abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102939906
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 23:09 schreef Convict het volgende:
waar staat the listen now knop van de magic show ik kan hem niet vinden.......
Het duurt altijd van 20.00 tot 23.00 dus je bent weer te laat :D
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 00:25:01 #277
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_102942434
heb hem nu toch kunnen luisteren :D :9~ O+
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_102951393
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 21:24 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Hijs vet he :D
Hij ramt echt keihard door de speakers hier, wat een track _O_
pi_102953747
DID YOU ORDER THE CODE RED??
GODDAMN RIGHT I DID!

TUDUDUDUUU DUDUUDUDUU 8-)
pi_102955090
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 23:26 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Het duurt altijd van 20.00 tot 23.00 dus je bent weer te laat :D
Geef ff door dat hij niet steeds door de climaxen heen moet praten :r :r
pi_102955120
Back off back off and let me lose my mind!

Geen trololol, maar dat stukje tekst vind ik gewoon zo heerlijk :D 'rot op! en laat me lekker helemaal in het moment opgaan'
En als je dan op zo'n feest staat en gewoon alles even loslaat, al je kopzorgen laat gaan en niets anders doet dan gewoon keihard uit je plaat gaan is dat eigenlijk wel dé tekst die je moet hebben.
Daarom vind ik het ook een heldenplaat _O_
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_102955378
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Back off back off and let me lose my mind!

Geen trololol, maar dat stukje tekst vind ik gewoon zo heerlijk :D 'rot op! en laat me lekker helemaal in het moment opgaan'
En als je dan op zo'n feest staat en gewoon alles even loslaat, al je kopzorgen laat gaan en niets anders doet dan gewoon keihard uit je plaat gaan is dat eigenlijk wel dé tekst die je moet hebben.
Daarom vind ik het ook een heldenplaat _O_
Ken je Showtek - FTS? Die heeft ook zo'n mooie tekst waar ik elke keer weer kippenvel van krijg! I live for the weekend, I live for Hardstyle baby!! :D

wel trololo :P
pi_102955440
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:11 schreef T-Force het volgende:

[..]

Ken je Showtek - FTS? Die heeft ook zo'n mooie tekst waar ik elke keer weer kippenvel van krijg! I live for the weekend, I live for Hardstyle baby!! :D

wel trololo :P
Dat nummer vind ik minder.
Jammer dat er gewoon zoveel gehaat wordt op een deel van de hardstyle. In plaats van gewoon ingaan op de inhoud...
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_102955735
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:12 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Jammer dat er gewoon zoveel gehaat wordt op een deel van de hardstyle. In plaats van gewoon ingaan op de inhoud...
Ja sorry hoor, maar met zo'n tekst vragen ze erom. Zonder die lyrics was het nummer best lekker geweest, maar het moet allemaal weer zo popie-jopie gemaakt worden. Brennan Heart :r Wildstylez van nu :r
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:22:19 #285
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_102955807
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:12 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dat gehaat komt juist door de (ontbrekende) inhoud.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_102955900
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:20 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Ja sorry hoor, maar met zo'n tekst vragen ze erom. Zonder die lyrics was het nummer best lekker geweest, maar het moet allemaal weer zo popie-jopie gemaakt worden. Brennan Heart :r Wildstylez van nu :r
Hoezo vragen ze erom? Het is toch zo dat je op een feest gewoon alles even loslaat en gaat feesten. Waarom mag dat niet terugkomen in een nummer?
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:22 schreef mstx het volgende:

[..]

Dat gehaat komt juist door de (ontbrekende) inhoud.
Alsof elk nummer van Ran-D Alpha² of Thera bol staat van de diepgaande teksten :')

Nee, en dat hoeft dus ook niet.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_102955970
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:24 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Hoezo vragen ze erom? Het is toch zo dat je op een feest gewoon alles even loslaat en gaat feesten. Waarom mag dat niet terugkomen in een nummer?
Omdat dat voor 15-jarigen is. "mdmable to shine" :') :') :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ran-D Alpha²
Slecht voorbeeld
pi_102956123
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Omdat dat voor 15-jarigen is. "mdmable to shine" :') :') :')

[..]

Slecht voorbeeld
Lees eens welk stukje ik opnoemde. Geloof niet dat ik daar met mdmable to shine aan kom zetten.

Maar bestempel maar alles lekker ja :') Hardstyle moet inderdaad diepzinnig zijn. Het is dan ook typische muziek wat je aan het denken zet en een fylosofisch gedachtegoed.
Ik snap de haat tegen zulke nummers niet.

Maargoed, waar ik 90% van de tijd los kan gaan, kunnen jullie dus maar 50%, want de rest is toch voor 15-jarigen als ik jullie moet geloven.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_102956353
Het hoeft niet diepzinning te zijn.. sterker nog, onzinteksten kunnen juist wel grappig zijn (dikke bleek) maar die emoteksten zijn om te huilen.

"Forget about mondays to fridays, Cuz I be working like a slave" :') Het leven is zwaar hoor matties jeweet.
pi_102956413
Maar het is wel zo.. Hele week werken/studeren/whatever, in 't weekend lekker feesten, je mind verliezen en MDMAble to snine jwz.
pi_102956444
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:30 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Lees eens welk stukje ik opnoemde. Geloof niet dat ik daar met mdmable to shine aan kom zetten.

Maar bestempel maar alles lekker ja :') Hardstyle moet inderdaad diepzinnig zijn. Het is dan ook typische muziek wat je aan het denken zet en een fylosofisch gedachtegoed.
Ik snap de haat tegen zulke nummers niet.
Ik denk dat je wel snapt wat we bedoelen maar ons maar al te graag weg wil zetten als hokjesdenkers...toch jammer.

quote:
Maargoed, waar ik 90% van de tijd los kan gaan, kunnen jullie dus maar 50%, want de rest is toch voor 15-jarigen als ik jullie moet geloven.
Good for you!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:39:14 #292
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_102956505
quote:
50% is wel erg optimistisch. Ligt natuurlijk ook aan het event, maar bij Qlimax bijvoorbeeld is het aantal nummers dat voor 15-jarigen is bestemd eerder 90%.
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_102956542
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Het hoeft niet diepzinning te zijn.. sterker nog, onzinteksten kunnen juist wel grappig zijn (dikke bleek) maar die emoteksten zijn om te huilen.

"Forget about mondays to fridays, Cuz I be working like a slave" :') Het leven is zwaar hoor matties jeweet.
Denk je niet dat hij juist probeert om een feeststemming in het nummer te brengen. Het werk/studie wordt vaak doordeweeks gezien als een sleur. In het weekend ga je los om de sleur te doorbreken.
Waarom zou je daar geen teksten over mogen schrijven voor een hardstyle nummer?
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:37 schreef Levitas het volgende:
Maar het is wel zo.. Hele week werken/studeren/whatever, in 't weekend lekker feesten, je mind verliezen en MDMAble to snine jwz.
Garppig.
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:37 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Ik denk dat je wel snapt wat we bedoelen maar ons maar al te graag weg wil zetten als hokjesdenkers...toch jammer.

[..]

Good for you!
Je voelt je nogal op je teentjes getrapt he?
Ik lees al een hele tijd mee, maar dat geklaag over bepaalde stroming binnen de hardstyle slaat gewoon nergens op. Ik probeer je niet in een hokje te duwen maar voor te houden dat het nergens op slaat om een bepaalde soort nummers constant te moeten afzeiken. Of kun je me echt keihard bewijzen dat mensen boven de 18 zulke nummers niet mooi horen te vinden?
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:39 schreef mstx het volgende:

[..]

50% is wel erg optimistisch. Ligt natuurlijk ook aan het event, maar bij Qlimax bijvoorbeeld is het aantal nummers dat voor 15-jarigen is bestemd eerder 90%.
Maar wel een aantal FOK!kers die in de wachtrij staan om kaartjes te kopen. Kun je uitleggen waarom?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_102956594
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Maar wel een aantal FOK!kers die in de wachtrij staan om kaartjes te kopen. Kun je uitleggen waarom?
Fout! Een aantal FOK!'ers dat al een kaartje heeft!
pi_102956614
quote:
Levitas heeft nu eenmaal geen smaak :{w
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:43:10 #296
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_102956659
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:41 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Levitas heeft nu eenmaal geen smaak :{w
Aangezien hij reviews voor zijn site schrijft heeft hij een geldige reden. Een review van Qlimax zorgt voor veel bezoekers (15-jarigen die nog niet mogen).
👾
pi_102956663
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:41 schreef Levitas het volgende:

[..]

Fout! Een aantal FOK!'ers dat al een kaartje heeft!
Stonden* Maargoed, kom je nog met uitleg...?

quote:
12s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:43 schreef mstx het volgende:

[..]

Aangezien hij reviews voor zijn site schrijft heeft hij een geldige reden. Een review van Qlimax zorgt voor veel bezoekers (15-jarigen die nog niet mogen).
Geloof niet dat hij de enige FOK!ker is die een kaartje kocht :)

Ik ben hier trouwens niet om te rellen. Wil gewoon duidelijk over de keuze waarom bepaalde stromingen zogenaamd afgezeken MOETEN worden in dit topic, omdat je er anders blijkbaar niet bijhoort.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_102956703
quote:
Je voelt je nogal op je teentjes getrapt he?
Ik lees al een hele tijd mee, maar dat geklaag over bepaalde stroming binnen de hardstyle slaat gewoon nergens op. Ik probeer je niet in een hokje te duwen maar voor te houden dat het nergens op slaat om een bepaalde soort nummers constant te moeten afzeiken. Of kun je me echt keihard bewijzen dat mensen boven de 18 zulke nummers niet mooi horen te vinden?
Ik voel me helemaal niet op mijn tenen getrapt! Het zal mij een worst wezen wat jij vindt, maar zoals je hier discussieert komt op mij over als een troll, of in elk geval iemand niet wil geloven dat andere mensen niet zo van mainstream houden...
pi_102956751
Ik lach ook de ballen uit m`n broek.. Hahaha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')