Wil een 'takes arrow to the knee' joke maken, maar is luiquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:41 schreef em-dee-em-aa het volgende:
De nieuwe van Heady Heady Headhunterz:
You used to be a Dj like him, but then you took an arrow to the knee?quote:Op woensdag 28 december 2011 10:59 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wil een 'takes arrow to the knee' joke maken, maar is lui
I used to produce good music, but then I took an arrow to the knee.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
You used to be a Dj like him, but then you took an arrow to the knee?
Of iets dergelijks?
zegt mij ook allemaal niks...quote:Op woensdag 28 december 2011 10:59 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wil een 'takes arrow to the knee' joke maken, maar is lui
Ik speel geen Skyrim dus de herkenbaarheid van de melo (waar dit nummer het van moet hebben) mist hier .....
(net als de plank die hij hoort te slaan)
JAY!quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 11:30 schreef robuust89 het volgende:
[..]
I used to produce good music, but then I took an arrow to the knee.
Zelda toch ook al een (paar) keer?quote:Op woensdag 28 december 2011 11:31 schreef 16meter het volgende:
[..]
zegt mij ook allemaal niks...
Verwijzingen naar spelletjes in tracks.. tja.
Freqz - My Awakeningquote:Op woensdag 28 december 2011 13:33 schreef Da_Ripper het volgende:
Zelda toch ook al een (paar) keer?
Haha, ik vind het al goed dat je mee hebt gedaan. Ik heb de mix geluisterd en vond hem goed. Maar ik was te lui om ook maar de moeite te nemen om (een deel van) die hele lijst samen te stellen.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:42 schreef T_Killer het volgende:
Ben ik gewoon laatste geeindigd in de competitie?
De intro heeft me overduidelijk de das omgedaan.
Baron P: Gefeliciteerd met deze eer.
Betekent dit nu dat ik per definitie alle HS discussies verlies?
Zou ook heen, maar helaas waren 2 afhaakersquote:Op maandag 26 december 2011 17:01 schreef haakon het volgende:
Vanavond https://partyflock.nl/party/209299:Jingle_Bangin_Bells.html
Zal het vast gaan worden.quote:Op maandag 26 december 2011 19:56 schreef 16meter het volgende:
Headhunterz
Scantraxx
Unleashed
Magic Show
denk ik dan he
Niet als ik het met je eensch benquote:Op woensdag 28 december 2011 13:42 schreef T_Killer het volgende:
Betekent dit nu dat ik per definitie alle HS discussies verlies?
Ja. Maar dan vind ik dat soort eisen nog steeds een beetje.. Eigenaardig. Aanpassen moet je ook kunnen, zelfs als grote act.quote:
Op zich weer een lekker plaatje. Benieuwd hoe deze in hogere kwaliteit of live klinkt!quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:41 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik vind hem leuk![]()
HHZ is wat mij betreft een stuk beter bezig als eerder dit jaar waar hij nog met bagger als "From Within" "Disrespect" en "The Message is Hardstyle" aan kwam zetten
Hij opende ermee afgelopen zondag in de matrixxquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:41 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik vind hem leuk![]()
HHZ is wat mij betreft een stuk beter bezig als eerder dit jaar waar hij nog met bagger als "From Within" "Disrespect" en "The Message is Hardstyle" aan kwam zetten
Jupquote:Op woensdag 28 december 2011 13:57 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Haha, ik vind het al goed dat je mee hebt gedaan. Ik heb de mix geluisterd en vond hem goed. Maar ik was te lui om ook maar de moeite te nemen om (een deel van) die hele lijst samen te stellen.![]()
Maar ja, je verliest nu wel alle discussies, ja.
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:42 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Niet als ik het met je eensch ben
Cker weten, wat een stel softe josti's zijn dat geworden. Ik ga naar XQ NC en ik schrok wel even toen ik die 2 idioten op de line up zag staan. Kan ik mooi een uur pauze houden.quote:Op zondag 25 december 2011 12:27 schreef Baronpilsener het volgende:
DBSTF zou ik m'n nest sowieso al niet meer voor uit komen... Kut act.
quote:Fear.FM Awards - The Results
It has been a night of madness but unfortunately all good things come to an end. The results are in and the awards have been handed out. Fear.FM congratulates all winners with this amazing accomplishment and hope you all have enjoyed tonights show. Fear.FM now proudly presents the Fear.FM Awards winners:
The Results
Most Popular Hardstyle Artist: Zatox
Most Popular Hardstyle Label: Scantraxx
Most Popular Hardstyle Album: Coone - The Challenge
Most Popular Hardstyle Resident: The Magic Show
Most Popular Hardcore Artist: Angerfist
Most Popular Hardcore Label: Neophyte Records
Most Popular Hardcore Album: Angerfist - Retaliate
Most Popular Hardcore Resident: Ian Fox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |