Ik begon onderaanquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:46 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Na die eerste 2 haakte ik af, vandaar
Toch even geluisterd, en da's niet gek ja!
quote:
+1quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:36 schreef ReMcOrE het volgende:
en natuurlijk vanaf deze kant ook een fantatische Kerst gewenst aan al mijn mede hardstyle-liefhebbers![]()
DIe blijft master manquote:
Ik vind het niet echt van respect getuigen als je dat een dj flikt hoor, zeker als nieuweling kan je dat beter niet doen. Tuurlijk wil het publiek hard, maar er moet ook een opbouw inzitten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:25 schreef RiKe het volgende:
Zo wat ging dat los gisteren!
Tracks gedraaid zoals:
Her Voice (Super bass mix)
Angel (Hardstyle masterz cut)
Let's Rock
Call It Music
Tatisfaction
The Sacrifice
Wackyjackie
Wise Massacre
En dat in de eerste 45min (niet in die volgorde, er zat gewoon een goede opbouw in).
Toen stond er al zo'n 400 a 500 man!
De 45min erna draaiden 2 vrienden van me met o.a. Eternal Edit, mijn Blue Horizon short cut, Chasing Stars voor zo'n 700 man!
Kevin Kaos (die na ons draaide) vond ons niet zo lief toen we in het laatste half uur (we draaiden 2 uur) tracks gingen draaien als Proud to be loud, Insane 2008 remix, Dead of the night, Under attack en Hard baas 2011...
Het publiek wilde dat dus ja wie zijn wij om ze dat niet te geven?![]()
700 man, he-le-maal los!
Was een leuk feestje!
Wij kregen van de discotheek de vrije hand, zoals elke keer dat we er draaien.quote:Op zondag 25 december 2011 00:01 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt van respect getuigen als je dat een dj flikt hoor, zeker als nieuweling kan je dat beter niet doen. Tuurlijk wil het publiek hard, maar er moet ook een opbouw inzitten.
Sneu, heel sneu..quote:Op zondag 25 december 2011 00:55 schreef RiKe het volgende:
Een kwartier voor het einde kregen we ineens te horen dat dbstf wilden dat iedereen max 150bpm mag draaien.
Nowadays welquote:Op zondag 25 december 2011 12:27 schreef Baronpilsener het volgende:
DBSTF zou ik m'n nest sowieso al niet meer voor uit komen... Kut act.
Hatuh is verlatuh!quote:Op zondag 25 december 2011 12:27 schreef Baronpilsener het volgende:
DBSTF zou ik m'n nest sowieso al niet meer voor uit komen... Kut act.
Was jij er ook 16?quote:Op zondag 25 december 2011 11:04 schreef 16meter het volgende:
Sowieso, DBSTF.Vorig draaiden ze zo ongeveer de slechtste set die ik ooit live heb gehoord.
Elk nummer een break van meer dan anderhalve minuut, hoge vrouwenstem met zeikerige vocals, kaas melodie, etc.. en kicks die niets meer met hardstyle te maken hebben.Midden in de set natuurlijk nog ff wat Skrillex enzow draaien, want dat is hipZzzzZ. Als kers op de taart kwam Wake Up ook nog even langs.
Maar hee, het is wel lekker vrolijk en ze doen gewoon hun eigen ding.
nee, was een ander feest.quote:Op zondag 25 december 2011 13:55 schreef RiKe het volgende:
[..]
Was jij er ook 16?
Wij hebben wake your worship gedraaid :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |