Moet die jonge wel even z'n sig aanpassen!quote:Op maandag 26 december 2011 21:28 schreef T-Force het volgende:
Da_Ripper in 't zwart![]()
![]()
Maar inderdaad mee eens!
Kut jah, en ik haat dit soort dingen ...quote:Op maandag 26 december 2011 21:41 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Moet die jonge wel even z'n sig aanpassen!
life will never be the same againquote:Op maandag 26 december 2011 22:11 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Kut jah, en ik haat dit soort dingen ...
Vet, ga je in september weer?quote:Op maandag 26 december 2011 23:05 schreef Levitas het volgende:
Zo, kerst zit er weer op. Nu lekker slapen, om morgen m'n ouders naar Schiphol te brengen. Even vakantie naar Australië geboekt -> Kevin 3 weken alleen thuis.
En, het zou zo maar kunnen dat ze bij Code Black in het vliegtuig zitten. Die vliegt morgen ook naar Sydney
x2.quote:
Mission accomplishedquote:Op maandag 26 december 2011 15:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Hey NLS, nog bedankt voor die mix van je hè!![]()
Wil eigenlijk afwassen/(kleren) opruimen, stofzuigen e.d. maar ik krijg geen werk gedaan hiero![]()
Sta alleen maar te swingen, stampen & springen
Complimenten voor de mix btwquote:Op dinsdag 27 december 2011 09:54 schreef NLS04 het volgende:
[..]
x2.
[..]
Mission accomplished![]()
Mensen die nog een poging willen wagen om de felbegeerde titel hardstyle kenner van het jaar binnen te slepen.. Jullie kunnen nog tot vanavond 1800 lijstjes opsturen!
Ik ga 31 januari. Tot minimaal juli. Wellicht zomervakantie eraan vast plakken en hopelijk ook DQ AUquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vet, ga je in september weer?
Code Black kende ik niet goed, maar hoorde het net hier (goed!):
Wanneer kunnen we de uitslag verwachten oppermeester NLS?quote:Op dinsdag 27 december 2011 09:54 schreef NLS04 het volgende:
Mensen die nog een poging willen wagen om de felbegeerde titel hardstyle kenner van het jaar binnen te slepen.. Jullie kunnen nog tot vanavond 1800 lijstjes opsturen!
Toch zonde dat die plaat nooit vrijgegeven of te koop is geweest.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:03 schreef mstx het volgende:
Kwam toevallig deze bazentrack weer eens tegen
Het album blijft toch 1 van de beste binnen het genre
Wat zijn dat voor sterallures dan? :/ Je kunt je ook best een klein beetje aanpassen op de avond. Natuurlijk als er één of andere lokale mafklapper volgas op 157 bpm voor je gaat is dat niet netjes natuurlijk, maar een beetje groffer dan de gemiddelde DBSTF set kan prima.quote:Op zondag 25 december 2011 00:55 schreef RiKe het volgende:
Een kwartier voor het einde kregen we ineens te horen dat dbstf wilden dat iedereen max 150bpm mag draaien.
Heb je de rest ook gelezen Daan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:09 schreef ElDani het volgende:
[..]
Toch zonde dat die plaat nooit vrijgegeven of te koop is geweest.
[..]
Wat zijn dat voor sterallures dan? :/ Je kunt je ook best een klein beetje aanpassen op de avond. Natuurlijk als er één of andere lokale mafklapper volgas op 157 bpm voor je gaat is dat niet netjes natuurlijk, maar een beetje groffer dan de gemiddelde DBSTF set kan prima.
@NLS: heb totaal de tijd niet gehad voor je yearmixcompetitie. Zonde!
Da's echt z'n nieuwe stijl, die synthquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:41 schreef em-dee-em-aa het volgende:
De nieuwe van Heady Heady Headhunterz:
Ik vind hem leuk![]()
HHZ is wat mij betreft een stuk beter bezig als eerder dit jaar waar hij nog met bagger als "From Within" "Disrespect" en "The Message is Hardstyle" aan kwam zetten
Deze heeft een andere synth als Doomed / Eternalize / Headshot...quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:48 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Da's echt z'n nieuwe stijl, die synth![]()
Is wel een grappige plaat ja!
Slijmbalquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:32 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we de uitslag verwachten oppermeester NLS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De officiële Tracklist:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klachtenlijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke dat was um weer voor dit jaarZal hem zo ook nog op LSDB droppen voor de liefhebbers. Bedankt voor het meedoen en natuurlijk ook wat betreft de complimenten
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.![]()
Ik snap de vergelijkenis van Robuust wel. Niks bijzonders imo, wel leuk maar niet "WHOAAA!"quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Deze heeft een andere synth als Doomed / Eternalize / Headshot...![]()
Gefeliciteerd Baron, flink score!
Uiteindelijk 1 puntje achter Deeltjesversneller geëindigd maar toch blij met mn score
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |