan best begrijpen dat je een voorkeur hebt. Maar als er iemand komt verkondigen dat ie een bepaald nummer leuk vindt, moet diegene dan uitgelachen worden of als troll aangezien worden?
quote:[..]
Wil er even mee aantonen dat ik een bredere muzieksmaak heb binnen de hardstyle, voor zover dat relevant kan zijn.
Het gaat er niet om wat je mening is, het gaat erom hoe je die mening verkondigd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:13 schreef eQuaL het volgende:
[..]
De grap is dat jij zelf met het woord trol aan kwam zetten
[..]
Dat, en niets meer. Jij voelt je aangesproken omdat wij een nummer slecht vinden? Er is hier niemand die jou persoonlijk aanvalt...
Om te voorkomen dat ik voor troll word uitgemaakt...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:13 schreef eQuaL het volgende:
[..]
De grap is dat jij zelf met het woord trol aan kwam zetten
[..]
Dat, en niets meer. Jij voelt je aangesproken omdat wij een nummer slecht vinden? Er is hier niemand die jou persoonlijk aanvalt...
Wij hebben ook respect voor jouw MENING. Maar niet voor dat nummer, alleen jij haalt die 2 door elkaar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[..]
Om te voorkomen dat ik voor troll word uitgemaakt...
Ik respecteer een mening, maar heb dan ook respect voor de mijne, ookal is dat af en toe een nummer dat door het gros hier wordt gehaat. Dat is de strekking van mijn kant, thats all
Nogmaals, je hoeft die mening niet te delenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:18 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wij hebben ook respect voor jouw MENING. Maar niet voor dat nummer, alleen jij haalt die 2 door elkaar.
Volgens mij wordt dat ook niet gedaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
je hoeft die mening niet te delen
Nou om die hele rauwe hardstyle 'softer' te noemen...... Maar ik vind het ook allemaal maar niks eigenlijk. Zitten soms wat leuke tussen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:37 schreef TwenteFC het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de nieuwe hardstyle liedjes over het algemeen minder vind dan het oldskool spul?
Op de een of andere manier lijkt het wel of het softer wordt.
Das gewoon even een shout-out naar mij toe toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
"mdmable to shine"![]()
![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |