nope, van Bas:quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:03 schreef Sc0tTy het volgende:
Huh die waren toch van Michell Polen ?
quote:Credits▼
Artwork By – Coen Van Hal
Producer, Written-By – Bas Oskam
quote:
thanksquote:
you get the pointquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:26 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Dit, maar is het niet 'sawn off'?
Nee. Sawed-offquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:26 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Dit, maar is het niet 'sawn off'?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:27 schreef Sc0tTy het volgende:
Mwaoh ... Ik heb Magic nu te vaak gehoord... Het is zeker een uber dikke plaat maar van mij hoeft hij een jaar niet gedraaid te worden.DitteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Voor zover ik weet zit Luc er in ieder geval bij als ze produceren. Of 'ie ook daadwerkelijk iets doet (buiten ideeën misschien), weet ik niet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:21 schreef robuust89 het volgende:
Over pollen gesproken, produceert hij nog steeds de Pitcher platen? Of doet luc dat? Want die laatste paar releases waren kut
hahaha Bert, raap me op...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Zuipn bij de broer!quote:Op zondag 18 december 2011 15:15 schreef Levitas het volgende:
En, allemaal een mooie zaterdagavond gehad? (Thunderdome? Fusion? iets anders?)
Ikzelf ben helaas niet meer naar Time Out gegaan. Zou samen met één maat van me gaan, maar die kwam ziek aan op 't werk en zijn dus niet meer gegaan
Hahaha, leuk leuk! De yearmix komt/zit in de PM? of heb ik daar nu overheen gelezen?quote:
Hoe was de muziek?quote:Op zondag 18 december 2011 19:13 schreef 16meter het volgende:
Fusion of Dance was gezellig.
Jaarmix:
Dat, en wat wordt er precies bedoeld met valsspelen? Lyrics opzoeken op lololyrics bijvoorbeeld?quote:Op zondag 18 december 2011 19:20 schreef Baronpilsener het volgende:
Al die tussendoor geteasede dingetjes, tellen die ook bij de tracklist van de mix?
Lijkt me wel, anders kom je nooit op die 74 tracksquote:Op zondag 18 december 2011 19:20 schreef Baronpilsener het volgende:
Al die tussendoor geteasede dingetjes, tellen die ook bij de tracklist van de mix?
Jup. Alles (vocals,teasers, samples etc.) wat je hoort telt mee. Overigens wel maar 1x dus als je een track eenmaal genoteerd hebt dan hoef je dat niet nogmaals te doen wanneer je hem (eventueel later) nogmaals hoort in de mix. Uitzondering hierop is het onderscheid tussen intro en de rest vd mix. Er kunnen dus platen zowel in de intro als in de mix zitten (zegmaar na de 1e minuut) en die moet je in dat geval wel allebei noemen.quote:Op zondag 18 december 2011 19:20 schreef Baronpilsener het volgende:
Haha nee je mag lololyrics gebruiken hoorquote:Op zondag 18 december 2011 19:54 schreef eQuaL het volgende:
Dat, en wat wordt er precies bedoeld met valsspelen? Lyrics opzoeken op lololyrics bijvoorbeeld?
Ik wil hem ook wel NLS!quote:Op zondag 18 december 2011 16:33 schreef NLS04 het volgende:
![]()
[ afbeelding ] Wie is hier de hardstyle kenner van 2011?
Inmiddels loopt het jaar 2011 alweer op zijn einde en hebben wij hier op Fok! ook al meer dan 70 hardstyletopics dit jaar gevuld met nieuws, gebeurtenissen, ergernissen en ontwikkelingen rondom ons geliefde muziekgenre. Hoewel dit een aantal jaar geleden alleen met een vaste harde kern gebeurde is met de groei van de scene, ook de groep liefhebbers en kenners die hier met enige regelmaat langskomt gegroeid. Een ideaal moment dus om eens te kijken wie we uit deze groep nu eens kunnen bombarderen tot de absolute hardstyle kenner van 2011.
De opzet:
Zoals elk jaar maak ik voor mezelf een yearmix als een overzicht van alle toffe releases die het afgelopen jaar zijn uitgebracht. Hoewel dat in het begin nog prima te doen was bleek vorig jaar al dat de scene zo erg in omvang en variatie gegroeid is dat de uitdaging om met behulp van zoveel mogelijk verschillende artiesten, de beste 50 tracks van het jaar in een megamix te stoppen, steeds lastiger werd. Daarom heb ik dit jaar een megamix gemaakt waarin ik simpelweg zoveel mogelijke tracks (74 stuks, excl. intro) van verschillende artiesten heb verwerkt. Van al deze tracks vind ik dat ze gezamenlijk een waardige representatie vormen van de hardstyle van 2011. En aan jullie (de ekte ekte) is het vervolgens nu de taak om je kennis te etaleren en te achterhalen welke tracks dit allemaal zijn.
De spelregels:
• Voor elke track die je herkent krijg je 1 punt (max. van 74)
• Voor elke track die je uit de intro herkent krijg je 1 punt. Ben je degene met de meest genoemde tracks uit de intro van iedereen die meedoet dan krijg je voor dat aantal tracks dubbele punten (Bijv. de winnaar herkent 8 tracks. Hij/Zij krijgt dan 16 punten ipv 8).
• De intro duurt exact 1 minuut
• Lijstjes kunnen ingeleverd worden tot 27 december 18.00.
• Vals spelen wordt niet gewaardeerd.
• Degene met het meeste aantal punten mag zich tot Hardstyle kenner van 2011 kronen.
• Deze titel stelt diegene vervolgens in staat om toekomstige hardstylediscussies of onenigheden in 2012, in zijn (of haar) voordeel te beslechten door zich te beroepen op zijn (of haar) titel van hardstyle kenner 2011.
[ afbeelding ]
Oke ik ben benieuwd hoever jullie komenNa de 27e zal ik ook de tracklist vrijgegeven. Mocht je geen link hebben ontvangen en toch geïnteresseerd zijn en/of willen deelnemen dan laat het ff weten hier of per dm, dan komt ie alsnog jou kant op.
Succes en enjoy!
Laatste vraag, hoeveel tracks zijn er in de intro verwerkt? Heb nu wel een leuk aantal, maar wil er wat zekerder van zijnquote:Op zondag 18 december 2011 16:33 schreef NLS04 het volgende:
• Voor elke track die je herkent krijg je 1 punt (max. van 74)
• Voor elke track die je uit de intro herkent krijg je 1 punt. Ben je degene met de meest genoemde tracks uit de intro van iedereen die meedoet dan krijg je voor dat aantal tracks dubbele punten (Bijv. de winnaar herkent 8 tracks. Hij/Zij krijgt dan 16 punten ipv 8).
Oude Italian Hardstyle cd's?quote:Op zondag 18 december 2011 21:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wie weet er nog een leuk setje met oudere Italiaanse nummers?
Geck-o had er een tijdje geleden zo een, welke was dat ook alweer?
Maar daar zaten ook nog andere nummers tussen, ik ben eigenlijk op zoek naar een lange mix, in 192+ kbps, met alleen maar dingen uit IT van 2002-2009 ofzo
Goed idee, daar was ik nog niet opgekomen. Maar: dan zijn het wel allemaal dingen uit dezelfde periode (niet zo erg), en zijn die cd's nog wel te downloaden? (zit via mobiel)quote:Op zondag 18 december 2011 21:31 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Oude Italian Hardstyle cd's?
Bijvoorbeeld:
http://www.discogs.com/Te(...)yle-8/release/622614
http://www.discogs.com/Te(...)elease/1162840?ev=rr
http://www.discogs.com/Te(...)e-10/release/1202078
fijne plaat kerel, fijne plaatquote:
Weet niet waarom, maar ik moest even hier aan denkenquote:Op zondag 18 december 2011 22:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
@DV: Hardstyle masterz@inqontrol 2006, ik was erbij.. hardstyle masterz nog met zijn tweeën op het podium..
Ik ben meestal degene die initiatief moet nemen, anders komt er vaak weinig van terechtquote:Op zondag 18 december 2011 17:29 schreef StM het volgende:
Gewoon opletten waar men hier het over heeft
Lekkere tracklist, dus ga hem wel even downloaden, maar die q-danceradiosets zijn allemaal zo'n slechte kwaliteit...quote:Op zondag 18 december 2011 22:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
@DV: Hardstyle masterz@inqontrol 2006, ik was erbij.. hardstyle masterz nog met zijn tweeën op het podium..
Eentje gevonden met alle 15 cd's met slechts enkele seeders, morgen op school even proberenquote:Op zondag 18 december 2011 21:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik heb ze allemaal, waren volgens mij prima te downloaden
Er is ook weinig boeiends...quote:Op zondag 18 december 2011 22:44 schreef mstx het volgende:
Weet iemand trouwens nog een leuk feestje ofzo voor oud&nieuw? Op partyflock zie ik weinig boeiends staan eigenlijk (alleen bartmans gaat ergens naartoe zo te zien).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die remix van Left Some Answerz is gruwelijk overigens!
En Thera kwam Gunz4Hire even vertellen hoe je ECHT moet knallen. Evil Activities daarna![]()
![]()
![]()
Voor de rest in de Techno-zaal gestaan, was prachtig![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 23:12 schreef T-Force het volgende:
Bohhhhh, die set van Geck-O gisteren was echt zo onvoorstelbaar lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wow
heb toevallig vandaag 4 geck-o setjes geluisterd, maar da's toeval, ben geen fanboy
maar die tl van fusion is wel erg goed in barre tijden als dezen![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 23:12 schreef T-Force het volgende:
Bohhhhh, die set van Geck-O gisteren was echt zo onvoorstelbaar lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die remix van Left Some Answerz is gruwelijk overigens!
En Thera kwam Gunz4Hire even vertellen hoe je ECHT moet knallen. Evil Activities daarna![]()
![]()
![]()
Voor de rest in de Techno-zaal gestaan, was prachtig![]()
Billy the Klit was bij de uitgaansgelegenheid waar ik was.
Op gegeven moment kwamen de vocals van Nothing Else Matters...
Toen ben ik heel hard weggerend...The Outside Agency
En dat is nog maar de vraag of ik daar echt heenga, we zouden met een hele groep gaan maar volgens mij zijn de plannen inmiddels al veranderd...quote:Op zondag 18 december 2011 22:44 schreef mstx het volgende:
Op partyflock zie ik weinig boeiends staan eigenlijk (alleen bartmans gaat ergens naartoe zo te zien).
Ik ga lekker in m`n eigen wereldje zweveng met O&N jwzquote:Op maandag 19 december 2011 08:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
En dat is nog maar de vraag of ik daar echt heenga, we zouden met een hele groep gaan maar volgens mij zijn de plannen inmiddels al veranderd...
Voor mensen die willen zweven met oud en nieuw is dat feest wel een goede optie btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |